Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Lupenteeri » 14.10.2014 13:22

Itellä varmaan, kun Y:ssä yritin ptkään hankkia shinyä, mutta en saanut yhtään.
Ja sitten kaveri kokeili ja sai heti ensimmäisestä pensaasta shiny Gloomin.
Lupenteeri
 
Viestit: 10
Liittynyt: 12.10.2014 16:53

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja canles » 14.10.2014 16:16

Minun ensimmäinen Pokemon-pelini oli Gold. 10-vuotiaana ajattelin, etten koskaan aloita uutta savea koska matkustan pokemonieni kanssa hautaan asti. Eräänä päivänä, kun olin viimein voittanut Lancen ja tullut Pokemon-mestariksi oli iloinen yllätys päästä Kantoon laivalla. Mutta Kantoon en koskaan päässyt, sillä tämä laiva ei päässyt koskaan perille.
Päästyäni laivaan voitin kaikki matkustajat ja löysin kadonneen tytön, kuten sun pitääkin tehdä. Tän jälkeen aloin miettimään; koska laiva saapuu Kantoon. Luulin että voitettuani kaikki, laiva saapuisi perille. Seuraavat kolme päivää yritin etsiä mitä tahansa keinoa tai ihmistä mille puhua että laiva saapuisi perille tuloksetta. Tajusin silloin, että pelissä on jonkinlainen bugi joka estää minua etenemästä ja minun pitää aloittaa peli alusta. (olin tallentanut laivassa joten olin loukussa) Hyvästelin kaikki tiimini pokemonit ja aloitin parin päivän päästä uuden pelin.
Uudessa tallennuksessani kaikki meni paremmin; Olin koonnut paremman tiimin enkä tuhlannut Dynamite Punchia Furrettiin. Kaikki meni hyvin kunnes päästiin takaisin laivaan. (En kertaakaan tallentanut laivassa koska pelkäsin jääväni taas loukkuun.) Haastoin taas kaikki matkustajat ja pelastin tytön kuten viime kerralla ja kohtasin taas saman ongelman; laiva ei saavu perille. Taas yritin jutella kaikkien kanssa ja katsoa kaikkia esineitä kuten viime kerralla, mutta tällä kertaa tein jotain mitä en ole tajunnut aikaisemmin tehdä - menin tyhjään hyttiin (pelaajan hyttiin btw) ja menin tietokoneelle. Ei mitään. Menin roskapöntölle - roskia, ei tapahdu mitään. Menin sängyn luo - fade to black, pokecenter-ääni ja DING DONG! Olemme saapuneet Vermilion Cityyn.
Peli ei ollutkaan rikki, en ollut tajunnut mennä omaan hyttiini sängyn luo ja painaa A:ta. D:
Asia on ketuttanut mua sanoinkuvaamattomasti. Ehkä siksi en ole koskaan tykännyt ruotsinlaivoista...

btw, Kun vuosi sitten ostin Ebaysta halvalla Silverin (johon myyjä oli väittänyt vaihtavansa uuden patterin) arvakkaas missä patteri simahti?

Spoiler:
laivassa...
Avatar
canles
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.08.2014 18:57
Paikkakunta: Seinäjoki (alunperin Tampereelta)
(: FC: 4640 - 0170 - 7533

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 14.10.2014 19:19

Mulla ei ollut yhtään poképalloja, olin juuri menossa ostamaan niitä ja puskasta ilmestyi Zapdos T_T.
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Doragon » 14.10.2014 21:35

victini kirjoitti:Mulla ei ollut yhtään poképalloja, olin juuri menossa ostamaan niitä ja puskasta ilmestyi Zapdos T_T.

Oliko peli X tai Y? Siinä tapauksessa ei hätää, Zadposia ei voi pyydystää kunnes siihen on törmännyt noin 12 kertaa, sitten se lentää Sea Spirit's Deniin, missä sen voi pyydystää.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Deriko » 15.10.2014 17:28

canles kirjoitti:btw, Kun vuosi sitten ostin Ebaysta halvalla Silverin (johon myyjä oli väittänyt vaihtavansa uuden patterin) arvakkaas missä patteri simahti?

No voi rähmä. Vähemmästäkin on syntynyt meemejä.
So close times zero still equals zero - Meowth
Avatar
Deriko
 
Viestit: 247
Liittynyt: 08.05.2014 22:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 21.10.2014 17:28

Me varmasti kaikki tiedämme, kuinka rakastettava pope Togekiss on. Noh, törmäsin kyseisen lajin edustajaan wi-fi battlessa ja ajattelin että ok, t-wave + air slashia luvassa, ei ongelmaa. Olin selvästi väärässä, koska kaikki poksuni flinchasivat joka ikinen kerta. No joke. Olikohan tuolla heldissä King's Rock lisäämään ärsytystä entisestään? Varsinainen demoni.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Flyffel » 21.10.2014 18:18

Illusions kirjoitti:Me varmasti kaikki tiedämme, kuinka rakastettava pope Togekiss on. Noh, törmäsin kyseisen lajin edustajaan wi-fi battlessa ja ajattelin että ok, t-wave + air slashia luvassa, ei ongelmaa. Olin selvästi väärässä, koska kaikki poksuni flinchasivat joka ikinen kerta. No joke. Olikohan tuolla heldissä King's Rock lisäämään ärsytystä entisestään? Varsinainen demoni.

King's Rockin pitäisi antaa 10% flinchrate vain iskuihin, joilla ennestään ei ole flinchratea, joten King's Rock ei pahentaisi tilannetta.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 21.10.2014 18:37

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Illusions kirjoitti:Me varmasti kaikki tiedämme, kuinka rakastettava pope Togekiss on. Noh, törmäsin kyseisen lajin edustajaan wi-fi battlessa ja ajattelin että ok, t-wave + air slashia luvassa, ei ongelmaa. Olin selvästi väärässä, koska kaikki poksuni flinchasivat joka ikinen kerta. No joke. Olikohan tuolla heldissä King's Rock lisäämään ärsytystä entisestään? Varsinainen demoni.

King's Rockin pitäisi antaa 10% flinchrate vain iskuihin, joilla ennestään ei ole flinchratea, joten King's Rock ei pahentaisi tilannetta.

No voi jeesus. Ei kovin lohdullista. Tästä lähtien vihaan Togekisseja. Ehkä varaan yhden poksun tiimissä yksinomaan sen kiusankappaleen eliminoimiseksi. -_-
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja MokKish » 21.10.2014 18:46

Illusions kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Illusions kirjoitti:Me varmasti kaikki tiedämme, kuinka rakastettava pope Togekiss on. Noh, törmäsin kyseisen lajin edustajaan wi-fi battlessa ja ajattelin että ok, t-wave + air slashia luvassa, ei ongelmaa. Olin selvästi väärässä, koska kaikki poksuni flinchasivat joka ikinen kerta. No joke. Olikohan tuolla heldissä King's Rock lisäämään ärsytystä entisestään? Varsinainen demoni.

King's Rockin pitäisi antaa 10% flinchrate vain iskuihin, joilla ennestään ei ole flinchratea, joten King's Rock ei pahentaisi tilannetta.

No voi jeesus. Ei kovin lohdullista. Tästä lähtien vihaan Togekisseja. Ehkä varaan yhden poksun tiimissä yksinomaan sen kiusankappaleen eliminoimiseksi. -_-

Olen juuri suunnitellut uutta tiimiä ja harkitsin pitkään antavani kaavailemalleni Togekissille King's Rockin. Hyvä tietää ettei tuo siis kannatakaan. Vanhalla kunnon Leftoversilla mennään sitten. Togekiss osaa kyllä olla ärsyttävä otus, tuntuu vain että omani ei ikinä saa yhtä paljon aikaan kuin vastustajien..
Avatar
MokKish
 
Viestit: 63
Liittynyt: 24.09.2014 17:11

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 22.10.2014 01:25

Sanoisin että minun käsissäni oleva Whimsicott on pahempi trolli kuin Togekiss. Staryu jos joku tietää kokemuksen kun tänään olin random UU (Staryu:lla pari OU pokea tosin) matsi safen liigassa. *awesome*

Whimsicott ei perustu tuuriin vaan ajoitukseen/settiin milloin ja miten sitä käyttää. Jos ei ole varautunut siihen, leech seed + Sub trollaus odottaa. Itse joskus showdownissa 5.genin aikoihin jo tiesin miten ärsyttävä vastustaja tuo pölypallo voi olla. Nyt kun vielä fairy tyyppiä lisänä niin ei voi turvallisesti vedellä dragon iskujakaan koska Encore.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 09.11.2014 15:27

Kuka on oikeasti niin try hard että käyttää ohko-iskuja? Siis onko voittaminen joillekin tosiaan niin tärkeää, että turvautuu sellaisiin keinoihin. Äskeisessä battlessa battle spotissa vastustajan Suicune osui kahdella Sheer Coldilla peräkkäin. Arvatkaa riemastuttaako.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 09.11.2014 15:35

Illusions kirjoitti:Kuka on oikeasti niin try hard että käyttää ohko-iskuja? Siis onko voittaminen joillekin tosiaan niin tärkeää, että turvautuu sellaisiin keinoihin. Äskeisessä battlessa battle spotissa vastustajan Suicune osui kahdella Sheer Coldilla peräkkäin. Arvatkaa riemastuttaako.

Mikset käytä Substitutea? ._. Mutta noita on kyl aina battle spotissa, jonka vuoksi en edes näe järkeä pelata siellä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 09.11.2014 21:01

Zhaituki kirjoitti:
Illusions kirjoitti:Kuka on oikeasti niin try hard että käyttää ohko-iskuja? Siis onko voittaminen joillekin tosiaan niin tärkeää, että turvautuu sellaisiin keinoihin. Äskeisessä battlessa battle spotissa vastustajan Suicune osui kahdella Sheer Coldilla peräkkäin. Arvatkaa riemastuttaako.

Mikset käytä Substitutea? ._. Mutta noita on kyl aina battle spotissa, jonka vuoksi en edes näe järkeä pelata siellä.

Koska en itse koskaan turvautuisi tuollaisiin kepulikonsteihin, eivätkä aivonikaan osaa ajatella sen olevan vaihtoehto. :D Battle spotissa muutenkin vain kolme poksua kuudesta, aina ei tule valittua sitä substitutea osaavaa pokea.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.11.2014 03:29

Illusions kirjoitti:Koska en itse koskaan turvautuisi tuollaisiin kepulikonsteihin, eivätkä aivonikaan osaa ajatella sen olevan vaihtoehto. :D Battle spotissa muutenkin vain kolme poksua kuudesta, aina ei tule valittua sitä substitutea osaavaa pokea.

Voi kuule et arvaakkaan miten pelottava Gengar on jos se pääsee substitutemaan samalla kun switchaat. Ainakin 6v6 smogon peleissä toimii. :D
Sama juttu Chandelurellakin. Kumma juttu että lähes jokaisella offensiivisella kummituksellani on Substitute. :P


Minä ja minun substitute kummitukset. XD
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 13.11.2014 13:17

Zhaituki kirjoitti:Voi kuule et arvaakkaan miten pelottava Gengar on jos se pääsee substitutemaan samalla kun switchaat. Ainakin 6v6 smogon peleissä toimii. :D
Sama juttu Chandelurellakin. Kumma juttu että lähes jokaisella offensiivisella kummituksellani on Substitute. :P


Minä ja minun substitute kummitukset. XD

Mulla olikin joskus subbaaja Gengar vastassa. Mutta ainakaan siitä ei silloin koitunut mitään ongelmia. Vähän riippuu kuinka hyvään rakoon onnistuu yrittämään, ja silloin iskin samalla kierroksella niin että substitute häipyi heti. Itse en ole hyökkääjillä substitutea käyttänyt, koska omani ovat usein nopeita eivätkä kestä hyökkäyksiä melkein ollenkaan.

Baton Pass saattaisi toimia joillain stat-iskuilla (vai millä lie fancyllä nimellä niitä kutsutaan) kuten Bulk Up ymv., mutta siinä uhrautuisi yksi paikka kokonaan pelkkää tätä tarkoitusta varten, enkä yleensä edes jaksa buffailla pitkään.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 13.11.2014 13:31

Illusions kirjoitti:Mulla olikin joskus subbaaja Gengar vastassa. Mutta ainakaan siitä ei silloin koitunut mitään ongelmia. Vähän riippuu kuinka hyvään rakoon onnistuu yrittämään, ja silloin iskin samalla kierroksella niin että substitute häipyi heti. Itse en ole hyökkääjillä substitutea käyttänyt, koska omani ovat usein nopeita eivätkä kestä hyökkäyksiä melkein ollenkaan.

Baton Pass saattaisi toimia joillain stat-iskuilla (vai millä lie fancyllä nimellä niitä kutsutaan) kuten Bulk Up ymv., mutta siinä uhrautuisi yksi paikka kokonaan pelkkää tätä tarkoitusta varten, enkä yleensä edes jaksa buffailla pitkään.

Sen takiahan sitä substitutea yleensä käytetäänkin Gengarilla ja monella muulla nopealla "lasikanuunalla", saa suojan priorityiltä ja nopeammilta uhilta samalla kun switchaavat jotain muuta eteen. *awesome*

Uskon että Mega Beedrillilläkin järkevää käyttää substitutea tai muuten kopsuu Scizorille tai muulle bullet punchaajalle/ice shardaajalle heti.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 18.11.2014 18:00

^ Mutta sub menee helposti myös rikki!

Ketuttaa, että vastustajani disconnectasi äskeisessä battlessa. Ei siksi, että olisin voittanut pelin (minulla 4 popea, vastustajallani 2 joista molempiin oli type advantage) vaan siksi, että se oli kerrankin aivan mahtava ottelu jonka olisin halunnut taltioida. Kesto oli 40 min (vähän päälle jos oltaisiin pelattu loppuun asti) ja kumpikin osapuoli teki todella hyviä ennustuksia. Kerrankin omat predictioni menivät täysin nappiin. Harmi tosiaan.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 19.11.2014 09:12

Illusions kirjoitti:^ Mutta sub menee helposti myös rikki!

Ketuttaa, että vastustajani disconnectasi äskeisessä battlessa. Ei siksi, että olisin voittanut pelin (minulla 4 popea, vastustajallani 2 joista molempiin oli type advantage) vaan siksi, että se oli kerrankin aivan mahtava ottelu jonka olisin halunnut taltioida. Kesto oli 40 min (vähän päälle jos oltaisiin pelattu loppuun asti) ja kumpikin osapuoli teki todella hyviä ennustuksia. Kerrankin omat predictioni menivät täysin nappiin. Harmi tosiaan.

Menee mutta jos ajoittaa subin oikein eli vastustajan setupin/switchin yhteydessä niin se suojaa lasikanuunaasi yhdeltä iskulta juuri silloin kun pääset lasikanuunallasi iskemään lujaan. :D Mikä auttaa merkittävästi priority käyttäjiä vastaan.

FKLG-WWWW-WWWA-K6PS

Tuossa viimesin matsi jonka tallensin, tallensin sen takia koska se oli todella tiukka ja Gengarin substitute pelasti Mega Pinsiriä vastaan ihan lopussa. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 19.11.2014 17:34

Zhaituki kirjoitti:Menee mutta jos ajoittaa subin oikein eli vastustajan setupin/switchin yhteydessä niin se suojaa lasikanuunaasi yhdeltä iskulta juuri silloin kun pääset lasikanuunallasi iskemään lujaan. :D Mikä auttaa merkittävästi priority käyttäjiä vastaan.

FKLG-WWWW-WWWA-K6PS

Tuossa viimesin matsi jonka tallensin, tallensin sen takia koska se oli todella tiukka ja Gengarin substitute pelasti Mega Pinsiriä vastaan ihan lopussa. :)

Hyvä battle kyllä. Tuosta tulikin mieleeni, että pitäisi omaankin tiimiin hankkia joku pope, joka osaa roarin (tai whirlwindin yms.). Toimii näköjään kivasti stealth rockin kanssa ja se olisi pelastanut muutenkin parista pinteestä, kun vastustaja on päässyt set uppaamaan.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 19.11.2014 18:11

Illusions kirjoitti:Hyvä battle kyllä. Tuosta tulikin mieleeni, että pitäisi omaankin tiimiin hankkia joku pope, joka osaa roarin (tai whirlwindin yms.). Toimii näköjään kivasti stealth rockin kanssa ja se olisi pelastanut muutenkin parista pinteestä, kun vastustaja on päässyt set uppaamaan.

Juuh toimii, Copycat Prankster Riolu on todella hyvä esimerkki Roar/Entry Hazard abusesta. xP Priority Roar on ilkeä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron