Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja CuteTails » 22.11.2010 21:02

Jos sinulle on tapahtunut todella uskomaton asia pokémon pelissäsi,niin kerro! :3 (Pokémon pelillä ei ole väliä,eikä myöskään oliko se tarina huono-onninen tai hyväonninen.Kunhan se on uskomaton)
I gonna fly higher ; D
Avatar
CuteTails
 
Viestit: 1
Liittynyt: 22.11.2010 20:10

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Darrell » 22.11.2010 23:25

Ei ole uskomaton asia mutta tänään pelasin Platinumin uutta savea. Veilstonessa menin ruohikkoon alaspäin koska yrtin Pastoriaan opettaa Togekissille Heart Scalella Air Slashia. Siin samal ruohos eka poke oli Houndour level 24. Älysin et ainii toi pitää napata tiimii. Iskin Medititellä Secret Powerin. Meni aika haxiks. Hp hyvin alas ja viellä sleeppas. Siit vaa Quick Ballasin. Rupes kyl ärsyttää ku paluumatkal nenän etee hyppäs 28lv Houndour. Harmi vaa ku tiimi nyt kasassa nii ei voi enää kattoo mahd. suurilevusia tiimii.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 23.11.2010 08:19

mun oma on se kun pelasin soul silberii ja menin siihen paiikkaan jossa kun kilpailee nii saa nitä... kaikkii jutski esim. water stone, king's rock, shiny stone... nii mul oli pikachu mukana ja sain juuri sillon thunderstonen XD
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Luca » 23.11.2010 19:45

Itellä se kun olin SoulSilverissä siinä normal gymissä(vissiin Goldenrod) ja se on ainakin mulle tosi vaikee huono levelisillä pokeilla. No yritin sitä varmaan sadatta kertaa ja leaderilla oli viimeinen poke jäljellä. No sitten käytin Togepilla Metronomen ja sieltä tuli Guillotine
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 23.11.2010 21:29

Oikeasti onnekkain hetki oli kun pelasin varmaan 666 kertaa Emeä läpi E4 ekassa pelissä OHKOtin kaikki sen poksuttimet Blazikenin iskuilla jotka kaikki oli Crittejä, oikeasti onnekasta
Hihii :)
Avatar
l0ck4r
 
Viestit: 125
Liittynyt: 01.11.2010 16:48

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Regimeta » 23.11.2010 21:35

Onnekkain hetki Pokémon Platinumissa oli, kun sain yhdeksän ketjuttamisyrityksen jälkeen Dunsparcen ketjun neljäänkymppiin ja sain resetattua siitä kauan toivomani Shiny Dunsparcen. Ketju oli katkennut viisi kertaa ketjun ollessa 37-39... Dunsparcea ketjuttaessa käytin Adamant-natureista Synchronizen omaavaa Pokéa ja hyvällä tuurilla Dunsparcella oli Adamant-nature, Serene Grace sekä suhtkoht hyvät IV:t. EV-koulutin Dunsparceni ja koulutin tasoon sata. Käytän Dunsparcea nykyäänkin Platinumini ingamessa. *shiny*
Dunsparcen ilmestymisprosentti Platinumissa on 40% swarmilla, eli Dunsparcen ketjuttaminen ei luulisi olevan vaikeaa. Olin kuitenkin kauan toivonut Shiny Dunsparcea ja huonolla tuurillani sain ketjun katki kolmenkympin tienoilla...
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Roottori » 23.11.2010 22:04

Pari hauskaa juttua jäänyt mieleen:

Platinumissa olin nappaamassa Dialgaa ja Palkiaa. Nappasin ensin Dialgan, meni viisi ultra ballia. Sitten Palkian, meni kaksi ultra ballia. :)

Soul Silverissä ekalla läpipeluukerralla: menin Lake of Ragelle ja nappasin Red Gyaradosin. Olin tulossa pois järvestä (about viiden askeleen matka), eteeni hyppäsi Shiny Magikarp. No kelpaa tuommoinen kultakarppikin samaan syssyyn. :)

Niin, yksi muistui vielä. Olin nappaamassa muistaakseni Heatrania. Heitin 70 ultra ballia, ei jää kiinni. Ultra ballit loppu. Heitin 10 Great ballia, ei jää kiinni. Great ballit loppu. Sitten mulla on jäljellä yksi poke ball, loput varmaan arvaattekin. :D :D
Vaihtolistaa

Avatar made by hilippa.
Avatar
Roottori
 
Viestit: 246
Liittynyt: 20.11.2010 15:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 24.11.2010 02:12

Lentävän snorlaxin näkeminen stadiumissa varmaanki (Metronome), nii paljo onnekasta ja hauskaa tapahtunu nii piti valita joku.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 25.11.2010 17:30

Onnellisin asia mitä minulle on käynyt tapahtui 2 minuuttia sitten, kun sain kiinni Kangaskhanin ensimmäistä kertaa elämässäni. Tämä tuli siis FireRedin Safari Zonelta.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Doragon » 26.11.2010 21:55

Muistan vieläkin, kun Pearlissani eräänä yönä kokeilin Pokéradarilla ketjutusta ihan huvin vuoksi, en shinyn hankkimista varten. Ensin tuli vastaan Staravia. No, hakkasin sen ja puoliunessa kävelin johonkin heiluvaan puskaan sattumanvaraisesti. Ja mikäs siinä, sieltä hyppäsi eteen ruskea Staravia eli shiny. Aikamoista tuuria, sanonko.
Varmasti yksi onnekkaimista hetkistäni ikinä...
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Sherlock » 26.11.2010 22:43

Jos sinulle on tapahtunut todella uskomaton asia pokémon pelissäsi,niin kerro! (Pokémon pelillä ei ole väliä,eikä myöskään oliko se tarina huono-onninen tai hyväonninen.Kunhan se on uskomaton)


??????
Huono-onnisia hetkiä on enemmän kun onnekkaita. Aloitin SoulSilverin ekaa kertaa alusta valitsin alkupopen ja eka pope ruohossa shiny pidgey no eipä muu auttanu ku ranaa ku ei ollu vielä pallojakaan. >3< Toinen samanlainen ,mutta Diamondissa shiny starly jotenkin sattuu nuo shiny Flying-type popet vihaa mua tai jotain. >3<
Viimeksi muokannut Sherlock päivämäärä 12.12.2010 10:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Tas » 26.11.2010 22:49

Pistäs ne huonot pullat ennemmin tuonne: viewtopic.php?f=10&t=237
Tämä ketju on kuitenkin omistettu nimenomaan niille onnenkantamoisille.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 29.11.2010 21:22

Varmaankin se, kun olin Diamondissa softresettamassa shiny Dialgaa. Heti kun sain shinyn, se oli myös parhaalla mahdollisella naturella, eli Modestilla. IV:t sp.Attackissa olivat 31. Kyseinen yksilö on tallella vieläkin.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Miku » 01.12.2010 19:18

Varmaankin SoulSilverin Battle Factoryssä, 49. matsi elikkäs matsi Gold Printistä ja Frontier Brainia vastaan. Siinä missä Platinumissa Gold Printin saaminen Factoryssä oli työn, tuskan, hirveän rageemisen ja kuukauden pelaamisen takana, pääsin SoulSilverissä Battle Factoryn parissa päivässä läpi, muistaakseni kolmannella yrittämällä. Platinumissa koko Factory haxasi minua niin pahasti että oli vähällä lentää DS seinään (no ei oikeasti). SoulSilverissä ei tullut vastaan NIIN pahaa haxia ja itse jopa haxasin Frontier Brainin siinä 49. matsissa. Minulla oli lopussa jäljellä Latias ja Frontier Brainilla Rapidash (jolla oli Megahorn), molemmat täysissä HP:ssa. Latias oli jostain syystä defensiivinen ja sillä oli Calm nature eikä yhtään Speediä (lol), elikkä Rapidash oli nopeampi ja olisi 2hkonnut helposti Megahornilla. No, Megahorn missasi ja sain Psychicillä Critical Hitin (ei olisi ohkonnut ilman CH:ta). Haxasin Pokemon-pelien historian kovimman haxaajan, Frontier Brain Thorntonin "finaalimatsissa", oli aika iloinen olo oikeesti.
Black FC: 0175 2211 6355
SoulSilver FC: 2278 9061 9206
Platinum FC: 5027 1549 2797
Avatar
Miku
 
Viestit: 113
Liittynyt: 01.11.2010 01:09
Paikkakunta: Battle Frontier

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja frost » 01.12.2010 19:39

Oma onnekkain hetkeni oli varmaan silloin, kun ottelin platinumissa Palkiaa vastaan ja nappasin sen normi pallolla.
Avatar
frost
 
Viestit: 547
Liittynyt: 03.11.2010 19:18

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja LustrousDream » 09.12.2010 19:48

Itsellä ei ole mitään kovin superonnekkaita hetkiä ollut, epäonnisia sen sijaan paljon enemmän. Voisin sanoa, että olen ollut kohtalaisen onnekas legendaarisien metsästyksessä; lähes kaikki legendaariset, mitä olen koittanut napata, ovat jääneett viiteen ensimmäiseen palloon, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Sitten on tietysti tultu munkitettua tiukoissa paikoissa, esim. tullut critical tai joku muu tällainen, mutta eipä mitään sen ihmeempiä.
Moi.
Avatar
LustrousDream
 
Viestit: 9
Liittynyt: 09.12.2010 18:20

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Master Chief98 » 11.12.2010 17:16

Onnekkaita hetkiä on ollut minulla paljon. Parhaiten muistissa on se, kun olin pelannut heartgoldii ehkä jotain 20h niin sain shinyn :) Se tapaahtui juuri kun olin lähössä kouluun. Kehitin arcanineä siellä mahogany townin lähellä olevassa nurmikossa jossa on weepinbelejä ja muita ruohotyyppisiä. Ajattelin että sammutan ds:n tämän ottelun jälkeen ja silloin tuli shiny weepinbell esiin. Olin kyllä onnellinen, ensimmäinen random shiny koskaan. Se jäi ensimmäiseen ultrapalloon kiinni :)
█▀█▀▌█▄▌█▄▌█▀█▀▌█ ▐▄ █ █▀█▀▌█▄▌ ♥ Rakasta kissaasi niin se rakastaa sinua ♥
Avatar
Master Chief98
 
Viestit: 41
Liittynyt: 10.12.2010 10:31
Paikkakunta: Siilinjärvi city

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Omenapoika » 14.12.2010 19:15

HG:tä pelatessa joutui pidätyskyky koetukselle kun Mahoganyn Rocket's hideoutissa oleva keskimmäinen Electrode olikin Shiny. Tiesin että sillä oli self-destruct, niin voitte uskoa että jänskätti. Jäipä tuo lopulta kiinni : )
Se Electrode on toinen nappaamani shiny, vuosia sitten Goldissa tuli ensimmäisellä routella keltainen Hoothoot, jonka koulutin Noctowliksikin. Tämä ei ole ingame mäihää, mutta Gameboy color kasetteineen pulahti meren rantaveteen. Ei toiminut enää sen jälkeen ja sinne meni Noctowl.
Avatar
Omenapoika
 
Viestit: 7
Liittynyt: 07.12.2010 10:35
Paikkakunta: Rollo

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja LustrousDream » 14.12.2010 20:58

Tämä tapahtui muutama minuutti sitten, enkä vieläkään voi uskoa tätä todeksi. Olin metsästämässä HeartGoldissa Larvitaria. Vihdoin tuli naaraspuolinen Larvitar, jonka False Swipetin Sceptilelläni ja nappasin. Olin metsästänyt kyseistä Pokémonia jo jonkin aikaan. No, katsoin tietysti sen naturen, mutta pian silmäni osuivat johonkin muuhun. Kyseisellä Larvitarilla sattui olemaan Pokérus! Ei jestas sentään, mikä munkki. Yksi piristävämpiä kokemuksiani ja selvästi onnekkain kokemukseni Poképeleissä. Ja Pokérushan on monin verroin Shinyä harvinaisempi, mutta silti minulla ei ole yhtään Shinyä, mutta Pokérus on jo toista kertaa. Outoa.
Viimeksi muokannut LustrousDream päivämäärä 17.12.2010 00:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Moi.
Avatar
LustrousDream
 
Viestit: 9
Liittynyt: 09.12.2010 18:20

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Jontukka » 14.12.2010 21:09

Mielestäni pokerus ei ole harvinainen...
Joka pokemon pelissä minkä omistan on vastaan tullut pokerus villiltä pokemonilta. : /
Shiny tuntuu paljon harvinaisemmalta kuin pokerus.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Seuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron