Shiny Pokemoninne

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Porkabu » 22.04.2012 17:10

Niin kyllä sitä Shinyä Rayquazan resettausta kannataa vaan jatkaa. Kyllähän se aina tuntuu paljon paremmalta kun on itse joutunut rehkimään ja paljon hikeä ja kyyneleitä vuodattamaan sen takia. Sellaista fiilistä ei voi saada Event Shinyn kanssa. Itseäni kaduttaa että menin nappaamaan normi Cobalionin koska soft resauttaus alkoi ottaa päähän. Kyllä se shiny olisi sieltä varmasti tullut. Jos luovuttaa ei saa koskaan tietää olisiko ehkä jo seuraavaan soft reseattauksen jälkeen tullut se kaivattu shiny.

Löysin tänään aamupäivällä Shinyn Sawsbuckin. Olin tosin tähtäämässä johonkin muuhun shiniin. Shiny Sawsbuck on vain normaalia vaaleampi väritykseltään, mutta kun se tuli niin nopeasti en voi valittaa. Etsin sitä sieltä paikasta jonne pääsi vain talvella Dragonspiral Towerin läheltä. Tämä Shiny tuli aivan puun takaa, koska encountereita tuli oikeasti vain 35! Aika helppo saalis oli.Quick ballin jäi. Nature oli Relaxed ja IV hemmon mukaan se oli above avarage. Noh parempi se oli aikasempaan RE shiniin verrattuna jóka oli vain decent.

Edit: Oho! Kyllä nyt kelpaa, kun Shiny Larvesta ilmestyi munastaan päivä Sawsbuckin jälkeen! En ole varma montako munaa meni. Editoin sen tähän viestiin myöhemmin. Nature on Modest.
IV:t
HP: 28 - 29
Att: 4 - 5
Def: 0 - 1
SpA: 31
SpD: 28 - 29
Speed: 16 - 17

Auts. Toi defense. Attackia se ei onneksi edes tarvitse. Sai onneksi muuten hyvät IV:t.
Seuraavaksi vain etsimään joku ulkomaalainen tyttö Cottonee tai Whimsicott seuraavaa MM:ää varten.
Sille Egg moveksi Encore. Täytyy toivoa että abilityksi tulee sitten Pranskter
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Avatar
Porkabu
 
Viestit: 101
Liittynyt: 04.03.2011 19:17
Paikkakunta: Rovaniemi
(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Hopsu » 15.06.2012 13:00

Pitgeotto En muista miltä routelta nappasin. Mutta tällä viikolla.
Pikachu Pikachun nappasin muistaakseni eilen.
Hopsu
 
Viestit: 115
Liittynyt: 31.05.2012 15:32

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 01.07.2012 11:48

Platinumia pelastessani Route 209 sillä tornilla (siellä on hautoja tmv.) vastaan tuli Shiny Gastly :]. En pelannut äänet päällä, huomasin vain Gastlyn värin olevan sininen violetin sijaan. :3 ajattelinkin, että mahtaakohan tulla shinyjä jossain vaiheessa, kun en Platinumissa itse ole aiemmin saanut. Onneksi ei ollut Zubat o_o. Statseja katselen myöhemmin.
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
Avatar
PokéGamer
 
Viestit: 229
Liittynyt: 02.03.2011 18:54

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 01.07.2012 11:56

Shiny Crobattia miehisempää ei ole. Onneksi omistan itse sellaisen.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 01.07.2012 12:00

Onnea, itse vain en pidä koko Pokémonista juurikaan ja väritys Shinynä on aivan hirveä :P.
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
Avatar
PokéGamer
 
Viestit: 229
Liittynyt: 02.03.2011 18:54

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 08.07.2012 10:28

Tänä aamuna sitten kuoriutui Shiny Absol :3 Tarkoituksenani olikin breedata se shiny, mutta valehtelematta se taisi olla kymmenes muna tai jotain sinne päin, hyvää tuuria.
Serious nature, Naaras, Pressure. IV:stä ei ole hajuakaan kun on vielä ykköslevelillä.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 08.07.2012 11:18

Tuli shiny banette black 2:ssa vastaan victory roadilla, mutta harmi etten toistaseks pysty vaihtaa koska emu.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja chrono » 08.07.2012 13:56

mulla on niin huono tuuri et noin ikinä tuu hirveesti vastaan shinyja :( shiny gengar ja golem ja treeco on ainakin ollu joskus.. Ja erittäin random shiny jigglypuff :P
Avatar
chrono
 
Viestit: 6
Liittynyt: 08.07.2012 01:16

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Porkabu » 09.07.2012 14:14

Eduboy94 kirjoitti:Shiny Crobattia miehisempää ei ole. Onneksi omistan itse sellaisen.


Itsellänikin on Shiny Crobat jonka joskus vuonna yksi ja kaksi sain serkulta vaihdossa.
Hieno pinkki väritys tosiian. Pitäisi varmaan hankkia kaveriksi sille miehekäs shiny Lopunny.

Päätin lauantaina aloittaa Shiny Badge Questin HeartGoldissa ja jo sunnuntai iltana shiny saapui. Shiny tyttö Chikorita. Aivan ihana yllätys oli <3 Nature on sillä Serious eli neutraali nature. Täytyy kyllä sanoa että vieläkin on jotenkin vaikea uskoa että itselläni on shiny tyttö chikorita. Toivoin totodilea, mutta en voi valittaa nyt kun tämä tuli näinkin nopeasti. Nyt olen Route 32 etsimässä seuraavaa tiimin jäsentä. Iltaisin vaihdan metsäsätys paikkaa Route 31:teen. Toiveena on joko shiny Mareep, Hoothoot tai Spinarak.
Jotain 460+ encouteriä nyt tehty.

Blackissä on ollut jo toista kuukautta käynnissä shiny Axew:n metsästys. Kyllä tiedän että Black ja White 2:ssa saa napattua Shinyn Haxoruksen, mutta en luovuta kun olen jo kuukausia uhrannut tämän eteen.

Mitä mieltä olette tuosta Black/White 2:sta saatavasta Shining Charmista? Sen avulla Shinyjen saaminen on vielä helpompaa kuin ennen. Meinaatteko hankkia sen? Itse en meinaa hankkia. Shinejen metsästyksestä menee maku jos siitä tulee liian helppoa IMO. :S
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Avatar
Porkabu
 
Viestit: 101
Liittynyt: 04.03.2011 19:17
Paikkakunta: Rovaniemi
(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Near » 09.07.2012 20:26

Porkabu kirjoitti:Päätin lauantaina aloittaa Shiny Badge Questin HeartGoldissa ja jo sunnuntai iltana shiny saapui. Shiny tyttö Chikorita. Aivan ihana yllätys oli Nature on sillä Serious eli neutraali nature. Täytyy kyllä sanoa että vieläkin on jotenkin vaikea uskoa että itselläni on shiny tyttö chikorita. Toivoin totodilea, mutta en voi valittaa nyt kun tämä tuli näinkin nopeasti. Nyt olen Route 32 etsimässä seuraavaa tiimin jäsentä. Iltaisin vaihdan metsäsätys paikkaa Route 31:teen. Toiveena on joko shiny Mareep, Hoothoot tai Spinarak.
Jotain 460+ encouteriä nyt tehty.

Blackissä on ollut jo toista kuukautta käynnissä shiny Axew:n metsästys. Kyllä tiedän että Black ja White 2:ssa saa napattua Shinyn Haxoruksen, mutta en luovuta kun olen jo kuukausia uhrannut tämän eteen.

Mitä mieltä olette tuosta Black/White 2:sta saatavasta Shining Charmista? Sen avulla Shinyjen saaminen on vielä helpompaa kuin ennen. Meinaatteko hankkia sen? Itse en meinaa hankkia. Shinejen metsästyksestä menee maku jos siitä tulee liian helppoa IMO.


Aika sattuma; Munkin eka Chikoritani oli tyttö. ^_^ Onnea! Shinyt startterit on aina hienoja ja tytöt vielä hiukan hienompia. Ja mitä questisi toiseen shinyyn tulee, toivotan sinulle shinyä Spinarakia. (ihan vain, koska se on noista oma suosikkin ja nätin sininen). Onnea Axewinkin kanssa. Voithan aina jättää sen Axewiksi/Fraxureksi, niin ei tule kahta Haxorusta? Käytätkö Masudaa vai yritätkö etsiä sitä randomina?

Shining charmin hankinta on vielä vähän vaiheessa, mutta kyllä, yritän hankkia sen japanilaiseen versiooni. Haluan ainakin testata, kuinka paljon se metsästyksestä makua vie,kun en ole vieläkään täysin saanut päätettyä, rakastanko vai vihaanko tuota uutta esinettä. Kun toisaalta olen kovasti tykännyt pokeradarista, niin olisi vähän tekopyhää valittaa siitä, että shinyjen saantia helpotetaan. Pitää kokea se ennen kuin sanon lopullisen mielipiteeni. Sen reilun 2000 encounterin keräämiseen menee kuitenkin se ~10 tuntia, eli ei ne ihan yleisiä ole siltikään. Tosin jos alkaa tuntua, että shinyjä alkaa ilmaantua joka toinen päivä, niin en välttämättä enkkuversioihin sitä charmia hanki. Saa nähdä.
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Porkabu » 10.07.2012 10:28

Near kirjoitti:Aika sattuma; Munkin eka Chikoritani oli tyttö. ^_^ Onnea! Shinyt startterit on aina hienoja ja tytöt vielä hiukan hienompia. Ja mitä questisi toiseen shinyyn tulee, toivotan sinulle shinyä Spinarakia. (ihan vain, koska se on noista oma suosikkin ja nätin sininen). Onnea Axewinkin kanssa. Voithan aina jättää sen Axewiksi/Fraxureksi, niin ei tule kahta Haxorusta? Käytätkö Masudaa vai yritätkö etsiä sitä randomina?

Shining charmin hankinta on vielä vähän vaiheessa, mutta kyllä, yritän hankkia sen japanilaiseen versiooni. Haluan ainakin testata, kuinka paljon se metsästyksestä makua vie,kun en ole vieläkään täysin saanut päätettyä, rakastanko vai vihaanko tuota uutta esinettä. Kun toisaalta olen kovasti tykännyt pokeradarista, niin olisi vähän tekopyhää valittaa siitä, että shinyjen saantia helpotetaan. Pitää kokea se ennen kuin sanon lopullisen mielipiteeni. Sen reilun 2000 encounterin keräämiseen menee kuitenkin se ~10 tuntia, eli ei ne ihan yleisiä ole siltikään. Tosin jos alkaa tuntua, että shinyjä alkaa ilmaantua joka toinen päivä, niin en välttämättä enkkuversioihin sitä charmia hanki. Saa nähdä.


Kyllä Shiny Chikorita on kaunis. Keltainen sävy on ihanan kesäinen ja Bayleefinä se on kivan persikan värinen.
Nyt olen jotain 10 tuntia tätä shinyä näiltä routeilta etsinyt.
Huomenna on edessä 4-5 tunnin automatka mökille joten toivon että vaikka silloin löytyisi.
Niin toivon että ei tulisi Bellsprout tai Hoppip, muuten joudun ottelemaan Bugsya vastaan kahdella ruohopokella. Itse tosin veikkaan että tulee Rattata, koska en ole kyseisestä pokesta koskaan tykännyt.

Ärsyttäviä muuten nämä Hoothootit. Niitten spritet on niin vaaleanruskeita että ajoittain luulee nähneensä shinyn. Varsinkin kun niitä tapaa vain myöhään illalla kun on itse jo melkein unessa.

Axewtä metsästän MM:llä.Ärsyttävän hidasta puuhaa vaikka onkin Volcarona apuna.
Munien keräämiseen menee ikuisuus ja toinen mokoma menee niiden kanssa edes takas kulkemiseen. x_x

Voiko muuten Blackissä tai Whitessa saada Light stonea? Sain ihanan japanilaisen Pichun GTS:stä jonkun aikaa sitten ja olisi kiva hankkia itselle Shiny Pichu Volt Tacklen kera.
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Avatar
Porkabu
 
Viestit: 101
Liittynyt: 04.03.2011 19:17
Paikkakunta: Rovaniemi
(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Near » 10.07.2012 11:18

Porkabu kirjoitti:Ärsyttäviä muuten nämä Hoothootit. Niitten spritet on niin vaaleanruskeita että ajoittain luulee nähneensä shinyn. Varsinkin kun niitä tapaa vain myöhään illalla kun on itse jo melkein unessa.

Axewtä metsästän MM:llä.Ärsyttävän hidasta puuhaa vaikka onkin Volcarona apuna.
Munien keräämiseen menee ikuisuus ja toinen mokoma menee niiden kanssa edes takas kulkemiseen.

Voiko muuten Blackissä tai Whitessa saada Light stonea? Sain ihanan japanilaisen Pichun GTS:stä jonkun aikaa sitten ja olisi kiva hankkia itselle Shiny Pichu Volt Tacklen kera.


Tiedän liiankin hyvin tunteen Hoothootien kanssa. Petililin kanssa luulin ties kuinka monesti löytäneeni shinyn, mutta se olikin ihan normaali. Tosin kun se lopulta tuli, ero on niin silmiinpistävä, että tuskin yli olisi hypännyt. Veikkaan, että Hoothootin kanssa on sama. Kyllä se sen verran keltainen on shinynä, että varmaan huomaa. :)

Kai Axewisi vanhemmat on molemmat samaa lajia? Jos Diton kanssa breedaat, niin se munien saaminen voikin olla aika hidasta. Olen aika varma, että multa löytyisi vielä jotain randomeita japanilaisia Axeweita, jos haluat munia nopeammin.

Light ballia varmaan tarkoitit? Ja ei, tietääkseni sitä ei voi saada vielä 5. sukupolvessa, ainakaan helpolla. Ainoa listattu paikka saada se on villit Pikachut ja kun Pikachuja ei Unovasta ole löytynyt, niin ei Light Balliakaan. Peleihin on jaettu event-Pikachuja, joilla on Light Ball holdissa, mutta ne on kaikki olleet paikan päältä haettavia jossain Japanissa tms. :/
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Jenny » 10.07.2012 19:55

Shining Charm + Matsuda Method on ilmeisesti aika tehokas tapa saada shinyjä BW2 peleissä. Ainakin yksi kaveri Smogonista sai shinyn Minccinon vajaan 50 munan jälkeen tuolla taktiikalla. :P Lieneekö sitten käynyt vaan todella hyvä tuuri. Pyydystämisestä en tiedä, en ole ehtinyt hankkia Shining Charmia eikä se shiny Haxorus nosta kauheasti motivaatiota Unova Dexin täyttämiseen.

Jotenkin tulee vähän hölmö olo, että peleissä saa kaksi lähes ilmaista shinyä (Alderilta shiny Dratini/Gible sen jälkeen kun on peitonnut hänen poikansa Skycraperissa). Red Gyarados oli ihan perusteltu GSC peleissä, koska sillä esiteltiin shinyt, mutta BW2 shinyille ei ole mitään järkevää perustelua. Oh well, ehkä ne shinyt innostavat niitä, jotka eivät ole sellaista koskaan aiemmin nähneet.
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Avatar
Jenny
 
Viestit: 309
Liittynyt: 14.12.2010 12:59

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja OshaFan » 10.07.2012 19:59

Ehkä se oli vain tuuria, sainhan minäkin Blackissäni shinyn Scraggyn(, joka on Quazalla :3) noin sadannesta munasta.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Porkabu » 10.07.2012 20:42

Near kirjoitti:
Tiedän liiankin hyvin tunteen Hoothootien kanssa. Petililin kanssa luulin ties kuinka monesti löytäneeni shinyn, mutta se olikin ihan normaali. Tosin kun se lopulta tuli, ero on niin silmiinpistävä, että tuskin yli olisi hypännyt. Veikkaan, että Hoothootin kanssa on sama. Kyllä se sen verran keltainen on shinynä, että varmaan huomaa.

Kai Axewisi vanhemmat on molemmat samaa lajia? Jos Diton kanssa breedaat, niin se munien saaminen voikin olla aika hidasta. Olen aika varma, että multa löytyisi vielä jotain randomeita japanilaisia Axeweita, jos haluat munia nopeammin.

Light ballia varmaan tarkoitit? Ja ei, tietääkseni sitä ei voi saada vielä 5. sukupolvessa, ainakaan helpolla. Ainoa listattu paikka saada se on villit Pikachut ja kun Pikachuja ei Unovasta ole löytynyt, niin ei Light Balliakaan. Peleihin on jaettu event-Pikachuja, joilla on Light Ball holdissa, mutta ne on kaikki olleet paikan päältä haettavia jossain Japanissa tms. :/


Axewin vanhempina on japanilainen Axew äitinä ja omasta pelistä hankittu Deino isänä. Tiedän että jos molemmat olisivat Axewitä munia tulisi nopeammin, mutta tuo isä Deino on IV puolelta melko täydellinen.
Äitikin taisi olla ainakin sen IV-tyypin mukaan: "superior" joten en viitsi sitäkään vaihtaa.
Kiitos vaihto tarjouksesta, mutta taidan jatkaa näillä kahdella. :)
Ei hidas tempo sinänsä haittaa. Harmittaa vain näin jälkikäteen kun on tuhlannut tuntitolkulla aikaa Axew munien keruuseen, kun poken saa ilmaiseksi B/W 2 :ssa
Mutta kyllä sitten tulee varmasti ihana fiilis kun lopulta se pikkuinen kuoriutuu. Oli alunperin tarkoitus hankkia kaksi Axew, koska minulla on lempinimet valmiina. Voisinpa oikeastaan sitten vaikka hankkia sen toisen siitä White 2:sta.
Eikä homma tunnu läheskään yhtä tylsältä nyt kun päätin vaihtaa välillä HeartGoldin puolelle. Sitten kun toinen tiimin jäsen löytyy vaihdan takaisin Blackiin ja jatkan Axew:n metsästystä.

Ja, juu Light ballia tarkoitin. Anteeksi pienoinen kömmähdys. Kiitoksia tiedosta. Jätänpä sen Pichun sitten hamaan tulevaisuuteen odottamaan.
Ehkäpä seuraava MM kohteeni onkin Spinarak jos en sitä HeartGoldista onnistu saamaan. Spinarakilla ei tosin ole mitään hyviä Egg Moveja, paitsi no ehkä Night Slash.
Mieli tekisi koittaa Deinoa seuraavaksi, mutta koska on jo ollut kaksi pokea joilla on iso Egg Cycle perä jälkeen se saa nyt jäädä.

Mitä Shining Charmiin tulee vielä niin myönnän olevani suht laiska ihminen. Kaikkien pokemonien siirto Diamondista Blackiin oli työlästä. Ja nyt pitäisi siirtä sitten ne ettenpäin vai? Ei kiitos.
Sen Round Charmin aion kyllä hankkia. MM on suosikkitapani etsiä Shineja joten se varmasti nopeuttaa hommaa valtavasti. ;)
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Avatar
Porkabu
 
Viestit: 101
Liittynyt: 04.03.2011 19:17
Paikkakunta: Rovaniemi
(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Porkabu » 11.07.2012 22:53

No niin. Noin 3600 REn jälkeen shiny löytyi. Shiny Rattata (nyt jo Raticate) tyttö ja docile nature. Lempinimeksi tuli Cornflower Redwallin taru kirjojen hiirineidon Ruiskaunokin mukaan. Helposti hoidin sen avulla Bugsyn salin. Sen jälkeen taistelu Silveriä vastaan meni suunnilleen näin Silverin Quilava spämmäsi smokescreeniä ja leeriä ja minä yritin osua siihen jopa silloin kun vaihdoin Bayleefiin (joka on muuten lempinimeltään Natsumi Inazuma Elevenin Natsumin mukaan +natsu = kesä japaniksi) Silti vaan smokescreen ja leer uudestaan ja uudestaan *awesome* Seuraava tiiminjäsen hankitaan Ilex Forestista Headbuttin avulla. Toivottavasti joko Hoothoot tai Caterpie :)
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Avatar
Porkabu
 
Viestit: 101
Liittynyt: 04.03.2011 19:17
Paikkakunta: Rovaniemi
(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Sarazu » 17.07.2012 02:33

Itse olen pelannut Emeraldia vain 250 ja noin 50-70h kohalla tuli random shiny Magikarp!
Ja sitten menin hölmöilemään ku luulin ett se ei kuolis mun Walreinin surffista (oli muutenki level 50-60)
Ärsyttää ku unohin just sinä päivänä aivoni jonnekki ;__;
Nyt kummiski koitan ettii shiny Numelia, koska shiny Camerupt on NIIN siisti! :D
Sarazu
 
Viestit: 4
Liittynyt: 27.06.2012 00:58
Paikkakunta: Pohjois-Suomi
(: Pokémon mestari Emeraldissa!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja JayEm » 17.07.2012 10:18

Aloitinpa tuossa kuukausi sitten Emeraldin uusiksi, ja taisi ensimmäisen 10h aikana ilmestyä Shiny Zubat Meteor Fallsissa. Nappasin kätevästi vielä Premier Ballilla. Ja kaikkein hulluinta oli että se oli Adamant, vaikka IVt olivatkin roskaa.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Suicca » 20.07.2012 09:27

Aloitin eilen Black 2:sen ko oli tullut postissa. Pelattuani pari tuntia aloin ihmetellä, että miksi ruudussa välähteli tähtiä. Kello oli tässä vaiheessa arviolta 1:00, joka on miulle myöhäinen aika pelata etenkin ko pitäisi herätä kuuden tunnin päästä ja arvelin sen johtuneen omasta väsymyksestä. Päätin ottaa kuitenkin varman päälle, ja kentälle asteli 9lv Purrloin ja Scratch. Critical hit.
Spoiler:
Lillipupille jäi yksi vaivainen HP. Jäi sitten Poképalloon, ja ny miul on pieni tavallista vaaleampi vöffe~
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Illusions » 22.07.2012 12:21

Itse omistan tällä hetkellä vain shiny Staravian Pearlissa, jonka sain ketjutettua. En tosin voi siirtää sitä Whiteen koska se on jo kehittynyt enkä siis saisi Whiten dexiin shiny Starlyä. Aiemmassa Whiten savessa breedasin shiny Lickitungin. Kerran näin Giant Chasmissa shiny Solrockin joka päätti pamauttaa itsensä. Emeraldissa joskus nappasin random shiny Oddishin routelta ennen Mauville Cityä. Tosin silloin en vielä juurikaan tajunnut hölkäsen pöläystä siirtää sitä Pearliini ja nyt on jo uusi save Emessä.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron