Yleinen Black/White keskustelu

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Minkä valitsit (B/W)?

*grass*
51
30%
*fire*
25
15%
*water*
44
26%
*grass* & *fire*
11
6%
*grass* & *water*
26
15%
*fire* & *water*
15
9%
 
Ääniä yhteensä : 172

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 04.07.2011 19:37

//joo, siirryttiin jo päivällä tonne yksityisviestien puolelle.

Jee Archenista tuli Archeops ja jaksoin jopa ev-kouluttaa sen. Pokémonit nyt kaikki siinä lv. 40 kieppeillä. Nyt pyörin Mistralton Cavessa Axewia (... en voin millään sisäistää että se on Axew, Kibago sen olla pitää!) metsästämässä. Tai onhan noita jo jokunen tullut napattua, mutta kun jos sellaisen kunnollisen saisi.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja greengirl » 07.07.2011 22:56

Aloitin tuossa Whiten jonkin aikaa alusta ja en osaa päättä mitkä näistä vaihtoehdoista ottaisin tiimiini. (Laitan pokemonien ensimmäisten muotojen nimet listaan)

Nämä olen jo päättänyt

Oshawott
Tynamo

En ole päättänyt

Darumaka/Larvesta
Sigilyph/Yamask
Petilil/Maractus
Trubbish/Emolga

Kiitos etukäteen.
Jos saisin postissa sateen, heittäisin sisällön taivaaseen.

Kuva
Avatar
greengirl
 
Viestit: 86
Liittynyt: 21.04.2011 21:33
Paikkakunta: Turku
(: Nurkassa nökötävä lötkö

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Chandelure » 12.07.2011 17:02

Olen muuten huomannut, että joka pelikerralla tiimissäni on Chandelure. En yksinkertaisesti pysty lisäämään tiimiini muita Pokéja kun tiimissä on viisi jäsentä... Harmi kun Energy Ball ja Psychic TM:ät ovat post-credits. Auttaisivat hirveäasti E4:ssä ja sen jälkeisissä.


CMC:n status: Luku 21 tulee joskus. Ajankohdasta en osaa sanoa.
Avatar
Chandelure
 
Viestit: 52
Liittynyt: 04.06.2011 14:18
Paikkakunta: Vantaa
(: ...Mitäs tähän nyt laittaisi.

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja tsöge » 25.07.2011 19:41

Hei, minullaon ongelma Wi-fi yhteyden kanssa, osaisikohan joku auttaa? Siis Dsi kyllä näyttää olevan yhteydessä langattomaan nettiini, mutta aina kun koitan sitten yhdistää kuvake muuttuu punaiseksi ja ruudussa lukee ''Unable to connect to an access point. Check your conection settings and access point settings.'' En ymmärrä koska minulla on luullakseni ollut aiemmin ihan samat asetukset ja kaikki on toiminut hyvin. Sen jälkeen kun lainasin konettani ja sain sen takaisin ei ole toiminut. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
Avatar
tsöge
 
Viestit: 22
Liittynyt: 16.07.2011 18:09

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Mewstor » 25.07.2011 20:25

tsöge kirjoitti:Hei, minullaon ongelma Wi-fi yhteyden kanssa, osaisikohan joku auttaa? Siis Dsi kyllä näyttää olevan yhteydessä langattomaan nettiini, mutta aina kun koitan sitten yhdistää kuvake muuttuu punaiseksi ja ruudussa lukee ''Unable to connect to an access point. Check your conection settings and access point settings.'' En ymmärrä koska minulla on luullakseni ollut aiemmin ihan samat asetukset ja kaikki on toiminut hyvin. Sen jälkeen kun lainasin konettani ja sain sen takaisin ei ole toiminut. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

Tämä on väärä paikka kysyä tuota. Kysyppä täällä -> viewtopic.php?f=17&t=36
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Magnezone1234 » 10.08.2011 11:58

Jos jollain on pokemon black kun mulla on pokemon white niin jos vaihdettais friend koodeja niin voisko joku vaihaa tornaduksen?
Mun koodi on 2924-0882-5591.
Siis vaihettais wi-fi clubissa.
Avatar
Magnezone1234
 
Viestit: 11
Liittynyt: 25.07.2011 15:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Flyffel » 10.08.2011 12:45

Magnezone1234 kirjoitti:Jos jollain on pokemon black kun mulla on pokemon white niin jos vaihdettais friend koodeja niin voisko joku vaihaa tornaduksen?
Mun koodi on 2924-0882-5591.
Siis vaihettais wi-fi clubissa.

viewforum.php?f=17 :)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Chiru » 12.08.2011 17:11

Joo, eli... Nyt kun vihdoin ja viimein sain itselleni Blackin, niin kaipa minun tänne pitää jotain laittaa... Eli äänestykseen vastasin Oshawott... Päätös sen ja Snivyn välillä oli hankala, koska pidän kovasti käärmeistä, mutta myös hylkeistä, ja tuo Samurotthan näyttää aika paljon hylkeeltä ellen ihan sokea ole..? Pidin kai enemmän japaninkielisistä nimistä kuin noista englannin kielisistä. (Saattaa johtua ihan siitä että olen joku japanin kielen fani, jos näin voi sanoa). Unovaan miellyin ja se luola (en tähän hätään muista nimeä), missä on niitä mangneettisia leijuvia sinisiä kiviä oli hieno. Normaalisti luolat ärsyttävät minua suuresti, koska en koskaan jaksa repeleihin investoida (täytyy kai myöntää, että tämäkään luola ei ole poikkeus...) Hahmot ovat ihan OK (N <3), mutta se Cheren on välillä aika rasittava (en tiiä miks). Joo, nyt tuli aika pitkä viesti, mut tuun kirjottelee tänne uudelleen, kun keksin jotain...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja vallu » 19.09.2011 17:21

Itse ostin whiten koska zekrom on hienompi kun reshiram minusta. Aloituspokemonin valinta oli hankalaa mutta päädyin tepigiin koska se näytti ihan kivalta. Peli itse oli aika helppo. Yleensä pokemonliigaan pitää kouluttaa hirveästi mutta tässä pelissä ei edes tarvinnut. Pelin jälkeen aloin täyttämään dexiä, joka kävi helposti wifin kautta. Dexi on nyt täynnä ja on iloinen mieli.
Tietääkö kukaan milloin tulee lisää event-pokemoneja? Tietääkseni euroopassa on ollut vain tuo victini-event.

Edit: Ok, kiitos tiedosta. Outoa kun (wi-fi) eventtejä ei vielä ole tänne tullut lisää...
Viimeksi muokannut vallu päivämäärä 19.09.2011 17:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
vallu
 
Viestit: 1
Liittynyt: 04.04.2011 23:14

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Flyffel » 19.09.2011 17:24

Valitettavasti ei ole lisätietoa mahdollisista Euroopan (Wi-Fi) eventeistä. Olen itse asiassa aika ihmeissäni siitä. HG/SS:n aikana tuli ihan hervottoman monta eventtiä, ja Liberty Pass heti julkaisussa lupasi hyvää eventtisatoa myös B/W:lle, mutta eipä ole näkynyt mitään... :( Tulisi edes se Lock Capsule vielä HG/SS:ään jolla saa Snarl-TM:n B/W:ssä.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 29.09.2011 19:41

Wi-fi eventeistä puheenollen, japsiversioiden omistajat voivat tällä hetkellä nauttia Mewtwo-eventistä:
Pokébeach kirjoitti:Junichi Masuda appeared on Pokemon Smash again today and revealed that Mewtwo's fourth move will be Electro Ball, an attack it cannot normally learn; as revealed before, its other attacks are Psystrike, Shadow Ball, and Aura Sphere. To review, the Mewtwo distribution will take place over Wi-Fi from September 26th to October 31st for Japanese copies of Black and White. Mewtwo is at Level 70, holding a King's Rock, inside a Cherish Ball, and has its typical Pressure ability. Its OT is "PokeSuma" (Pokemon Smash).

Hienoa nähdä pitkästä aikaa Mewtwon saavan erityishuomiota osakseen. *electrode* Enpä olisi uskonut, että Mewtwostakin tulee Event-poke.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Miinnzy » 01.10.2011 18:04

Ohhoh! Sain melkein sydänkohtauksen. Breedasin Lickitungia, ja kuin ihmeenkaupalla sain Shiny Lickitungin - vain 18 yrittämällä! Ensimmäinen saamani Shiny sitten Emeraldin Oddishin. <3 Niin, ja onhan tullut nähtyä Solrockin (joka osoittautui itsetuhoiseksi ja tappoi itsensä ennen nappausta ._.).
White FC: 1592 7431 3720

WTF: Wynaut Taitaa Faintata
LOL: Lapras On Lahna
Avatar
Miinnzy
 
Viestit: 32
Liittynyt: 24.09.2011 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Pandora » 10.10.2011 16:42

Olen niin ikionnellinen. Olen ties kuinka kauan yrittänyt saada WiFi yhteyden toimimaan ja viimein onnistuin ^^
Miten shinyja muuten saa? Olen kyllä nähnyt shiny jynxin ja liepardin, mutta soul silverissähän niitä saa shiny leafien avulla. Onko whitessa sama?

Minun friend codeni: 4771 0402 0943
White FC: 4771 0402 0943
Pandora
 
Viestit: 2
Liittynyt: 10.10.2011 16:22

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Snivy » 10.10.2011 16:55

Pandora kirjoitti:Olen niin ikionnellinen. Olen ties kuinka kauan yrittänyt saada WiFi yhteyden toimimaan ja viimein onnistuin
Miten shinyja muuten saa? Olen kyllä nähnyt shiny jynxin ja liepardin, mutta soul silverissähän niitä saa shiny leafien avulla. Onko whitessa sama?

Minun friend codeni: 4771 0402 0943

Vähän väärälle alueelle, muttaah... shinyt ovat randomisti tulevia harvinaisia poksuja. Ja ei niitä saa shiny leaffien avulla. Shiny leaffeist pystyy tekee jonkun leaf kruunun.
My gallery
Avatarin on tehnyt Rayquick.
Avatar
Snivy
 
Viestit: 187
Liittynyt: 02.03.2011 15:43
Paikkakunta: Lohja

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Pandora » 10.10.2011 17:12

Ok.
Anteeksi tämä väärälle alueelle postaus. Ei ollut tarkoitus
White FC: 4771 0402 0943
Pandora
 
Viestit: 2
Liittynyt: 10.10.2011 16:22

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 15.10.2011 12:28

Johan on. Masudalla on varmaan jokin pielessä kun antaa nimiä B/W hahmoille. Elikkäs nyt on N:n koko nimi paljastettu, ja se menee näin: Natural Harmonia Gropius. Itse kyllä ymmärrän joka sanan, mutta eipä tuo kokonaisuutena käy järkeen. Natural on englantia, Harmonia on latinaa ja Gropius on saksaa, joten kolmea kieltä yhdessä nimessä... Ja vielä kerran: Jo on omituinen nimi siistille hahmolle.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 17.10.2011 20:42

^--

Onko Gropius toinen nimi?
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
Avatar
PokéGamer
 
Viestit: 229
Liittynyt: 02.03.2011 18:54

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 17.10.2011 20:48

PokéGamer kirjoitti:^--

Onko Gropius toinen nimi?



Etunimi - Toinen nimi - Sukunimi :) Eli Gropius on se sukunimi. Ghetsis Gropius O_o
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 17.10.2011 20:51

"His surname is Harmonia", sanoo Bulbapedia. ?
Surname on sukunimi.
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
Avatar
PokéGamer
 
Viestit: 229
Liittynyt: 02.03.2011 18:54

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Flyffel » 17.10.2011 21:01

Zhaituki kirjoitti:
PokéGamer kirjoitti:^--
Onko Gropius toinen nimi?

Etunimi - Toinen nimi - Sukunimi Eli Gropius on se sukunimi. Ghetsis Gropius O_o

Ei Ghetsisin sukunimi välttämättä ole Gropius vaan N:n. Ghetsis ei kuitenkaan ole N:n oikea isä.
Ja Bulbapediaan ei nyt ole vain päivitetty sitä.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron