Shiny Pokemoninne

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 01.11.2010 17:40

Tämmöinenkin on ihan kiva tänne.
Eli itse omaan mm. Gyaradosin, Cliscorin, Shedinjan, Dratinin, Bagonin, Seadran, Shayminin, Darkrain ja monia muita Shinyja.

Itse olen aina ollut aika onnekas Shinyjen suhteen, melkein joka tallennus jonka teen tulee vähintään yksi Random Shiny, ja olen saanut muutamia RNG shinyjakin. Olen resettaillut ja muuta semmoista, omistan ARn joten sieltäkin tulee pari koska en tosin edes käytä sitä Shinyihin
Hihii :)
Avatar
l0ck4r
 
Viestit: 125
Liittynyt: 01.11.2010 16:48

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 01.11.2010 17:58

Omia shinyjani ovat esim.:
Gyarados (Lol, Lake of Ragelta)
Cresselia
Palkia
Giratina
Shaymin
Entei (Jahtasin tätä 4 kuukautta, koska tiesin sen olevan shiny. Adamant nature ja Attack 350)
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Fener » 01.11.2010 17:58

Itselläni on vain HG:n Shiny Gyarados. Emeraldissa minulla oli Crobat, mutta pikkuveljeni meni poistamaan tallennuksen. ;(
Vanhalla foorumilla
Spoiler:
Ice Rayquaza.
Fener
 
Viestit: 47
Liittynyt: 01.11.2010 15:04

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Inku » 02.11.2010 14:50

En laske Gyaradosia, enkä käytä haxeja. Tässä siis vaan kaikki sattumanvaraiset joita olen saanut.

Wingull: Tämä tuli joskus Rubyssa vastaan kun olin surffailemassa Mount Pyren lähistöllä. Inhoan wingulleja ja pelippereitä, mutta koska se oli shiny niin pyydystin silti. Se kuitenkin hävisi kun aloitin uuden tallennuksen eikä tuolloin ollut mahdollisuutta siirtää sitä turvaankaan, kun ei kukaan tuttu pelaillut.
Spinda: Sama peli missä wingull. EV-kouluttamassa olin Fallarbor townin vieressä ja sieltä tuli. Hävisi myös tallennuksen poiston mukana. :s
Linoone: Emeraldista, Mauville cityn oikealta puolelta ruohikosta, myös EV-koulutuksen yhteydessä. Nimekseen tämä neutraaliluonteinen linoone sai MehMeh ja EV-koulutin senkin myöhemmin. Nykyisin se on Platinumissa ja pitäisi jaksaa kouluttaa se 100lvl että voisi keräillä earthquakeja.
Whismur: Emerald, Wendanturf townin ja Rustboro cityn välissä olevasta luolasta. Tuli sattumalta vastaan kun olin juoksemassa läpi. En ole kouluttanut, vaikka pitäisi kyllä. Shiny exploud olisi ihan hieno jopa.
Slugma: Emerald jälleen, sama ruohikko mistä sain Rubyssa Spindan. Sen nimi on Oozeling ja se toimii Platinumissa munanlämmittäjänä~
Staraptor: Platinum, muistaakseni Solaceon townin yläpuolella olevasta ruohikosta. Olin matkalla seuraavaan kaupunkiin ja tuskailin sitä, kun olin unohtanut ostaa repelejä ja villejä pokémoneja hyppi silmille tuon tuosta. Enpä valittanut enää kun tuli shiny staravia vastaan. Neutraali luonne, joten EV-koulutin sen. Nimenä sillä on Kaze.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Jontukka » 02.11.2010 15:39

x 2 gyaradosta
azumarill
gible
Dodrio
charizard

Siinä on raihnainen shiny kokoelmani. : )


EDIT: unohdin event shiny pichun.
Viimeksi muokannut Jontukka päivämäärä 02.11.2010 16:52, muokattu yhteensä 1 kerran
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Miku » 02.11.2010 15:42

Trapinch: Emeraldissa kun breedasin Flygonia aikoinaan, niin jostain random munasta kuoriutui shiny Trapinch. Taisi olla silleensä ihan ok IV:t random shinyksi, Attack ainakin 31 ja Adamant nature. (Ei sinänsä mikään ihme kun Day Caressa oli hyvä-IV:iset vanhemmat.)

Graveler: Tuli Platinumissa vastaan, en muista enää Routea.

Zubat: Tämäkin tuli Platinumissa vastaan ja tämänkään Routea en muista. Hassua sinänsä, että sain molemmat Gravelerin ja Zubatin kahden päivän sisään (2 shinyä randomilla noin lyhyeen aikaan on aika harvinaista kyllä).

Gible: Tämä kuoriutui Platinumissa, kun breedailin Garchompia.

Psyduck: SoulSilverissä tuli vastaan Ilex Forrestissa, kun EV-koulutin Lugiaa.

Tentacool: SoulSilverissä tuli vastaan Whirl Islandsien vieressä olevalla Routella.

Kaikki on tietysti napattuna ja tallella PC:n Boxilla. Sitten löytyy vielä Pikachu-Colored Pichu ja Red Gyarados, mutta listasin vain randomilla vastaan tulleet shinyt.
Black FC: 0175 2211 6355
SoulSilver FC: 2278 9061 9206
Platinum FC: 5027 1549 2797
Avatar
Miku
 
Viestit: 113
Liittynyt: 01.11.2010 01:09
Paikkakunta: Battle Frontier

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 02.11.2010 16:20

Gyarados: Nappasin Lake of Ragelta

Dialga: Softresetin tätä todella kauan ja lopulta onnistuin. Naturekin oli Modest.

Empoleon: Breidailin tuossa joskus itelle Shiny Pipluppia...

En ole koskaan kohdannut random shinyä, vaikka olen pelaillutkin aika paljon. Itse haluaisin shiny Ponytan, pittääpi yrittää ketjuttaa.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Digia » 02.11.2010 16:31

Onhan näitä pari saatu.

Red Gyarados, SS juonesta...

Totodile, Wi-Fissä joku vaihtoi joskus...

Pichu, event Pichu mikä on vieläkin Diamondissa...

Absol, tämä tuli vastaan ihan munkilla emessä...

Juu, siinä kaikki, ei ole kovinkaan hääppöinen kokoelma.
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Tas » 02.11.2010 18:24

Zubat: Emeraldissa kehittelin jonkun speediä Altering Cavessa ja tälläinen tuli vastaan (bashful ja surkeat IV:t).

Zubat: Leaf Greenissä jossain luolassa pölähti sitten aika pian tuon edellisen perään toinen vihreä lepakko (timid ja kamalat IV:t).

Nidoran F: Leaf Greenissä tällä kertaa Safari Zonella tuli tälläinen vastaan. Ei sentään karannut. En muista naturea, mutta IV:t ovat yllättäen taas jotain ihan sitä itseään.

Gyarados: Jos sanon, että tämä tuli HG:ssä, niin kellekään tuskin tarvitsee sen enempää selitellä... En muista naturea enkä ole edes katsonut IV:tä.

Joskus muutama vuosi sitten vaihtelin Triltä (=dAcktor) digiexpossa ainakin Magnetonin, Linoonen, Gyaradosin ja Rayquazan. Saatoin ottaa joitain muitakin, mutten muista.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 02.11.2010 19:11

mul ei oo yhtää (paitsi gyarados) alan heti ettimään :)
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Shiny Piplup » 02.11.2010 20:01

Minulla on/on ollut:

Makuhita: Emerald, entinen tallennus.
Slakoth: Emerald
Geodude: Pearl, entinen tallennus.
Raticate: Pearl, entinen tallennus.
Buneary: Pearl
Bidoof: Pearl
Oddish: Platinum
Pichu x2: Pearl ja Platinum, eventti
Gyarados: SoulSilver
Golbat: SoulSilver
Rapidash: SoulSilver
Ursaring: SoulSilver

Ja näin kerran FireRedissä Shiny Nidoranin (F) Safari Zonella, mutta se pääsi karkuun. T_T
Avatar
Shiny Piplup
 
Viestit: 18
Liittynyt: 01.11.2010 19:26

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja nunja55 » 02.11.2010 22:04

Fail me >_<
Jos ei Shiny Gyaradosta lasketa olen elämässä nähnyt yhden Shinyn randomilla enkä saanut kiinni (Se oli Drowezee)
Tyhmää...
Got nothing to say...
Avatar
nunja55
 
Viestit: 124
Liittynyt: 01.11.2010 20:46

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Goldi » 03.11.2010 19:46

Mulla on vaa kolme shinyy jos Gyaradosta ei lasketa.

-Ryhorn
-Manaphy
-Mew
Avatar
Goldi
 
Viestit: 179
Liittynyt: 01.11.2010 08:00

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Mewer » 04.11.2010 17:14

Goldi kirjoitti:Mulla on vaa kolme shinyy jos Gyaradosta ei lasketa.

-Ryhorn
-Manaphy
-Mew

Manaphy ja Mew on varmaan cheatattuja?
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Goldi » 04.11.2010 19:34

Ei oo. Ihan rehdillä pelillä. :)
Avatar
Goldi
 
Viestit: 179
Liittynyt: 01.11.2010 08:00

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Mewer » 04.11.2010 19:40

Goldi kirjoitti:Ei oo. Ihan rehdillä pelillä. :)

1: Manaphyn shinyys arvotaan silloin kun siirtää munan rangerista, joten melko hanka resettaila shinyä.
2: Mewin saa shinynä vaan Emeraldissa eventin avulla.
En oikein usko että sulla olis melommat rehdisti >:P
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Goldi » 04.11.2010 19:43

1. Se on siirretty Rangerista ja on shiny (hyvää tuuria) Tarkennus: Tiesin tost vaihto jutust nii tein sen kaverin kaa ja kun se kuoriutu shinynä hän vaihtoi sen takaisin :)
2. Mew oli minun isoveljeni emessä. Hänellä oli se event :P
Viimeksi muokannut Goldi päivämäärä 04.11.2010 19:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Goldi
 
Viestit: 179
Liittynyt: 01.11.2010 08:00

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 04.11.2010 19:47

Goldi kirjoitti:1. Se on siirretty Rangerista ja on shiny (hyvää tuuria)
2. Mew oli minun isoveljeni emessä. Hänellä oli se event :P


kyl sä oikeesti pelaat rehdillä pelillä mä ainakin uskon ^^
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Goldi » 04.11.2010 19:50

Nii pelaan. Kun alotin pelaa pokemonii niin pääton että en haxaa mitää tai semmost. :)
Avatar
Goldi
 
Viestit: 179
Liittynyt: 01.11.2010 08:00

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Near » 04.11.2010 19:51

Mewer kirjoitti:1: Manaphyn shinyys arvotaan silloin kun siirtää munan rangerista, joten melko hanka resettaila shinyä.


Tarkennus: Manaphy ei voi olla shiny siinä pelissä, johon se rangerista siirretään. Tällöin siihen pätee sama shinyysesto kuin Wonder card-eventteihin. Ainoa tapa saada shiny Manaphy on tradettaa se munana toiseen peliin. Vaihdettaessa munan tiedot muuttuu ja uudesta trainerista tulee sen OT, joten myös uuden omistajan secret ID:tä käytetään määräämään, onko pokemon shiny vai ei. Samasta syystä breedaamastani munasta saattaa minun pelissä kuoriutua shiny, mutta jos vaihdan sen munana jollakulle kaverilleni, sen pelissä se olisi ihan tavallinen poke.

Joten ei, enpä usko sen olevan vain uskomattomalla tuurilla rangerista saatu shiny.

Edit:
Goldi kirjoitti:1. Se on siirretty Rangerista ja on shiny (hyvää tuuria) Tarkennus: Tiesin tost vaihto jutust nii tein sen kaverin kaa ja kun se kuoriutu shinynä hän vaihtoi sen takaisin


No toki... Ja jos tiesit, olisi kannattanut kertoa asiasta heti. On hyvin, hyvin hankala uskoa sanaasi, kun tarkennat hankintakeinoa sitä mukaa, kun sitä vaaditaan. Normaalisti tuollaista munkkia hehkuttaisi hyvin paljon vuolaammin ja olisi halukas kertomaan, miten sen ultraharvinaisen shinynsä oikein onnistui nappaamaan. Sillä oikeasti, shiny Manaphyjä tuskin löytyy koko maailmasta aitona tai jos löytyy, niin yhdellä kädellä laskettavissa ovat. Yhdestäkään en ole luotettavalta taholta kuullut.
En yritä olla epäkohtelias tai huutaa "OMG! Arskaaja!!" syyttävällä sormella osoittaen. Minulla ei sikäli ole mitään erityistä shinyjen haxaamista vastaan. Kullekin tyylillään ja välillä tekisi mieli itsekin vaan haxata tuo pahuksen Giratina shinyksi, kun sen takia Platinumini on ollut jumissa kuukausia. Mutta raja menee siinä, ettei voi rehellisesti myöntää asiaa. Eikä se välttämättä ole aina edes omistaja itse, joka olisi huijannut vaan joku, jolta shiny on vaihdettu.
Mutta se siitä. Jos se on vaihdettu/savattu, fine. Jos ei, voin vain katsoa ja suunnitella kidnappausta pienessä kateellisessa mielessäni.

Mm. Kai sitä voisi omankin kokoelman tähän laittaa, ettei pelkäksi valitukseksi mene. Ja nyt on tullut käytettyä melkeinpä jokaista mahdollista nappaustaktiikkaa.
Random:
Vain Bellsprout SoulSilverissä. Jossain kolmannen sukupolven pelissä oli joskus vuosia sitten Spinda, mutta olen hukannut sen. Ja nämä kaksi tosiaan ainoat randomit shinyt ikinä missään pelissä, vaikka pelannut olen jo ennen shinyjen ilmestymistä pelisarjaan.

Ketjutus
(sis kaikki evoluutiot): Pachirisu, Vulpix, Lickitung, Pichu, Eevee, Mareep, Skitty, Ralts, Bagon, Shinx, Magnemite, Ponyta, Electrike, Surskit, Caterpie, Slakoth, Hoppip, Absol, Wurmple, Dunsparce, Chatot, Bidoof, Pidgey, Phanpy, Corsola, Gastly, Sneasel, Spoink, Krabby, Voltorb, Beldum, Cubone, Makuhita, Farfetch'd, Misdreavus, Snubbull, Weepinbell, Gligar, Starly, Glameow, Doduo, Zubat, Nosepass ja Happiny.

Soft Reset:
Squirtle (FireRed. Tuli vain parinsadan resetin jälkeen)
Mudkip (Ruby, vei joitakin tuhansia. En jaksa laskea kertoja, kun resettailen usein samalla, kun katson telkkaria)
Giratina (Platinumin Distortion World. Ei mitään tietoa reseteistä, mutta yli 10 000 varmasti. Noin vuoden se vei)
Groudon (Ruby. Ystävänpäiväshinyni. Reseteistä ei tietoa, koska metsästys oli hyvin epäaktiivista valtaosan siitä yli vuodesta, jonka se oli käynnissä. Veikkaisin jotain 5000)
Regirock (Ruby jälleen. Tasan viikko Groudonin jälkeen, resettejä ehdin tehdä luultavasti korkeintaan 1000)
Regice (Ruby. Ja kolmas perättäinen maanantaishiny helmikuulle 2011. Resettejä vajaa parisataa)
Totodile (HG. Resettejä n. 500 eli 1500 startteria)
Treecko (Sapphire. Reseteissä laskettuna todennäköisesti pisin metsästykseni, joka kesti aktiivisena n. 2 kuukautta. Luultavasti 15 000+ resettiä ja 2 kultaista Poochyenaa)
Registeel (Ruby. 8900 resettiä)
Rayquaza (Ruby. 4600 resettiä)
Kyogre (Sapphire. 6300 resettiä)
Latias (SoulSilverin Enigma stone-event. 6200 resettiä)
Latios (HeartGoldin Enigma stone-event. Japanilainen. 4600 resettiä)
Cyndaquil (HG. 4700x3 resettiä)
Chikorita (HG. 1800x3 resettiä)
Cyndaquil -> Typhlosion (HG. 2000x3 resettiä)
Chikorita -> Meganium (HG. 5300x3 resettiä)
Darkrai (Platinumin Member's Card-event. 1600 resettiä)
Cobalion (Black. 4000 resettiä)
Dialga (Diamond. Vajaat 100 resettiä)
Mewtwo (SoulSilver. 15 600 resettiä)
Uxie (Diamond. 3200 resettiä)
Zapdos (SoulSilver. 300 resettiä)

Encounter (=Shinyn etsimistä juoksemalla loputtomasti nurmikoissa):
Venipede (jp-White. 9220 encounteria)
Altaria (White. 7486 encounteria)
Drifblim (White. 1947 encounteria)
Shuckle (Black. 27 784 encounteria)
Golduck (White. 8 317 encounteria)
Yanma (Black. 3 548 encounteria)
Swadloon (White. 1455 encounteria)
Cottonee (Black. 2940 encounteria)
Patrat (Black. 1122 encounteria)
Swadloon 2 (White. 2127 encounteria)
Sewaddle (jp-White. 2001 encounteria)
Swadloon 3 (White. 9231 encounteria)
Frillish (poika, jp-White. 4200 encounteria)
Sandile (jp-White. 515 encounteria)
Yamask (jp-White. 1309 encounteria)
Swadloon 4 (jp-White. 818 encounteria)
Swadloon 5 (jp-White. 4149 encounteria. Tosin tapoin tämän vahingossa, kun en tiennyt Super Fangin olevan 1 HP:llä tappava. Mutta en olisi voinut välittää vähempää viiden Swadloonin jälkeen. Samalla luovutin haaveissani saada shiny Petilil Heal Ballissa ja siirryin Masuda metodiin. En olisi kestänyt enää yhtä ainoaa Swadloonia ja vihaan koko otusta nykyään aika pahasti. XD)
Tranquill (poika, jp-White. 4623 encounteria ja toinen ystävänpäiväshiny)
Karrablast (jp-White. 1816 encounteria. Tämä peli on todellakin osoittanut olevansa varsinainen onnenpeli shinyjen suhteen.)

Masuda Method:
Snivy japanilaisessa Whitessä (441 munaa)
Roggenrola jp-White (26 munaa)
Litwick Blackissä (292 munaa)
Litwick 2 Blackissä (63 munaa)
Zorua Whitessä (691 munaa)
Axew Whitessä (2133 munaa)

RNG:
Testimielessä tein shinyn Staryun. Joka lopulta oli IV:iltään paljon parempi kuin aiemmin omistamani, joten nykyään koulutettu Starmie ja usein mukana Battle Towerissa.

Eventit ym.:
Lake of Ragen Gyarados, Pikachu-coloured Pichu, Crown-koirat, Golurk, Hydreigon

Vaihdettu: (toisin sanoen, en kaikkien laillisuudesta mene takuuseen. *-merkki niissä, jotka on varmasti tai aika varmasti haxattuja)
Aerodactyl, Arcanine, Azelf, Azumarill, Banette, Basculin, Budew, Buneary, Camerupt, Carvanha, Charizard, Charmander, Charmeleon, Cherrim, Chikorita, Chinchou, Chimchar, Clamperl, Combee, Cresselia*, Crobat, Cyndaquil, Deoxys*, Ditto, Dragonite, Dratini, Exploud, Fearow, Flygon, Gastrodon-E, Geodude, Gible, Gloom, Golem, Gorebyss, Graveler, Growlithe, Heracross, Hippopotas, Ho-oh*, Hoothoot, Huntail, Lapras, Larvitar, Lopunny, Loudred, Luvdisc, Machamp, Machoke, Machop, Magby, Magikarp, Manaphy*, Marill, Mesprit, Mew*, Meowth, Minun, Muk, Nidoking, Nidorino, Palkia*, Palpitoad, Persian, Piplup, Plusle, Pupitar, Raticate, Rattata, Remoraid, Roselia, Rotom, Sandshrew, Sandslash, Sealeo, Seviper, Shaymin*, Skorupi*, Spinda, Sunkern, Swablu, Tangela, Tangrowth, Tentacool, Tentacruel, Torchic, Torkoal, Trapinch, Turtwig, Tyranitar, Unown-A, Unown-V, Vibrava, Wailmer, Wailord, Whiscash, Whismur, Wingull, Yanmega, Zangoose

Joka tapauksessa, jos kaikki oletettavasti haxatut vaihdokitkin ja RNG:n lasken, shinyjä on tällä hetkellä 274, joista 156 itse napattuja. Metsästyksessä parhaillaan 5. sukupolvessa Petilil. Aloitin myös tosissani legendaaristen metsästyksen. Tällä hetkellä etsinnässä Virizion, Azelf ja Shaymin.
Viimeksi muokannut Near päivämäärä 26.03.2012 22:03, muokattu yhteensä 45 kertaa
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron