Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja jamescarnivine » 17.06.2014 20:06

Tuun aina muistamaan tän. Pokémon sapphire. vuosi 2004. Evergrande cityssä vesiputouksen yllä kalastelin super rodilla, ja siinä se oli, kultainen luvdisc.
jamescarnivine
 
Viestit: 7
Liittynyt: 29.05.2014 18:26
Paikkakunta: Espoo
(: Pokemaniac

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja SandyArticuno » 17.06.2014 22:33

Kun mie sain Lugian vaihdossa. :3
Haluan enemmän kavereita Friend Safariin! Yksäriä vain tulemaan, jos kiinnostaa. ;3
========================================================================
Aloituspokemonien breeding toimii minulla. Yksää jos kiinnostaa. ;)
========================================================================
Vaihdan Virizionia. Yksää vain tulemaan. :D
Avatar
SandyArticuno
 
Viestit: 26
Liittynyt: 04.06.2014 20:03

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 15.07.2014 15:03

No eilen valitin ettei ole tullut shinyjä, mutta taisipa tuuri kääntyä koska tänään olen saanut napattua jo kaksi kipaletta! *shiny*
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja TheBlacksun » 01.10.2014 16:10

Onnekkain hetki on pakko olla se, kun sain breedattua shiny Beldumin blackissä Masuda methodilla.
Eikä menny edes turhan kauan. :D
Avatar
TheBlacksun
 
Viestit: 21
Liittynyt: 19.11.2012 18:36
Paikkakunta: Salo

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Lupenteeri » 14.10.2014 13:12

Itellä on pari hyvää tuuria käyny esim.

Crystalissa sain Suicunen ekalla poke ballilla
Diamondissa sain Azelfin repeat ballilla vaikka en ollut nähnyt azelfia vielä kertaakaan
HG:ssa sain Ho-oh:hin ekalla Quick ballilla
Y:ssä sain melkeen ekalla kerralla, kun kävin friend safarilla shiny Gloomin
Lupenteeri
 
Viestit: 10
Liittynyt: 12.10.2014 16:53

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Reimius » 14.10.2014 18:41

Ekalla X:n läpipeluukerralla nappasin Zapdosin ja Zygarden ekalla vuorolla Quick Ballilla. Taitaa olla meikäläisen onnekkaimmat tapaukset.
Kuva
3DS FC: 1564-4474-4935
Reimius
 
Viestit: 99
Liittynyt: 31.07.2014 21:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Doragon » 14.10.2014 21:39

Nyt kävi aika mäihä. Joku espaliaanio vaihtoi Dianciensa meikältä löytyneeseen shinyyn Gogoatiin. Diancie on kyllä selvästi haksattu, mutta hei, niin kauan kun saan legun dexiini niin en valita millä keinoilla se on alun perin saatu.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja MokKish » 19.10.2014 01:42

En nyt tiedä onko onnekkain, mutta tänä iltana breedaillessani täydellistä timidiä Pidgeytä megaevoa silmällä pitäen onnistuin saamaan shinyn :) Statsitkin oli hyvät, 31/31/x/31/31/31 ja pari hyödyllistä eggmoveakin. Mukava pieni yllätys.
Avatar
MokKish
 
Viestit: 63
Liittynyt: 24.09.2014 17:11

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Illusions » 10.11.2014 00:04

Ei jestas... Taas kerran battle spot -kokemus luvassa, mutta ei hitsi mikä mäihä. XD Luulin jo hävinneeni pelin, jäljellä oli enää Magnezoneni ja vastustajalla Heracross. Heracross vaihdettiin aiemmin jostain syystä pois kentältä, mutta se oli selvästi Choice Band, ja ajatuksena oli irtautua aiemmasta megahorniin lukittautumisesta ja eliminoida Magnezone earthquakella... ainoa porsaanreikä tässä mahtavassa suunnitelmassa oli se, että vastustajani ei joko muistanut/huomannut Magnezonen air balloonia. :D Tämä battle kyllä korvaa kaikki aiemmat kärsimykseni. Tuntuu vielä riemastuttavammalta koska samalla vastustajalla oli ollut mukana myös t-wave/swagger/foul play/substitute Klefki.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 26.12.2014 23:52

Tästä on jo pari viikkoa aikaa, mutta Rayquazan nappaamisessa kävi aika tuuri Omega Rubyssä. Olin jo henkisesti valmistautunut tuhlaamaan paljonkin palloja. Päätin huvikseni heittää Quick Ballin ensimmäiseksi ihan vain kokeiluna jos vaikka jäisi kiinni. Tuli critical catch ja jäi kiinni heti *electrode* Myöhemmin sain myös Cresselian ensimmäisenä heitettyyn Quick Balliin, ja ilman critical catchiä. En muista, että olisin koskaan ennen saanut mitään legendaarista jäämään Quick Balliin, joten sinänsä olin aika yllättnyt vaikka catch rate onkin suurempi jos Quick Ballin heittää ensimmäisenä
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja pikanoob » 27.12.2014 14:48

Dark Ho-oH kirjoitti:Tästä on jo pari viikkoa aikaa, mutta Rayquazan nappaamisessa kävi aika tuuri Omega Rubyssä. Olin jo henkisesti valmistautunut tuhlaamaan paljonkin palloja. Päätin huvikseni heittää Quick Ballin ensimmäiseksi ihan vain kokeiluna jos vaikka jäisi kiinni. Tuli critical catch ja jäi kiinni heti *electrode* Myöhemmin sain myös Cresselian ensimmäisenä heitettyyn Quick Balliin, ja ilman critical catchiä. En muista, että olisin koskaan ennen saanut mitään legendaarista jäämään Quick Balliin, joten sinänsä olin aika yllättnyt vaikka catch rate onkin suurempi jos Quick Ballin heittää ensimmäisenä


En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta Rayquazan catch rate on 45, eli 15 kertaa helpompi kuin tavallisesti (~24% onnistumismahdollisuus quick ballilla täydellä healthillä) :P Muista leguista en sitten tiedä..
Avatar
pikanoob
 
Viestit: 185
Liittynyt: 24.12.2012 03:23

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 27.12.2014 16:24

pikanoob kirjoitti:En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta Rayquazan catch rate on 45, eli 15 kertaa helpompi kuin tavallisesti (~24% onnistumismahdollisuus quick ballilla täydellä healthillä) :P Muista leguista en sitten tiedä..

Primal Groudon/Kyogre kans taisi olla 45. xP Ainakin yllättävän äkkiä minulla jäi ilman paralyzeä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 27.12.2014 17:07

Primal Groudon/Kyogren catch rate on kylläkin 3, itse jouduin soft-resettaan viidesti xD
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Nippeking » 24.05.2015 21:02

No, onhan se aika kiva fiilis kun voitta Pokemon Ranger ykkösessä Entein, Raikoun ja Suicunen peräkkäin... Myös Deoxyksen nappaaminen oli palkitsevaa. Se peli on kyllä mahdottoman vaikea.
Nippeking
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16.05.2015 09:26
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Nippeking » 26.05.2015 16:28

Eilen tapahtui mahtava juttu kun sain Shiny Oddishin Horde battlessa!
Nippeking
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16.05.2015 09:26
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 27.05.2015 15:38

Vois melkein sanoa jo onnekkaimmaksi sitä että kun rupesin VGC:hen breedaamaan shiny Honedgeä niin se shiny tuli jo munasta numero viisi. *awesome* Lisänä kaikki IV:t 31 paitsi Attack, modest tietenkin naturena.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja SMG39 » 11.06.2015 01:21

Pelasin black kakkosta ja yritin grindata kaikkia poksujani liigaan ja sitte mul tuli shiny frillish joka oli tyttö,mun serperion käytti taklea niin se meni punasel ja nappasin sen :3 sit otin sen mun tiimiini.
Pokepark 3
Avatar
SMG39
 
Viestit: 43
Liittynyt: 29.06.2014 16:43
Paikkakunta: Pori
(: vedin diamondissa poksu liigan vain vibravoilla :)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja mrml » 28.07.2015 15:47

Wonder tradessa sain 100lvl shiny Sigilyphin ja vielä pokerus siihen päälle. Ja vielä täydellisillä IVllä varustettu vaikuttaisi olevan. Mitämitä...No, samapa tuo, taitaa olla kymmenes shinyni.
mrml
 
Viestit: 12
Liittynyt: 17.02.2015 17:00

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 29.07.2015 15:16

mrml kirjoitti:Wonder tradessa sain 100lvl shiny Sigilyphin ja vielä pokerus siihen päälle. Ja vielä täydellisillä IVllä varustettu vaikuttaisi olevan. Mitämitä...No, samapa tuo, taitaa olla kymmenes shinyni.

Vähän kyllä haiskahtaa muokatulta vaikka on kyl flawless breedattu shiny kyl hyvin mahdollinen jos molemmat vanhemmat flawlesseja. :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja mrml » 30.07.2015 14:03

Zhaituki kirjoitti:
mrml kirjoitti:Wonder tradessa sain 100lvl shiny Sigilyphin ja vielä pokerus siihen päälle. Ja vielä täydellisillä IVllä varustettu vaikuttaisi olevan. Mitämitä...No, samapa tuo, taitaa olla kymmenes shinyni.

Vähän kyllä haiskahtaa muokatulta vaikka on kyl flawless breedattu shiny kyl hyvin mahdollinen jos molemmat vanhemmat flawlesseja. :P


Haiskahtaa kyl, ns. vähän liian hyvä ollakseen totta. Mutta oli miten oli, pakko olla tyytyväinen kun about 150+ wonder traden jälkeen toisiksi paras poke mitä olen saanut on lvl 1 Vulpix kehnolla luonteella ja 3 max IVllä. Sekin meni heti takasi vaihtoon, kun en mitään käyttöä sille keksinyt.

Jaan tähän vielä pari kk vanhan onnekkaan hetken sarjan. Eli olin horde-ev-treenaamassa pokejani Connecting Cavessa (X) ja valehtelematta ei mennyt paljoakaan yli puolta tuntia ja saldona oli 3 shinyä, 2xWhismur ja Zubat. Pari muutakin shinyä on tullut horde-ev-treenien lomassa vastaan. Arvioisin, että olen tuota horde-treenaamista harrastanut suunnilleen saman verran molemmissa peleissäni (X, AS), mutta yhtään ainoaa shinyä en ole AS:ssa löytänyt. Vaikuttaakohan se kuuluisa tippaaminen asiaan, kun sitä tuli huvin vuoksi harrastettua X:sässä? Vai onkohan mulla ollut jommassa kummassa pelissä vaan todella hyvä/todella huono tuuri shinyjen kanssa. o_o
mrml
 
Viestit: 12
Liittynyt: 17.02.2015 17:00

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron