Pokémon D/P/Pt apuketju

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja aleksi12 » 09.08.2012 00:21

No niin laitan tähän viestiin nyt ne kysymykset mitkä on askarruttanu mieltä joka pelissä siitä lähtien kun sain ekan shardin

1. Mitä shardeilla voi tehdä?

2. Ovatko Smooth rock ja ne siis sääkiviä jotka muuntavat sään kuten esim hippopotas tuo hiekkamyrskyn,groudon auringon paisteen

Lisäys: 3. Voiko platissa saada enempää master balleja kuin sen yhden? (ilman toisesta pelistä vaihtoa)
aleksi12
 
Viestit: 163
Liittynyt: 02.08.2012 17:04
Paikkakunta: varkaus
(: I See You -.-

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja dragonair » 09.08.2012 08:14

Toivottvasti auttaa.

1.http://www.serebii.net/pokearth/sinnoh/route212.shtml

Tuossa linkki.Shardeja voi käyttää tuolla ja se ukko opettaa tietystä määrästä shardeja haluamasi liikkeen

2.esim nyt smooth rock vaikuttaa liikkeellä tehtyyn sandstormiin ja pitkittää sitä viidestä kahdeksaan vuoroon

3.Jos käy tuuri ja pokemonisi id:t täsmäävät Jubilife cityn lottopaikan numeroiden kanssa niin voitat masterballin(voit saada masterpallon aina kun menet sinne lottoarvontaan)

En saanut vielä vastausta joten kysyn uudestaan.

Jos hankin pearlissa modifierillä vaika lugian niin tunnistaako blackkini sen modattu ja sekoittaako se peliäni ja jos miten

ja jos hankin vaikka villin meloettan niin miten se voi vaikuttaa peliini?

Kun pearlissanikin oli semmoinen outo tilanne että kun menin contest halliin niin fantina oli siellä vaikka sen pitäisi tulla ennen kuin menee sen salille???
joten voiko jotain tuollaista tapahtua jos käytän blackissa modifieriä?

Ja sitten ihan rehellinen kysymys vaikuttaako taunt metronomen tulokseen?
Avatar
dragonair
 
Viestit: 78
Liittynyt: 07.03.2011 18:20
Paikkakunta: Castelia city
(: Tulta ja tappuraa...

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja aleksi12 » 12.08.2012 18:35

No en nyt tiedä mihin ketjuun tämä kuuluisi mutta näiden platin ja SS generatioon kuiteski Eli kun platissa voi serebiin mukaan saada Regiice niin voiko muista peleistä sitten saada regirock ja registeel? Eli "muilla peleillä" viittasin esim Soul silveriin tai pearliin... 8)
aleksi12
 
Viestit: 163
Liittynyt: 02.08.2012 17:04
Paikkakunta: varkaus
(: I See You -.-

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 12.08.2012 18:37

Platissa saa kaikki kolme, jos olet saanut event-regigigaksen.
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja Mov » 12.08.2012 23:11

Ja jotta saisit ei-event Regigigaksen, sinulla pitää olla R/S/E-peleistä smigratetut Regice, Regirock ja Registeel.
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 13.08.2012 07:33

Ymmärtääkseni nuokin kolme kelpaavat siihen, mikä tekee siitä outoa >d
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja aleksi12 » 28.10.2012 20:22

Siis periytyykö ability aina äidiltä vai voiko jos nyt vaikka golemia breedaisin ei ole mahdollista tietenkään mutta sen abilityt muistan :D niin jos äiti golem omaa sturdy abilityn ja breedaan sen diton kanssa niin voiko sitten vauvalla olla rock head? :S

mistä voin ostaa PP up/PP max platinumissa?
ku ketjuttaessa iskut tuppaa loppumaan kun 32ketjuja tulee 4 ja sitten pitäis vielä samaa electabuzzzia käyttää...
aleksi12
 
Viestit: 163
Liittynyt: 02.08.2012 17:04
Paikkakunta: varkaus
(: I See You -.-

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja Hikaru » 28.10.2012 20:42

aleksi12 kirjoitti:Siis periytyykö ability aina äidiltä vai voiko jos nyt vaikka golemia breedaisin ei ole mahdollista tietenkään mutta sen abilityt muistan niin jos äiti golem omaa sturdy abilityn ja breedaan sen diton kanssa niin voiko sitten vauvalla olla rock head?

mistä voin ostaa PP up/PP max platinumissa?
ku ketjuttaessa iskut tuppaa loppumaan kun 32ketjuja tulee 4 ja sitten pitäis vielä samaa electabuzzzia käyttää...

Abilityt ei periydy näissä peleissä. Eli kyllä, jälkikasvulla voi olla Rock Head.

PP upia tai PP Maxia ei voi ostaa. Platinumissa PP Maxin löytää Routeilta 224, 226 ja 228. PP Upin voi voittaa Jubilife TV Pokémon Lottery Cornerista, jos jonkin Pokémonisi ID:stä on kaksi peräkkäistä numeroa oikein. Lisäksi PP Upia voi löytää Pickupilla 3 % mahdollisuudella, mutta silloin on Pokémonin oltava vähintään 81-levelinen.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja aleksi12 » 28.10.2012 20:52

Ok kiitti hikaru!
Tänää sain EXP. Sharen siel jublife citys arvonnasta 3 oli oikein :)
aleksi12
 
Viestit: 163
Liittynyt: 02.08.2012 17:04
Paikkakunta: varkaus
(: I See You -.-

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja Haruka » 19.07.2013 21:32

Mulla on Diamondissani pieni ongelma. Vedin pari päivää sitten liigan läpi. Kun mun pitäisi mennä sillä laivalla snowpoint citystä sinne battle-saarelle, niin heti kun olen päässyt maihin, peli jäätyy :( voisiko se johtua siitä kun veljeni käyttää Diamondiini paljon action replay-koodeja?
Avatar
Haruka
 
Viestit: 56
Liittynyt: 23.06.2013 18:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja Flyffel » 19.07.2013 21:41

Haruka kirjoitti:Mulla on Diamondissani pieni ongelma. Vedin pari päivää sitten liigan läpi. Kun mun pitäisi mennä sillä laivalla snowpoint citystä sinne battle-saarelle, niin heti kun olen päässyt maihin, peli jäätyy :( voisiko se johtua siitä kun veljeni käyttää Diamondiini paljon action replay-koodeja?

Voi, peliin voi syntyä virheitä jos koodeja käyttää väärin/huolimattomasti. Pystyykö ne koodit poistamaan tms.?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja Haruka » 19.07.2013 21:51

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Haruka kirjoitti:Mulla on Diamondissani pieni ongelma. Vedin pari päivää sitten liigan läpi. Kun mun pitäisi mennä sillä laivalla snowpoint citystä sinne battle-saarelle, niin heti kun olen päässyt maihin, peli jäätyy :( voisiko se johtua siitä kun veljeni käyttää Diamondiini paljon action replay-koodeja?

Voi, peliin voi syntyä virheitä jos koodeja käyttää väärin/huolimattomasti. Pystyykö ne koodit poistamaan tms.?


no siis mä käytän sitä "Game and watch-collectioniksi" naamioitua ARskaa jota siis pidetään DS:ssä samaan aikaan kun pelaa. Oon kokeillu ilman sitä laitetta niin silti tilttaa VAIN siellä paikassa. Voin laittaa videota tapauksesta kohta..
Avatar
Haruka
 
Viestit: 56
Liittynyt: 23.06.2013 18:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokémon D/P/Pt apuketju

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 20.07.2013 00:30

Haruka kirjoitti:Oon kokeillu ilman sitä laitetta niin silti tilttaa VAIN siellä paikassa. Voin laittaa videota tapauksesta kohta..

Laita vain videota tuosta tapauksesta. Koodit saa yleensä poistettua, mutta niiden vaikutukset saattavat jäädä pysyviksi niin, että tallennus on enemmän tai vähemmän pilalla.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Edellinen

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron