Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Tas » 14.12.2010 21:18

Pokerus on n. 3 kertaa harvinaisempi, eli kyllä se ihan kohtuu harvinainen tapaus on. Sinulla nyt vain on käynyt tuollainen tuuri. Itse en ole esim koskaan törmännyt pokerus pokemoniin (piti sitten pari vuotta sitten vaihtaa sellainen Triltä), mutta shinyjä löytyy muutama kappale. En ole kyllä mikään maailman aktiivisin pelaaja muutenkaan. Lähinnä vedän pelit kerran läpi ja hakkaan ehkä junissa Battle Factorya, joten ei tule hirveästi kohdattua villejä pokemoneja (käytän repeleitä melko paljon läpivetäessä).
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja LustrousDream » 14.12.2010 21:53

Joo, todennäköisyys taisi olla 3/56 536. Offtopicina vielä, että en itsekkään mielelläni villejä Pokémoneja vastaan taistele, kuten olen saattanut mainita. Olin hankkimassa Larvitaria lähinnä Battle Frontieria varten. Tällä hetkellä on vikana, että olen valinnut Pokémoneja, joilla ei ole mitään kauhean monipuolisia iskuja, yleensä kolme tai kaksi STABia ja yksi muun tyypin liike, kahden STAB-iskun tilanteessa yleensä yksi muun tyypin liike ja yleensä joku status. Joten niillä ei Battle Frontierissa ihmeitä tehdä. Mutta ei muuta, jääköön tämä offtopic-jauhanta minulta tähän.
Moi.
Avatar
LustrousDream
 
Viestit: 9
Liittynyt: 09.12.2010 18:20

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Jenny » 15.12.2010 12:42

Ite en ole pokérusia saanu vuosiin missään pelissä. Tällainen munkki kävi viimeksi Rubyssa joskus kohtalon vuonna 2004. Siitä lähtien olen viljellyt virusta niin, että löytyy boksista noin 100 eri mönsteriltä. Olenpa sitä vaihdellut toisiinkin peleihin ja wi-fi:n avulla muillekin.

Kun ei enää hirveästi pelaa niin harvemmin noita onnen kantamoisia tulee. :I Joskus on Wi-Fi matseissa käynyt sikahyviä munkkeja, tyyliin Bellyzardilla critannu koko vastustajan tiimin alas.
Viimeksi muokannut Jenny päivämäärä 02.01.2011 00:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Avatar
Jenny
 
Viestit: 309
Liittynyt: 14.12.2010 12:59

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Sini » 21.12.2010 22:39

Onnekkain hetkeni ikinä taisi olla, kun voitin Emessä Battle Factorin Nolandin. Katson nauhoittamani tappeluvideon toisinaan läpi - aivan kaamea määrä virheitä, joista mikä tahansa olisi saattanut koitua kohtalokkaaksi - ja taon facepalmia niin, että otsa kuumottaa. En ole mestari, en. :S

No, tärkeintä on, että voitin.
Yours truly.
Avatar
Sini
 
Viestit: 38
Liittynyt: 01.11.2010 21:48
Paikkakunta: Kouvostoliitto Capital
(: Tyylitajuttomuus on aina muodissa!

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja hilippa » 22.12.2010 20:07

Onnekkain hetkeni taisi olla se, kun LeafGreeniä pelatessani sain VIHDOIN ja VIIMEIN pyydystettyä Chanseyn Pokemon Safarilta. Olin tainnut yrittää tätä enemmän ja vähemmän innokkaasti jo pari kuukautta. En minä Chanseyllä mitään olisi tehnyt, mutta halusin siitä pyydystysmerkinnän pokedexiini. Mutta kuinka ollakaan, kun tarkkailin Chanseyn tietoja, huomasin sen kantavan Lucky Eggiä! Vain viisi prosenttia Chanseyistä kantaa tätä esinettä LeafGreenissä. (En tiedä onko tuo oikein sanottu, vai onko se niin, että on vain 5% mahdollisuus, että Chansey kantaa sitä?) Pelissä ei taida edes olla muita mahdollisuuksia saada Lucky Eggiä, en ole ainakaan kuullut. Olen siitä vieläkin tosi iloinen.
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 24.12.2010 06:31

mä en tajuu mitä joillain kamoilla tekee esim. lucky eggillä... mä en vaa tajuu :(
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 24.12.2010 09:42

Lucky egg tuplaa matsista saadut exp:t esim. Saat Magikarpista exp:tä normaalist 76, mutta kun lucky egg on holdissa pokella mikä on matsissa se saakin 152 exp.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja thedarkgible » 25.12.2010 16:03

Onnekkain juttu on varmaan se että kerran kun pelasin diamondia ja swarmasin beldumin(beldumin catch rate on yhatä pieni ku arceuksella) ja se jäi ekaan dusk balliin
Tsekatkaa mun youtube channeli
Avatar
thedarkgible
 
Viestit: 33
Liittynyt: 25.12.2010 02:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja neko » 30.12.2010 23:40

Mun mielestä Emeraldin Battle Frontier on ollut aina paljon pahempi kuin Platinumin/HeartGoldin/SoulSilverin oma Battle Frontier, ensinnäkin vähemmän paikkoja selvitettävänä ja muutenkin. Joskus kuitenkin innostuin Emeraldin BF:stä (taisi olla aikaa ennen HG:tani) ja unelmanani oli vetää koko paikka jotenkin, siinä en koskaan onnistunut, mutta onnistuin pääsemään Battle Piken Lucyn luokse, ja onnestahan palkittiin, kun kierroksen kaksi viimeistä huonetta (ennen Lucyä) olivat ilman mitään sisältöä (eli niissä oli vain yksi hahmo joka katseli eksyneenä ympärilleen). Sitten suunnistin Lucyn luo ja tapaaminen meni näin:
Latios vs. Seviper
Seviper käyttää Swaggeria, Latios Psychicä, psychic onnistuu (saattoi olla critical hit) ja TAPPAA Seviperin yhdestä osumasta. Seviper menee pois kentältä ja Latios myös.
Ampharos vs. Milotic
Milotic on nopea ja kerkeää käyttämään kahta liikettä ja Ampharokselle jää ihan milli HP:ta. Ampharos käyttää Thunderboltia, critical hittaa ja Milotic menethyy.
Aggron vs. Shuckle
Tämä oli vaikea. Aluksi Aggron käytti Swaggeria ja Shuckle meni taistelun aikana monesti confusioniin, ja välillä käytti Protectia (kutakuinkin aina) Mikään DynamicPuncheista ei onnistunut mutta lopulta sain Shucklenkin voitettua Iron Taileilla!
Voitto! Olin itsestäni vähintään ylpeä. Nyt en ole koittanut HG:ssa vetää tuota Battle Frontieria kuukausiin, mutta muistaakseni taisi olla 4/5 Silver Printiä. Battle Factoryn vastaava uupuu vielä.
Avatar
neko
 
Viestit: 14
Liittynyt: 29.12.2010 16:00

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 31.12.2010 05:21

Mun TODELLA onnekas hetki oli kun alotin sapphiren alusta, olin sillä yks route ennen petarburg cityä. löysin SURSKITIN! sen löytö mahollisuus on 1%
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Darrell » 31.12.2010 11:17

Bulbasaur100 kirjoitti:Mun TODELLA onnekas hetki oli kun alotin sapphiren alusta, olin sillä yks route ennen petarburg cityä. löysin SURSKITIN! sen löytö mahollisuus on 1%


Itse olen löytänyt parikin samanlaista ja siihen lisäksi 4% mahd Raltsei samalta routelta. Surskitii kerran kokeilin tiimissä ja aika keskihyvä oli.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Jenny » 02.01.2011 00:21

Viikon tässä satunnaisesti harjoitellu tuota RNG Abuse Breediä ja tänään tärppäsi. <3

Elekid - Adamant 29/31/24/31/30/31
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Avatar
Jenny
 
Viestit: 309
Liittynyt: 14.12.2010 12:59

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Berial » 05.01.2011 01:29

Varmaan se kun nappasin viime viikolla Dialgan ja Palkian parilla ultralla platinumissa *awesome* *awesome* *awesome*
Juu... totaa... PKMON RULEZ
Avatar
Berial
 
Viestit: 2
Liittynyt: 05.01.2011 01:10
Paikkakunta: Turku

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Timantti » 12.01.2011 22:05

Ei tämä ole niinkään onnekas mutta ilahduttava tapahtuma ^^

Olin juuri ottanut Dratinin Pokéwalkkerista. Olin kävellyt ihan kotona jonkin matkaa ja päätin pelleillä Itemfinderillä. Mutta mitäs tapahtuikaan! Painoin keskinäppäintä ja ruudulle tuli teksti: "What? A Rattata has joined you!" tai jotain sinne päin : 3 Olin ihan awws kun Rattatta pomppi iloisesti näytöllä. En edes tiennyt että noin voi käydä! ^^
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 12.01.2011 23:09

Minulle kävi kerran samalla tavalla, mutta Pokémon joka tuli oli Hoothoot.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja metapad » 14.01.2011 13:56

minulle tuli pidgey
metapad rulettaa! se on parempi kuin zapdos!
Spoiler:
they see me trollin' they hatin'
white fc:3654 0167 3799
Avatar
metapad
 
Viestit: 187
Liittynyt: 12.11.2010 21:29

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja JayEm » 14.01.2011 15:31

Paras hetki mitä ikinä olen Poképeleissä tapahtui Emeraldissa.
Olin jo hoitanut tarinan läpi ja National Dex pamahti käteeni. Tietysti pian sain tietää että Kyogre olisi saatavilla. Eikun nappaamaan! Pienen etsinnän jälkeen paikka löytyi ja siirryin Kyogrea vastaan (tallentamalla resettaamista varten, ofc). Ottelu kesti monen monta minuuttia, ja olin saanut Kyogren käyttämään taas Restiä. Olin tuhlannut kaikki paitsi yhden Ultra Ballin. Pokémoneja minulla oli vain yksi ja sekin iskun päässä tappiosta. Heitin pallon ja kappas keppanaa, se jäi kiinni! Muistaakseni pompin aivan innoissani kun huomasin napanneeni sen, että porukatkin ihmetteli, mikä oli niin hienoa.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja neqqu » 18.01.2011 21:31

Mun onnekkain hetki on varmaan se kun Eeveeni kehitty (en ymmärtäny sillo vielä paljo mitää noista peleistä :) Eli se meni näin: Kävelin jollai Routella ja oli ilta. Ruohikosta tuli tyyliin joku Pidgey. No sitten hakkasin sen Eeveellä. Sitten sille tuli uus leveli ja aattelin jatkaa matkaa kunnes näyttöön tuli teksti: "What? Eevee is evolving!" ja niin eespäin. Pelkäsit et siitä tulee Umbreon, sillä oisin halunnu Espeonin. Hetken kuluttua näytöllä oli Espeon. Olin ihan innoissani ja hypin ja pompin :). Se oli varmaan se onnekkain hetki, kun ei nitäkään hirveesti oo :) :).
Jos minä saisin päättää, maailmassa olisi pokemoneja! :D
Avatar
neqqu
 
Viestit: 41
Liittynyt: 15.01.2011 16:57
Paikkakunta: Ruovesi

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja neqqu » 21.01.2011 01:05

Mistä sen Pokeruksen näkee?? En taas oo ihan perillä :)
Viimeksi muokannut neqqu päivämäärä 21.01.2011 20:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Jos minä saisin päättää, maailmassa olisi pokemoneja! :D
Avatar
neqqu
 
Viestit: 41
Liittynyt: 15.01.2011 16:57
Paikkakunta: Ruovesi

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Lio » 21.01.2011 15:58

No ainakin se kun menin hakkaamaan ensimmäistä salia, eli Brockin salia, Yellowssa, mukanani vain 12 tasoinen Pikachu ja 10 tasoinen Butterfree.
Pikachu pökertyi melkein heti, mutta kun lähetin Butterfreen areenalle, hän pwnasi Geoduden ja Onixin ihan täysillä. :D
waihtola

älä pölli mun avataria, maxoin siitä. ):
Avatar
Lio
 
Viestit: 20
Liittynyt: 04.12.2010 14:52
Paikkakunta: /vp/

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron