Valvoja: pikanoob

Roottori kirjoitti:Vihtura, lähetään reissuun saman päivän aamuna, kun B&W julkaistaan täällä. Olisihan se ollut mukavaa puuhaa lentokoneeseen, mutta ei sitten.

Darrell kirjoitti:Roottori kirjoitti:Vihtura, lähetään reissuun saman päivän aamuna, kun B&W julkaistaan täällä. Olisihan se ollut mukavaa puuhaa lentokoneeseen, mutta ei sitten.
Osta lentokentältä? Lentokentällä on yleensä paljon kauppoja joten sieltä saattaisi löytyä.

Luca kirjoitti:Ite en tiiä kumman ostan. Blackissa olisi hienompi legu kun toi Whiten Zekrom on suhteellisen ruma. Ja blackissa on huonommat version exclusivet: haluan mieluummin ton mun avatarissa nytten olevan Reunicluksen kun ton ruman gootin. Ei mua sinänsä toi White forest kiinnosta, vaikka sieltä sais kivoja popeja, jotka voin kuitenkin siirtää muista peleistä. Mitähän erikoista sitten tossa Black Cityssä on...No on onneksi aikaa vielä miettiä ja pitäis se tiimikin suunnitella jossain vaiheessa valmiiksi ennen kuin alkaa pelaamaan.

Luca kirjoitti:Ite en tiiä kumman ostan. Blackissa olisi hienompi legu kun toi Whiten Zekrom on suhteellisen ruma. Ja blackissa on huonommat version exclusivet: haluan mieluummin ton mun avatarissa nytten olevan Reunicluksen kun ton ruman gootin. Ei mua sinänsä toi White forest kiinnosta, vaikka sieltä sais kivoja popeja, jotka voin kuitenkin siirtää muista peleistä. Mitähän erikoista sitten tossa Black Cityssä on...No on onneksi aikaa vielä miettiä ja pitäis se tiimikin suunnitella jossain vaiheessa valmiiksi ennen kuin alkaa pelaamaan.
frost kirjoitti:Luca kirjoitti:Ite en tiiä kumman ostan. Blackissa olisi hienompi legu kun toi Whiten Zekrom on suhteellisen ruma. Ja blackissa on huonommat version exclusivet: haluan mieluummin ton mun avatarissa nytten olevan Reunicluksen kun ton ruman gootin. Ei mua sinänsä toi White forest kiinnosta, vaikka sieltä sais kivoja popeja, jotka voin kuitenkin siirtää muista peleistä. Mitähän erikoista sitten tossa Black Cityssä on...No on onneksi aikaa vielä miettiä ja pitäis se tiimikin suunnitella jossain vaiheessa valmiiksi ennen kuin alkaa pelaamaan.
Black cityssä on ainakin enemmän trainereita kuin White forestissa. Black citystä voi myös tietääkseni ostaa joitain tavaroita.

frost kirjoitti:Dragon Spiral Tower = Dragonspiral Tower

Darrell kirjoitti:frost kirjoitti:Dragon Spiral Tower = Dragonspiral Tower
Pientä pilkunviilausta tuohon. Se on DragonSpiralTower.
Serebiin uutisessa puhuttiin noiden nimien yhdeydessä jostain BW demosta. Osaisiko joku kertoa lisää?
Rayquick kirjoitti:Onko mitään ennakko tietoo mistä se löytys heti ilmestys päivänä, ja paljokohan se maksas?
JayEm kirjoitti:Rayquick kirjoitti:Onko mitään ennakko tietoo mistä se löytys heti ilmestys päivänä, ja paljokohan se maksas?
Kannattaa esim. GameStopista varata ennakkoon, mutta oletetusti löytyy myös muista pelejä myyvistä peruskaupoista heti ilmestymispäivänä tai pari päivää/viikko 4.3. eteenpäin.
Itse maksoin ennakkoon varatessa 49.90€, jonka peitin parilla pelillä (DK Country Returns sekä Pokémon Diamond) kokonaan, sillä Gamestopissa on kampanja, jolla saat 15% lisää vaihtopeleistä hyvitystä, kun ennakkovaraat pelin.

taiquli kirjoitti:Jep se on nyt päätetty, että hankin Whiten. Siinä on mielestäni paremmat exclusivet kuin Blackissa. Mutta pakko kyllä sanoa että aika outoja noi kaupunkien nimet. Siis on nuo ihan ok, mutta silti jotenkin hankalia... :c Kuten Opelucid tai Mistralton. No jaa, eipä tuo pelaamista haittaa, ja kyllähän niihin tottuu kun on pelannut jonkin aikaa. Hitsi en malta odottaa maaliskuuta! Siihenhän on jotain 3vk kait? Itse aion ostaa pelin silloin 4.3 Oulun Pelimiehestä, taisi olla 49e.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa