Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja icewortex » 30.01.2011 19:44

Silverissä katos seivi jonnekkin (mustaan aukkoon? *?* :P ) ja sit soul silverissä ku mul ei ollu yhtään 100% mahiksilla hittaavaa popee ja vastustaja käyttää minimizee niin kauan kunnes se ei toimi... Ja VAIN sen takia hävisin liigan, mutta heti perään menin liigaan uudelleen ja voitin sen.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
icewortex

(: Mhm.

ViestiKirjoittaja Dark Axeli-2000 » 03.02.2011 21:50

platinumissa raivostuttaa vieläkin se kun olin undergroundissa löysin odd keystonen enkä saanut sitä kaivettua ylös. GRAAAH!
Ei ole aikaa kirjoittaa kun aika on rahaa, mutta miten tämä teksti tässä on? Se on kirjoitettu silloin kun ei ollut aikaa, joten ei varmaan ollu rahaakaan.....
Dark Axeli-2000

(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

ViestiKirjoittaja Darrell » 03.02.2011 21:53

Dark Axeli-2000 kirjoitti:platinumissa raivostuttaa vieläkin se kun olin undergroundissa löysin odd keystonen enkä saanut sitä kaivettua ylös. GRAAAH!

Sitä ei ole pakko kaivaa jos haluaa Spiritombin. Sen saa myös joltain Black Belt tyypiltä.
Darrell

(: Wannabe-Pro

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 03.02.2011 21:55

Darrell kirjoitti:
Dark Axeli-2000 kirjoitti:platinumissa raivostuttaa vieläkin se kun olin undergroundissa löysin odd keystonen enkä saanut sitä kaivettua ylös. GRAAAH!

Sitä ei ole pakko kaivaa jos haluaa Spiritombin. Sen saa myös joltain Black Belt tyypiltä.

+ Sen löytää myös Twinleaf Townin lammelta Dowsing Machine-Pokétch Appilla.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Shiny Entei

(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 04.02.2011 23:19

Ärsyttäviä asioita: Päädyin Pokémon Battle Revolutionin randomissa Wi-Fi:ssä jota kuta ubernoobia vastaan, ja hänen tiiminsä oli täynnä Darkraita. Eikä hän muuta tehnyt kuin spämminyt Dark Voidia sekä Dream Eateria ja Nightmarea. Ei kellään tiimissä Safeguardia eikä status-liikkeitä. Siinä sitten tuli rökäletappio 4-0.
Shiny Entei

ViestiKirjoittaja Jontukka » 04.02.2011 23:44

Shiny Entei kirjoitti:Ärsyttäviä asioita: Päädyin Pokémon Battle Revolutionin randomissa Wi-Fi:ssä jota kuta ubernoobia vastaan, ja hänen tiiminsä oli täynnä Darkraita. Eikä hän muuta tehnyt kuin spämminyt Dark Voidia sekä Dream Eateria ja Nightmarea. Ei kellään tiimissä Safeguardia eikä status-liikkeitä. Siinä sitten tuli rökäletappio 4-0.

Just just. Taisi olla lapsukaisella hauskaa. Huvinsa kullakin...
Onneksi noita ei ole vielä tullut omalle kohdalleni.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Jontukka

(: Somebody stop ME!

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 04.02.2011 23:48

Tuohon vielä lisäisin, että hän tuli vastaani VIISI kertaa putkeen.
Shiny Entei

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 08.02.2011 23:16

... Alan vähitellen vihata Snorlaxeja. Yritän vieläkin saada Brave/Likes to thrash about Snorlaxia Thick Fatilla, mutta ei, sitä vaan ei tule. Kaikkea muuta tulee, ja Immunityllä, mutta ei vaan tule oikeaa yksilöä. Tänään metsästin sitä Action Replayn kanssa SoulSilverissä Diglett´s Caven edessä lähes 6 tuntia.
Shiny Entei

ViestiKirjoittaja Luca » 09.02.2011 18:35

Nyt on käynyt pari tyhmää juttua pelatessani. Toinen oli kun siirsin kaikki tärkeät/hyvät poksut soulsilveristä diamondiin kun halusin aloittaa uuden pelin SS:ssä. Sitten tuossa viikko sitten huomasin että shiny Tentacool oli jäänyt SS:ssään ja hävinnyt tallennuksen mukana. Se oli mun eka random shiny ikinä. Toinen oli eilen kun pelasin SoulSilveriä ja vastaan tuli Entei. No iskin sitä Slowbrolla Surfilla ja se kuoli. Oli ehkä hieman liian voimakas isku siihen tilanteeseen. No ei se silleen kauheasti haittaa kun ensi viikolla shiny beast eventissä on entein vuoro.
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Luca

ViestiKirjoittaja Mauseri » 10.02.2011 16:20

GENGAR used hypnosis
GENGAR's attack missed

Enemy Critter used Critter Beam

GENGAR used hypnosis
GENGAR's attack missed

GENGAR used hypnosis
GENGAR's attack missed

GENGAR fainted

._.
Banana Banana Banana Banana Terracotta Banana Terracotta Terracotta Pie!
Banana Banana Banana Banana Terracotta Banana Terracotta Terracotta Pie!
Mauseri

ViestiKirjoittaja Yamiska » 16.02.2011 15:37

icewortex kirjoitti:Silverissä katos seivi jonnekkin (mustaan aukkoon? )

Mulla kävi myös aikanaan näin. Kaikkein sapettavinta hommassa oli, että kyseisessä seivissä oli mun Mew, jota aikanaan jonotin sen 4+ tuntia Tennispalatsin ulkopuolella hyisessä säässä. Onneks sentään serkku suostui kloonaamaan mulle oman mewinsä. Lisäksi kyseisessä seivissä oli 4-5 shinya, joihin olin jonkin onnenkantamoisen ansiosta törmännyt aika lyhyen ajan sisällä. Tuon seivin jälkeen eipä sitten olekaan tullu enää villeihin shinyhin törmättyä (eli mitä tässä nyt on melkein 10 vuotta tapahtuneesta, ankeeta on).
Yamiska

ViestiKirjoittaja Suetic » 16.02.2011 22:57

Shinyen ilmestyminen minun kannaltani oli aina kuolemaa ja tuskaa. Yli tuhat yksilöä eggeistä kuoriutui, mutta yksikään niistä ei ollut shiny, vaikka kuinka käytin sitä Masudan Metodia. Sairaan huono tuuri on se, joka ottaa päähän >_>
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Suetic

(: Surrender your cheese! :)

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 16.02.2011 23:08

Argatni kirjoitti:Shinyen ilmestyminen minun kannaltani oli aina kuolemaa ja tuskaa. Yli tuhat yksilöä eggeistä kuoriutui, mutta yksikään niistä ei ollut shiny, vaikka kuinka käytin sitä Masudan Metodia. Sairaan huono tuuri on se, joka ottaa päähän

Mul kaikki wowin tuuri taitanee siirtyä pokemoniin kun mulla erittäin huono tuuri sit taas wowissa lol.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 18.02.2011 17:36

Shiny Entei kirjoitti:... Alan vähitellen vihata Snorlaxeja. Yritän vieläkin saada Brave/Likes to thrash about Snorlaxia Thick Fatilla, mutta ei, sitä vaan ei tule. Kaikkea muuta tulee, ja Immunityllä, mutta ei vaan tule oikeaa yksilöä. Tänään metsästin sitä Action Replayn kanssa SoulSilverissä Diglett´s Caven edessä lähes 6 tuntia.

Pakko kysyä, että mihin oikein käytit ARskaa tuossa kun kerran noin pitkään jouduit oikeaa yksilöä metsästämään, etkä kuitenkaan sitä edes saanut.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Mewtwolover
Pr00-nörtti

(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 18.02.2011 18:54

^Tuossa käytin Rebattle Snorlax-koodia... Sen takia siinä kesti.
Shiny Entei

ViestiKirjoittaja Kuuntelija » 25.02.2011 14:36

Argatni kirjoitti:
Shiny Entei kirjoitti:^Tuo aivan samanlaista kuin minulla. Esim: Kun etsin Yanmaa, sitä ei löydy millään.

Kuin peli lukisi ajatuksesi

Luulin jo olevani ainoa, ketä tästä 'probleemasta' kärsii - itse kun etsii jotakin poksua kauhealla vaivalla, ei löydy mistään. Peli varmaan lukee ajatuksesi, ihan oikeasti. Yritin löytää joskus Diamondissa Bidooffia (mikä löytyi aina kaikkialta) ja ehei, sitä ei löytynyt. Muitakin pokéja on jäänyt saamatta kun peli lukee ajatuksia

No ettei ihan offiksi mene, niin ärsyttävin tapaukseni taisi olla se kun aloitin pokémonin pelaamisen. Diamond oli ensimmäinen pelini, ja en tiennyt silloin mitään pokemoneista. Liigaan suunnistin Empoleon + Luxray + joitakin muita - tiimillä, ja levut kaikilla 46 ja alle. Tallensin heti kun pääsin Aaronin ohi, ja sitten tulikin Bertha vastaan. Hävisin about 6 kertaa putkeen, ja kirosin omaa tyhmyyttäni kun rupesin tajuamaan jotain niistä otteluista. Minulla oli käsitys että jos menetät kaikki rahat pelissä, joudut aloittamaan koko pelin alusta. Tietenkin luulin, että kun häviän Berthalle, joutuisin koko Diamondin aloittamaan alusta. No, poistin koko tallennuksen ja aloitin 'fiksumpana' pelin uudelleen.
Kuuntelija

ViestiKirjoittaja Suetic » 25.02.2011 16:13

Kuuntelija kirjoitti:No ettei ihan offiksi mene, niin ärsyttävin tapaukseni taisi olla se kun aloitin pokémonin pelaamisen. Diamond oli ensimmäinen pelini, ja en tiennyt silloin mitään pokemoneista. Liigaan suunnistin Empoleon + Luxray + joitakin muita - tiimillä, ja levut kaikilla 46 ja alle. Tallensin heti kun pääsin Aaronin ohi, ja sitten tulikin Bertha vastaan. Hävisin about 6 kertaa putkeen, ja kirosin omaa tyhmyyttäni kun rupesin tajuamaan jotain niistä otteluista. Minulla oli käsitys että jos menetät kaikki rahat pelissä, joudut aloittamaan koko pelin alusta. Tietenkin luulin, että kun häviän Berthalle, joutuisin koko Diamondin aloittamaan alusta. No, poistin koko tallennuksen ja aloitin 'fiksumpana' pelin uudelleen.

Sinuna en luovuttaisi helpolla Berttaa vastaan. Tappelisin aina viimeiseen saakka. ^^
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Suetic

(: Surrender your cheese! :)

ViestiKirjoittaja Kuuntelija » 27.02.2011 21:00

Argatni kirjoitti:
Kuuntelija kirjoitti:No ettei ihan offiksi mene, niin ärsyttävin tapaukseni taisi olla se kun aloitin pokémonin pelaamisen. Diamond oli ensimmäinen pelini, ja en tiennyt silloin mitään pokemoneista. Liigaan suunnistin Empoleon + Luxray + joitakin muita - tiimillä, ja levut kaikilla 46 ja alle. Tallensin heti kun pääsin Aaronin ohi, ja sitten tulikin Bertha vastaan. Hävisin about 6 kertaa putkeen, ja kirosin omaa tyhmyyttäni kun rupesin tajuamaan jotain niistä otteluista. Minulla oli käsitys että jos menetät kaikki rahat pelissä, joudut aloittamaan koko pelin alusta. Tietenkin luulin, että kun häviän Berthalle, joutuisin koko Diamondin aloittamaan alusta. No, poistin koko tallennuksen ja aloitin 'fiksumpana' pelin uudelleen.

Sinuna en luovuttaisi helpolla Berttaa vastaan. Tappelisin aina viimeiseen saakka.

Hehe, no ikää oli se 10, ja hölmö kun joskus olin.. *electrode*
Kuuntelija

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 27.02.2011 21:58

itsee ärsytti kovasti se että metsästin skittyä 2h. Juuri sen ilmestyttä huomasin et mulla on vain 12 palloa , no heittelin siinä 10kpl , ei jääny kiinni. sit sain idean et heikennän sitä--->Heikoin monsu kehiin ---> Heikoin isku ---> CRITICAL HIT !! ONE HIT KO!!! Sit lensi GBA seinään ja siitä se valui telkan taakse , en ole vieläkään jaksanu hakee sitä -.- Tämä siis tapahtui tänään
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
KoReaNMaG

ViestiKirjoittaja Heiccu » 01.03.2011 14:40

No en nyt tiedä siitä kaikkein ärsyttävimmästä tapauksesta, mutta tuli tässä mieleen yksi tarina. Olin HeartGoldissa etsimässä Zubatteja Dark cavessa, synchronizerina oli lv.3 Ralts. Enpä muistanut että kyseisestä tunnelista voi löytää myös Wobbuffetteja ja eikös sellainen tullutkin sitten vastaan. Karkuun en Shadow tagin takia päässyt, enkä voinut vaihtaakaan. Ralts ei osannut muita hyökkäyksiä kuin Growlin ja Wobbun iskut tiedämmekin. Siitä vaan sitten käyttämään kaikki Growlit loppuun ja Ralts täytyi uhrata Strugglella. Soft resettiä en viitsinyt, koska olin kuitenkin ehtinyt tehdä tätä ennen paljon muuta. Jollain tapaa tapaus oli ärsyttävä, jollain tapaa myös aika läppä :'D
Heiccu

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit