Turun SPT - Good games, bad luck

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 19.03.2011 22:04

Ennen turnausta minulle oli jo ihan selvää mitä pelaisin. Olin koittanut muutaman kuukauden ajan koota MachoDonphania, ja toivoin että sillä saisi vähän parempaa tulosta aikaiseksi mitä pelkällä Norsulla aikaisemmin. Tein pakkaan pieniä muutoksia ennen turnausta ja olin ihan tyytyväinen. Eppu (Zororakz) pyysi minua ilmoittamaan meidän turnaukseen ja tein sen. Viikko ennen turnausta lauantaina Eppu oli meillä ja oltiin silleen että joo ens viikolla sit turnaukseen. Äitini kuuli sen ja sanoi: "Ei käy, sillon on teijän tädin synttärit" Siinä vaiheessa olin silleen fuu. Mutta sitten kun Eppu lähti niin äiti kysy et haluunko mennä sinne turnaukseen. No todellankin! Sitten vaan äiti käski laittaa tädille viestiä ettei se ota hernettä nenään kun en mene mukaan (XD). Eikä se mitään, sanoi ettei häntä haittaa vaikka ei me tultaiskaan. Sitten vielä Epun isä oli ollut koko viikon kuumessa ja soitti että jos käy niin että hän vie meidät autolla Turkuun ja että me tultaisiin sitten junalla takaisin Saloon ja lupasi maksaa myös mun junamatkani. Noh mikäs siinä kun matka maksetaan XD Kuulin että Lars oli tulossa turnaukseen taas muttei vieläkään pelaisi itse, höh.

Lauantai-aamuna oli herätys 8:00. Nousin ylös kyllä joskus vähän ennen puoli 9 xD Nopeesti aamupalaa napaan ja katsoin telkkaria. Pian Epulta tulikin viesti että he on kohta pihalla. Nopeesti takki päälle ja tavarat mukaan. Autossa matkalla Turkuun otettiin triple battle (molemmilla black). Jouduttiin ottamaan 3 ottelua, kun aluksi itse valitsin vahingossa vain 3 poksua ja toisella kerralla Eppu teki saman virheen. Vasta kolmannella kerralla molemmilla oli kaikki 6. Oikeastaan siihen se matka menikin, pelattiin ne pelit niin oltiinkin sitten jo Turussa. Paikka oli nyt eri kuin yleensä mutta löydettiin kyllä perille ilman mitään ongelmia. Sitten vaan mentiin paikalle ja odoteltiin että Lars, aono ja Minnake saapuivat. Tyypit oli käny Hesessä ja sit vähän omnomnom - kevyt aamupala? Lainasin Larsilta Smeargle UD:n (jonka myöhemmin vaihdoin itselleni) ja Unown Q:n. Sitten menin ilmoittautumaan. Sitten jotain trollaamista Larsin ja Minnakkeen kanssa ja jotain ihme läppää niistä ruotsalaisista XD Jonkun aikaa saatiin odottella ennen kuin kaikki olivat ilmoittautuneet ja vihdoin turnaus pääsi alkamaan.

Pakkalista:

Pokemonit
4x Machop SF
3x Machoke TM
2x Machamp SF
2x Machamp Prime TM
3x Phanpy CL
3x Donphan Prime GS
2x Uxie LA
1x Azelf LA
2x Smeargle UD
1x Unown Q MD

Trainerit:
4x Bebe's Search
3x Pokemon Collector
2x Judge
2x Palmer's Contribution
2x Seeker
1x Twins

3x Broken Time-Space

2x Expert Belt

3x Rare Candy
2x Pokemon Communication
1x Luxury Ball

Energiat:
8x Fighting
4x DCE

= 60

Round 1 - Vs Petri Tommila (Kumis)- Gengar Prime
En valittettavasti muista pelistä paljoa, olisi pitänyt kirjoittaa ylös Muistaakseni aloitin Phanpyllä ja Kumiksella oli Gastly mutta retreattasi sen ja vaihtoi Tombin eteen. Muistaakseni sain Donphanin peliin jossain vaiheessa. Kumiks sai Spiritombin avulla Gengar Primen penkille ja oli siellä muitakin orjia. Taisin kopsauttaa Tombin Earthquakella. Sitten tuli Gengar Prime ja Kumis käytti Hurl in the darknessia - mutta eipä mulla ollut kädesaä poksuja joten ei ketään joutunut Lost Zoneen. Noh sieltä tuli myöhemmin Gengar SF ja kaatoi Norsuni- that's it.

0 -1

Round 2 - Vs Toni Ollila (Slayer) - Charizard AR / Typhlosion Prime / Ninetales GS
Sain alkukäteen Smearglen joten laitoin sen alkuun. Vastustajalla taisi olla Vulpix PT edessä. Noh käytin Portraitin ja ainoa Supporter joka vastustajalla oli kädessä oli Seeker. Lol. Sitten silleen: "Haluuksä käyttää Seekerin" Olin silleen no en. Sitten Maijala sanoi viereisestä pöydästä että se Suppo on pakko käyttää. Käytin sen sitten ja taisin ottaa ylös Phanpyn tai Machopin penkiltä. Sain siinä sitten Donphaneita ja Macho Primeja molempia peliin. Vastustaja sai Charizardin eteen ja Charizardit tekivät pahaa jälkeä kun penkillä oli muitakin tuliorjia (10 + damagea jokaisesta tulipoksusta penkillä mörr). Charizardin -20 fighting resistance oli ärsyttävä, pari kertaa jäi Charizard kopsumatta sen takia. Peli oli kuitenkin hyvä, sain häneltä pari orjaa kaadettua mutta lopulta Charizard + penkkiorjat + Belt oli liikaa Machomiehelle. Peli oli kyllä hyvä ja vastustaja aika hupaisa.

0-2

Tässä välissä oli sitten ruokatauko. Lars ja aono päättivät lähteä minun ja Epun kanssa kauppaan hakemaan syötävää vaikka he olivat itse jo vedelleet iloisesti yhdet Hese-ateriat. Muistin että me nähtiin matkalla Sale siinä jossain aika lähellä niin ehdotin että käydään siellä. Miska ja Roseanni liittyivät kans seuraan. Aono johti joukkoa ja luulin että edellä menijät muistivat missä se Sale on - en mä ite yhtään muistanut että missä kohtaa ja kuinka kaukana se Sale oli. Jossain vaiheessa Miska kääntyi ympäri ja kysyi että missä se teijän Sale on. No mua syytettiin siitä ettei me löydetty Salea. Miska lähti takaisin turnauspaikalle mutta me muut jatkoimme matkaa Hansaan päin, kai siellä nyt oli pakko olla kauppa. Ja löytyihän sieltä K-Supermarket. Ostin jonkun ihme Hese-patongin jonka löysin sekä tölkin Mad-Crocia. Sitten lähdettiin trollaamaan takaisin turnauspaikalle ja olimme takaisin juuri siihen aikaan kun kolmannen kierroksen parit oli jo jaettu. Olin silleen et nyyh en ehdi ees syömään. Mutta sitten menin katsomaan koneelta vastustajani- Ja kappas - BYE! Sain myös viimeksi byen ruokatauon jälkeisellä kierroksella, aika lol. Noh oli ainakin aikaa syödä

Round 3 - BYE

*omnomnonom*

Vetelin siinä sitä Hese-patonkia mikä oli kyllä sairaan hyvää. Söin vaan sen jotenkin randomisti että olin syönyt sen "kannen" ennen kuin alaosan ja täyteet lölly nätisti siinä. Noh suoriduin siitä kuitenki ihan hyvin. Istuskelin Larsin kanssa sohvalla ja kateltiin toistemme kortteja ja sovittiin vaihto. Sain paljon japsi-exejä yay Sitten jotain trollaamista siinä taas vaihteeksi kunnes neljäs kierros alkoi.

WIN!

1-2

Round 4 - Vs Jesse Mäntylä (Hero) - Tyranitar Prime
Suurin osa ajasta oli Heron itkemistä (XD). Muistaakseni mulla oli alussa Phanpy, Heron alotusta en muista mutta kyllä sinne ainakin jossain vaiheessa tuli Spiritomb eteen. Kehitin Phanpyn Donphaniksi ja kopsautin Spiritombin Earthquakella. Hero oli valmistellut penkille Tyristä ja otti sen eteen. Mulla oli Donphan edessä jolla oli 1 enu mutta penkillä Machamp Prime jolle oli DCE valmiiksi liitetty. Käytin Fighting Tagin, heitin Machamp Primen eteen ja liitin vielä kädestä yhden enun. Pääsin tuhoomaan pari orjaa, Herolle teki pahaa 2x fighting weakness ja prize tilanne oli jossain vaiheessa 2-5 omaksi edukseni mutta sitten Hero pääsi nousemaan. (Jumala oli olemassa xD). Tyris teki pahaa jälkeä, Special Darknessit + Belt ei oo kivaa. Sitten päästiin pitkän pelin jälkeen prize tilanteeseen 1-1. Mun piti yrittää jotain epätoivoista kun Machamp Primet oli kopsautettu ja Donphania ja enua ei noussut. Penkillä oli muistaakseni Uxie, Azelf, Phanpy ja Machop. Yritin pelata kättä mahdollisimman tyhjäksi jotta oisin voinut nostaa Uxeilla jotain kivaa. Phanpy eteen ja kehitin sen Donphaniksi, mutta ei paljoa auttanut kun ei noussut enua. Sitten Heron Tyris kopsutti ja se oli siinä. Nyyh. Oli kyllä hyvä peli pakko myöntää!

1-3

Round 5 - Vs Toni Maijala (Shadow Lugia) - Gengar
Taas Gengar Sain peliin Donphanin ja sain sillä jopa jotain kopsautettua. Mutta mehh Hurl In The Darkness ja sinne lensi kamaa Lost Zoneen. Oikeastaan peli meni siinä että odoteltiin että Lost World nousee SL:n käteen. Sieltä se sitten tuli kun SL oli saanut multa 6 Poksua Lost Zoneen ja sai julistaa itsensä voittajaksi.

1-4

Pelien jälkeen vaihtelin kortteja Minnakkeen kanssa. Sain paljon kaikkea kivaa krääsää ja vaihdoin Minnalle kaikkea random kamaa (kuten Weedle reveresen). Siinä selailin ihmisten kansioita ja oleskelin. Hero tuli siihen viereen pelaamaan DJ Heroa Wiillä. Sitten kun kuului taputusta niin sitten sieltä tulee myöhemmin Eppu palkintoboostereiden kanssa ja lippis päässä. Ilmeeni: O____O Tyyppi oli junioreiden kolmas (5 osallistujaa). Sai 8 boosteria CL:ää, pelimaton, lippiksen ja kansion. Ihan epistä. Juniorit saa tavaraa ihan liian helposti lol. Voisko itseään jotenkin nuorentaa 9 vuodella xD Näin kun Regi nosti palkintoboosteristaan reverse Lost Worldin ja joku nosti Shiny Groundonin. Sitten seurailin vähän väliä Epun tekemisiä ja välillä muiden. Regi pakotti Larsin pelaamaan itseään vastaan LuxChompilla. En kyllä ehtinyt näkeä peliä loppuun, päätin että lähdettäisiin Epun kanssa viiden junalla takaisin Saloon. Käskin Epun kerätä kamat, sanoin moikka Larsille ja muille ja sitten lähdettiin. Mulla oli kartta että olisi pitänyt osata rautatieasemalle, mutta ensin lähdettiin väärään suuntaan... En osannut lukea karttaa XDD Sitten Eppu tajusi kääntää sen kartan toisinpäin. Kysyttiin varmuuden vuoksi joltain ohikulkijalta missä päin rautatieasema on ja hän neuvoi. Sitten puoliksi juostiin sinne asemalle, oltiin ostamassa lippuja 5 vaille 5. Ostin molemmille juniori-liput kun menen ihan täydestä alle 17-vuotiaana ja niin menin taas XD Pääasia oli että ehdittiin kuitenkin junaan vaikka sekoilin. Eppu jaksoi leijua palkintokamoillaan

Turnauksessa oli hauskaa vaikka en pelaamalla voittanut mitään x___X Ja ärsyttää kun Eppu saa aina jotain palkintoja Pakkani toimi kyllä ihan hyvin, ei siinä ollut mitään valittamista. Tuuri vain oli vähän huonohko mutta esim. peli Heroa vastaan oli tosi tiukka ja oli hauskaa pelata kun tilanne oli niin jännä.

BTW selivsi matkalla sinne rautatieasemalle että se Sale oli kauempana mitä se K-Supermarket oli joten ihan hyvä ettei lähdetty etsimään sitä Salea xD

Plussat ja miinukset
+ Oli mukava turnaus vaikka en oikein menestynyt
+ Lars, Minnake ja muut
+ Vaihdot
+ Sain pitää hilut mitä junarahoista jäi (about 5 € omg)
+ / - BYE (Plussana se että sain aikaa omnomnom mutta tottakai olisi ollut ihan kiva pelatakin)
+ / - Tiukka peli Heroa vastaan (hyvää oli että oli tiukka peli, huonoa että hävisin lopulta)
- Sekoilu rautatieasemalle. En osaa lukea karttaa ja suuntavaisto on aika surkea ja melkeen myöhästyttiin sen takia .__.
- Ei yhtään voittoa pelaamalla
- Haluun pölliä Epun lippiksen ja kansion.

En tiedä sijoitustani kun en jaksanut mennä katsomaan tuloksia kun tiedän että olen jossain loppupäässä xP

AI JUU! Sitte ku oltiin junassa niin siihen meijän ympärille keräänty jotai ihme suomenruostalaista porukkaa ja kahdella jätkällä oli jotkut tiikeri-puvut päällä O___o Silleen woot. Oltiin istuttu ihan rauhassa siellä kunnes noi tuli Kupittaan asemalta kyytiin. Se toinen tiikeri-pukuinen kyyläs kokoajan kun Eppu tutki palkintokorttejaan x__X
Viimeksi muokannut Dark Ho-oH päivämäärä 22.03.2011 09:36, muokattu yhteensä 6 kertaa
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - (untitled)

ViestiKirjoittaja Regimeta » 19.03.2011 22:28

Hieno rapsa, oli kivaa luettavaa. Harmi että hävisit kaikki pelatut pelit, ens kerralla näytät kyntesi. :p
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Turun SPT - (untitled)

ViestiKirjoittaja Slayer » 19.03.2011 23:37

Todella...ihmettelin miksei macho dorka voittanut. Kyseessä on suht kova pakka ja sait mulle kylmän hien ja sellaisen mukavan taistelun maun päälle. Tosin oliko se taistelu vai teurastus, kumpikin käy mulle. Olin zard pelaaja ja sukunimi on Ollila ;P
Parit parannukser tostakin turneesta oppi ja kirjotin jo rapsankin kunnes huomasin että liian kauan koneella...eikä jaksais kirjoittaa uudestaan. Kuitenkin olitte kaikki todella kivoja kaveruksia ja toivon että joskus tapailen teitä turun ulkopuolisia useamminkin. :3
t. "pieni kiukkuinen mies" Slaykka
True Fighter never gives up. He/She is true victor in the end.
Miun vaihtarit
Blogini
Avatar
Slayer
 
Viestit: 146
Liittynyt: 16.01.2011 16:42
Paikkakunta: Apinoiden planeetta

Re: Turun SPT - (untitled)

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 20.03.2011 11:36

Slayer kirjoitti:Todella...ihmettelin miksei macho dorka voittanut. Kyseessä on suht kova pakka ja sait mulle kylmän hien ja sellaisen mukavan taistelun maun päälle. Tosin oliko se taistelu vai teurastus, kumpikin käy mulle. Olin zard pelaaja ja sukunimi on Ollila ;P
Parit parannukser tostakin turneesta oppi ja kirjotin jo rapsankin kunnes huomasin että liian kauan koneella...eikä jaksais kirjoittaa uudestaan. Kuitenkin olitte kaikki todella kivoja kaveruksia ja toivon että joskus tapailen teitä turun ulkopuolisia useamminkin.
t. "pieni kiukkuinen mies" Slaykka

Ok korjasin nimesi ja nimimerkkisi tuonne. Sori etten muistanut sukunimeä, muistin vaan et joku o-kirjailmella alkava.. xD
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Zororakz » 21.03.2011 11:27

- Haluun pölliä Epun lippiksen ja kansion.

Haist... Ja saanko mä sitten sult ne kansiosivut lauantaina??
Vaihtikseni >>> viewtopic.php?f=26&t=557 Sieltä löydät:Lost World,Lost Remower,LV.Xiä,Primejä,Legendejä.

(Lanit >> http://youtu.be/lcb8uafr0cw << Lanit)
Avatar
Zororakz
 
Viestit: 233
Liittynyt: 19.11.2010 18:36
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 21.03.2011 11:40

Zororakz kirjoitti:- Haluun pölliä Epun lippiksen ja kansion.

Haist... Ja saanko mä sitten sult ne kansiosivut lauantaina??

XD

Juu saat, mul on niit paljon ku äiti on tuonu töistä pari laatikkoo (mun ei oo koskaa tarvinnu ostaa niit ku äiti on aina tuonu mul niit töistä XD)
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Jite » 21.03.2011 16:42

Hienoa, että jaksat kirjoittaa rapsaa huonosta reissusta! Aiotko mennä SM-kisoihin?
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 21.03.2011 17:01

Jite kirjoitti:Hienoa, että jaksat kirjoittaa rapsaa huonosta reissusta! Aiotko mennä SM-kisoihin?

No en nyt tiiä oliko reissu huono, vaikka ei menestystä tullut niin oli kuitenkin mukava tunnelma :) En oikeen tiiä SM-kisoista, pitäis keksii millä päästä ja Formulat osuu TAAS samalle viikonlopulle (Formula menee Pokemonin edelle, sorry).
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Jite » 21.03.2011 17:28

Mitää?!? Formulat on tärkeämpi... Mutta... Kisathan ovat vain kerran vuodessa ;_; Hyvä jos et kokenut reissua huonona.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 21.03.2011 18:05

Jite kirjoitti:Mitää?!? Formulat on tärkeämpi... Mutta... Kisathan ovat vain kerran vuodessa ;_; Hyvä jos et kokenut reissua huonona.

Nii-i. Näin se vaan on. Jätän mitä tahansa väliin Formulan takia XD
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Minnake » 23.03.2011 15:07

Reverse Weedleeeeeee! *awesome* Muiden romut, minun aarteet! 8D
Oli kiva tutustua, ehkäpä tapaamme toistekin jossain muussa turnauksessa.
Hyvä rapsa myös, ja kiva kun kirjoittelit vaikka menestys ei ollutkaan kehuttavaa. Parempi onni ensikerralla! :)
Avatar
Minnake
 
Viestit: 34
Liittynyt: 12.11.2010 23:41
Paikkakunta: Turku

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 23.03.2011 17:50

Minnake kirjoitti:Reverse Weedleeeeeee! Muiden romut, minun aarteet! 8D
Oli kiva tutustua, ehkäpä tapaamme toistekin jossain muussa turnauksessa.
Hyvä rapsa myös, ja kiva kun kirjoittelit vaikka menestys ei ollutkaan kehuttavaa. Parempi onni ensikerralla!

Jeps, katotaan jos pääsis johonkin, harmi vaan kun Turussa ei oo enää yhtään turnausta ennen MM-kisoja x.x Mut oli kiva tutustuu, toivottavasti nähdään taas :)
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Lars » 24.03.2011 04:04

Oli taas niin kiva nähdä! Ja siis kyllä sä tuut SM:iin. D : Katot vaikka siellä formulaa mutta tuut!

Ja ehkä mä joskus vielä pelaan...
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Zororakz » 24.03.2011 09:42

Lars kirjoitti:Ja ehkä mä joskus vielä pelaan...


Mitä toisun EHKÄ tarkottaa? Siis koska pelaat?
Vaihtikseni >>> viewtopic.php?f=26&t=557 Sieltä löydät:Lost World,Lost Remower,LV.Xiä,Primejä,Legendejä.

(Lanit >> http://youtu.be/lcb8uafr0cw << Lanit)
Avatar
Zororakz
 
Viestit: 233
Liittynyt: 19.11.2010 18:36
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 24.03.2011 10:35

Lars kirjoitti:Oli taas niin kiva nähdä! Ja siis kyllä sä tuut SM:iin. D : Katot vaikka siellä formulaa mutta tuut!

Ja ehkä mä joskus vielä pelaan...

Kaikki pakottaa ;____; Ei oikeesti en mä pysty lupaamaan yhtään mitään. Turkuun on niin helppo aina mennä mut Hyvinkäälle meno ei onnistu tosta vaan ja pitäis herää varmaan viiden aikaan yöllä et ehtii turnauspaikalle jne ja rahaa palaa - en ota TCG:tä ihan niin vakavasti vielä, se on lähinnä hupia..

Btw aika väärin et voittaa kotona ton Epun pakan miljoona kertaa mut sit turnauksessa Eppu palkitaan mut mua ei. Ei oo helppo elämä T_T *electrode*
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Jite » 24.03.2011 18:54

Haha... Kun Eppu nousee senioreihin, hänelle selviää totuus pelin julmuudesta... Btw, jos BR järjestetään, olemme tuskin vastakkain xD Koita nyt ainakin yrittää sinne...
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 24.03.2011 19:05

Lars kirjoitti:Oli taas niin kiva nähdä! Ja siis kyllä sä tuut SM:iin. D : Katot vaikka siellä formulaa mutta tuut!

Ja ehkä mä joskus vielä pelaan...


Julia, Sun pitää pelata : D Luxchompia ei kasata hienouden takia :p
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 24.03.2011 20:49

Jite kirjoitti:Haha... Kun Eppu nousee senioreihin, hänelle selviää totuus pelin julmuudesta... Btw, jos BR järjestetään, olemme tuskin vastakkain xD Koita nyt ainakin yrittää sinne...

Ois ny kiva kuitenki päästä pelaamaan vielä ennen kun kausi loppuu :P Turku olis se helpoin paikka päästä niin ois kiva jos tulis viel jotain
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Zororakz » 24.03.2011 20:57

Dark Ho-oH kirjoitti:
Jite kirjoitti:Haha... Kun Eppu nousee senioreihin, hänelle selviää totuus pelin julmuudesta... Btw, jos BR järjestetään, olemme tuskin vastakkain xD Koita nyt ainakin yrittää sinne...

Ois ny kiva kuitenki päästä pelaamaan vielä ennen kun kausi loppuu Turku olis se helpoin paikka päästä niin ois kiva jos tulis viel jotain

No rakennan metagame pakan!
Vaihtikseni >>> viewtopic.php?f=26&t=557 Sieltä löydät:Lost World,Lost Remower,LV.Xiä,Primejä,Legendejä.

(Lanit >> http://youtu.be/lcb8uafr0cw << Lanit)
Avatar
Zororakz
 
Viestit: 233
Liittynyt: 19.11.2010 18:36
Paikkakunta: Salo

Re: Turun SPT - Good games, bad luck

ViestiKirjoittaja Colmio » 02.04.2011 21:05

Se ei ole niin helppoa kuin luulet....
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron