N

Tuon pojan hiukset -.-' Ei tykkää... Kai siihen voi tottua. Mutta muuten oli mukava Promo

Valvoja: pikanoob

Tas kirjoitti:Toivoisin kumminkin sitä experiencen käyttäytymistä vanhan kaltaiseksi. Rasittava uudistus se, että saadun experiencen määrä riippuu vastustajan levelistä. Teki grindaamisesta ihan pikkusen ärsyttävää, kun paremmaksi tullessa se leveleiden saanti muutenkin hidastuu ja sitten vielä saa vastustajista vähemmän kokemusta...

Tas kirjoitti:No mikäs siinä jos haluaa kaikilla pokemoneilla olevan täydet HP EV:t. Plus noiden kanssa kestää välillä, kun joutuu ravaamaan siinä puskien vieressä ennen kuin jossain heilahtaa. En arvosta ollenkaan.

X-Pertti kirjoitti:Miks kaikki dissaa noita hiustyylejä?! Mä pidän niistä! Hienoja mun mielest...
D Plasma vaikutti ihan ogeipahisryhmältä, mutta tässä pelissä ne näyttävät alkaneen pukeutuu ns. raketteihin ( eli mustiin ) En tiiä liittyiskö >Giovanni tuohon vaateuudistukseen, vai onko se Giovanni siellä champion mikälie liigas. * veikkailee,mietiskelee *
, Cynthia on vain niin paras Champion ikinä!
Nainen mun makuun
Toivottavasti Alder ei olisi enää Championi, vaan joku toinen -.- Miksei vaikka Rivalista tehtäisi Championia, niin kuin ensimäisissä peleissä?
Ja yhdyn muihin kommenteihin, anime olisi saanut olla tälläistä jo hyvän tovin. Piirrosjälki on vielä parempaa kuin Best Wishesin (joka myös on todella laadukasta), mutta jotenkin minuun teki vaikutus "kameran" käyttö ja sen liikkuminen tuossa trailerissa.

greengirl kirjoitti:Tuo traileri on mahtava! Ite tykkäsin oaljon kun N palaa takaisin, ja hänellä on jotenkin tuttu ääni, ihan kuin olisin kuullut sen jossai muuallakin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa