Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Snivy » 25.07.2011 21:04

Rayquick kirjoitti:Mitä meinaatte tulevasta 5th mystery dungeonista? Varmaan tulee ens vuonna.

Aika jännä varmaan. Miltäköhän Garbodor näyttää? *örvelö* Onkohan graffa samanlaista kun näissä
Jos on niin en varmaan osta. Aika rumii noi hahmot. Perinteiset MD hahmot on parhaita!!! :)
My gallery
Avatarin on tehnyt Rayquick.
Avatar
Snivy
 
Viestit: 187
Liittynyt: 02.03.2011 15:43
Paikkakunta: Lohja

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja crazyraichu » 27.07.2011 14:54

Siis mistähän ihmeestä tuon Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky'n voi saada?
Sehän on uusin, mutta siltikään en ole sitä kaupoissa nähnyt. Blue Rescue Teamia ja Timeä on vain näkynyt. Edes pelikaupoissa ei ole näkynyt, missään Prismoissa sun muissa... Ja mahdollisimman halvallahan minä tietysti sitä etsin, mutta edes huuto.netissä sitä ei ole. Apuja?
3DS FC: 4682-8552-4571
PSN: RenataKills
Avatar
crazyraichu
 
Viestit: 108
Liittynyt: 21.11.2010 14:11
Paikkakunta: Kemi
(: HOENN REMAKET OHMYFGOD

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 27.07.2011 15:20

crazyraichu kirjoitti:Siis mistähän ihmeestä tuon Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky'n voi saada?
Sehän on uusin, mutta siltikään en ole sitä kaupoissa nähnyt. Blue Rescue Teamia ja Timeä on vain näkynyt. Edes pelikaupoissa ei ole näkynyt, missään Prismoissa sun muissa... Ja mahdollisimman halvallahan minä tietysti sitä etsin, mutta edes huuto.netissä sitä ei ole. Apuja?

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/3428 ... akuehdotus Helpostihan se tuolta löyty. Tuota minä aina käytän kun ostan pelejä. :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Rayquick » 27.07.2011 21:40

Snivy kirjoitti:näissä

Tuskin ne on noit mitä tarkotit. Varmasti entiset, katsos olis aika vaikea tehdä noi 3D jättipäät DS:älle, kun ei pikselit riitä, kun jo Cyndaquilin kurkku siel suussa on jo oikeassa kulmassa kun se katsoo pelaajaa. En ole silti ihan 100% varma asiasta.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Sherlock » 27.07.2011 21:47

Joo olishan se aika rasittava katsella jotain bobblehead popeja.
E: Lol, en edes kurkannut.... =D
Viimeksi muokannut Sherlock päivämäärä 27.07.2011 22:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Blaziken » 27.07.2011 22:03

Noi Snivyn laittamat kuvathan on jo olemassa olevista dungeoneista wiille, ei olisi yhtään mitään järkeä tunkea tommosia DS:ään. En kyl varmana ostaisi jos tulis tommosia. Ei näkyisi mitään muuta kun päät.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Hero » 05.08.2011 14:57

gET 1000. viesti.

MD:t on hyviä pelejä.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 05.08.2011 15:08

Hero kirjoitti:gET 1000. viesti.

MD:t on hyviä pelejä.

Jep niin on. :D Tosin taktikoimalla nekin on helppoja. (*cough* mun protect/sleep seed spam bosseissa ja protect/blizzard monster houseissa *cough*) Pelaan siis squirtlea tuossa mun Sky:ssa täl hetkellä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja 99miska » 13.11.2011 19:58

Miten kehittää nopeasti pokemonin Sky:ssä?
99miska
 
Viestit: 12
Liittynyt: 01.02.2011 20:44
Paikkakunta: Halkivaha

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 13.11.2011 22:31

99miska kirjoitti:Miten kehittää nopeasti pokemonin Sky:ssä?

Nopein tapa on varmaan mennä dark crateriin ja jos on taktiikka kuten minullakin monster houseja vastaan, niin yritä etsiä niitä kans. Minun taktiikkani: Protect päällä ja Blizzard spam (Blastoise), jos "boostaan" jotain pienempi tasosta niin tolla Blastoisella on IQ skilli joka ottaa lämät itseensä jos tuo heikko on kuolemaisillaan.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja 99miska » 14.11.2011 19:39

Mulla on tiimissä Shinx (minä), Riolu ja Infernape ja en pääse viä Dark Createriin. Ja ollaan lavelaillä Sinx 13, Riolu 13, ja Infernape 12.
99miska
 
Viestit: 12
Liittynyt: 01.02.2011 20:44
Paikkakunta: Halkivaha

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 14.11.2011 21:07

99miska kirjoitti:Mulla on tiimissä Shinx (minä), Riolu ja Infernape ja en pääse viä Dark Createriin. Ja ollaan lavelaillä Sinx 13, Riolu 13, ja Infernape 12.

Helpottaisi auttamista kovasti jos kertoisit mitkä on korkein tasoiset mestat mihin pääset, mutta lähinnä noissa. Ei siinä sinänsä tarvitse treenata jos hakkaa jokaisen vastaan tulevan vihun. Bosseihin riittää että otat tarpeeksi reviver ja sleep seedejä mukaan. Monster houset on vähän eri juttu tosin.


Hyvät ja mahdolliset parhaat kaksi starteria on Squirtle ja Torchic... Squirtle oppii Protectin jota käyttää myös partnerina järkevästi... Mirror move on ihan ylivoimainen torchicilla. Tavallaan kuin protect mutta kimpoaa iskut takaisin vastustajaan. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja 99miska » 14.11.2011 21:57

Isoin mihin pääsen on Apple Woods.
99miska
 
Viestit: 12
Liittynyt: 01.02.2011 20:44
Paikkakunta: Halkivaha

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja kassu » 15.01.2012 14:01

miten pääsee md blue rescue tiimissä sinne legu koirien luo? (suicune,raicou,entei)
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja aleksi12 » 12.11.2012 21:32

red rescue teamissa kun oon hakannu noi regit nii mitä sit pitää tehä??? :S
aleksi12
 
Viestit: 163
Liittynyt: 02.08.2012 17:04
Paikkakunta: varkaus
(: I See You -.-

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Doragon » 13.11.2012 17:25

aleksi12 kirjoitti:red rescue teamissa kun oon hakannu noi regit nii mitä sit pitää tehä???

Hm...siitä on aikaa kun olen itse viimeksi pelannut kyseistä peliä, mutta jos Regit olet hakannut niin sitten pystyt muistaakseni hankkimaan Mew'n Buried Relicistä kanssa. Mew ilmaantuu sattumanvaraisesti Regien jälkeisessä luolastossa, ja vaikka hakkaatkin sen jossain kerroksessa se saattaa ilmestyä uudelleen myöhemmin saman reissun aikana eri kerroksessa. Erittäin hyvä Pokémon, kannattaa hankkia tiimiin. Korkeatasoinen tiimin pomo ja Friend Bow auttavat tässä.
Voit myös suorittaa muita pelin päätarinan jälkeisiä pikku tarinaosuuksia, kuten vaikka Gengarin kanssa retkeilyn, Spindan etsimän ihmeellisen Pokémonin löytämisen taikka Latiaksen pelastamisen. Riippuu vähän mitä olet tähän mennessä tehnyt.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 13.11.2012 19:11

Mewin löytää vain, jos sulla on itemeissä Music Box.
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 13.11.2012 19:59

D4rk3r kirjoitti:Mewin löytää vain, jos sulla on itemeissä Music Box.

Tässä vaiheessa on pakko varoittaa aleksi12:ta, että ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KÄYTÄ TUOTA MUSIC BOXIA KUN ETSIT MEWIÄ! Se vain katoaa ja joudut menemään regien luolastot uudelleen läpi saadaksesi uuden Music Boxin, jotta voit jatkaa Mewin etsimistä.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja aleksi12 » 13.11.2012 20:48

Mewtwolover no vähä myöhästä käytin sen jo kuukaus sitte :P :P
aleksi12
 
Viestit: 163
Liittynyt: 02.08.2012 17:04
Paikkakunta: varkaus
(: I See You -.-

Re: Pokémon Mystery Dungeon apu- ja keskusteluketju

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 24.11.2012 00:15

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -r9fVXXUWA <----------------------------------------Tossa on Pokemon Mystery Dungeon nin uus trailer se 3DS.

Mut pakko sanoo et Turwigill on vaikee vetää Dialkaa ja partner Cyndaguil siis koko ajan joku super isku ja poksut on jo kivan levusii.

Turwig 52Lv
Cyndaguil 51 Lv
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron