Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

Täältä löytyvät foorumia koskevat tiedotukset ja ohjeet sekä palauteketju.

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 09.03.2011 18:03

Rayquick kirjoitti:Tää menee överiksi minun kannalta. Onkohan toi mun uus pokesarjiski nyt tuolla googlehaussa??

Kyllä on. Kuten jo aiemmin sanoin, niin tuosta ei kannata välittää, joten eiköhän tämä jo riitä tästä asiasta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Darrell » 10.03.2011 16:15

Voisiko foruumille lisätä sellaisen säännön, että kun jonnekkin apuketjuun kysyy jotain, ja kun näkee vastauksen, niin ei kannata turhaan pistää siihen mitään "kiitos" " kiitti" "okei" viestejä. Tuollaiset turhat kiitosviestit voisi minun mielestäni jättää pois.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Wemps » 10.03.2011 17:25

Darrell kirjoitti:Voisiko foruumille lisätä sellaisen säännön, että kun jonnekkin apuketjuun kysyy jotain, ja kun näkee vastauksen, niin ei kannata turhaan pistää siihen mitään "kiitos" " kiitti" "okei" viestejä. Tuollaiset turhat kiitosviestit voisi minun mielestäni jättää pois.

Onhan se aika turhaa, muttei se nyt maailmaa kaada jos yksi kiitos nyt sattuu ketjusta löytymään. Ja enpä ole tällaisia viestejä liiemmälti ede nähnyt.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Rayquick » 10.03.2011 17:32

Noilla juuritulleilla joskus saattaa lipsua tollaisia pieniä viestejä esim. pelkkä Kiitti tai sellanen, kun täällä mis mää oon puhunu nii katoin.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Hikaru » 10.03.2011 18:05

Itse asiassa foorumilla on sääntö, joka kieltää juuri tuollaiset lyhyet viestit.
Foorumin säännöt kirjoitti:Älä lähetä turhia (esim. "Juuri niin", "Häh?", "Ok."), todella lyhyitä (esimerkiksi pelkän hymiön sisältävä viesti) tai aiheeseen kuulumattomia (nk. trollaus) vastauksia ketjuihin. Tällaiset viestit tullaan poistamaan foorumilta välittömästi.

Kiitokset voi laittaa vaikka edittinä samaan viestiin missä kysymyksensä kysyikin.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Timantti » 26.03.2011 13:11

Voiko tuon osoite palkin vieressä olevan kuvakkeen, jossa nyt on punainen m-kirjain, vaihtaa? Imo olisi hienompi, jos siinä olisi jotain aiheeseen liittyvää : 3
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 26.03.2011 17:35

Timantti kirjoitti:Voiko tuon osoite palkin vieressä olevan kuvakkeen, jossa nyt on punainen m-kirjain, vaihtaa? Imo olisi hienompi, jos siinä olisi jotain aiheeseen liittyvää : 3

Tuo osoitepalkin vieressä oleva kuvake on Munfoorumi.comin favicon-kuvake, sitä ei voi vaihtaa foorumin asetuksista, joten emme voi sille mitään. Voimme vaikuttaa vain niihin asioihin, joita pystymme säätämään foorumin asetuksista.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.03.2011 01:27

Wemps kirjoitti:
Darrell kirjoitti:Voisiko foruumille lisätä sellaisen säännön, että kun jonnekkin apuketjuun kysyy jotain, ja kun näkee vastauksen, niin ei kannata turhaan pistää siihen mitään "kiitos" " kiitti" "okei" viestejä. Tuollaiset turhat kiitosviestit voisi minun mielestäni jättää pois.

Onhan se aika turhaa, muttei se nyt maailmaa kaada jos yksi kiitos nyt sattuu ketjusta löytymään. Ja enpä ole tällaisia viestejä liiemmälti ede nähnyt.

Minä poistan ne muutekin aina, ellen ole kännykällä online. :P (Ja ne OVAT kyllä kielletyt, kuten tuossa todettiinkin.)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Rayquick » 27.03.2011 17:23

Arvonimet olivat ihan mukavia viime foorumilla :) Harmi ettei niitä ole tällä :S
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Wemps » 27.03.2011 18:21

Rayquick kirjoitti:Arvonimet olivat ihan mukavia viime foorumilla Harmi ettei niitä ole tällä

Onhan niitä, mutta niitä ei anneta kuin ylläpidon jäsenille (eikä heillekkään kaikille). Mutta sellainen profiilista muokattava arvonimi* (kuten ainakin joskus juutuubissa oli) olisi ehkä mahdollinen, jos foorumipohja sen sallii. Tämäkin tosin jokseenkin turha, koska allekirjoitus.
Viimeksi muokannut Wemps päivämäärä 27.03.2011 19:34, muokattu yhteensä 1 kerran
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja The Maziger » 27.03.2011 18:45

Foorumin voisi päivittää oikeaan aikaan?
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 27.03.2011 18:49

Wemps kirjoitti:
Rayquick kirjoitti:Arvonimet olivat ihan mukavia viime foorumilla Harmi ettei niitä ole tällä

Onhan niitä, mutta niitä ei anneta kuin ylläpidon jäsenille (eikä heillekkään kaikille).

Kaikki ylläpidon jäsenet saavat tittelin jos vain haluavat.

Wemps kirjoitti:Mutta sellainen profiilista muokattava allekirjoitus (kuten ainakin joskus juutuubissa oli) olisi ehkä mahdollinen, jos foorumipohja sen sallii. Tämäkin tosin jokseenkin turha, koska allekirjoitus.

Tarkoitat kai arvonimeä. On mahdollista tehdä profiilista muokattava "arvonimi"-kenttä, sillä foorumipohja sallii kustomoitujen profiilikenttien teon. Olen samaa mieltä tuosta, että se on jokseenkin turha.

The Maziger kirjoitti:Foorumin voisi päivittää oikeaan aikaan?

Päivitetty. Ota kesäaika käyttöön omista asetuksistasi jos aika ei ole muuttunut.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 03.04.2011 18:49

Black & White tyylissä jotkin mustalla taustalla olevat tekstit (mm. "Merkitse kaikki viestiketjut luetuiksi", normaalit käyttäjänimet) erottuvat todella huonosti taustasta, koska vaikuttaisivat olevan mustan kaltaisella värillä (harmaa?) itsekin. Ihan näin sivuhuomautuksena.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 03.04.2011 18:56

LefaLefa kirjoitti:Black & White tyylissä jotkin mustalla taustalla olevat tekstit (mm. "Merkitse kaikki viestiketjut luetuiksi", normaalit käyttäjänimet) erottuvat todella huonosti taustasta, koska vaikuttaisivat olevan mustan kaltaisella värillä (harmaa?) itsekin. Ihan näin sivuhuomautuksena.
Tuo epäselvyys johtunee näyttösi asetuksista, kokeile säätää kontrastia ja kirkkautta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 18.04.2011 17:38

Mikä on alueiden valvojien funktio ylipäätänsä? Onko sillä oikeasti mitään väliä, että onko joku jonkun alueen valvoja vai ei? Voiko mode, joka ei ole tietyn alueen valvoja, antaa varoituksen asiasta, joka ei kuitenkaan tapahtunut hänen "reviirillään?"
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 18.04.2011 18:08

SiaBBo kirjoitti:Mikä on alueiden valvojien funktio ylipäätänsä? Onko sillä oikeasti mitään väliä, että onko joku jonkun alueen valvoja vai ei? Voiko mode, joka ei ole tietyn alueen valvoja, antaa varoituksen asiasta, joka ei kuitenkaan tapahtunut hänen "reviirillään?"

Sillä on väliä, koska alueen valvoja voi muokata viestejä vain valvomallaan alueella. Kyllä voi ainakin oikeuksien puolesta, varoituksen kun voi antaa profiilin kauttakin.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja miquel257 » 27.04.2011 22:32

Pokemon Peruna kirjoitti:Pakko sanoo että mun mielestä toi uus "Roikkuu langoilla" On tosi hieno! Siihen on panostettu. Muutenkin tää uus foorumi näyttää tosi veikeeltä.


Kysymys tulee pikkase myöhäs, mut kummiski: mitä se roikkuu langoilla tarkottaa?
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Master Entei » 27.04.2011 22:35

miquel257 kirjoitti:
Pokemon Peruna kirjoitti:Pakko sanoo että mun mielestä toi uus "Roikkuu langoilla" On tosi hieno! Siihen on panostettu. Muutenkin tää uus foorumi näyttää tosi veikeeltä.


Kysymys tulee pikkase myöhäs, mut kummiski: mitä se roikkuu langoilla tarkottaa?

Paikalla olemista.
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 11.06.2011 11:25

Miksi tuolla ns. Hyppää:-Valikossa ei ole etusivua. Hieman häiritsee, kun sentään kahdesti olen foorumilla koneella käynyt.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 11.06.2011 11:46

Umbrespeon kirjoitti:Miksi tuolla ns. Hyppää:-Valikossa ei ole etusivua. Hieman häiritsee, kun sentään kahdesti olen foorumilla koneella käynyt.

Syy tuohon lienee se, että etusivulle vieviä linkkejä on sivulla jo 2, toinen "Omat asetukset"-linkin yläpuolella ja toinen sivun alaosassa olevan palkin vasemmassa reunassa. Jos välttämättä haluat mennä Hyppää-valikon kautta etusivulle, valitse sieltä Tiedote, se vie etusivulle.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Foorumin säännöt, yleiset tiedotukset ja palaute

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron