Valvoja: pikanoob

Regimeta kirjoitti:Miten Dunsparce oppii Body Slamin?

metapad kirjoitti:kysyisin vaan että miten voittaa ötökän pyydystyd kilpailun?kun olen itse ajatellut että voittaa näillä perusteilla: a: pokemonin harvinaisuus. b: pokemonin kunto c: pokemonin levelli
Regimeta kirjoitti:metapad kirjoitti:kysyisin vaan että miten voittaa ötökän pyydystyd kilpailun?kun olen itse ajatellut että voittaa näillä perusteilla: a: pokemonin harvinaisuus. b: pokemonin kunto c: pokemonin levelli
Vahvin Pokémon (eniten HP:ta jäljellä), voittaa.

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Regimeta kirjoitti:metapad kirjoitti:kysyisin vaan että miten voittaa ötökän pyydystyd kilpailun?kun olen itse ajatellut että voittaa näillä perusteilla: a: pokemonin harvinaisuus. b: pokemonin kunto c: pokemonin levelli
Ei kyllä yksin se ratkaise. Pokémonin stattien summa (nousee siis yleensä sen mukaan, miten harvinainen ja minkä levelinen on) ja jäljellä olevat HP:t ovat tärkeimmät perusteet.
Näin ollaan kerrottu minulle kun olen kysynyt, ja olen voittanut aina Bug Catching Contestin hyväHP:isella Pokémonilla.Regimeta kirjoitti:Keltainen Rayquaza kirjoitti:Regimeta kirjoitti:metapad kirjoitti:kysyisin vaan että miten voittaa ötökän pyydystyd kilpailun?kun olen itse ajatellut että voittaa näillä perusteilla: a: pokemonin harvinaisuus. b: pokemonin kunto c: pokemonin levelli
Ei kyllä yksin se ratkaise. Pokémonin stattien summa (nousee siis yleensä sen mukaan, miten harvinainen ja minkä levelinen on) ja jäljellä olevat HP:t ovat tärkeimmät perusteet.
Aijaa, en tiennytkään. :o Näin ollaan kerrottu minulle kun olen kysynyt, ja olen voittanut aina Bug Catching Contestin hyväHP:isella Pokémonilla.

Luca kirjoitti:Missä vaiheessa munan nature ja se onko se shiny määräytyy?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa