pokemon tcg gbc

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

pokemon tcg gbc

ViestiKirjoittaja omanyte fossil » 20.11.2013 13:11

eli päätin tehdä tälläisen topicin

topicin tarkoitus että listaatte pakat tässä pelissä, miten pitkällä olet ja monatko pokemonia albumissa.
Avatar
omanyte fossil
 
Viestit: 74
Liittynyt: 15.12.2012 18:18
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: pokemon tcg gbc

ViestiKirjoittaja Mewstor » 20.11.2013 21:24

Itse olen vetänyt pelin täydellisesti läpi jo miltei 10 kertaa. Pakkoja on kai turha listata sillä minkä tahansa pakan saa aikaan kunhan jaksaa pelata ja kerätä buustereista kortteja.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: pokemon tcg gbc

ViestiKirjoittaja omanyte fossil » 20.11.2013 21:26

mulla on täs pelissä tollanen pakka

wildfire deckki yhellä pokemonilla
Avatar
omanyte fossil
 
Viestit: 74
Liittynyt: 15.12.2012 18:18
Paikkakunta: Nurmijärvi


Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron