Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Magnagate & the Infinite Labyri

ViestiKirjoittaja Doragon » 26.11.2012 17:23

Peli on siis nyt julkaistu nousevan auringon maassa, ja
Spoiler:
en ole tästä 100% varma, mutta pelissä on saatavilla kuulemma vain jotain 140 Pokémonia.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Flyffel » 20.12.2012 18:15

Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity julkaistaan Amerikassa 23.3.2013.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Porkabu » 26.03.2013 21:06

Saa nähdä tuleeko hankittua. Harmi että tässä ei ole kovinkaan monta pokea vanhemmista geneistä. Myös harmittaa se että ei ole enää sitä hauskaa persoonallisuuskyselyä siinä pelin alussa. Tykkäsin siitä vaikka olin aina joko Pikachu tai Bulbasaur. XD
Kuinka moni täältä meinaa hankkia pelin? Meikäläisen pitää vielä miettiä. Mielenkiintoiselta vaikuttaa kyllä. Outoa että meidän pitää odottaa niin kauan jenkkijulkaisun jälkeen. :S
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Avatar
Porkabu
 
Viestit: 101
Liittynyt: 04.03.2011 19:17
Paikkakunta: Rovaniemi
(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Hopsu » 27.03.2013 08:29

^Minä ainakin aijon hankkia!;3
Hopsu
 
Viestit: 115
Liittynyt: 31.05.2012 15:32

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 27.03.2013 09:11

Ei persoonallisuuskyselyä?!?!? No en minä sitä sitten kyllä osta... Ihan paras juttu nääs :o Olin Explorers of Sky:ssa Pikachu (EN katsonut netistä miten sen saa, vaan ihan sattumaa!)
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 27.03.2013 13:10

PokéGirl4-ever kirjoitti:Ei persoonallisuuskyselyä?!?!? No en minä sitä sitten kyllä osta... Ihan paras juttu nääs Olin Explorers of Sky:ssa Pikachu (EN katsonut netistä miten sen saa, vaan ihan sattumaa!)

Väliäkö vaikka olisi? Vain 5 eri starteria muutenkin. ._. Mä ainakin kokeilen sitä demona sitten kun tulee.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Doragon » 27.03.2013 15:53

Itse aion ehdottomasti hankkia pelin, sen verran mahtavalta kun vaikuttaa. Ja miksi Euroopan julkaisuun menee vielä viikkoja, kun se tuli jenkeissä jo ulos?
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.03.2013 16:53

Eihän persoonallisuustestin puuttuminen voi olla mikään peruste pelin jättämiselle hyllyyn?! Sehän ei kestä varmaan kahta minuuttiakaan, senkö takia olet edelliset pelit hankkinut?!
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Hopsu » 27.03.2013 21:39

^Niin, ja on kivaa kun saa itse valita Pokemonin. Aijon ottaa varmastikin Oshawottin.
Itse pelin saan nimpparilahjaksi.^^ En malta odottaa, sen verran hyvältä peliltä vaikuttaa! Toivottavasti sitten on hyvä peli.
Hopsu
 
Viestit: 115
Liittynyt: 31.05.2012 15:32

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Hikaru » 23.04.2013 14:15

Yay, Euroopan demo tulee ensi torstaina Nintendon eShopiin! <3 Serebiin mukaan tallennusta voi jatkaa suoraan, kun ostaa oikean pelin. Todella kivaa, pelkäsin jo että jos pelaan demoa, pitäisi aloittaa alusta kun se loppuu. Kuinka kauan nuo demot yleensä toimivat, tietääkö kukaan?
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Doragon » 23.04.2013 17:25

Onko tuo demo ilmainen? Ei huvittaisi maksaa demosta ja sitten pelistä...
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Hikaru » 23.04.2013 17:58

Doragon kirjoitti:Onko tuo demo ilmainen? Ei huvittaisi maksaa demosta ja sitten pelistä...

Juu, demot ovat ilmaisia.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.04.2013 22:22

Demot ovat aina ilmaisia. :P Se sisältyy jo sanaan. En ainakaan itse muista koskaan kuulleeni maksullisesta demosta. (Jos niitä on ollut olemassa niin hyvin kauan sitten...)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Doragon » 26.04.2013 15:04

Ilmane siis on. Demo tuli tänään ulos, kaikki 3DS:n omistajat: lataamaan!

EDITTIÄ: Ladattu ja pelattu läpi. Hieman lyhyenläntä, mutta antoi sentään kipinän mennä ennakkotilaamaan kyseinen peli. Pari magnagateakin olen vetänyt läpi (pongasin renkaat FMA:n ihmissynteesin syntetigrammista ja pilttipurkista), kaksi kertaa Oshawottina ja kerran Pikachuna.
Itse peliä vedin Tepigillä ja Axewilla. Mainio parivaljakko.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Staryu » 27.04.2013 21:38

Itse en ole ikinä pelannut mystery dungeonia :D On ollut sellainen kuva että se on "lasten peli" vaikka se kyllä on nyt ruvennut kiehtomaan :3 Kannattaako hankkia? :D
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 28.04.2013 14:00

Joku (minä) taisi sanoa ettei aio ostaa Gates to Infinityä? Tämä joku peruu nyt puheensa pelattuaan Demon läpi, Oshawottina ja parinaan Tepig (joka nimettiin pikkusiskon mukaan ;)). Musiikit, (Stony Cave), graffat, aloitus, hahmojen persoonallisuudet: KAIKKI puhuu puolestaan jo näinkin lyhyen Demon jälkeen!

Ostolistan kärkeen. Ja kyllä, Doragon, FMA:n syntetigrammi on aika hyvä ympyrä :P (teki itsekin Magnagaten siitä)
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Doragon » 28.04.2013 16:28

Staryu kirjoitti:Itse en ole ikinä pelannut mystery dungeonia On ollut sellainen kuva että se on "lasten peli" vaikka se kyllä on nyt ruvennut kiehtomaan Kannattaako hankkia?

Jos mainio tarina ja muutenkin tasapainoinen kokonaisuus (grafiikat, musiikit) kiinnostavat, niin ehdottomasti kannattaa hankkia. Olet pelannut aikaisemmat Dungeonit, ja sanon että ne on hyviä. Monet itkevätkin niiden lopussa, sen verran koskettavaa tavaraa kun ovat.
Ja eikös Pokémon ole lasten pelisarja? :D
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja OshaFan » 28.04.2013 20:55

Olen tätä demoa tässä jonkin verran tahkonnut tänään ja on kyllä mahtava :D
Täytynee hankkia tämä peli.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Staryu » 28.04.2013 22:48

Doragon kirjoitti:
Staryu kirjoitti:Itse en ole ikinä pelannut mystery dungeonia On ollut sellainen kuva että se on "lasten peli" vaikka se kyllä on nyt ruvennut kiehtomaan Kannattaako hankkia?

Jos mainio tarina ja muutenkin tasapainoinen kokonaisuus (grafiikat, musiikit) kiinnostavat, niin ehdottomasti kannattaa hankkia. Olet pelannut aikaisemmat Dungeonit, ja sanon että ne on hyviä. Monet itkevätkin niiden lopussa, sen verran koskettavaa tavaraa kun ovat.
Pakko saada joku Mystery Dungeon <3
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity

ViestiKirjoittaja Doragon » 29.04.2013 14:46

Staryu kirjoitti:Pakko saada joku Mystery Dungeon

Suosittelen Explorers of Skyta: siinä tarina menee kyllä samanlailla kuin Timessa ja Darknessissa, mutta mukana on myös viisi pelattavaa special-episodia joissa syvennytään peleissä oleviin hahmoihin.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa