Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja PeMe » 28.04.2015 17:34

Olin levellaamassa tiimiä, ja sitten puskasta tulee shiny tangela. Kun olen nappaamassa sitä, huomaan ettei mulla ole pokepalloja.
Avatar
PeMe
 
Viestit: 3
Liittynyt: 28.04.2015 16:58
Paikkakunta: Turku
(: Pokemon4Ever

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Mewstor » 30.04.2015 21:26

No kerrotaanpa oma ärsyttävin tapaus. Battle towerin/mansionin/frontierin jne. huijaava tekoäly. Ensin alkaa tulla vastaan tiimejä jotka counteroivat oman tiimini ja lopulta jos näistäkin selviää, alkaa sataa critical hittejä, omat hyökkäykset missaa, vastustaja ennakoi hyökkäykseni täydellisesti eikä minulle jää mitään yllätysmomenttia. Parhaiten tuntuu pärjäävän kun vain kasaa tasapainoisen tiimin ja jyrää läpi (mahdollisesti parilla setupilla). En sano olevani hyvä pelaaja, mutta kyllä on meinannut verisuoni poksahtaa päästä pari kertaa kun niin pistää vihaksi.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Nippeking » 24.05.2015 14:16

Minulla ehkä ärsyttävin on se, kun sain serkulta Pokemon Rangerin. Olin iloinen, koska tiesin että saisin siitä Manaphyn SS:ni. Kun olin pelannut läpi, tajusin että en voi saada Manaphyä koska peli on ruotsalainen, pitää hankkii uus vaikka amerikkalainen Ranger ja pelta uudestaan läpi... Peli on todella hyvä, mutta älyttömän haastava joten ei huvittaisi pelata uudestaan. En ole itse ikinä edes löytänyt random shinya, vaikka olen juoksennellut ruohossa vaikka kuinka paljon.
Nippeking
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16.05.2015 09:26
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Flyffel » 24.05.2015 14:44

Saksan VGC Nationalseissa, vastustajani ja omat viimeiset Pokémonini:
Vastustaja: Mega-Metagross (100%) & Porygon2 (30%)

Minä: Rotom-H (100%) & Mega-Salamence (100%)

Kuka voittaa tässä tilanteessa? No tietenkin minä! Salamencella EQ joka poistaa Porygon2:en ja tekee kunnon lämää Metagrossiin ja Rotomilla Overheat vielä Metagrossiin, vaikka onkin oletettavissa että Meta tekee Protectin. Mutta vaikka tekeekin, ei sillä ole väliä koska Porygon2 poistuu kentältä joten voin tehdä saman ensi vuorolla uudestaan.

Noh, teen sen EQ:n. Porygon2's Levitate teki hyökkäyksestä tehottoman! Porygon2 käytti Ice Beam! Salamence pökertyi! ... jeps. En ollut ollenkaan huomannut sitä, kun Porygon2 sai Tracella pari vuoroa aikaisemmin Levitaten omalta Rotomilta tai Gengarilta... Ja näin varma voitto kääntyi tappioksi... Arvatkaa vain olinko ärsyyntynyt itselleni.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Nippeking » 24.05.2015 16:32

Ja vielä toinen juttu. Olin erittäin n00b ja pelasin SS:ni. Olin vapauttanut legendaariset koirat ja napannut Entein. Yritin saada Raikoun. Se oli paralyzessä ja hp punaisella. Käytin siihen vähintään 30 Quick, Fast ja Ultra Ballia... Myöhemmin kun käytin Blovkia että se ei voisi karata meni ainakin 6 yritystä ennenkuin sain sen......
Nippeking
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16.05.2015 09:26
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja canles » 24.05.2015 23:18

Flyffel kirjoitti:Saksan VGC Nationalseissa,
Noh, teen sen EQ:n. Porygon2's Levitate teki hyökkäyksestä tehottoman! Porygon2 käytti Ice Beam! Salamence pökertyi! ... jeps. En ollut ollenkaan huomannut sitä, kun Porygon2 sai Tracella pari vuoroa aikaisemmin Levitaten omalta Rotomilta tai Gengarilta... Ja näin varma voitto kääntyi tappioksi... Arvatkaa vain olinko ärsyyntynyt itselleni.

Minullakin kävi viimeisessä ottelussa aika hienosti. Samassa ottelussa Sylveoni oli kolme vuoroa peräkkäin halvaantunut samalla kun Sableye löi itseään kahdesti peräkkäin ja lopuksi Mega-Metagrossini saa T-boltista halvauksen, jota seurasi itsensä lyöminen seuraavalla vuorolla. Vastustajallani oli siis Thundurus T-wavella ja Swaggerilla ._.
Avatar
canles
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.08.2014 18:57
Paikkakunta: Seinäjoki (alunperin Tampereelta)
(: FC: 4640 - 0170 - 7533

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja SMG39 » 11.06.2015 01:55

Kun pelasin emeraldia grindasin tiimiäni kolmanteen saliin ja mitä ihmettä
mulle tuli vastaan latios ja se häippäs
Pokepark 3
Avatar
SMG39
 
Viestit: 43
Liittynyt: 29.06.2014 16:43
Paikkakunta: Pori
(: vedin diamondissa poksu liigan vain vibravoilla :)

Edellinen

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron