Pokemonien Nimet keskustelu

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Doragon » 23.12.2011 00:07

Meikäläinen tykkää nimetä Pokémonini "järkevän" kuuloisesti, tässäpä nyt pari esimerkkiä...

Trevor - Emboarini, Whiten tiimistä.
Dingo - Krookodile, niin ikään Whitesta.
Andrew - Archeops, Whiten tiimiä...
Dewey - Dewott, neljäs ja viimeinen jäsen Whiten tiimistäni.
Waldo - Unfezant, kuului tiimiini ennen N:n hakkaamista.
Leroy - Stoutland, sama stoori kuin Waldolla.
Brutus - Staraptor Whitesta, en käytä koskaan mihinkään.
Paquito - Haxorus Battle Boxistani.
Leopold - Latios Battle Boxistani.
Doragon - Excadrill Battle Boxistani (Doragon = Dragon, koska Excadrillin japaninkielinen nimi on Doryuzu, [ryu = lohikäärme]).
Mao - Mienshao Battle Boxistani.
Kongo - Darmanitan Battle Boxistani.
Engelbert - Scrafty Battle Boxistani. Älkää kysykö sitä nimeä, se on hieno nimi! :D
Remus - Reuniclus, kuului Battle Boxiini mutta potkin ulos kun se oli otteluissa surkea.
Banjo - toinen Darmanitani, naaras Zen Modella (Kongolla on Sheer Force)
Airmd - Skarmory (Skarmoryn japaninkielinen nimi on Airmd).
Mel - Kangashkan, josta piti tulla jotain mutta joka jäi lojumaan boxiin.
Emil - Donphan jonka sain Dream Worldista Phanpynä.
Zero - Zoroark, sama tarina kuin Melillä.
Ra - Sigilyph, tästäkin piti tulla jotain...
Fiskars - Dream Worldista saatu Mawile, ihan hyvä käyttö-Pokémon. Nimi tulee tietenkin saksista.
Dumbledore - shiny Mismagius, kuka haluaa? (haluaisin shinystani eroon)
Zen - Whiscash. Emeraldista oppineena tiesin tämän otuksen käyttömahdollisuudet, mutta jäikin lojumaan boxiin.
Nibbles - Dream Worldista saatu Rattata, sai nimensä kuuluisalta kaimaltaan.
Raynard - Dream Worldin Poochyena.
Gordon - Hydreigon.

Ja pari SoulSilver-nuzlockestani:

Bazooka - Quilava
Corey - Flaaffy *
Spark - Spearow *
Kyle - Golbat *
Larry - Drowzee *
Jonny - Pidgeotto
Bel - Gyarados
Chris - Ledian
Raya - Gyarados *
Fenton - Girafarig *
*kuolleita

Tämmönen lista...
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Mov » 01.07.2012 22:17

Ralts / Voodood - Tuli koska Ralts näytti Voodoo- nukelta
Zigzagoon / Tohveli - En tiedä, aika omituinen
Mudkip / Tsunami, Tiskikone, Mutakaveri - Osuvia nimiä?
Slakoth / Karjalaine - Perus Ollipekka Karjalainen, ei koskaan tiedä hyökkääkö, vai ei
SIlcoon / Uistin - Rampesta vinkkiä. Hänellä oli tosin Syotti
Nidorino / Raptori - EN tiedä mistä tuli mieleeni...
Quilava / Rovio - Angry Birds rulezz!
Chimchar / Pepe - Jostain mieleeni..
Tepig / Horna, Fatpack - Horna on tultakuvaava asia, ja eikö teidänkin mielestä Tepig ja sen muodot ole aikas pulskia?
Torterra / Tiittiit, Kilpinen, TMNT - Kilpinen ja TMNT sopii. Tiittiitistä en tiedä..
Shellos / Merijaska, Merietana, Etana, Tiskikone - Osuvia?
Whismur / Stereo, Basso, DJ - Soundproofin takia
Scyther / Lekuri, Tohtori, Pehtori, Mc Doctor - Hehheehhee... Saksekas leikkuriystävämme...
Beedrill / JDbuggy - Emt
Gastly / Stalkkeri, Vakooja, Agentti - Tuli ekana mieleen..Osaa kadota kuin tuhka..
Empoleon / Santeri - "No mutta Santeri":D
Mareep / Oikosulku - Sopii?
Heracross / Hercules - Sopii?
Kricketot / Kasipyyhe - Keksin jonkun harvinaisen hölmön..
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Jontukka » 01.07.2012 23:20

Eivät ole järjestyksessä.

Druddigon - No'velli / erään kirjan nimi

Krookodile - Cartman

Zoroark - Stan

Leavanny - Kyle

Sesimitoad - kohtu / Tyyppihän on täynnä kohtuja

Hydreigon - Pitbull

Crustle - T-bone

Samurrot - james

conkeldurr - Goldenouse

Gengar - YouHateIt / Koska naiseni vihaa sitä otteluissa. ; )

Alakazam - FearFactor /Kuin myös tätä

Kingda - speedking

Milotic - Seafood

Infernape - ItWasn'tMe

Venusaur - JEAN.S

Walrein - DR.Cooper

Shiftry - BAZINGA! / koska The Bigbang theory

Rhyperior - Murcruch /erään ihmisen fakemon

Muk - LaydyMud

Scolipede - Dude

Magmortar - Telephone

Shiny Charizard - Asteroid

Swampert - Commando

Dragonite - Sir.Idiot / Kyseinen pokemon on naamastaan niin muumin näköinen että nimen piti olla sopiva.

Walrein - Hospital / koska se on vain niin

Alakazam - Ipkiss /The Mask..

Machamp - HabaNero /Kyseessähän on muskeli pokemon ja kenties nero

Stantler - Bob smith

Meganium - Greenvegan

Flygon - Etanol

Poliwrath - memocard / satuin samaan aikaan räveltämään ps1 muistikorttia.

Slowbro - Discord /FIM

Slowking - President

Slowpoke - Doodle / Oman Slowpoke hahmoni nimi, joten se oli päästettävä peliin mukaan.

Mightyena - Shenzi /Lion king

Rhyperior - Zecoura / FIM

Mesprit - Hiqqup

Dialga - Last soul

Palkia - Lost soul

Giratina - Shadowbolt /FIM

Heatran - PepperPie /FIM

Cresselia - Luna /FIM

Haxorus - Laptop

Vanilluxe - princess / Jääprinsessa

Archeops - Banzai / Lion king

Ferrothorn - Deneb / Halusin ehdottomasti antaa pokemonille tähden nimen

Chandelure - The Marker /Dead space vaikutteita

Omastar - Kuusamo / paikkakunta

Aerodactyl - Kotka / -''-

Rampardos - Kuopio / -''-

Cradily - Vantaa / -''-

Kapbutops - Helsinki / -''-

Armaldo - Nokia / -''_
Viimeksi muokannut Jontukka päivämäärä 01.07.2012 23:42, muokattu yhteensä 2 kertaa
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 01.07.2012 23:38

Genesect - Megatron. :P Aion renamee mun PO steel mono tiimin Genesectin ton nimiseks koska: "the teaser showed some kind of "flying saucer" hovering over a wasteland and changing into Genesect" Genesect on transformeri lol.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Hopsu » 15.07.2012 14:44

Stoutland=Kuutamo
Tuohan on ihan koiran näköinen! Joten nimesin Kuutamoksi koska koirat ulvoo kuuta! 8)

Samurott=Sini-kuu
Sehän on väriltään sininen ja se kuu tuli siihe tosta mun edellisestä. *water*

Larvesta=Rytky
Kuuntelin just sillon musiikkia kun muna kuoriutui.
Hopsu
 
Viestit: 115
Liittynyt: 31.05.2012 15:32

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Illusions » 13.10.2012 11:41

Itse en hirveästi nimeä popeja, jotenkin häiritsevää... En tiedä miksi. Tässä kuitenkin muutamia joita muistan. :D Lisään tarpeen tullen...

Slowking - Slowqueen, olihan se nyt pakko nimetä kuningattareksi eikä kuninkaaksi koska naaraspuolinen.
Gardevoir - Garnier, tuli vain niin helposti mieleen Gardevoirista.
Pikachu - Peekachoo, ei mitään pidempiä selityksiä tälle.
Castform - Droplet, koska no - mieleen tulee pisara.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Mov » 13.10.2012 13:48

B2:n on tullut jo tietysti oma tiiminsä:

Dewott - Skipper
Magby - Magmatron
Grimer - Toxiini
Sandile - *Facepalm*
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Doragon » 14.10.2012 16:08

White 2-tiimini:

Horatio - Serperior
Alex - Electivire
Bastian - Gigalith
Harald - Zweilous
Roosevelt - Beartic
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Oshawott » 14.10.2012 16:22

Inku kirjoitti:Aura/Suicune - Erään originalhahmoni nimi ja Suicunen ekaa kertaa nähdessäni minulla tuli ko. hahmo mieleen. Suicunen nimi on ollut Aura minulla kaikissa versioissa joissa olen sen saanut.
Ceres/Lugia - Ayashi No Ceres -animesarjasta. Fanitin Ceresiä joskus todella paljon. Lugia on yksi lempipoksujani ja halusin sille coolin nimen.
Gaasha/Metagross - Tämä oli aika randomi... Tuli muistaakseni siitä, kun en millään meinannut keksiä Metagrossille hyvää nimeä ja kirosin itsekseni "gaaaash!" (oh my gosh). Aika epätoivoinen, mutta olen jo tottunut siihen. : 3
Cilana/Milotic - Tämä tuli oikeastaan aika pitkälti tyhjästä. Halusin jonkun neitimäisen ja söpön nimen, koska Milotic on niin söötti. ^-^ Tosin tämä taitaa olla myös jokseenkin kieroutunut, kun Milotic on niin tappaja. :<
Corona/Arcanine - "Korona on Auringon ulompi kaasukehä ja kaasukehän hajaantumisvyöhyke, jonka lämpötila on hyvin korkea, noin miljoona astetta." x3
Koi/Venomoth - Noh, Venomoth on koiperhonen~
Abyss/Gyarados - Syvyys tuli vain ekana mieleeni, kun olin miettimässä nimeä SoulSilverin punaiselle Gyaradokselleni. Enpä ole vaihtanut, se on ihan hieno.
Dorii & Guraa / Crobat x 2 - Kaksoset Utawarerumono -animesarjasta. En olisi varmaan muuten noita lepakoita ko. hahmojen mukaan nimennytkään, mutta sattui tulemaan kaksi hyväluonteista Zubatia ja ne pälkähtivät mieleeni nimiä keksiessä.
Mistspawn/Gengar - Gengar on usvapokémon -> usva -> mist -> Mistspawn (spawn lisää koska se vain kuulostaa pahikselta, muaha.)
Duran/Dialga - Kun näin Dialgan ensi kertaa, mulle tuli mieleen Mai HiME:n Natsukin child, Duran, jota fanitan ihan hulluna. Ehkä osittain tämänkin takia tykkään Dialgasta niin paljon. :'3
Noira/Drapion - .....Tämä taisi olla samaa sarjaa Gaashan kanssa. En millään meinannut keksiä nimeä ja aloin vain käydä läpi erilaisia sanaleikkejä Drapionin nimellä, että saisikos noista kirjaimista mitään jännää aikaiseksi. Saihan niistä.
Kharon/Houndoom - "Kharon on kääpiöplaneetta Pluton kuu." Pyörii siellä pimeällä aurinkokunnan laidalla. Sopii mielestäni Houndoomille, joka on dark-tyyppiä.
Kaamos/Espeon - Tämä tuli ihan heti. En osaa selittää. Espeon on vain minusta jotenkin niin kaamoksen värinen pokémon. Jos jaksatte niin laittakee vaikka Googleen hakusanaksi kaamos niin tulee aika paljon Espeonin värisiä kuvia. ^.^
Mutsumi/Dragonite - Mutsumi Utawarerumonosta. Nimi sopi sille paljon paremmin Dratinina ja Dragonairina, mutta en ole sitä enää viitsinyt muuttaakaan.
Deadscream/Mismagius - Dead Scream on Sailor Pluton hyökkäys. Joka on erittäin cool. ^-^

Nämä nimet jäivät erityisesti mieleeni, ja osa on todella kauniita nimiä!
^^
It's just me~

Pokémon<3
Avatar
Oshawott
 
Viestit: 176
Liittynyt: 30.09.2012 15:41

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Pokéyas » 29.12.2012 23:39

Pyrin aina antamaan Pokéilleni mahdollisimman hienonkuuloiset ihmisten nimet, jotka alkavat samalla kirjaimella kuin kyseisen kehityslinjan viimeisen lajin yleisnimi. Tässä omat suosikkini:

-Bathilda
*Bronzong
(Nimi kuulostaa hienolta ja olin viimeksi Pearlin uudelleenpeluuta aloittaessani olin nähnyt vastikään Harry Potter ja Kuoleman varjelukset osa 1:n)

-Daniela
*Darmanitan
(Hieman ennen Black 2:sen ilmestymistä olin leirikoulussa Saksassa ja isäntäperheessäni oli saman niminen tytär. Nimi on kait jäänyt päähäni. :3 )

Mariam
*Mamoswine
(Tuhat nousevaa aurinkoa-kirjan päähenkilön nimi jäi päähän, ei siinä muuta.)

Pierre
*Politoed
(Vaikka en fysiikasta kauheasti välitäkään, Pierre Curien ja hänen vaimonsa työ oli merkittävää.)
Speaking of Pokémon!
Avatar
Pokéyas
 
Viestit: 26
Liittynyt: 28.12.2012 20:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 30.12.2012 12:08

Minulla on paha tapa laittaa kaikille Pokéilleni nimi, joten en kirjoita niitä tähän... Lisäksi nimeän ne aina aluksi "mielikuvituksellisilla" nimillä... (esim. Dewgong=Dew tai Gong...) Sitten kun niille alkaa kehittyä "imago", vaihdan nimen.
Useimmilla Pokéilla joita en koskaan pyydystyksen jälkeen ole käyttänyt, on siis vieläkin sellaiset nimet. Lisäksi en vaihda nimiä kun ne kehittyvät, tästä seurauksena esim. se, että Stoutlandini nimi on Pup... :)
Laitan tiimini nimet peleistä BW ja B2W2: (minulla on niissä samat Pokét tiimissä, mutta aina eri sukupuolta)

BW:

Samurott ♀= Osha
Swoobat ♂= Woo
Darmanitan ♂= Maka
Cofagrigus ♀= Jeanne (tällä on kaikki "itsetuholiikkeet" joten nimi tulee Arina Tanemuran mangasta "Kamikaze Kaitou Jeanne")
Cinccino ♂= the Healer (kun kaikki muut ovat lopussa, the Healer yleensä pläjäyttää Singin ja parantaa kaikki...)
Eelektross ♂= Tyna (kulkee myös nimellä "Tyna-kulta"...)

B2W2:

Samurott ♂= Sam (hm... voi tulkita monella tapaa mutta se tuleejoka tapauksessa "Lord of the Rings":in Samista.)
Swoobat ♀= Bat
Darmanitan ♀= Gina (ei aavistusta mistä tuo tuli...)
Cofagrigus ♂= Ya
Cinccino ♀= Utau (korvat muistuttavat Peach-Pit:in mangan "Shugo Chara!" Utaun hiustyyliä... Lisäksi Utau tarkoittaa japaniksi "laulua".)
Eelektross ♀= Mokkula (tämän nimi oli ensin "Mo", koska BW:n Eelektrossin nimi on "Tyna"... Mutta koska sanon Tynaa "Tyna-kullaksi" niin aioin sanoa Mota "Mo-kullaksi", mutta se kuulosti kaikista siltä kuin sanoisin "Mokkula", joten muutin nimen. (ei ole edes vaikeaa kuvitella minikokoinen Eelektross kiinni läppärin sivussa... ;))

Suurella osalla tiimejen Pokéista on siis vielä "mielikuvitukselliset" nimet ja vielä pentuajoilta... Olette paljon parempia antamaan nimiä, joten auttakaa jos keksitte näille jotain...
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja John Smith » 30.12.2012 13:38

Pokéyas kirjoitti:Pyrin aina antamaan Pokéilleni mahdollisimman hienonkuuloiset ihmisten nimet, jotka alkavat samalla kirjaimella kuin kyseisen kehityslinjan viimeisen lajin yleisnimi.
Sama o_o

Yleensä annan vanhoja, kauniita ja ylhäisiä nimiä. Esim. Ernest (Emboar), Theresia (Torterra), Theodore (Toxicroak), Adele (Arcticuno), Adolf* (Aggron), Beatrice (Bronzong), Victoria (Victreebel), Severin (Serperior)...

*Hieno ja kaunis nimi, vaikka surullisenkuuluisan kantajan takia omaa nykyään epämiellyttävän sävyn
>_<
No, it really is a screwdriver. It's... sonic. -- I love my sonic screwdriver.
Avatar
John Smith
 
Viestit: 5
Liittynyt: 29.12.2012 12:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja CrysArcher » 04.02.2013 15:31

Itse tykkään nimetä poksujani ihmisten nimillä tai sitten jollain mieleen tulevalla asialla, esim. jos on joku tulipokemon, niin yleensä se on Flame, Grilli tai jotain sen tapaista.
Tässä on white 2 tiimi tällä hetkellä:

-Swanna- Nami, koska en todellakaan tiedä.
-Lucario- Phoenix, koska oli juuri pelannut Phoenix Wrightia.
-Arcanine- Edward, koska mieleeni tuli Growlithesta Fullmetal Alchemistin Edward
-Serperior- Link, koska se on vihreä ja sopi mielestäni Snivylle hyvin
-Glaceon- Allen, koska olin ennen sen nimeämistä lukenut D.Gray-Maniä.

Ja tässä on hyvin oudosti nimetty Platinum-tiimi:

-Empoleon- Vesimeloni, koska söin vesimelonia aloittaessani tätä
-Luxray- Mustikka, koska jos mennään ruokalinjalla niin sitten mennään
-Lopunny- Vanukas, :3 minä pidän vanukkaasta
-Gengar- Muhennos, koska minulle ei tullut mieleen mitään parempaa, enkä jaksanut vaihtaa.
-Rapidash- Paprika, no, eiköhän sen jo arvaa
-Gallade- MasterChef, koska se pisti kaikki poikki ja pinoon ja tulille.
CrysArcher
 
Viestit: 3
Liittynyt: 04.02.2013 10:51
(: SHINY POKEMON TRAINER

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Mov » 04.02.2013 15:55

CrysArcher kirjoitti:Itse tykkään nimetä poksujani ihmisten nimillä tai sitten jollain mieleen tulevalla asialla, esim. jos on joku tulipokemon, niin yleensä se on Flame, Grilli tai jotain sen tapaista.
Tässä on white 2 tiimi tällä hetkellä:

-Swanna- Nami, koska en todellakaan tiedä.
-Lucario- Phoenix, koska oli juuri pelannut Phoenix Wrightia.
-Arcanine- Edward, koska mieleeni tuli Growlithesta Fullmetal Alchemistin Edward
-Serperior- Link, koska se on vihreä ja sopi mielestäni Snivylle hyvin
-Glaceon- Allen, koska olin ennen sen nimeämistä lukenut D.Gray-Maniä.

Ja tässä on hyvin oudosti nimetty Platinum-tiimi:

-Empoleon- Vesimeloni, koska söin vesimelonia aloittaessani tätä
-Luxray- Mustikka, koska jos mennään ruokalinjalla niin sitten mennään
-Lopunny- Vanukas, minä pidän vanukkaasta
-Gengar- Muhennos, koska minulle ei tullut mieleen mitään parempaa, enkä jaksanut vaihtaa.
-Rapidash- Paprika, no, eiköhän sen jo arvaa
-Gallade- MasterChef, koska se pisti kaikki poikki ja pinoon ja tulille.


Itse annoin Typhlosionini nimeksi MasterChef :D
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja mikehill » 20.03.2013 16:52

Tässä muutamia:
Lillipup=Tuffe koska koiran näköinen ja Tuffe on mainio koiran nimi.
Combee (Naaras)=Vihdoin! koska yritin hankki naarasta ja vihdoin sellainen kuoriutui munasta.
Blastoise=Make koska Squitle on yksinkertaisen näköinen ja Make on aika yksinkertainen nimi :)
Teen Pokemon läpipeluita ja kaikkea muuta jännittävää!
http://www.youtube.com/user/Mikehillschannel
Blogini jossa kirjoitan kaikenlaisia jänniä tarinoita!
http://mikentarinat.blogspot.fi/
Avatar
mikehill
 
Viestit: 38
Liittynyt: 19.03.2013 17:55

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Tukaani » 20.03.2013 23:14

Itse nimeän pokemoneja teemojen mukaan, nyt esim. SoulSilverissä menossa hevoskirjojen hevosten nimiä ja Whitessä von -alkuisia, suomenkielisiä nimiä. Diamondissa nimet ovat jotakin randomia. Listaan tähän parhaat palat, sekä läpät, että kauniit:

(Kreivi) von Veivi - Serperior (u) // Tuon poken kaikki muodot ovat niin ylimielisen näköisiä, että tuli mieleen kreivi ja tuon von veivi -lopun olen tainnut kuulla jostakin, mutta en enään kuollaksenikaan muista mistä
von Apsi - Simpour (u) // Sekä ABC:n maskotti, että Simpour/Panpour ovat a.) apinoita ja b.) äärimmäisen ärsyttäviä
von Kirppu - Crustle (u) // Ihanaa kivirapuamme voisi parhaiten kuvailla kirpuksi
Bacon - Giratina // Siis minusta Giratina näyttää harmaalta pekonilta, jolla on satunnaisesti jalkoja/härpäkkeitä/muita sydeemejä lisukkeena
Daydream - Ninetales (n) // Angela Dorsey, Kuiskaus kuutamossa // Kaikki jotka tietävät Ninetalesin, eivät tarvitse selitystä
Maveric - Jigglypuff (u) // Jane Ayres, Myrskyn silmässä // Maveric on siis tuossa kirjassa pahishevonen ja kyllä - Jigglypuff on pahispokemonien aatelia
Skipper - shiny Gyarados (u) // Sharon Siamon, Yhden tytön hevonen // Skipper on kirjassa raju hevonen ja shiny gyarados on kaikesta laimeudestaan huolimatta sekin raisu orja pakkaus
Blue Time - Staryu // Elanor Jones, Blue Time // Sanooko vesipokemon ja blue mitään?

Sen lisäksi on perinteenä, että päälegendaarinen nimetään ensimmäisellä pelikerralla kökösti, esim. Diamond (Dialga), Silver (Lugia) ja Blacky (Zekrom)
Don't touch yourself!
It'll cause a time paradox.
Avatar
Tukaani
 
Viestit: 3
Liittynyt: 19.03.2013 22:48

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Haruka » 27.07.2013 17:18

--
Viimeksi muokannut Haruka päivämäärä 28.05.2017 19:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Haruka
 
Viestit: 56
Liittynyt: 23.06.2013 18:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Haruka » 27.07.2013 17:34

--
Viimeksi muokannut Haruka päivämäärä 28.05.2017 19:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Haruka
 
Viestit: 56
Liittynyt: 23.06.2013 18:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 27.07.2013 21:35

Uusin Heart Gold tiimini nimet:

Feraligatr - Cookie Jaw, koska puree kovalla voimalla jolla murskaa keksitkin.

Magmortarin nimi on liian raju lapsi silmille mutta liittyy naaraspuoliseen. xD

Jolteon - Minato, Naruton faija Naruto animessa kutsumanimeltään Yellow Flash.

Togekiss - BEAUFORT, koska kestävä ja kykenee puolustautumaan tehokkaasti ParaFlinch taktiikalla niin nimesin tämän australialaisen pommikoneen mukaan.

Shiny Mamoswine - Big Mama, iso kultainen naaraspuolinen porsasmammutti... Enough said. :)


On kyllä random HM orja Krabby mutta en antanut sille nimeä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokemonien Nimet keskustelu

ViestiKirjoittaja Caccis » 27.07.2013 21:56

Onko Magmortarin nimi Argatni?
Avatar
Caccis
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron