Pokemonien Nimet keskustelu

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 22.03.2011 20:12

Vakiot, jotka ei koskaan muutu:

Pikachu - Yuki/Yuri
Olen aina tykännyt noista japanilaisista nimistäm ja koska Pikachu on suosikkini Pokémoneista, annan sille siis aina kunnon nimen.

Meowth - Lucifer/Lilith
Kissojeni mukaan.

Piplup - Plip-Plop
Kiitos rakkaan aviomieheni, sekon aina sanoissani ja Piplupista tulee "plipplop"..
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 22.03.2011 20:43

Mun blackin competitive tiimin nimiä:
Mienshao - Jetto Haki
Vähän viittaa pariin one piece juttuun :P

Basculin - MadTuna
Hullu kala mitä oon PO:ssa testaillut.

Vanilluxe - Ice cream
Jäätelö ei tarvii erikoisempaa nimeä :P

Typhlosion - Nemesis
Vanha HG typhlosionini, nimi tulee eräästä wowin hirviöstä.

Lilligant - Mashiro
Bleachista tuttu vihreä tukkanen hahmo ^^

Braviary - Starfighter
Tarviiko parempaa nimeä vahvalle linnulle? :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja greengirl » 21.04.2011 22:28

FireRedini tiimini ja niitten lempinimet.

Pidgeot -> kaakattaja
Blastoise -> kilppari
Raichu -> staattinen
Primeape -> raivoapina
Kabutobs -> uroskuori
Flareon -> tulinen

Annoin kaakattajalle tämän nimen, koska seän on lintu ja linnuthan "kaakattaa" ?
Blastois sehän on kilpikonna. Kilppari lyhenteenä.
Raichu, staattista sähköä, joten staattinen siitä tuli.
Primeape, skitsofreenikko poke, joten kastin sen raivoapinaksi, sillä mun tiimissä se on tappelupukari :P
Kabutobs..no se on uros ja sillä on jännä kuori/haarniska vai miten sen voisi tarkemmin sanoa.
Flareon..no..sillä on tulinen taistelija, vaikka ei osaa mitään tuli iskua..vielä.
Jos saisin postissa sateen, heittäisin sisällön taivaaseen.

Kuva
Avatar
greengirl
 
Viestit: 86
Liittynyt: 21.04.2011 21:33
Paikkakunta: Turku
(: Nurkassa nökötävä lötkö

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 02.05.2011 18:43

En ole vähään aikaan antanut millekkään pokémonilleni lempinimeä, koska en vain yksinkertaisesti keksi mitään järkevää.
Muttei se kyllä estä minua kommentoimasta lyhyesti toisten nimivalintoja:

Zhaituki kirjoitti:Meganium - Ysera WoW:sta yksi vihreä lohikäärme joka on hyvien puolella.

En tiedä miten tuo pitäisi lausua, mutta sain ainakin itse siitä ihanan kuuloisen nimen. Sopii mielestäni erittäin hyvin Meganiumille, koska no molemmat ovat vihreitä ja Meganium on muutenkin tuollaisen kauniin nimen arvoinen. :'3

Darrell kirjoitti:Data-Ankka - Porygon-Z: Se on tietokoneankka.

Ui, söpölle pokémonille söpö nimi. Voisin kokeilla itsekkin Porygon-Z:aa jossain vaiheessa kun saan kaikki tarvittavat asiat siirrettyä toiseen peliini. Hyvä valinta. (:

NekoHennuli kirjoitti:Meowth - Lucifer/Lilith
Kissojeni mukaan.


Edesmenneen kissani nimi oli Lucifer (oli väriltänsä musta). Mielestäni kummatkin nimet sopivat oikein hyvin kissankaltaiselle pokémonille. Nämäkin olivat siis hyviä nimivalintoja. (:

greengirl kirjoitti:Primeape -> raivoapina
Primeape, skitsofreenikko poke, joten kastin sen raivoapinaksi, sillä mun tiimissä se on tappelupukari


Nimi sai suupielet nousemaan. :'D Mutta ihan oikeassa olet siinä että tuo nimi sopii sille todella hyvin. En ole testannut kyseistä pokémonia koskaan, mutta uskon sen olevan aika kova in-gamessa.

----

Juu ja jos joku haluaa nähdä aiemmassa viestissä olleet nimet, niin olkaapa hyvät:

Darkerhazy kirjoitti:Heracross: BufferChet
Puskuroi kaikki tielle eksyvät ingame-nyypät.

Kecleon: DaB00M
Oma suosikkini. Puncheilla saadaan kivaa jälkeä.. (=

Steelix: Impactor
Iskee kovaa kuin kivi (= melkoinen törmäys).

Päätelkää siitä.


Onhan niitä toki ollut enemmänkin, mutta olen jostain syystä muuttanut joidenkin nimet niiden norminimiksi. Yksi niistä muutetuista nimistä taisi olla Castir, jonka annoin Castformille ihan Contestia varten. En kyllä muista mistä tuli mutta ketä kiinnostaa... :'s
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Suicca » 05.05.2011 19:44

Mie en lempinimiä varsinaisessa pelissä anna, mutta tuppaan kutsua joitain otuksia toisilla nimillä..

Spyro ~ Charizard - Aikanaan Pokémon Yellow:ssa kouluttamani Charizard, joka sai lempinimensä silloisen pelisarjan "Spyro the Dragon" päähahmon mukaan.

Dory ~ Excadrill - Nimi perustuu otuksen alkuperäisestä nimestä, 'Doryuzu'. Kaveri ko on viel naaras, nimen olisi vielä kruunannut rusetti.
Kamikaze ~ Zebstrika - Käytin lähinnä Wild Chargea eliittinelosen päihittäessä, ja kaveri tuntui ottavan aika suuret recoilit.
Sandy ~ Hydreigon - Naaras, alkuperäinen nimi 'Sazandora'. Selittääkö tarpeeksi?
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Suetic » 05.05.2011 22:57

No, enköhän minäkin jakele nimiä Whitessä esiintyvistä otuksistani? ^^

Fergus= Liepard. Perus etunimi.
Kunichyo= Virizion. Erään Japanin keisarin pojan nimi, joka esiintyy Basilisk-nimisessä animessa.
Doitsu= Terrakion. Nimi tarkoittaa lähinnä Saksaa japaniksi. Tämähän on kuin sotatankki toiselta maailmansodalta.
Aquilamon= Braviary. Nimi on Digimonin nimi, mutta totta tosiaan, Braviary ja Aquilamon, muistuttavat pahasti toisiaan ja niillä on sama väritys.
Kyoshiro= Samurott. Perinteinen japnilainen nimi.
Nihongu= Cobalion. Tarkoittaa japaniksi japanin kieltä tai suoraan sanoen Japania.
Vincent= Victini. Perusenglantilainen etunimi.
Regulus= Zekrom. Leijona-tähdistössä sijaitsevan kolmoistähden nimi.
Magmaziger= Volcarona. Magma + Maziger. Älkää kysykö.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Suicca » 06.05.2011 23:41

Argatni kirjoitti:Nihongu= Cobalion. Tarkoittaa japaniksi japanin kieltä tai suoraan sanoen Japania.

Ps. Nihongo olisi japanin kieli. Nihon tai Nippon olisi sitten se Japanin maa. ;D

Jottei kokonaan offiksi mene, nimesin juuri muutaman poksun uudelleen..
Darra ~ Darmanitan - Joskus käytän nimeä "Darmy", mutta harvemmin kuin Darraa. Miettikää suomalaista juomakulttuuria, niin ymmärrätte nimen.
Saha ~ Sawk - En itse käytä kyseistä poksua, mutta vihollisen lähettäessä totean hyvinkin usein 'saha'.
Derrrrp ~ Gurdurr / Conkeldurr - Sama tilanne kuin ylemmässä esimerkissä. Tuppaan usein lausua edellä mainittujen poksujen loput hieman.. erilailla, kuin ne kirjoitetaan. <D
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 26.05.2011 14:26

Tällä hetkellä HeartGoldissa:
(Kaikki ovat kreikkalaisesta mytologiasta)

Poseidon - Croconaw, Merten jumala
Nemesis - Fearow, Oikeudenmukaisuuden, koston ja tasapainon jumalatar
Morfeus - Drowzee, Unien jumala
Persefone - Sunflora, manalan, kevään ja kasvillisuuden jumalatar
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja victini98 » 26.05.2011 16:11

Täs on jtn: Bidoof=rasvis, laitoin iha läpäl xD. Infernape=flame, sopii infernapelle. Staraptor=speed, staraptor on aika nopee pokemon. Luxray=spark, luxray on sähkö tyypin pokemon nii tuli vaa jostai mielee. Ponyta=irmeli, mulla oli taas vaihteeks hauskaa. Tyranitar=terrorist, mun tyranitar on terroristi. Silcoon=orja, en yhtää tiiä mistä toi tuli... sori en jaksa ny kirjottaa enempää...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 29.05.2011 11:28

Minä laitan aina kaikille pokeille nimet, koska mielestäni saman lajien edustajienkin piäisi erottua toisistaan, jopa Pokémonissa.
Random järjestys:
Abra: AKU ANKKA. En yhtään tiedä miten keksin nimetä Abran AKU ANKAKSI:P
Exeggcute: EgG. Ihmettelen itsekin kekseliäisyyttäni...
Geodude: Rokkari. Rock-muusikko + Rock(=kivi) = Rokkari. Mistähän keksin..
Magmar: MagMan. Magma man, eikö?
Magikarp: W MWOON NW. Älä kysy...
Grimer: Slimo.Se tarkoittaa: Slime Simo
Togetic: Toga. Katsoin juuri sen Simpsonit jakson, jossa yhdessä vaiheessa Homer, Bart ja pari muuta bilettää toogat päällä.
Minun: Minus. No en kyllä yhtään tiedä mistä on voinut tulla.
Plusle: Plus.
Poochyena: Yenna. Poochyen(n)a
Bayleef: Green. Vilkas mielikuvitus...
Swinub: Swinor. En yhtään tiedä...
Ditto: Gooi. Eikös goo tarkoita jotain limaa tai jotain vastaavaa?
Electrode: Ette ikinä arvaa. PoKeBall!
Natu: +*--*+(: Hääähhh???
Glaceon: Headache. Johtuu siitä, että Platissa minulla puuttui vain yksi Pokémon Sinnoh dexistä. Kesti viikon ennen kuin keksin, mikä se on, ja mistä sen näkee. Päänsäryn aiheuttajaa siis.
Dugtrio: Diggirls. Naaras Dugtrio.
Murkrow: Karasu. Tapitin 3 tuntia Narutoa, ja Karasuhan tarkoittaa korppia.
Golbat: Gregory. Perus etunimi.
Rapidash: Rappari. Noh, Rapidash.
Wailord: Whalin. Valashan se siinä!
Marowak: Masa. No eipä hirveesti muta Marowakille keksiny.
Zapdos: Zapstorzzz. Sähköä!

Tiimini:
Ivysaur: Saurus.
Blaziken: Tipi
Feraligatr: Crock
Groudon: Grolf
Ninjask: Ninja
Lugia: Luke

Ja sitten minun Light Ball ja Volt Tackle yrityshankintojen seuraus- nimiä:
Pichut:
Hevari, Superhiiri, Pie, Pich, Dr. Mario, (Outoja merkkejä), Zyrlx ja Jiggles
Pikachut:
Piikkaaaaa, QO, O.O ja paljon nimiä, jotka ovat pelkkiä outoja merkkejä.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 29.05.2011 14:36

Voisin vähän päivitellä listaani...
Tropius-Greensmack No Tropius on vihreä ja smack nyt vaan tuli jostain...
Zangoose-Loop Loop tuntui sopivan korkealevuiselle Zangooselle.
Seviper-Blade Olen pelannut vähän liikaa Dragonguestia...
Golduck-Fencer Päässä pyörii sana, Fancy, mutta ei se sopinut. Fencer sitten.
Larvesta-Burn No random.
Swana-Lullaby Tuli mieleen Swan Lake ja halusin antaa kauniin nimen...
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Wilma » 10.06.2011 15:25

Vietän aina ihan liikaa vain pohtiakseni monstereilleni nimiä. Tässäpä tämän hetkinen Soul Silver tiimi.

Feraligatr, F - Fafnir, skandinaavisen mytologian kaamea lohikäärme. Odottelin alunperin tyttöstarttereita puoleensa vetävän tuurini pettävän minut tuolla kertaa ja odottelin poikaa. Olin jo päättänyt nimen valmiiksi, mutta peli päätti toisin. Nopeasti nappasin sitten tämän toisen, ei edes kovin tyttömäisen nimen.
Crobat, M - Yakun. Oudolle Crobatille (Quirky nature) outo nimi.
Raticate, F - Techie. Ajattelin ensin että tämä kaveri olisi jäänyt alkupelin HM orjaksi, mutta jotenkin se sitten vaan jäi mukaan täysipäiväiseksi tiiminjäseneksi, jolloin sille piti antaa nimikin. Techie kuulostaa... tietotekniikkamaiselta.
Alakazam, F - Senda. Ermh, espaniaksi polku tai tie, pathway. Nimetty yhdessä kirjassa olevan hahmon mukaan, joka oli noita.
Flareon, M - Cecil. Mun eeveelutioneilla on aina tähtien tai vähintään tähdiltä kuulostavia nimiä. Cecil repäistiin FFIV:n saman nimiseltä sankarilta.
Dragonair, M - Kimo. Hevosen väri. Tai jos laitetaan siihen toinen m kirjain niin se on Kimmo. Hah hah. Dragonair parka, siunattu vain siistiltä kuulostavalla siansaksalla. kaiken tämän lisäksi en anna sen edes kehittyä koska Dragonite on ruma.

Ja sitten joitakin satunnaisia Blackista ja SoulSilveristä puolelta.

Samurott, M - Hakumem. Olen nimennyt luvattoman monta monsteria viime aikoina samurai-htavilla nimillä, mutta kamoon. Ei Samurottille sovi mikään vähempi. Mietin Kamudoakin, mutta Hakumen oli vaan niin paljon parempi. BlazBlue saattoi vähän ihspiroida, vaikken niitä pelejä olekaan pelannut.
Emboar, F - Camina. Hih hih. Kamiina.
Reshiram, F - Shiranui. Siis shiranuihan tarkoittaa jotain virvatulen tapaista juttua japaniksi. Tuli-lohikäärmeelle ihan täydellinen nimi.
2x Umbreon, F - Cedre ja Saiph, lisää tähdiltä kuulostavia eeveelutioneja. Näitä piti saada kaksi kun Umbreon on mun lempparini. Ehöm. Savattu Cedre on ennen kaikkea semmoinen hauskanpito pokemonini pelin sisäisesti mahdottoman movesettinsä kanssa.
Bulbasaur, F - Baiken. Redin nitistämisen jälkeen nappasin setä Oakilta Kanto startterini. Neiti Bulbasaur tuli, mikä pisti kyllä hymyilyttämään. Bulbasaur oli aina lempparini, koska se on niin kovan näköinen. Nimesin sitten Guilty Gearin Baikenin mukaan, vaikkein, hauskaa kyllä, ole Guilty Geareitakaan sen kummemmin pelannut.
Slorlax, M - Napper. Halusin tälle nimen joka sopisi yhteen kämppikseni snorlaxin nimen kanssa. Nyt ne on sitten Snoozy ja Napper. Vähän niin kuin Bert ja Ernie tai Pekka ja Pätkä.
Ninetales, M - Mitsunari. Ei omani, mutta breedasin kaverille Quiet nature/Very finiky/Hypnosis Vulpixin hänen edesmenneen (katosi talletuksen mukan) Ninetalesinsa mukaan. Alkuperäinen oli kylläkin naaras, mutta kun tiesin että hän olisi todennäköisemmin pitänyt pojasta niin menin läpi vaivan saadakseni juuri oikeanlaisen ja vielä pojan. Nimetty Mitsunari 'fox of mt. sawa' Ishidan mukaan.
Simisage, M - Tokichi. Kiinnyin tähän apinaan kovasti, se näyttää niin asenteikkaalta ja kaikkee. Nimetty Hideyoshi Toyotomin mukaan.
Liepard, F - Negai. Erään vanhan luokkakaverini nettinimi. En mitään pahaa tällä kyllä hänelle meinannut, painvastoin. Sopi minusta vain niin hyvin tälle kisulle.
Gigalith, M - Argon. No, alkuaine. Tarkoittaa kreikaksi muuten laiskaa, mikä meneekin mukavasti ristiin Hastyn naturen kanssa.
Avatar
Wilma
 
Viestit: 12
Liittynyt: 24.04.2011 13:12

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Skitsofrenia » 26.06.2011 19:06

Nuzlocketan Emeraldiani:

Dustox - Jack 2
Alkuperäinen Jack menetti henkensä.

Poochyena - Larry
En keksinyt muuta...

Treecko - Avenger
Kostaja. :---D On niin badass ettei mitään rajaa, eiku...

Tentacool - Jelly
Se nyt vaan on sellainen hyytelö

Taillow - Oliver
Se sopii sille : D

Pluse - Gregory
Nimesin tämän ja vasta sen jälkeen päähäni ilmestyi kuva Housen päästä plusen ruumiissa. :---I
Vanhoilla foorumeilla olin -Sneasel-
Avatar
Skitsofrenia
 
Viestit: 3
Liittynyt: 14.11.2010 15:09

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Suetic » 26.06.2011 20:56

Olisiko kivaa, että jos täällä vielä voitaisiin lisätä sellainen sääntö, että jos Pokemonin lempinimeä ei keksi, niin voisi hakea muilta neuvoja sitä varten. Olisi kiva sellainen. :)
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Chandelure » 12.07.2011 16:54

Nickaan erittäin aktiivisesti. Yleensä tulee melko turhia, mutta tässä muutama hyvä:

Chandelure - Lumiere
Tulee ranskan sanasta lumieré (meniköhän se noin), valo.

Reuniculus - Dr. Yuki
...Tämä on aika random. Mutta tuntuu sopivan.

Editoin kun muistan lisää hyviä (?) nickejäni.


CMC:n status: Luku 21 tulee joskus. Ajankohdasta en osaa sanoa.
Avatar
Chandelure
 
Viestit: 52
Liittynyt: 04.06.2011 14:18
Paikkakunta: Vantaa
(: ...Mitäs tähän nyt laittaisi.

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 12.07.2011 21:00

Tangrowthille (shiny) ja Metagrossille (shiny kans) tarvitsisi lempinimeä, itse en keksi :D
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Sherlock » 12.07.2011 21:28

Zhaituki kirjoitti:Tangrowthille (shiny) ja Metagrossille (shiny kans) tarvitsisi lempinimeä, itse en keksi


Itse olen joskus antanut Tangrowthille nimeksi "Mojo" tulee sen japanilaisesta nimestä "Mojanbo", mutta en sitten tiedä onko se niin hyvä?
Ja Metagrossille en ole keksinyt mitään varsinaista kunnon nimeä ihan normaaleja esim. Guardian, Minecross, Xavier, yms.

Lisään tähän samaan viestiin muutaman lisää:

Mojo = Tangrowth, ^^ Katso ylempi.
Guardian, Minecross, Xavier = Metagross, Tulee jostain...
Excaliber = Excadrill, no onhan sen porat ainakin 60 Caliberisia, vai?
Percy = Oshawott, tuli kaverini lähettämästä munasta joka oli breedattu Samurotteilla ja kappas kun sen uroksen nimi pitikin olla Poseidon. =D
Cobalt, Colt = Cobalion, noita käytän Whitessä & Blackissä.
Blackjack, Panthera = Liepard, tiedän, tiedän se on leopardi, mutta nuo tulevatkin sen tyypistä ja Blackjack tulee Jack Blackin tähdittämästä Gulliverin Matkat- elokuvasta.
Diesel = Garbordor, (Vin) Diesel (RULES!) "ja" haisee pahalle (hajuvesi ja polttoaine) suoraan sanottuna roskalle. <---- Toi "ja" oli vain niin läppä laittaa se siihen.
Aphrodite, Espeon, kyllä se on kauneuden & rakkauden jumalatar, kun kerran tuli Percy Jackson, tulee myös Kreikan mytologian olentoja esille, mielijohde.
Dionysos a.k.a Viiniäijä = Emboar, en tiedä mistä tuli, mutta toi Viiniäijä oli se tarkoitus, mutta sitten kun tuli noi Ä:ät vastaan niin ei enää naurattanut joten pistin se Dionysosksi.
Samurai = Samurott, On se aikamoinen Samurai ja tuo "Samu" sen nimestä tulee tuosta ja "Ott" on sitten joku elukka vissiin.
Pepper & Salt = Throh & Sawk, Sopivat yhteen kuin suola ja pippuri. =D
IPOD = "Ice Piece Of Dragon", Kyurem, Repesin jo tuolle kun sain tietää että tulee semmoinen legendaarinen tyypiltä Ice/Dragon.
Viridian = Virizion, Tuli kun katoin ihan ensimmäisestä kaudesta pari viimeistä niin tuon muistin jostain syystä.
Terraquake = Terrakion, Tuli mieleen vain.
Raquak = Tirtouga & Carracosta, R niin kuin Rock, Aqua on aqua ja K niin kuin Kcor = Raquak eli Rock+Aqua = Raquak

Wanhat nimet:
[quote="Sherlock"]Jotain random nimiä jotka ovat tulleet päästä:

F-15 Eagle = Pidgeot, amerikkalainen hävittäjä.
KFC, "Kennedy Fried Chicken" = Staraptor, on amerikkalainen pika-ruoka ravintola.
KTC, "Kiss the Cook" = Scizor
Butcher = Gallade, teurastaja.
M1X3D B0LT = Electivire, mun oma pommittaja eli Mixed Attacker.
Umbreon = Kurai, tarkoitta suomeksi "tumma" ,mutta se kuvaa synkkyyttä ja se tulee sen väreistä.
Csus = Mewtwo, elokuvassa on mestari pelissä jeesus.
SkyKing = Arceus
ShadowKing = Giratina
FlowerQueen = Shaymin
Darkness = Darkrai
Nightmare = Gengar
Mass Off = Groudon, tiedä mistä tullut keksin nopeasti kun "Earthquake" oli varattu ja tyhmän näköinen battlessa "Earthquake used Earthquake".
Air Off = Rayquaza, samaa sarjaa edellisen kanssa.
Sea Off = Kyogre, sama sarjaa.
Colosseum = Regigigas, muistuttaa jotakin.......
Volcano = Heatran, tulivuori.
MPOD, "Metal Piece of Dragon" = Dialga, metallinen pala lohikäärmettä.
WPOD, "Water Piece of Dragon" = Palkia, vetinen pala lohikäärmettä.
Bioshock = Rotom, jos tuntee peli sarjan niin tietää mistä nimi on peräisin.
Teddy Bear = Ursaring, pikkuinen teddy karhuseni.
Shokubutsu = Torterra, "Shokubutsu" on japaniksi kasvi.
Volvcano, Flash!/Lightning, Aurora = Entei, Raikou & Suicune
The Thing = Latios, semmonen juttu.
Toxic = Crobat, HUOM! Myrkyllinen.
Hydro Edge = Empoleon
WNW, "Warning! Nuclear Waste!" = Toxicroak, ydinjäte tuottaa tuskaa.
Scarface = Sceptile, "Say hello to my little friend".
Hit N' Run = Hitmontop
Transform = Castform, kaikki tietää jo.
DNA Sludge = Ditto
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Dragon

ViestiKirjoittaja Mov » 11.12.2011 23:29

olen antanut kaikille dragon-tyypeille lempinimet:
Dragonite=Draco(mietin draco meteoria ja Harry Potteria sekoitin ne ja keksin tuon)
Hydreigon=Triple(kolme päätä)
Altaria=Hufflepuff,Cloud(kertokaa kumpi on parempi en osaa päättää)
Seadra=Rapidhorse(aika nopea)
Haxorus=Bull(koska sarvet ja sitten siihen sopiva ability)
Salamence=Uberstrike (nimi hyvä en keksinyt parempaa)
Reshiram=BlastFire(ymmärrätte)
Zekrom=BatTery,10000000 voltti(energiaa piisaa)
Druddigon=Blocker(koska rough skin)
Rayquaza=GreenSnake(mielestäni aika vitsikäs)
Palkia=Trixarian!(sain wi-fi clubista mahtava nimi mielestäni en ala muuttamaan)



ja ne jotka aion hankkia:
Flygon=Twister(mietin twister-liikettä)
Garchomp=EarthDragon(Maa ja Lohikäärme tyyppiä)
Dialga=Blue(sininen)


    Ja muutamia kilpailullisia:

    Swampert=HydroTank
    Emboar=FatPack
    Forretress=Tankki
    Blaziken=Blaze
    Cofagrigus=Sarkofagi
    Beartic=Snowman
    Gyarados=WatchOut!
    Breloom=Seed
    Magcargo=Liquidflame
    Slaking=Fattispattis
    Lucario=Ninja
    Walrein=Seal
    Feraligatr=Avalanche
    Carracosta=T.M.N.T
    Krookodile=Crunch
    Klinklang=Gear,MetalGear
    Typhlosion=Lietsonen


    siinä olivat.
    Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
    Avatar
    Mov
     
    Viestit: 622
    Liittynyt: 13.11.2011 13:55
    Paikkakunta: StaDin Kaupunki
    (: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

    Re: Pokemonien Nimet keskustelu

    ViestiKirjoittaja Timantti » 22.12.2011 17:10

    Platinum meni läpi näillä nimillä:

    Torterra - Pablo
    emt.

    Bibarel - Masa
    Masa Myyrä (joka on tosin majava).

    Bronzong - Qwerty
    ...Miten niin tylsä nimi?

    Rampardos - Jytky
    Jyräyttää kaiken pois tieltä.

    Gible - Le Orja
    Noku se oli mun HM-orja ;_;

    Chatot - Mese
    Chatter=Messenger? : D tosin väistyi tiimistä Pelipperin tieltä.

    Pelipper - Wingwang
    Wingullista väänsin : 3

    Semi mielikuvituksettomat nimet oli kyllä tällä läpipeluukerralla, yleensä mul on parempii ._.
    [15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
    Spoiler:
    Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
    Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
    3DS FC: 5069-4361-4421
    Wi-Fi -vaihtola
    Lé Turinat (käy katsomassa!)
    Avatar
    Timantti
     
    Viestit: 544
    Liittynyt: 01.11.2010 10:19
    Paikkakunta: Espoo
    (: Hävisit pelin

    Re: Pokemonien Nimet keskustelu

    ViestiKirjoittaja Inku » 22.12.2011 23:37

    Lissee ev-koulutettuja orj... poksuja B/W:ssä.

    Paha henki / Cofagrigus
    Mun eka tankki B/W:ssa! \o/ Se on pelastanut mut useampaan kertaan kun joku elitestä tai Alder on ilkeesti munkittanut muun partyni alas. Nimensä veroinen, muhahaa. *enkeli*

    Victini / Tepi
    Tepi on eräs huumorintajuton(?) officer Wow-killastani ja hän inhoaa kaikkia söpöjä animejuttuja. Ihan vaan häntä "kunnioittaakseni" nimesin Victinini hänen mukaansa.

    Marowak / Kaira
    Kaira = pora, ja koska Marowak on ground-tyyppiä.

    Drifblim / Kalma
    Mun kaikilla ghost/dark -poksuilla on joku tämän tyyppinen nimi, mutta Drifblim on kyllä niin, uhh, sympaattisen näköinen ettei se ehkä kovin hyvin sovi sille. Oonkin miettiny et ehkä pitäis muuttaa se Hattaraksi. T_T

    Absol / Nerri
    Nerri on erään Farscape-hahmon Chianan isoveli. Nebarit on aika harmaita tyyppejä. Jos oikealuonteisesta Absolistani olis tullu tyttö, se olis ollut Chiana, mutkun siittä tulikin poika niin se on sit Nerri.

    Mienshao / Andromeda
    Meinasin ensin nimetä tämän Siriukseksi, mutta syystä tai toisesta se on minusta enemmän miehen/uroksen nimi. Siispä nyt näin.
    And in the darkest night, I won't give up the fight
    I won't be losing hope, I hold on to what is true

    Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
    Avatar
    Inku
     
    Viestit: 92
    Liittynyt: 01.11.2010 20:12
    Paikkakunta: Oulu

    EdellinenSeuraava

    Paluu Muut Pokémon-pelit

    Paikallaolijat

    Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

    cron