Pokémon on sekoittanut KOKO MAAILMAN!

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Pokémon on sekoittanut KOKO MAAILMAN!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 17.07.2016 19:16

Kun USA:n presidenttiehdokkaat alkavat puhumaan Pokémonista, tietää että nyt on tapahtunut jotain suurta: Hillary Clinton nimittäon puhuu vaalipuheessaan Pokémonista ja Donald Trumpin tiimi postasi sosiaaliseen mediaan GO-parodian.

On kuin eläisimme jossain 90-luvun Pokébuumin uuden tuleman unimaailmassa.

USA:n kirkot kirjoittavat Pokémonista kuuluisilla "tauluillaan". Suomenkin kirkot toivottavat pelaajat tervetulleiksi!
Spoiler:
Image
Image
Image
Image


Ravintolat käyttävät lureja ja antavat alennusta ihmisille, jotka nappaavat niiden lähistöllä Pokémonin.

Pokémon on näkyvillä myös Suomen uutisissa.

Täällä voit keskustella siitä, mitä mieltä olet tästä Pokémonin uudesta tulemisesta! Voit myös postailla hauskoja aiheeseen liittyviä kuvia, joita löydät!
Minut tämä kaikki tekee ainakin todella onnelliseksi. En olisi uskonut kokevani enää koskaan tällaista. /o/
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Pokémon on sekoittanut KOKO MAAILMAN!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 17.07.2016 20:38

Flyffel kirjoitti:
Spoiler:
Image

No nyt on Mewtwo-sitaatti sopivassa paikassa.

Spoiler:
Image

Tämä kuva meni viraaliksi kun siitä tuli symboli niille Pokémon GO -pelaajille, jotka ovat jo kyllästyneet tiimien väliseen järjettömään vihamielisyyteen, Kotaku jopa laati siitä artikkelin.

Ideahan tuohon kuvaan on saatu siitä 2. leffassa olevasta legendasta, joka menee näin:
Älä häiritse tulen, jään, äläkä salamain rauhaa,
jottei jumalten välille nouse tuhoa tuova epäsopu
Vaikka Merten suuri vartija nousee sotivia vastaan, sen laulu yksin ei riitä
On maa muuttuva tuhkaksi
Oi, sinä valittu,
sinun käsiisi joutukoot kaikki kolme
Niiden yhteinen mahti on kukistava meren hirviön.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokémon on sekoittanut KOKO MAAILMAN!

ViestiKirjoittaja deedee » 17.07.2016 20:38

Sinänsä ihan hauskaa, että saa näinkin paljon huomiota.
deedee
 
Viestit: 70
Liittynyt: 13.01.2016 00:24

Re: Pokémon on sekoittanut KOKO MAAILMAN!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 18.07.2016 00:47

Mewtwolover kirjoitti:
Spoiler:
Image

Tämä kuva meni viraaliksi kun siitä tuli symboli niille Pokémon GO -pelaajille, jotka ovat jo kyllästyneet tiimien väliseen järjettömään vihamielisyyteen, Kotaku jopa laati siitä artikkelin.

Ideahan tuohon kuvaan on saatu siitä 2. leffassa olevasta legendasta, joka menee näin:
Älä häiritse tulen, jään, äläkä salamain rauhaa,
jottei jumalten välille nouse tuhoa tuova epäsopu
Vaikka Merten suuri vartija nousee sotivia vastaan, sen laulu yksin ei riitä
On maa muuttuva tuhkaksi
Oi, sinä valittu,
sinun käsiisi joutukoot kaikki kolme
Niiden yhteinen mahti on kukistava meren hirviön.

Spoiler:
Image
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Pokémon on sekoittanut KOKO MAAILMAN!

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 18.07.2016 13:28

Flyffel kirjoitti:
Mewtwolover kirjoitti:
Spoiler:
Image

Tämä kuva meni viraaliksi kun siitä tuli symboli niille Pokémon GO -pelaajille, jotka ovat jo kyllästyneet tiimien väliseen järjettömään vihamielisyyteen, Kotaku jopa laati siitä artikkelin.

Ideahan tuohon kuvaan on saatu siitä 2. leffassa olevasta legendasta, joka menee näin:
Älä häiritse tulen, jään, äläkä salamain rauhaa,
jottei jumalten välille nouse tuhoa tuova epäsopu
Vaikka Merten suuri vartija nousee sotivia vastaan, sen laulu yksin ei riitä
On maa muuttuva tuhkaksi
Oi, sinä valittu,
sinun käsiisi joutukoot kaikki kolme
Niiden yhteinen mahti on kukistava meren hirviön.

Spoiler:
Image

Meni samantien taustakuvaksi koneelle.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Pokémon on sekoittanut KOKO MAAILMAN!

ViestiKirjoittaja canles » 18.07.2016 23:01

Hienoa että jenkkien kirkot on mennyt tähän mukaan. Olen itse vain lukenut negatiivisia juttuja aiheesta, tyyliin, Pokemonit ovat Lusiferin kätyreitä yms... Ei mitään uutta kylläkään.
http://www.rawstory.com/2016/07/end-tim ... er-demons/
Mutta se Hillaryn pokemon-refrenssi oli laimea.
https://www.youtube.com/watch?v=jt6riM2aDLk
Avatar
canles
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.08.2014 18:57
Paikkakunta: Seinäjoki (alunperin Tampereelta)
(: FC: 4640 - 0170 - 7533

Re: Pokémon on sekoittanut KOKO MAAILMAN!

ViestiKirjoittaja Doragon » 22.07.2016 11:42

Tuli aika epätodellinen tunne kun katselin juuri tässä paikallisuutisia Yle ykköseltä ja Pirkanmaan uutisten uutisnainen rupesi siinä puhumaan Pokémon Gosta.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokémon on sekoittanut KOKO MAAILMAN!

ViestiKirjoittaja Illusions » 25.08.2016 17:48

En mä nyt tiiä onks tää enää ajankohtasta, mut mä ainakin oon jo ihan kyllästynyt tohon hypeen - olin jo silloin kun Pokémon GO oli vielä ihan uunituore juttu. Tää aihehan nyt ei suoranaisesti liity pelkkään GO:hon, mutta sen seuraustahan kyseinen ilmiö on, joten sanottakoon että ite en oo koko pelistä edes innostunut. Jos mä aion kuluttaa aikaani Pokémonin pelaamiseen, mieluummin pelaan ihan kunnon konsolipeliä kuin mobiilipeliä.

Musta vaan jotenkin niin turhan ylenpalttista. Firmat toki voi helposti hyväksikäyttää tilannetta omaksi edukseen mainostamalla jotain lureja yms. ja kai noi kirkotkin saa helpommin käännytettyä ihmisiä puoleensa olemalla vähän kansanläheisemmän oloisia, mut tietysti kaiken taustalla on oman agendan ajaminen. Eli ehkä vois sanoa, että mun puolesta tässä hypessä vähän häiritsee taustalla piilevä epäaitous. Mut joo kai se on ihan kivaa et Pokémonia on fb-feedi täynnä, niinku se ei olis jo entuudestaan ollu aika mainstreamiks kehkeytynyt.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18


Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron