Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

Täältä löytyvät foorumia koskevat tiedotukset ja ohjeet sekä palauteketju.

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Chiru » 16.02.2011 16:44

Voisikos tuonne Wi-Fi Areenalle tulla samantapainen VAihtojen kannatavuuden tarkistus kuin korttipeliin? Siitä olisi paljonkin hyötyä...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Wemps » 16.02.2011 18:29

Chiru kirjoitti:Voisikos tuonne Wi-Fi Areenalle tulla samantapainen VAihtojen kannatavuuden tarkistus kuin korttipeliin? Siitä olisi paljonkin hyötyä...

Vaikeaa määritellä mikä on hyvä vaihto tai mikä ei, sillä silloin pitäisi aina olla IVt / Evt yms. tiedot, joita jotkut eivät jaksa / halua listata. Myös haxvaara on aina olemassa.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Tas » 16.02.2011 19:19

Videopeleissä on tosiaan hieman hankala määrittää mikä on hyvä vaihto ja mikä ei ole. Niitä vaihtoja kun löytyy pääasiassa seuraavanlaisia (tai ainakin omiin silmiin on näitä osunut eniten):

1. Keräily (ihan mikä tahansa hankalasti saatavilla oleva pokemon, kuten version exclusivet ja shinyt)
2. Ingame-tiimiin jäsen (korkealevelinen ja monipuolisesti iskevä pokemon tjv)
3. Kilpailulliseen tiimiin jäsen (sisältää koulutetut, kouluttamattomat ja max IV Ditot yms)
4. Tavarat (esim. Master Ball ja Rare Candy)
5. Pokemonin kehitysvaihdot (Gengar, Alakazam yms)

Noista on melko vaikea sanoa, mikä on toista arvokkaampi. Otetaanpa nyt vaikka esimerkkinä max IV Gyarados -> shiny Bidoof. En todellakaan suostuisi vaihtamaan tuota Gyaradosta Bidoofiin, mutta joku toinen taas vaihtaisi Gyaradosin milloin tahansa pois, jos saisi edes tuollaisen shinyn siihen tilalle, sillä saahan niitä Gyaradoseja helposti uusia. Ihan siis käyttäjästä kiinni, mitä suostuu vaihtamaan. Jos itse pidät vaihtoa reiluna niin vaihda ihmeessä, mutta jos taas et ole tyytyväinen toisen tarjoukseen/vaatimukseen niin älä sitten vaihda.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Flyffel » 16.02.2011 23:35

Tämän lisäksi jotkut kloonaavat Pokénsa...
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Rayquick » 18.02.2011 20:56

vois sen verran parannella että älkää nyt hemulit laittako niitä sähköpostiviestejä jokasesta yksityis viestistä!! >_< Mul on sähkäri täynnä ''Olet saanut uuden yksityisviestin'' viestejä. >_>
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Luca » 18.02.2011 20:59

Rayquick kirjoitti:vois sen verran parannella että älkää nyt hemulit laittako niitä sähköpostiviestejä jokasesta yksityis viestistä!! Mul on sähkäri täynnä ''Olet saanut uuden yksityisviestin'' viestejä.


Muuta asetuksiasi...
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Rayquick » 18.02.2011 21:00

Aijjaa sitä siis voi pistää pois? Nyt kyrsää ku en ennen tienny...
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 05.03.2011 12:24

Missä se Walrein ja Probopass on tuolta bannerista? :< Muutenkin nuo bannerin rajat näyttävät aika hirveiltä tuota oranssiataustaa vasten.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 05.03.2011 13:18

SiaBBo kirjoitti:Missä se Walrein ja Probopass on tuolta bannerista? :< Muutenkin nuo bannerin rajat näyttävät aika hirveiltä tuota oranssiataustaa vasten.

Banneri vaihtui Blackin ja Whiten julkaisun kunniaksi, kts. tämä. Voit blokata tuon bannerin Adblockilla jos nuo rajat häiritsevät.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewer » 05.03.2011 15:39

Mewtwolover kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti:Missä se Walrein ja Probopass on tuolta bannerista? :< Muutenkin nuo bannerin rajat näyttävät aika hirveiltä tuota oranssiataustaa vasten.

Banneri vaihtui Blackin ja Whiten julkaisun kunniaksi, kts. tämä. Voit blokata tuon bannerin Adblockilla jos nuo rajat häiritsevät.

Eikö olisi järkevämpää laittaa asetuksiin mahdollisuus laittaa sen bannerin, kun haluaa?
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 05.03.2011 17:09

Mewer kirjoitti:Eikö olisi järkevämpää laittaa asetuksiin mahdollisuus laittaa sen bannerin, kun haluaa?

Muuten kyllä, mutta tuo ei ikävä kyllä ole mahdollista.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Rayquick » 08.03.2011 15:36

Miks mun animaatio julkastaan google kuvahaussa ja se mun tekemä rayquaza? Voi surkeus! Nyt nää kuvat pöllitään!
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewer » 08.03.2011 15:52

Rayquick kirjoitti:Miks mun animaatio julkastaan google kuvahaussa ja se mun tekemä rayquaza? Voi surkeus! Nyt nää kuvat pöllitään!

Jos kuva on netissä, niin tietenkin google löytää sen >_>
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 08.03.2011 15:54

Rayquick kirjoitti:Miks mun animaatio julkastaan google kuvahaussa ja se mun tekemä rayquaza? Voi surkeus! Nyt nää kuvat pöllitään!

Ei sitä siellä ole sen erityisemmin julkaistu. Tuo on ihan normaalia, että kuvasi löytyvät Googlen kuvahaulla, sillä Google kerää botin avullla täältäkin tietoja samaan tapaan kuin muiltakin sivuilta, ellei sitä sitten erikseen estä. Ei tuosta kannata kuitenkaan hätääntyä, tuo ei tarkoita sitä, että ne pöllittäisiin, ainoastaan riski siihen kasvaa.

Mewer kirjoitti:Jos kuva on netissä, niin tietenkin google löytää sen

Ei välttämättä, tuo riippuu ihan siitä, minne kuvan uppii. Jotkut sivustot ovat estäneet Googlen botilta kuvien indeksoinnin kuvahakua varten.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Wemps » 08.03.2011 18:11

Itse ainakin olisin hyvin onnellinen jos joku mieltäisi tekemäni kuvan niin hienoksi että haluaa väittää sitä omakseen / käyttää sitä jossain.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Rayquick » 08.03.2011 19:03

No minä tekisin näin --> *boom* Sehän on ihan typerää sanoa jotain kuvaa omakseen jota ei ole itse tehnyt
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Flyffel » 09.03.2011 00:17

Tuskin niitä varastetaan, internet on pullollaan toinen toistaan hienompia taideteoksia. Jos joku haluaa "varastaa" jotain, he ottavat niitä. :P
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Rayquick » 09.03.2011 16:39

Tää menee överiksi minun kannalta. Onkohan toi mun uus pokesarjiski nyt tuolla googlehaussa?? Muute mikä vikaa tässä pokessa on että sen pitää olla örvelö *örvelö* Ja muuten miten voin rajoittaa tekiänoikeuksia ku siel lukee sellasesti ku eka kirjottaa rayquick kuvahakuu ja siel.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 09.03.2011 17:24

Rayquick kirjoitti:Tää menee överiksi minun kannalta. Onkohan toi mun uus pokesarjiski nyt tuolla googlehaussa?? Muute mikä vikaa tässä pokessa on että sen pitää olla örvelö Ja muuten miten voin rajoittaa tekiänoikeuksia ku siel lukee sellasesti ku eka kirjottaa rayquick kuvahakuu ja siel.

Kerron sulle: ketään ei kiinnosta varastaa niitä.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 09.03.2011 17:32

Oot kirjoittanu jokaiseen animaatioos "Rayquick", luuletko että joku jaksaa oikeasti ottaa sen nimen siitä pois?
Jos yhä harmittaa niin älä sitten tee animaatioitas kun ne menee Googleen varastettavaksi?
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

EdellinenSeuraava

Paluu Foorumin säännöt, yleiset tiedotukset ja palaute

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron