Oikein mukava infopaketti meikän mielestä. Ainakin Mega Latit on nyt virallisesti julkaistu.
Valvoja: pikanoob
rayquazafani kirjoitti:Voisi näyttää siltä että Omega Rubyssa on Zekrom ja Reshiram ja Alpha Sapphiressa Dialga ja Palkia.
Tämä on vain veikkaus miten version exclusive Pokemonit voisi mennä.
Mega Pidgeotistakaan ei ole mitään pahaa sanaa.Shiny Entei kirjoitti:Toivon mukaan Dialga on napattavissa Omega Ruby:ssä, se kun nyt sattui olemaan ostoslistalla. Toivottavasti move tutorit tuleveat takaisin ja antavat Pidgeotille joitain liikkeitä, joita käyttää sen uuden megan ja No Guardin kanssa, muuten taitaa tuon linnun käyttö jäädä vähemmälle.

TheBlacksun kirjoitti:Mega Beedrill oli täysi yllätys, mutta todella hieno sellainen.Mega Pidgeotistakaan ei ole mitään pahaa sanaa.
Eniten innostuin kyllä tosta lento-hommelista. Voi olla että joitain saaria on piiloitettu löydettäväksi vain tällä tapaa, mikä minun mielestä olisi hienoa.
Ehkä Mew:n saari löytyy sillä. Toivottavasti tuo ainakin lisää tekemistä jälki-peliin.

Doragon kirjoitti:Mega Glalie on puhdas jäätyyppi, ability Refrigerate. Mega Steelixillä on Sand Force.
...Mega Steelix, what r u. Joku, kertokaa että se on steel/ fairy koska muuten tuossa ei ole meikästä mitään järkeä.
canles kirjoitti:Tässä juttu hahmojen muokkaamisesta. Olen vähän pettynyt että pikachu saa cosplayjata mutta omat hiukseni on pakosta valkoiset. Kaipa valitsen taas tyttöhahmon kuten 10 vuotta sitten.

Doragon kirjoitti:Ja Junichi Masuda itse on kuulemma varmistanut, ettei kouluttajan kustomointia ole enää ORAS:ssa.
Deriko kirjoitti:Doragon kirjoitti:Ja Junichi Masuda itse on kuulemma varmistanut, ettei kouluttajan kustomointia ole enää ORAS:ssa.
Tuo on harmillista. X/Y:ssä se oli mielestäni hyvin toteutettu konsepti, joskin hyvin epätasa-arvoinen. Toivottavasti vielä jossain vaiheessa myös miespuoliselle hahmolle tulee vaihtoehtoja.
Deriko kirjoitti:Doragon kirjoitti:Ja Junichi Masuda itse on kuulemma varmistanut, ettei kouluttajan kustomointia ole enää ORAS:ssa.
Tuo on harmillista. X/Y:ssä se oli mielestäni hyvin toteutettu konsepti, joskin hyvin epätasa-arvoinen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa