Valvoja: pikanoob
Heiccu kirjoitti:^ Oho! Minullekin kävi kerran noin. Ihmettelin miksen saa valittua haluamaani pokémonia kentälle vaikka kuinka yritin. Kokeilin jokaista tiimin jäsentä, mutta aina sama ongelma kunnes sain viimein lähetettyä jonkun taisteluun. Taitaa olla ihan yleinenkin ongelma? En vain tiedä mikä lie on syynä, vaikka eipähän tuo sillä tavalla minulle mikään erityinen probleema ole kun kuitenkin vähän ajan päästä systeemi toimii taas hyvin. Ja toisaalta kun noin tapahtui meikälle vain yhden kerran...
Jite kirjoitti:Heiccu kirjoitti:^ Oho! Minullekin kävi kerran noin. Ihmettelin miksen saa valittua haluamaani pokémonia kentälle vaikka kuinka yritin. Kokeilin jokaista tiimin jäsentä, mutta aina sama ongelma kunnes sain viimein lähetettyä jonkun taisteluun. Taitaa olla ihan yleinenkin ongelma? En vain tiedä mikä lie on syynä, vaikka eipähän tuo sillä tavalla minulle mikään erityinen probleema ole kun kuitenkin vähän ajan päästä systeemi toimii taas hyvin. Ja toisaalta kun noin tapahtui meikälle vain yhden kerran...
Oikeastaan... Tähän ON ratkaisu... Mie tajusin aika nopeasti, että sen jälkeen sun on valittava pyörtynyt poke, jonka haluat korvata ensiksi valitsemallasi pokella. Että Nintendo osaa tehdä asioista vaikeita...

Rayquick kirjoitti:auttakaas mitä käyttäsin vimpalla salilla iiristä vastaa, ku mun ideat ovat niin huonot.

Kyl sil pääsee iirikseen asti. Ice-creamii en kerkee kehata ja se on tuol daycaressa vähän aikaa.

Eilen oli vielä 50+ varastossa, mut nyt on tyhjä.. yritän saada äidin tilaamaan Blackin puolenkuunpeleistä >;3
taiquli kirjoitti:Wow, sain napattua Zekromin toiseen Ultra palloon. Minä kun olin valmis uhraamaan vaikka Master Ballin... Muuten, aivan ÄLYTTÖMÄN upeat efektit leaguen jälkeen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa