Valvoja: pikanoob

Paavoli kirjoitti:Meinaakos kukaan tilata peliä Aasiasta, että pääsisi heti pelaamaan, vaikka kieli olisikin japani.Vai pystyykö edes japanilaisia DS pelejä pelaamaan Eurooppalaisella DS:llä? Olen itse miettinyt tätä ja todennäköisesti tilaan peli Japanista. Pitäisi varmaan rueta opettelemaan jo japania, että sitten pystyisi edes jotankin selvää saamaan tarinasta

Paavoli kirjoitti:Meinaakos kukaan tilata peliä Aasiasta, että pääsisi heti pelaamaan, vaikka kieli olisikin japani.Vai pystyykö edes japanilaisia DS pelejä pelaamaan Eurooppalaisella DS:llä? Olen itse miettinyt tätä ja todennäköisesti tilaan peli Japanista. Pitäisi varmaan rueta opettelemaan jo japania, että sitten pystyisi edes jotankin selvää saamaan tarinasta
Zhaituki kirjoitti:Paavoli kirjoitti:Meinaakos kukaan tilata peliä Aasiasta, että pääsisi heti pelaamaan, vaikka kieli olisikin japani.Vai pystyykö edes japanilaisia DS pelejä pelaamaan Eurooppalaisella DS:llä? Olen itse miettinyt tätä ja todennäköisesti tilaan peli Japanista. Pitäisi varmaan rueta opettelemaan jo japania, että sitten pystyisi edes jotankin selvää saamaan tarinasta
Vain 3DS:ssä on se juttu että ei voi muunmaalaisia 3ds pelejä pelaa kuin samanmaalaisia mistä 3ds:n ostit.
Near kirjoitti:Paavoli kirjoitti:Meinaakos kukaan tilata peliä Aasiasta, että pääsisi heti pelaamaan, vaikka kieli olisikin japani.Vai pystyykö edes japanilaisia DS pelejä pelaamaan Eurooppalaisella DS:llä? Olen itse miettinyt tätä ja todennäköisesti tilaan peli Japanista. Pitäisi varmaan rueta opettelemaan jo japania, että sitten pystyisi edes jotankin selvää saamaan tarinasta
Varauksessa on jo. Pokemon-peleissä on se hyvä puoli, että muutamaa pelattuaan pystyy varsin hyvin pelaamaan "sokkonakin". Ja kun juoni vaatii jotain monimutkaisempia toimenpiteitä, niin netistä löytyy parissa päivässä läpipeluuoppaita pelin ilmestymisen jälkeen. Niiden kanssa saa jotenkin selvää juonestakin. Viehän se jossainmäärin hohtoa pelistä, mutta olenkin nuo japanilaiset versiot tilannut paitsi aikaisemman saatavuuden, myös vain niille jaettavien wifi-eventtien takia. Kaikki eventit kun eivät rantaudu muille mantereille asti.
Ja tämä peli toimii varmasti myös eurooppalaisella DS:llä tai DS litellä, joissa ei mitään aluekoodihömpötyksiä ole. DSi ja 3DS eivät välttämättä peliä pyöritä, vaikka olen kuullut, että jotkut ovat alkuperäisiä B/W pelejä onnistuneet pelaamaan niilläkin japaniksi, vaikkei niiden pitäisi toimia.
Kuukausi enää~!
Paavoli kirjoitti:Mistäs mahdoit varata?
Near kirjoitti:Paavoli kirjoitti:Mistäs mahdoit varata?
Play-Asiasta
Koska Dsi ja 3DS, ja pikkuveli ei varmasti antaisi Litellan pelata, sniffqis, nojaa, odotan enkkuversiota.Robinleon kirjoitti:Mjooo, en pääse pelaamaan Japaniksi Koska Dsi ja 3DS, ja pikkuveli ei varmasti antaisi Litellan pelata, sniffqis, nojaa, odotan enkkuversiota.
Mewstor kirjoitti:Robinleon kirjoitti:Mjooo, en pääse pelaamaan Japaniksi Koska Dsi ja 3DS, ja pikkuveli ei varmasti antaisi Litellan pelata, sniffqis, nojaa, odotan enkkuversiota.
Normaaleissa DS-peleissä ei ole aluekoodausta joten ne toimivat ihan hyvin missä tahansa DS:ssä. Testasin juuri varmuuden vuoksi japanilaista SoulSilveriäni 3DS:ssä ja hyvin pelittää. Amerikkalainen White-versioni palittää ihan hyvin 3DS ja DSi-laitteissani. En ole missään nähnyt tietoa, että BW2-pelit olisivat vain DSi:lle soveltuvia (aluekoodaus), joten luulenpa, että voit hankkia japsipelin aivan huoletta.
Edit: Pyysin Nearia testaamaan ja hänellä japanilainen White ei kuulemma pelitä 3DS:ssä :/ Outoa, että amerikkalainen peli kuitenkin toimii ja japanilainen SoulSilver...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa