) ja sit soul silverissä ku mul ei ollu yhtään 100% mahiksilla hittaavaa popee ja vastustaja käyttää minimizee niin kauan kunnes se ei toimi... Ja VAIN sen takia hävisin liigan, mutta heti perään menin liigaan uudelleen ja voitin sen.Valvoja: pikanoob
) ja sit soul silverissä ku mul ei ollu yhtään 100% mahiksilla hittaavaa popee ja vastustaja käyttää minimizee niin kauan kunnes se ei toimi... Ja VAIN sen takia hävisin liigan, mutta heti perään menin liigaan uudelleen ja voitin sen.Dark Axeli-2000 kirjoitti:platinumissa raivostuttaa vieläkin se kun olin undergroundissa löysin odd keystonen enkä saanut sitä kaivettua ylös. GRAAAH!

Darrell kirjoitti:Dark Axeli-2000 kirjoitti:platinumissa raivostuttaa vieläkin se kun olin undergroundissa löysin odd keystonen enkä saanut sitä kaivettua ylös. GRAAAH!
Sitä ei ole pakko kaivaa jos haluaa Spiritombin. Sen saa myös joltain Black Belt tyypiltä.
Shiny Entei kirjoitti:Ärsyttäviä asioita: Päädyin Pokémon Battle Revolutionin randomissa Wi-Fi:ssä jota kuta ubernoobia vastaan, ja hänen tiiminsä oli täynnä Darkraita. Eikä hän muuta tehnyt kuin spämminyt Dark Voidia sekä Dream Eateria ja Nightmarea. Ei kellään tiimissä Safeguardia eikä status-liikkeitä. Siinä sitten tuli rökäletappio 4-0.

icewortex kirjoitti:Silverissä katos seivi jonnekkin (mustaan aukkoon? )

Argatni kirjoitti:Shinyen ilmestyminen minun kannaltani oli aina kuolemaa ja tuskaa. Yli tuhat yksilöä eggeistä kuoriutui, mutta yksikään niistä ei ollut shiny, vaikka kuinka käytin sitä Masudan Metodia. Sairaan huono tuuri on se, joka ottaa päähän

Shiny Entei kirjoitti:... Alan vähitellen vihata Snorlaxeja. Yritän vieläkin saada Brave/Likes to thrash about Snorlaxia Thick Fatilla, mutta ei, sitä vaan ei tule. Kaikkea muuta tulee, ja Immunityllä, mutta ei vaan tule oikeaa yksilöä. Tänään metsästin sitä Action Replayn kanssa SoulSilverissä Diglett´s Caven edessä lähes 6 tuntia.

Argatni kirjoitti:Shiny Entei kirjoitti:^Tuo aivan samanlaista kuin minulla. Esim: Kun etsin Yanmaa, sitä ei löydy millään.
Kuin peli lukisi ajatuksesi
Kuuntelija kirjoitti:No ettei ihan offiksi mene, niin ärsyttävin tapaukseni taisi olla se kun aloitin pokémonin pelaamisen. Diamond oli ensimmäinen pelini, ja en tiennyt silloin mitään pokemoneista. Liigaan suunnistin Empoleon + Luxray + joitakin muita - tiimillä, ja levut kaikilla 46 ja alle. Tallensin heti kun pääsin Aaronin ohi, ja sitten tulikin Bertha vastaan. Hävisin about 6 kertaa putkeen, ja kirosin omaa tyhmyyttäni kun rupesin tajuamaan jotain niistä otteluista. Minulla oli käsitys että jos menetät kaikki rahat pelissä, joudut aloittamaan koko pelin alusta. Tietenkin luulin, että kun häviän Berthalle, joutuisin koko Diamondin aloittamaan alusta. No, poistin koko tallennuksen ja aloitin 'fiksumpana' pelin uudelleen.

Argatni kirjoitti:Kuuntelija kirjoitti:No ettei ihan offiksi mene, niin ärsyttävin tapaukseni taisi olla se kun aloitin pokémonin pelaamisen. Diamond oli ensimmäinen pelini, ja en tiennyt silloin mitään pokemoneista. Liigaan suunnistin Empoleon + Luxray + joitakin muita - tiimillä, ja levut kaikilla 46 ja alle. Tallensin heti kun pääsin Aaronin ohi, ja sitten tulikin Bertha vastaan. Hävisin about 6 kertaa putkeen, ja kirosin omaa tyhmyyttäni kun rupesin tajuamaan jotain niistä otteluista. Minulla oli käsitys että jos menetät kaikki rahat pelissä, joudut aloittamaan koko pelin alusta. Tietenkin luulin, että kun häviän Berthalle, joutuisin koko Diamondin aloittamaan alusta. No, poistin koko tallennuksen ja aloitin 'fiksumpana' pelin uudelleen.
Sinuna en luovuttaisi helpolla Berttaa vastaan. Tappelisin aina viimeiseen saakka.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa