Jos olisit pokemonkouluttaja/koordinaattori.

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Jos olisit pokemonkouluttaja/koordinaattori.

ViestiKirjoittaja Pikapika » 03.06.2012 22:15

Tää olis jatkoa viime foorumin tämmöselle topicille. Nuzlocken pokemonini näette tarinaketjussa mutta kerron jos olisin oikeasti kouluttaja ja tekisin siitä turinaa jonnekin Nuzlockeni ohelle.

Jep eli kouluttajanimeni olisi Ray ja ikää 10 vuotta (siis en minä vaan ns. "pokemonkouluttajaminä") Asuinpaikka Saffron Cityn suurkaupunki Silph Con ylimmässä kerroksessa. Siis minun (kouluttajan) äiti kuollut ja isä matkoilla joten asustelen yksin. Olen oppinut pärjäämään Nidoranini kanssa monet ajat.

Aloittaessani Kantosta :

- Shiny Nidoran

Osaa :
Poison Sting
Leer
Peck
Double Kick

- Sain tämän pokemonin 7-vuotiaana kun pelastin sen Pokemon-metsästäjältä joka aikoi myydä tämän koska oli Shiny.

Lisää näette tarinoissani foorumin kolmannen Nuzlocken ohella.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Jos olisit pokemonkouluttaja/koordinaattori.

ViestiKirjoittaja Mov » 21.08.2012 20:05

Nimi oli Dray ja ikää se 11 vuotta. Omistaisin Hydreigonin, ja seikkailisin sen kanssa Unova-alueellla. Kotia minulla ei olisi. Äiti asuisi Johdossa, ja seuraisin isäni seikkailija-jalanjälkiä. Hydreigon osaisi:

Hydreigon Taso 67:
- Draco meteor
- Fly
- Dragon pulse
- Dark pulse
- Tämä Pokémon oli Zweilous, kun sain sen isätäni. Isä oli voitanut tällä Pokémonilla eliittinelikon Shauntalin, ja sitten psyykkisen tyypin kouluttajan, jonka nimeä en muista. Zweilous kehittyi Hydreigoniksi, kun haastoin Mestari Alderin otteluun. Olin hoitanut häneltä kaikki muut hänen Pokémoninsa, paitsi hänen Volcaronansa. Olin varma, että voitto olisi olisi ollut helppo, koska Volcarona näytti enemmän lentävältä burritolta, kuin vahvalta pokémonilta. Toisin kävi. Volcarona voitti Hydreigonini, mutta olen ottanut siitä opikseni, ja nyt olen matkalla kohti Alderia.!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Jos olisit pokemonkouluttaja/koordinaattori.

ViestiKirjoittaja mikehill » 20.03.2013 17:03

Aloittaisin Kantosta Viridian Citystä. Nimi olisi (Dang'o) Mike. Asuisin kavia kittaavan iso isäni kanssa. Iso isäni antaa minulle syntymäpäivä lahjaksi Weedlen ja lähden matkaan kohti Pewter Cityä.
Weedle Taso 7
-Poison Sting
-String Shot
-Electroweb (iso isä opettanut)
Teen Pokemon läpipeluita ja kaikkea muuta jännittävää!
http://www.youtube.com/user/Mikehillschannel
Blogini jossa kirjoitan kaikenlaisia jänniä tarinoita!
http://mikentarinat.blogspot.fi/
Avatar
mikehill
 
Viestit: 38
Liittynyt: 19.03.2013 17:55


Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron