Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 08.05.2014 22:53

Ärsyttää se, kun tyypit joilla on about 400 taisteluvoittoa haastavat pelaajia, joilla on alle 100 jos edes lähellä sitäkään. Minua ei juuri haittaa, koska olen voittanut/lähes voittanut monia tällaisia taisteluhaasteita, mutta aika "pelkurimaista" toimintaa haastaa selvästi eritasoisia pelaajia. :/ Helppohan sillä tyylillä on kasvattaa omaa voittosuhdettaan. En sano ettei niin "saisi" tehdä ja tuohan se mukavaa haastetta ja onnistumisen tunteen jos voittaa, mutta ärsyttävää taktikointia.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja pikanoob » 09.05.2014 10:19

Illusions kirjoitti:Ärsyttää se, kun tyypit joilla on about 400 taisteluvoittoa haastavat pelaajia, joilla on alle 100 jos edes lähellä sitäkään. Minua ei juuri haittaa, koska olen voittanut/lähes voittanut monia tällaisia taisteluhaasteita, mutta aika "pelkurimaista" toimintaa haastaa selvästi eritasoisia pelaajia. :/ Helppohan sillä tyylillä on kasvattaa omaa voittosuhdettaan. En sano ettei niin "saisi" tehdä ja tuohan se mukavaa haastetta ja onnistumisen tunteen jos voittaa, mutta ärsyttävää taktikointia.


Mistäs sen näkee ennen ottelua? Ärsyttää kun shout-out:iin laittaa pyynnön OU battlesta tai vaikka UU/RU ja haastajalla onkin blaziken, mewtwo ja yveltal. Eihän niistä kuitenkaan kovin usein ole vastusta, mutta kun haluaisi hyvän ottelun eikä helppoa sweeppiä.
Avatar
pikanoob
 
Viestit: 185
Liittynyt: 24.12.2012 03:23

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 09.05.2014 18:17

^ Ainakin itse jos näen jonkun haluavan taistella, tarkistan PSS-profiilin ennen haastamista. Sieltä näkyy Link Battle wins, joka kertoo kaikki voitot, mukaan lukien Battle Spot. Haastan vain ne, joilla on maksimissaan 20 voittoa vähemmän kuin minulla. Eri asia sitten jos minut haastaa joku, hyväksyn kaikki vaikken tietäisi onko kyseessä 2 ottelua vai 356 ottelua voittanut.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 09.05.2014 21:47

Link battle voitot on aika huono tapa määrittää pelaajan kyvyt, jotkut kuten minä aika harvoin nykyään olen online mutta tiimini on huipputasoa koska showdownissa kokeilu.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 10.05.2014 00:09

^ Tiedän, sillä sen lisäksi pelaajalla voi olla kokemusta aiempien pelien wi-fi -matseista tai esim. molemmat versiot pelistä joista vain toista käyttää pääasiallisesti ottelemiseen. On se kuitenkin suuntaa antava metodi kun parempaakaan ei ole tarjolla (sanoisin ainakin että melkein pomminvarma kun puhutaan sadoista voitoista), ja toimii omalla kohdallani tarpeeksi hyvin, koska lähes kaikki yhtä monta ottelua kanssani voittaneet ovat tuntuneet saman tasoisilta.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.05.2014 01:58

Mielestäni tosin on varsin huvittavaa sweepata näitä huonoja pelaajia Choice Specs Sylveonin Hyper Voice spämmillä kun on kivet/sticky web päällä. *awesome*

Varsinkin jos matsin aikana Sylveonia käyttäessä sanoo ääneen kavereiden kuullen. "Launch the nuke, launch the nuke!"
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 10.05.2014 12:59

^ Harmillista, ettei Sylveonille saa Hyper Voicea ellei aiemmasta pelistä ole siirtänyt Eeveetä Hidden Abilityllä. Nythän niitä ei kai edes saakaan enää, kun Global Link toimii vain X- ja Y-peleille. :l

Tästä tuli mieleen oma hauskuuteni. Melko usein haastajillani on täysin legendaarinen tiimi (itse käytän vain "tavallisia" poksuja koska legut, yh) johon sisältyy Darkrai, Yveltal/Xerneas (yleensä Xerneas koska Power Herb Geomancy), Mewtwo ja jotain muuta roskaa - eli siis melko peruskamaa. Tietysti aloitetaan Darkrailla, jotta saadaan nukutettua Dark Voidilla ja lähdetään sitten soitellen sotaan. Kyseisenlaiselle tiimille ei ole tullut kertaakaan hävittyä. Varmaan tuttua muillekin nämä tapaukset. :D
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Dagis » 10.05.2014 19:26

Vähän harmittaa tuo, että selvästi eritasoista vastustajaa haetaan, tietysti ok jos toinen etsii ottelua.

Täytyy kyllä sanoa että ei minullakaan ole puhtaat jauhot pussissa. Yleisesti houkuttelen noita helppoa vastusta etsiviä haastamaan minut, kun tervehdykseni on esim. ''Xatu swept me'' (mikä on totta). Paljon tulee todella huonoja haastajia ja varmaan luulevat saavansa helpon voiton, mutta sitten NU-teamini voittaa ne: voin vain kuvitella fiilikset.

Mutta kyllä se ärsyttää kun etsin oikeasti noita NU-otteluja ja saan jonkun tämmöisen kalastelijan vastaan.

Ja nyt pohjustettuani hieman, minun ärsyttävin tapaus XY:ssä on kun tällaista haastajaa vastaan ottelin ja hieman jouduin noita uhrauksia tekemään, kun en oikein turvallisesti pystynyt vaihtamaan useinkaan. Tilanne oli 1v1 ja hyvät oli mahikset voittaa, mutta crit + para hax ja siinä se oli.
3DS FC: 2724-0139-2972 IGN: Dagis
Avatar
Dagis
 
Viestit: 10
Liittynyt: 30.03.2014 22:01
Paikkakunta: Jyväskylä
(: Ottelen hävitäkseni

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 29.05.2014 19:13

Tällä hetkellä ärsyttää parikin asiaa. Ensinnäkin se, että sain jo yhden shiny Vulpixin yli tuhannen munan jälkeen, mutta statit eivät kelvanneet. Toista olen yrittänyt jo viikon ajan ensimmäisen kuoriutumisen jälkeen. :l

Tällä hetkellä ärsyttää myös se, että hävisin erään ottelun 0-2, kun vastustajan Mega Gengar oli liian nopea jäljellä olevia poksujani vastaan (olisin saanut sen eliminoitua, jos Goodrani ei olisi jäänyt Arena Trapin takia tapettavaksi -2 Sp. Attackilla Draco Meteorin jälkeen). =_=

Tiimini ei ole virallisesti varustautunut Mega Gengaria varten, koska ottelen vain OU battleja, ja näinhän tässä sitten kävi. Olisin voittanut koko taistelun tuon jälkeen, kun vastustajalla olisi ollut enää ennustettavasti Focus Sash+Shell Smash Cloyster, ja kivetkin oli heitetty joten se olisi kuollut yhdellä iskulla. :p

E: Nyt perskutti, heitän kohta tuolin ikkunasta. Tämä sama tyyppi haastoi minut uudelleen, ja hyväksyin. Tällä kertaa tiimi koostui kaikista vihaamistani poksuista; Chansey, Cloyster, Koffing ja megana Mewtwo. En voinut käyttää Stealth Rockia, koska Tyranitar oli pakko uhrata jotta Mewtwo oli pois pelistä. Ja se kostautui tietysti koska perkeleen Cloyster (anteeksi kielenkäyttöni) tulee ja tekee Cloyster-juttunsa voihan Molotov Cocktail soikoon. *ragettaa*
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja jamescarnivine » 17.06.2014 20:19

1. XY Pokemonien IV:t ja shinyt.
2. Ylitaktikoivat online-vastukset.
3. Se tunne kun pokeradar ketju katkeaa 20 jälkeen.
4. Repelit loppuu kesken rock tunnelissa
jamescarnivine
 
Viestit: 7
Liittynyt: 29.05.2014 18:26
Paikkakunta: Espoo
(: Pokemaniac

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja SandyArticuno » 17.06.2014 22:31

1. Tapoin Mewtwon ekan kerran kun kohtasin sen. :'D
2. Run-nappi kävi Zygarden (mikälie) tappelussa.
3. Shinyn nappaus. :P
4. GTS-tyypit. -.- (Jos pyytää esim. Flebebetä niin se tyyppi tahtoo jonkun Zekromin. xP)
Haluan enemmän kavereita Friend Safariin! Yksäriä vain tulemaan, jos kiinnostaa. ;3
========================================================================
Aloituspokemonien breeding toimii minulla. Yksää jos kiinnostaa. ;)
========================================================================
Vaihdan Virizionia. Yksää vain tulemaan. :D
Avatar
SandyArticuno
 
Viestit: 26
Liittynyt: 04.06.2014 20:03

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Deriko » 14.07.2014 02:19

Hiljattain Sapphire Nuzlockissa pääsin lentosalin lävitse ja jatkoin matkaani eteenpäin. Tiesin jo kokemuksesta mitä edellä odotti, mutten halunnut kiertääkään sitä naista...
Spoiler:
Sateinen reitti. Milotic Water Pulsella ja Recoverilla. Ainoa tyyppietu Gloomilla ja alitehoisella Absorbilla. Tuo mokoma otus tankitti ja hämmensi kaikkia tiimiläisiä keitä uskalsin käyttää, ja vei mukanaan kaksi pitkäaikaisinta ja tehokkainta: Linoonen Samus ja Crobatin Alyx. Enemmätkin tappiot olivat lähellä, mutta kovan vaivan kautta onnistuin hänet selättämään. Hinta oli varauduttua korkeampi, mutta kaikille tapahtumille on syynsä.
So close times zero still equals zero - Meowth
Avatar
Deriko
 
Viestit: 247
Liittynyt: 08.05.2014 22:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Alenda » 14.07.2014 06:00

Emeraldissa joskus kun aloitin pelin ja ensimmäinen ikinä nurmikolla vastaan tullut pokemon oli shiny poochyena... Ja siinä vaiheessa ei vielä ollut yhtään pokepalloa/ ei niitä voinut vielä ostaakaan ._.
Alenda
 
Viestit: 16
Liittynyt: 27.06.2013 10:09

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 14.07.2014 10:50

100 tuntia tuli Y:ssä täyteen enkä ole vielä nähnyt vilaustakaan shinystä... ._.
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Deriko » 14.07.2014 14:13

FinQLloyd kirjoitti:100 tuntia tuli Y:ssä täyteen enkä ole vielä nähnyt vilaustakaan shinystä... ._.

Eipä hätiä mitiä, itsellä on kohta jo 200 tuntia muttei yhtäkään shinyä lukuunottamatta muista peleistä siirettyjä (ei sillä että olisin edes yrittänyt). Onhan tuolla tuurilla aika paljon asian kanssa tekemistä, noin 60 tunnissa sain Rubyssä sekä shiny Sphealin että Pokérusin.
So close times zero still equals zero - Meowth
Avatar
Deriko
 
Viestit: 247
Liittynyt: 08.05.2014 22:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 14.07.2014 15:09

Deriko kirjoitti:
FinQLloyd kirjoitti:100 tuntia tuli Y:ssä täyteen enkä ole vielä nähnyt vilaustakaan shinystä... ._.

Eipä hätiä mitiä, itsellä on kohta jo 200 tuntia muttei yhtäkään shinyä lukuunottamatta muista peleistä siirettyjä (ei sillä että olisin edes yrittänyt). Onhan tuolla tuurilla aika paljon asian kanssa tekemistä, noin 60 tunnissa sain Rubyssä sekä shiny Sphealin että Pokérusin.

Ai... Ite sain kyllä diamondissa neljännen salin jälkeen shiny Geoduden vastaani, mutta kuten taisin jo aiemmin täällä kertoa: luulin sitä bugiksi ja juoksin karkuun äkkiä... ._.

No PokéRusin sain kylläkin jo Y:ssä ennen liigaa. En ole ikinä saanut itse "napattua" PokéRusia, mutta tällä kertaa sekin onnistui jo. ;)
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Murkroww » 18.07.2014 02:44

En tiedä onko ''ärsyttävin'',mutta typerin tekoni ikinä.. White 2:ssa, kun sai master ballin siinä jossain kohtaa peliä. No minä tietämätön menen pyydystämään seviperiä ja tyhmänä sitten tuhlaan seviperiin sen, kun en tajunnut mihin tuo kannattaisi käyttää. Ois sen pallon voinu järkevämminki käyttää *electrode*
Murkroww
 
Viestit: 4
Liittynyt: 15.07.2014 22:05

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Flyffel » 18.07.2014 12:18

FinQLloyd kirjoitti:100 tuntia tuli Y:ssä täyteen enkä ole vielä nähnyt vilaustakaan shinystä... ._.

Et saa valittaa, olen pelannut yli 1200 tuntia Diamond/Platinum/SoulSilver/Black/Black2 enkä koskaan löytänyt yhtäkään shinyä lukuunottamatta ketjutettuja.

Edit: Plus resetoitu Darkrai Platinumissa~
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 18.07.2014 12:40

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
FinQLloyd kirjoitti:100 tuntia tuli Y:ssä täyteen enkä ole vielä nähnyt vilaustakaan shinystä... ._.

Et saa valittaa, olen pelannut yli 1200 tuntia Diamond/Platinum/SoulSilver/Black/Black2 enkä koskaan löytänyt yhtäkään shinyä lukuunottamatta ketjutettuja.

No siitä ainakin voin valittaa että ei ole Diamondin 500h, HeartGold 200h, Black 40h ja White 2 60h:n aikana yhtään shinyä. :P

Edit: Eiku ainii Shiny Azelf ja Geodude joita en saanut napattua. (Azelf pökertyi ja Geodudesta "runnasin") xP
Viimeksi muokannut FinQLloyd päivämäärä 20.07.2014 15:39, muokattu yhteensä 2 kertaa
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Deriko » 18.07.2014 17:27

FinQLloyd kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
FinQLloyd kirjoitti:100 tuntia tuli Y:ssä täyteen enkä ole vielä nähnyt vilaustakaan shinystä... ._.

Et saa valittaa, olen pelannut yli 1200 tuntia Diamond/Platinum/SoulSilver/Black/Black2 enkä koskaan löytänyt yhtäkään shinyä lukuunottamatta ketjutettuja.

No siitä ainakin voin valittaa että ei ole Diamondin 500h, HeartGold 200h, Black 40h ja White 2 60h:n aikana yhtään shinyä. :P

Pidetään kuitenkin mielessä, että tuo 2^(-13) todennäköisyys (~0,012%) on naurettavan pieni. Mikäli kovasti vaihtoehtoväritystä kaipaat niin suosittelen hommaamaan Shiny Charmin (täytä National Pokédex eventtejä lukuunottamatta), niin todennäköisyys kolminkertaistuu. Lisäksi on aina olemassa Masuda Method, chainaaminen, hordet ja friend safari. Omasta näkökulmastani voin vain sanoa, ettei väkisin yritetty shiny tunnu lainkaan niin mahtavalta kuin sattumalta löytynyt. Sringattuista legendoista voi kyllä saada joitain eventtejä, joten se voi olla vaivan arvoista.

Toinen seikka on se kuinka noita raaskii sitten hyödyntää. Itse en ole omiini hädin tuskin koskenutkaan, lukuunottamatta sitä vihreää Golbattia jolla on aika mahtipontista lennellä ympäri Johtoa.
So close times zero still equals zero - Meowth
Avatar
Deriko
 
Viestit: 247
Liittynyt: 08.05.2014 22:21
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron