How to reach a final and how to lose it v2

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

How to reach a final and how to lose it v2

ViestiKirjoittaja Registeel » 19.03.2011 21:46

Joo, että Turku aluemestaruus rapsa...

Aamulla menen vaan normi liiga paikkaan (trollolol) ja huomaan, että FUUUUU olen väärässä paikassa ja kipitän kohti vimmaa. Vimmassa heti deckcheckiin, vaikka oli noin 20 min aikaa hukattavana. Siinä sitten sekoittelin pakkaani ja söin suklaakeksejä odotellessani turneen alkua. Pelasin Juntusten LostVileGar listaa - 1 Twins + 1 Mr. Mime CL.

Round 1 Patrik Räty (LostVileGar) vs. Öjvind Svinhufvud (LuxChomp)

Jaa, että heti LuxChompia vastaan. No kummatkin taisi saada ok alun, mutta minun trainerlukko (joka ei muuten kestänyt kauaa, koska Ökä tuli ja sniputti Oddishit ja Gloomit alas t3 = lukko ei pysynyt, koska 2 Oddish diskissä enkä saa Palmerilla heti takaisin) hidasti Ökää ihan mukavasti, että sain oman pelini kivasti käyntiin. Sitten aloin vaan lostaa kaikkee kivaa, mutta Ökä tulee ärsyttämään minua kopsuttamalla LostGarini, jolla oli Rescue Energy. Ei voi mitään uusi vaan peliin. Tässä kohtaa (kai) Ökä retreatsi jonkun, ja alkoi tuoda Garchomp C:Tä eteen IRROTTI ja päätti ottaa bäckiä ja tuoda Luxrayn eteen. Tässä kohtaa fägärinä pyydän tietenkin Judgen paikalle, joka määrää Ökää laittaamaan Garchomp aktiiviseksi, koska tämä irrotti siitä. Tilanne on 2-5 (Ökälle)(5 pokea Ökän lostissa) ja on Ökän vuoro. Hän hoitaa jonkun Mimen penkiltäni pois, joten on 1-5. Minulla on 2 täys HP Gengaria (1 LostGar 1 SF Gar) pelissä sekä Azelf tai Uxie. Seeker Azelf/Uxie ylös ja hurlaan poken lostiin. Ökä tietää Mimen takia, että on Lost World kädessä (ja koska näytin sen xD), joten käyttää Judgen, koska ei saa täys HP Gengaria kuolemaan millään. Nostan Collector, Psy enu, Psy enu ja Lost World näytän Ökälle ja se scooppaa. Pakassa oli vielä 2 Twinsiä ja vain vaja 20 korttia pakassa, joten laskettiin Ökän kanssa, että vähän yli 50% ajasta, että nostaisin Lost Worldin tavalla tai toisella. Mielestäni paras peli turnauksessa ja Ökän mielestä hänen paras peli koko kautena (tosin paljonko tuosta oli totta en tiedä). GG.

1-0

Round 2 Patrik Räty vs Riku Ruuskanen (LostVileGar vs. Sablelock)

Tästä pelistä paljoa muista kiitos ragetukseni finaalissa... jätkä ei saanut minua lukotettua, joten tulen ajaa SF Gengarilla yli. Kuten sanoin en muista paljoa tiedän vain, että otettiin prizejä tasaiseen tahtiin ja heitän 1 Fainting Spell tails jossain välissä. Minä saan edun ja tilanne on 2-3 (minulle) ja emt kuinka, monta pokea lostissa tuskin edes yhtä. Aika huudetaan. Otan ripeästi prizen jostain, joka oli edessä. Vuoro 1 hän tuo aktiiviseksi Honchkrowin (?) ja ohkottaa minun SF Gengarini. Fainting Spell heads. Kthxbai.

2-0

Menin hakemaan top 8 buusterit Istolta Tampere Stateista. Nousi roskaa kthxbai.

Round 3 Patrik Räty vs Heikki Kettunen (LostVileGar vs. LuxChomp)

Sama juttu kuin Round 2 matsissa. En muista paljoakaan (en oikeen mitään). Otimme kai prizejä tasaiseen tahtiin mutta Heikki saa edun enkä voi mitään. Se saa lukon pois Dialgalla ja en muista paljoa muuta. GG. Sori, että tuli tosi lyhyt raportti tästä matsista.

2-1

Olin hieman säd, koska Niko alkoi puhuu, että Heikki ja Niko oli varmasti ne jotka pääsi finaaliin.

Round 4 Patrik Räty vs. Alfred Knowles (Ruottalainen) (LostVileGar vs. Gyarados)

Tämän muistan mutta paljoa sanomista ei ole. Jätkä joutui trainer lukkoon, ja pelasi jättimäistä trainer engineä. Hän päräjäsi hetken minun Collectorilla (Portrait), mutta se lähti heti sen jälkeen. Minulla oli 2 Tombia, joten traikku lukko säilyi Regicen jälkeen. Alussa hän lukotti minut Psychic Bindilla ja yritti omalla ja minun Seekerillä saada 1 Tombi käteeni, mutta taktisena ihmisenä pelaan Azelfin powerlukon alla peliin. XD. Vastustaja ei harmikseen nostanut oikein mitään ja kykenin ottaa prizen penkillä olleesta Magikarpista Cursed Dropilla, joten tämä meni lostiin. Ensi vuoralla hän tosin pystyi käyttämään Twinsiäni ja hankkia Gyaran, mutta se ei oikein auttanut, koska oli 1 Magikarp diskissä, 1 Lostissa, 1 pakassa ja 1 Gyaradoksen alla. Hänellä oli kädessä kai noin 10 traineria (TODELLA suuri trainer engine Pokedexit ja Draweritkin). Olisin voinut pelaa vaikka Gengar SF:llä mutta Gyaraa vastaan Losti on varmempi. Hän scooppaa huomattuaan, että ei voi mitään (losti kädessä ja 5 pokea lostissa). PP.

3-1

Heikki ja Niko ovat vastakkain ja toivoin Heikin voittoa. Heikki voitti, mutta Niko sepitti etten pääse toppeihin ajattelin, että fuuuuuuuuuuu kai top 4 riittää. Pyysin Marikalta standingsit kaikkien senior matsien jälkeen ja mitäs mitäs olin toinen. Hieman ylireagoin tässä ja Marika käskee ottaa iisisti. Finaalia ei vastaa minun reagointiani...

Top 2 Patrik Räty vs. Heikki Kettunen (LostVileGar vs. LuxChomp)

Matsi 1:

Tomb, Tomb, Gastly, Oddish alku joten ihan jees. Ei tosin muuta. Heikki saa ns. turboalun. Heikki sniputtaa Gloomini ja Haunterini alas ja fuu:aan, koska ei ole supporteria kädessä koko pelin aikana paitsi joku lol - Seeker. Hän sai myös Dialgan peliin = Ei traikkulukkoa. Scooppaan.

Matsi 2:

Sama alku ilman Gastlyä tai Oddishia. WTF! Rly?! Joo en nosta suppo kuin vuorolla 13 potensiin PP. Collector tulee kun olen 3 prizeä häviöllä ja saan maagisesti Gengarin peliin 2-6 tilanteessa mutta Heikki tulee ja kopsuttaa sen eikä hänellä ollut traikkuja kädessä. 1-6. Koko pelin aikana kädessä oli pyörinyt Uxie X, Gengar X ja Gengar Prime eikä muuta taikka basic poksuja penkillä. Uxie eteen, level up ja trade off roskaa... Heikki ei saa voitettua vuorollaan ilman, että tappaisi oman Bronzongin, johon taisin Shadow Roomata. Käsken vaan, että odottaa hetken ja voittaa 6-0 ja näytän surkean käteni. Seuraavalla vuorolla Heikki voittaa 6-0.

En väitä, että olisin muka voittanut finaalin jos ei olisi ollut 2 surkeaa alkua mutta se olisi ollut mahdollista. Tuollaisila aluilla ei.

PP finaali. Hieno matsi Ökän kanssa. Tosi hieno pelimatto (se Ho-oh Lugia matto). Buustereista ei nouse muuta kuin 1 reverse Smeargle (0 revu enua FUUUUU). Hienohko lippis kai.

Turnauksen jälkeen pelattiin hupipelejä ja sanoin Patelle (Patemonille) päin namaa siirry senkin läski ja sitte se jäi Nikoon kiinni. Varsinkin, koska kun sanoin senkin läski Pate aina alko kattoo minua (tai Nikoa silloin, kun Niko sen sano). Patemon = Senkin läski.

+/-

+ Finaalissa
+ Ökän matsi
+ Pakka toimi
+ Senkin läski
+ Olen fägäri ja ylpeä siitä
+ Hieno meininki
+ Oli hauskaa
+ Sain reversejä lisää pakkaani
+ Fägäys on taito laji
+ Ökä, Heikki, Niko, Riku, Senkin läski (Patemon) ja tietty Joona (IP).
+ Peten miinuksissa oleva fägäys teksti minusta (vaikka ei ole suoraan tähän rapsaan liittyvä millään lailla) ''... että jossain huoneen toisessa laidassa huutaa Freze "et sää päkkiä!!" "sää päästiit siitä jo irti!!" "mitä nää oikein yrität huijjata!?!" "Minä oon fägänny jo syntymästä asti", että kiitos vain Freze tästä pelitunnelman nostamisesta''

- Finaali
- Finaali
- .... FINAALI
- Finaali
- Rikun kiristys. 2 UD Smearglea yhdestä rev Lost Worldista.
- En saanut muuta kuin Revu Smearglen ja pari suppoa/traikkua 20 boosterista. 0 rev enua...
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: How to reach a final and how to lose it v2

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 21.03.2011 17:32

Oli kyl hieno matsi, mutta pokemon on...
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: How to reach a final and how to lose it v2

ViestiKirjoittaja The Miikku » 21.03.2011 18:23

Onnee 2. sijasta : P.

Kyllä luulis et se invite pian tippuisi sinnekkin osoitteeseen.
Original ~~
Avatar
The Miikku
 
Viestit: 39
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Nurmo/Seinäjoki

Re: How to reach a final and how to lose it v2

ViestiKirjoittaja Registeel » 21.03.2011 18:29

The Miikku kirjoitti:Onnee 2. sijasta : P.

Kyllä luulis et se invite pian tippuisi sinnekkin osoitteeseen.

No jaa hienoa se olisi mutta harmillisesti rating on vain 1631.90 ja tuolla ei oikeen saada inviteä vielä. Toivon mukaan nousee vielä jonkun verran.

Kyllä se invite olisi hieno (SM:istä siis).

Onnee sullekin voitostasi ruottissa. Sulla lienee 2 byetä?
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron