Valvoja: pikanoob

Olin Explorers of Sky:ssa Pikachu (EN katsonut netistä miten sen saa, vaan ihan sattumaa!)PokéGirl4-ever kirjoitti:Ei persoonallisuuskyselyä?!?!? No en minä sitä sitten kyllä osta... Ihan paras juttu nääs Olin Explorers of Sky:ssa Pikachu (EN katsonut netistä miten sen saa, vaan ihan sattumaa!)
Mä ainakin kokeilen sitä demona sitten kun tulee.
En malta odottaa, sen verran hyvältä peliltä vaikuttaa! Toivottavasti sitten on hyvä peli.
Serebiin mukaan tallennusta voi jatkaa suoraan, kun ostaa oikean pelin. Todella kivaa, pelkäsin jo että jos pelaan demoa, pitäisi aloittaa alusta kun se loppuu. Kuinka kauan nuo demot yleensä toimivat, tietääkö kukaan?Doragon kirjoitti:Onko tuo demo ilmainen? Ei huvittaisi maksaa demosta ja sitten pelistä...
On ollut sellainen kuva että se on "lasten peli" vaikka se kyllä on nyt ruvennut kiehtomaan
Kannattaako hankkia? 

). Musiikit, (Stony Cave), graffat, aloitus, hahmojen persoonallisuudet: KAIKKI puhuu puolestaan jo näinkin lyhyen Demon jälkeen!
(teki itsekin Magnagaten siitä)Staryu kirjoitti:Itse en ole ikinä pelannut mystery dungeonia On ollut sellainen kuva että se on "lasten peli" vaikka se kyllä on nyt ruvennut kiehtomaan Kannattaako hankkia?

Doragon kirjoitti:Staryu kirjoitti:Itse en ole ikinä pelannut mystery dungeonia On ollut sellainen kuva että se on "lasten peli" vaikka se kyllä on nyt ruvennut kiehtomaan Kannattaako hankkia?

Staryu kirjoitti:Pakko saada joku Mystery Dungeon
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa