Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 08.05.2011 21:09

Pari viikkoa sitten tökin Mewtwon HP:t punaisille ja randomisti nakkasin Fast Ballin, ja se oli siinä. =P
Everything went better than expected.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Chandelure » 04.06.2011 14:39

Varmaan se, kun löysin Whitessä shiny Drilburin ja hetken sen jälkeen Pokérusin. Neljäs shiny mutta ensimmäinen Pokérus!

EDIT: Ja Zekrom ekalla pallolla O.o
Viimeksi muokannut Chandelure päivämäärä 12.07.2011 16:56, muokattu yhteensä 1 kerran


CMC:n status: Luku 21 tulee joskus. Ajankohdasta en osaa sanoa.
Avatar
Chandelure
 
Viestit: 52
Liittynyt: 04.06.2011 14:18
Paikkakunta: Vantaa
(: ...Mitäs tähän nyt laittaisi.

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Wilma » 10.06.2011 01:22

En tiedä tulisiko tätä kutsua tuuriksi, mutta kaikissa talletuksissani, kaikissa pelaamissani peleissä, ensimmäinen sukupolvi luonnollisesti poislukien, olen aloittanut pokemon matkani kaksi kertaa useammin naaras kuin uros startterilla. En siis koskaan softresettaa, ne tyttö monsterit vain osuvat useammin kohdalleni.

On varmaan tuosta äskeisestä karmaa, että minun legujen nappaamiseni on yleensä sitten kahta epäonnekkaampaa. Saan maksaa itseni kipeäksi palloista, eivätkä ne siltikään, valehtelematta 1 hp jäljellä nukuksissa, halvaantuneena ja henkihieverissäkään halua jäädä kiinni. Pelaan nyt soulsilveriä ja pari päivää sitten nappasin Lugian - huomioon ottaen itkun ja hammastenkiristyksen suuren määrän olisin voinut kutsua hommaa ihan projektiksi.

Oh, ja sitten tuossa jonkin aikaa sitten nappasin shinyn Frillishin, en tosin pitänyt sitä, vaan annoin kaverille joka fanittaa vesipokemoneja.
Avatar
Wilma
 
Viestit: 12
Liittynyt: 24.04.2011 13:12

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 11.06.2011 23:14

Onnekkain hetkeni oli, kun Shiny Electrike ilmestyi Emeraldin uudelleen aloitettuani, noin kuuden tunnin pelaamisen jälkeen. Aika pian Suomen jääkiekon MM-voiton jälkeen ^.^
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
Avatar
PokéGamer
 
Viestit: 229
Liittynyt: 02.03.2011 18:54

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Torterra-Tortilla » 20.06.2011 13:48

No mulla on Soulsilver, enkä ikinä saanu enteitä kiinni siinä. Sitte ku se kerran tuli puskasta ja heitin masterball´in, tietty se jäi sinne. Eikun tanssimaan voitontanssia Ds´än eteen. Katoin ku ruutu pimeni. -Mitäs ny? AKKU LOPPU!!!! -_-''
Pitän muistaa ladata sitä akkua! x)
Torterra-tortilla
Avatar
Torterra-Tortilla
 
Viestit: 2
Liittynyt: 20.06.2011 13:09

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Skitsofrenia » 26.06.2011 16:10

Se kun huomasin pokérusin Japanista vaihetulla squirtlellani. : D
Vanhoilla foorumeilla olin -Sneasel-
Avatar
Skitsofrenia
 
Viestit: 3
Liittynyt: 14.11.2010 15:09

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Wohweli » 29.06.2011 13:14

No, ensimmäiseksi olin riemuissani siitä, että sain joululahjaksi joskus vuonna nakki, Gameboyn ja siihen Pokémon Emerald pelin. No, veljen avustuksella sitä peliä sitten eteenpäin mentiin ja niin päin pois. Yksi kuitenkin riemustuttavimmista hetkistä oli, kun opin kopioimaan pokémoneja, mutta näin jälki käteen se on kyl aika tylsää hommaa. :P
Suloinen avatar: täältä.
Avatar
Wohweli
 
Viestit: 5
Liittynyt: 29.06.2011 10:53
Paikkakunta: LAHTI

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Xx_Justice_Scopez_xX » 24.07.2011 00:05

se tunne ku sain lahjaks blackin ! kunno settiä graffat jyrää entiset yeeeeeesss
Avatar
Xx_Justice_Scopez_xX
 
Viestit: 13
Liittynyt: 23.07.2011 23:34
Paikkakunta: miami florida

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 26.07.2011 02:19

Kävin yhden YouTube-tuttavan kanssa Metronome-ottelua, ja yhden vuoron aikana kaksi Pokémonia käyttivät yhtä samaa liikettä: Spacial Rend. Ja sitten vähän myöhemmin ottelussa (Taisi olla seuraava vuoro), kolmas Pokémon ryhtyy Palkiaksi ja käyttää Spacial Rendiä. Harmi, kun en saanut sitä nauhoitettua yhteysvirheen vuoksi. :( Noh, onhan se kuitenkin mukavaa nähdä sellaista tapahtuvan.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Suicca » 29.07.2011 11:17

Tämä tapahtui jo aikoja sitten mutta..

Pelasin enkkulaista HeartGoldia alusta. Ajattelin nappaavani naaras-Pidgeyn, koska uroksia tulisi todenäköisesti vilisemään joukossani ihan liikaa. Ensimmäinen vastaantullut lintu oli uros, joten se meni expan keräämiseen. Toinen oli naaras, ja vieläpä shiny. Leuka loksahti auki ja tuijotin ruutua varmaan viitisen minuuttia. Peliaikaa oli tässä vaiheessa takana alle tunti. Tipu tuli napattua erittäin varovasti, tyttö ko oli viel lv. 2 ko matalalevelisin pokeni oli jo jtn. lv. 7..

Hänellä sitten oli Tangeled Feet abilityna, ja naturena Mild. Ei paras yksilö, mutta shiny joka tapauksessa. :3
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja nobu » 05.08.2011 13:00

Hmm... varmaan ylipäänsä kaikki hetket jolloin poksu on jäänyt kiinni yhdellä kertaa. :3
Tässä kylmässä maassa, jossa talvi on pitkä ja sisältää kesän, voi kuolla pakkasen puremaan.
Avatar
nobu
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.05.2011 20:30
Paikkakunta: Joensuu

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja pikapikapikachuuuu » 05.08.2011 22:42

ekalla yrityksellä azelf tuli napattua ja voitin kaverin kellä oli 90 lv Ev koulutetut pokemonit 60 levelesillä kerran :S.
if you die in an elevator, be sure to push the Up button
Avatar
pikapikapikachuuuu
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23.01.2011 19:47
Paikkakunta: turku

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Sherlock » 05.08.2011 23:38

En muista tänne mitään pistäneeni vielä niin laitan nyt tänne tämän:

Zapdos - Leaf Green

Onnekkain hetki oli kun sain olikos se nyt ensimmäinen legu mitä olen näin "onnekkaasti" saanut
menin tosiaan iloisena sinne Power Planttiin ja ajattelin että saisin sieltä jonkun Sähkö- pokemonin
ja sitten syvemmälle päästyä, kappas mikäs se elukka muukaan kuin Zapdos. Olin vain niin tohkeissani
kun olin katsonut sen Pokemon 2- leffan niin monta kertaa että huhhuh... ja sitten ajattelin että se
on mahdoton napata, mutta yritin silti ja menin kauppaan enkä silloin vielä tiennyt kunnolla että Ultra Ball
on paras pallo mitä sieltä sain ja ostin 99x Poke palloa, no ei siinä mitään. Oli minulla 10x Ultra pallojakin
mukana, mutta ne meni heti ensimmäiseksi ja Great pallot. Eikä mitään ihan tyyliin 1-10 HP:ta jäljellä
ja sitten semmoinen musta ruutu missä lukee 98 Poke palloa myöhemmin. Olin sillein et ei hitsi
mult loppuu Poke pallot ja se oli Paralyysissa ja HP:t ihan tilkulla ja sitten kaikki varmaan arvaa
että se jäi sinne....Oikein! Olin niin tohkeissani kun tajusin että sen voi napata ja että sain sen
normaaliin Poke palloon... kuvitellakkaan kun minulla oli sitten ennenkuin poistin sen niin olihan minulla
sitten ne kaikki linnut yms. muuta kivaa. Kaikki hyvin, loppu hyvin.


Electabuzz - Fire Red

Tämä tapahtui tuon ylemmän jälkeen kun vedin kaverini Fire Rediä. Löysin tämän ja nappasin sen
itselleni tuolta.
Sieltä samasta paikasta nappasin tämän kaunokaisen nimeksi tuli elektri en tiedä mistä se tuli
mutta onnelinen olin kun sain sen levelille 91 ihan itse. Se oli kulta-aikaa se...
Ja mikä teki siitä erikoisen niin se oli "erinlainen" kuin muut... kyllä
se oli ihan ensimmäinen Shinyni.... jos ei lasketa Silverin Gyarados
jota luulin vain että se on maalattu. XD

Offtopic: Mielestäni tuo kyseinen Gyarados on Shiny, mutta ihan normin
sinisen Gyaradoksen arvoinen.

Siinä ne nyt on.... Oi niitä aikoja....
Pokemon 1- leffa, Pokemon 2- leffa... Hmmm..
Sherlock
 
Viestit: 184
Liittynyt: 26.11.2010 21:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 28.09.2011 18:22

Onnekkain hetki oli se, kun siskoni oli löytänyt Blackini ulkoa maasta märkänä. No, laitoin sen pariksi päiväksi kuivumaan, ja kun tänään kokeilin, se toimi vielä! Voin siis vielä EV- Treenata itselleni hydreigonin <3
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Miinnzy » 28.09.2011 20:22

En nyt tiedä onnekkaimmasta hetkestä, mutta tämä oli ehdottomasti omalla kohdallani onnellisin. Pelasin Rubya tai Sapphirea (en nyt ole 100% varma kumpaa), ja olin kävelemässä Mauville Cityyn juuri Brandonin voitettuani Routella 110. No, samaisen routen ruohikosta hyppäsi esiin kokonaan vihreä Oddish - siis shiny, ja vieläpä ensimmäinen näkemäni. Niinpä siis nappasin sen ja myöhemmin kehitin Bellossomiksi.
White FC: 1592 7431 3720

WTF: Wynaut Taitaa Faintata
LOL: Lapras On Lahna
Avatar
Miinnzy
 
Viestit: 32
Liittynyt: 24.09.2011 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Snivy » 29.09.2011 15:16

Minun oma onnekkain hetkeni oli se, kun voitin Darkrain Explorers of Skyssa.
My gallery
Avatarin on tehnyt Rayquick.
Avatar
Snivy
 
Viestit: 187
Liittynyt: 02.03.2011 15:43
Paikkakunta: Lohja

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 29.09.2011 21:21

Snivy kirjoitti:Minun oma onnekkain hetkeni oli se, kun voitin Darkrain Explorers of Skyssa.

Onneksi olkoon! Pääsit ehkäpä historian vaikeimman pokemon pelin läpi. :) Nyt vaan keräämään ne kaikki.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 29.09.2011 22:08

Zhaituki kirjoitti:
Snivy kirjoitti:Minun oma onnekkain hetkeni oli se, kun voitin Darkrain Explorers of Skyssa.

Onneksi olkoon! Pääsit ehkäpä historian vaikeimman pokemon pelin läpi. Nyt vaan keräämään ne kaikki.


Moniko täällä sitten ei ole läpäissyt Darknessia, Timeä tai Skytä? *?*
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
Avatar
PokéGamer
 
Viestit: 229
Liittynyt: 02.03.2011 18:54

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 29.09.2011 22:56

PokéGamer kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
Snivy kirjoitti:Minun oma onnekkain hetkeni oli se, kun voitin Darkrain Explorers of Skyssa.

Onneksi olkoon! Pääsit ehkäpä historian vaikeimman pokemon pelin läpi. Nyt vaan keräämään ne kaikki.


Moniko täällä sitten ei ole läpäissyt Darknessia, Timeä tai Skytä?

En mä kyllä sitä meinannut. xP
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 29.09.2011 23:26

No aika harvinaiseltä tuo vaikutti :D Darkrain voittaminen.
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
Avatar
PokéGamer
 
Viestit: 229
Liittynyt: 02.03.2011 18:54

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron