Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 02.11.2010 17:37

Siis yleinen ärsyttävä ketju aiheelle jonka kaikki näkevät tuosta maagisesta otsikosta! *awesome*

Omani oli kun tajusin miten saa poke-walkkerilla cloonattua poken lainasin isoveljen walkkeria kokeilin ja hups ei onnistunu ): (
Viimeksi muokannut Bulbasaur100 päivämäärä 06.11.2011 14:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 02.11.2010 18:13

Oli kun aina Repelit loppui kesken ja lauma Zubatteja tuli vastaan joka askeleella LGssä jossain luolassa.
Ja toinen oli kun yritin napata LGssä Raikouta ja tulin siihen lopputulokseen että se on mahdoton pyydystää, noh pari päivää myöhemmin vanhempi siskoni menee ja nappaa sen GREAT BALLILLA, kyllä ärsytti kovasti, ja olin vielä pelaamassa ensimäistä kertaa sitä.
Hihii :)
Avatar
l0ck4r
 
Viestit: 125
Liittynyt: 01.11.2010 16:48

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 02.11.2010 19:38

l0ck4r kirjoitti:Oli kun aina Repelit loppui kesken ja lauma Zubatteja tuli vastaan joka askeleella LGssä jossain luolassa.
Ja toinen oli kun yritin napata LGssä Raikouta ja tulin siihen lopputulokseen että se on mahdoton pyydystää, noh pari päivää myöhemmin vanhempi siskoni menee ja nappaa sen GREAT BALLILLA, kyllä ärsytti kovasti, ja olin vielä pelaamassa ensimäistä kertaa sitä.


uskomatonta o_o
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Regimeta » 02.11.2010 20:49

Ärsyttävin asia koskaan Pokémonpeleissä oli varmaankin se, kun LeafGreenissä löysin tuurilla Shiny Geoduden, ja sen piti tietenkin räjähtää ennen kuin ehdin napata sen. D:
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 02.11.2010 22:26

minua henkilö kohtaisesti nakertaa se että en ole koskaan ITSE löytänyt shinyä =/. Mutta jokainen IRL Kaveri joka pelaa pokemonia on löytänyt shinyn vaikka mulla on isommat play-timet ja mä seikkailen enemmän pusikoissa =S, this is unfair =/.
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja pokeboy » 03.11.2010 18:34

KoReaNMaG kirjoitti:minua henkilö kohtaisesti nakertaa se että en ole koskaan ITSE löytänyt shinyä =/. Mutta jokainen IRL Kaveri joka pelaa pokemonia on löytänyt shinyn vaikka mulla on isommat play-timet ja mä seikkailen enemmän pusikoissa =S, this is unfair =/.

Sama homma lähes 400 tuntia tahkottu platia eikä yhtään shinyä?
PB:n Vaihtola

The Elävä Legenda

▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▓▒▒▓▓▓▒▓▓▓▓▒
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒
Avatar
pokeboy
 
Viestit: 467
Liittynyt: 01.11.2010 16:38
Paikkakunta: Salo

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Dark Axeli-2000 » 03.11.2010 21:20

Ärsyttävintä oli se kun olin mennyt spear pillarille napannut siellä DIALGAN ja PALKIAN huomasin ettei ollut yhtään escape ropea :p.
Ei ole aikaa kirjoittaa kun aika on rahaa, mutta miten tämä teksti tässä on? Se on kirjoitettu silloin kun ei ollut aikaa, joten ei varmaan ollu rahaakaan.....
Avatar
Dark Axeli-2000
 
Viestit: 110
Liittynyt: 01.11.2010 22:40
Paikkakunta: Palluraplaneetta XD
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Jontukka » 03.11.2010 21:23

Kaikki vesireitit pearl:ssa ja Diamond:ssa. Muissa peleissä ne ei niin häiritse kun se pokemon ui suhkot nopeasti. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Vilsu » 04.11.2010 09:15

Shinyt tulee yksinkertaisesti liian hitaasti pelais vaikka kuinka kauan. Tämäsiis ärsyttää.
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Inku » 04.11.2010 11:30

Omalla kohdallani ärsyttävintä ikinä taisi olla se kun SoulSilverissä Entein ja Raikoun luonteet määräytyvät siinä kun ne lähtevät juoksentelemaan Burned Towerista. Siis todella typerä systeemi! Kukahan senkin on keksinyt? Olisi parempi jos luonne määrittyisi siinä kun pokémonin pyydystää. Eihän niitä ole tuossa vaiheessa mitään mahdollisuuksia resettailla, kun omat pokémonit ovat vielä niin pienellä tasolla. Ikuisuus(?)projektina tavoitteena mennä FireRedin ingame vielä kahdesti läpi ja resetata hyväluonteiset Entei ja Raikou, kun ei niitä SS:stä saanutkaan.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Doragon » 05.11.2010 23:26

Viimeisin ärsyttävä tapaus oli se, kun yli kymmenen tuntia koulutin Pokémon Redissäni Dratinista Dragonitea opettaakseni sille Flyn, se ei voinutkaan oppia sitä... *boom*
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Flaredo » 06.11.2010 13:03

Mulla kävi samanlailla kuin Doragonilla elikkä kouluti dratinin dragonairiksi ja sitten se ei oppinutkaan lentämään.
Ja se että olen pelannut Diamondia, Emeraldi ja HeartGoldia yhteensä noin 800 tuntia ja vastaan ei ole tullut ainuttakaan random shinya. >_<
White: 0218 0414 0479
HeartGold: 3567 5147 9364
Avatar
Flaredo
 
Viestit: 76
Liittynyt: 03.11.2010 20:46

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Goldi » 06.11.2010 14:21

Se kun Diamondissa oli vastassa eka random shiny (Geodude) ja ajan kuluttua olin ollut lähellä saada sen ja sitten "boom" ja sitte alko ärsyttää hirveesti.
Avatar
Goldi
 
Viestit: 179
Liittynyt: 01.11.2010 08:00

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Darrell » 06.11.2010 15:14

Kun Platinumissa treenasin randomisti eggistä tullutta Scytheriä Iron Islandilla. Hakkasin noobeja Wavuum Wavella ja tadaa. Tuli Shiny Graveler. En älynny yrittää heittää Ballia ja se explosas. Koitin Wacuum Wavella heikentää mut heti Selfdestruck.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Flyffel » 06.11.2010 22:56

Yllättävän monella tullut itsetuhoisia shinejä! o_O Sen takia kannattaa aina pitää mukana se yksi Master Ball.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Darrell » 06.11.2010 23:18

Jepjep. Pitääpi newgamettaa joku peli. LG ois sillee hyvässä mallissa jo nii ehk siit hommaan Master Ballin. Tai sit pyyän jostai vaihtolasta.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Riolucario » 08.11.2010 14:54

Kun olin Sapphiressa melkein päässyt liigan läpi, vain championin viimeinen Pokemon jäljellä, hävisin. Hävisin monta kertaa putkeen championille. Olin silloin aloittelija.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.11.2010 16:04

Riolucario kirjoitti:Kun olin Sapphiressa melkein päässyt liigan läpi, vain championin viimeinen Pokemon jäljellä, hävisin. Hävisin monta kertaa putkeen championille. Olin silloin aloittelija.

Ei tullut mieleen tallentaa ennen otteluita?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 08.11.2010 16:30

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Kun olin Sapphiressa melkein päässyt liigan läpi, vain championin viimeinen Pokemon jäljellä, hävisin. Hävisin monta kertaa putkeen championille. Olin silloin aloittelija.

Ei tullut mieleen tallentaa ennen otteluita?


joskus ei kannata esim: pelasin pari viikkoa sitten soul silverii tallensin liiga keskelle ja sammutin seuraavana päivänä halusin mennä nappaamaan raikouta ja enteitä sit vaa olinkin liigssa kaikki popet hävis paitsi Scizor ja sillon tietty oli kogan muk raah en voinu iskee eikä se muhu >.<
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Mewer » 08.11.2010 18:00

Bulbasaur100 kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Kun olin Sapphiressa melkein päässyt liigan läpi, vain championin viimeinen Pokemon jäljellä, hävisin. Hävisin monta kertaa putkeen championille. Olin silloin aloittelija.

Ei tullut mieleen tallentaa ennen otteluita?


joskus ei kannata esim: pelasin pari viikkoa sitten soul silverii tallensin liiga keskelle ja sammutin seuraavana päivänä halusin mennä nappaamaan raikouta ja enteitä sit vaa olinkin liigssa kaikki popet hävis paitsi Scizor ja sillon tietty oli kogan muk raah en voinu iskee eikä se muhu >.<

Häviä---> Lennät ulos---> Menet pyydystämään Raicouta ja Enteitä.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Seuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron