Pokkén Tournament

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Pokkén Tournament

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 16.01.2016 01:23

Lisäinfoa pelistä:
Serebii.net kirjoitti:Some modes have been announced for the Wii U version of Pokkén Tournament. First is the standard Single Battle, which has three different difficulty levels. Next is the previously announced local battle where one player plays on the GamePad and another with a standard controller. During this mode, the game will run at 30fps rather than the standard 60fps.
Finally is the online mode. There are two parts of the online component in the game: Friendly Matches & Ranked Matches. Friendly Matches can be played against anyone, with people on Friend Lists or people who have the Battle Code for your Friendly Match. Ranked Matches are where you can earn various rank points, awarded based on your success in the match and players compete to get the highest rank.
It also states that you can use a LAN Cable to link two Wii Us, where the game will run at 60fps
Edit @ 05:17: Two new sets of Support Pokémon have also been revealed. The first set includes Pachirisu and Magikarp while the second set includes Sylveon and Croagunk. It is currently unknown what they can do. In addition to this, 12 new Wii U screenshots have been added to our pre-release screenshot page. Click the image to go to the page
Edit @ 15:07: It has been confirmed that the Wii U version of Pokkén Tournament is to be released in North America on March 18th 2016. With the release, as revealed in the Nintendo Direct, it will come with a special Shadow Mewtwo card in the first run of retail packages.
Edit @ 15:11: It is also confirmed for Europe on March 18th 2016

Pelin ilmestymispäivä on siis 18.3. Lisätietoa Support Pokémoneista löytyy täältä.

Mewtwolover kirjoitti:Mewtwon osalta mega evoluutiosta ei vielä kerrottu mitään, veikkaisin että se pystyy mega evolvaamaan Mega Mewtwo X:ksi, se kun on peliin sopivasti osin Fighting-tyyppiä.

Tuo veikkaukseni osui oikeaan, Serebiihin on tullut pelistä uusia screenshotteja, missä Mewtwo on mega evolvannut Mega Mewtwo X:ksi: http://serebii.net/pokken/pics.shtml
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokkén Tournament

ViestiKirjoittaja Nastiina » 14.04.2016 18:40

Onko moni vielä päässyt pelaamaan tätä peliä? :3

Hankin pelin jokunen viikko sittten ja olen pelaillut sitä toistaiseksi aika vähän, mikä johtuu kylläkin koulukiireistä...

Peli itsessään on visuaalisesti upea ja pelattavuus toimii hyvin. Tosin se on aika helppo, myös tälläiselle pelaajalle, joka ei ole aikaisemmin taistelupelejä juurikaan pelaillut, mitä nyt Tekkeniä ja Super Smash Brota kokeillut. Pelin ehkä huonoin puoli on hahmojen vähäinen määrä...

Pokemonia ajatellen hahmoja olisi helposti voinnut olla ainakin tuplaten lisää! Lisäksi huomaan ainakin itse, etten oikeen löydä suosikkia pelihahmoista, koska yksikään suosikkipoksuni ei päätynyt peliin pelattavaksi hahmoksi. ;< Missä ovat muuten vesistartterin vikat muodot!!! Hmprh!

Kokonaisuudessaan peli on kyllä kiva ja toimiva. Jos sille tulee laajennus tai jatko-osa, niin toivottavasti hahmoja saataisiin lisää!
Image
Avatar
Nastiina
 
Viestit: 37
Liittynyt: 18.04.2014 22:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Pokkén Tournament

ViestiKirjoittaja Doragon » 16.04.2016 13:47

Olen itse kokeillut vain pelin demoa, tappeluista meikä on selvinnyt hakkaamalla namiskoja summamutikassa. Visuaalisesti peli on upea, ja mukaan ollaan saatu mahtavasti kaikkien Pokémonien eri persoonat. Voisin melkein harkitakin itse pelin hankkimista.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokkén Tournament

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 01.07.2016 11:11

http://daily.pokecommunity.com/2016/07/ ... nt-roster/
Pokkéniin on tulossa uusi pelattava hahmo, se paljastetaan 14.7. japanilaisella NicoNico-striimisivustolla.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokkén Tournament

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 16.07.2016 19:00

http://daily.pokecommunity.com/2016/07/ ... ournament/
Edellisessä viestissä mainittu uusi pelattava hahmo on paljastettu, se on Darkrai. Vielä ei tiedetä milloin se tulee ladattavaksi konsoliversioon (se on toistaiseksi vain japanilaisessa pelihalliversiossa).
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Edellinen

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron