Hero ja Heron lohikäärmeet

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Hero ja Heron lohikäärmeet

ViestiKirjoittaja Hero » 22.03.2011 02:30

Heippa, kävin viikonlopun verran pelaamassa pokémonia!


Mietin pitkään sopivaa kappaletta kuvastamaan Ruotsin reissua! Ja sattumalta tuli shufflella tämä biisi bussissa.


Minun ja Murren oli tarkoitus pelaa ristiin minun pakoillani. Aloitin Tyranitarella, ja Murre Steelixillä. Tyranitar ei ole valitettavasti hirveän hyvässä kunnossa, joten en oikein tiedä listaa. Pokégearit tippuivat ja tilalle tuli Sage, Twins ja Crobat G, muistaakseni!

Herätessäni reppu selkään ja rushaus bussipysäkille! ”Kotoolla” latasin viimein Victinin Pokémon Blackiini, koska oma wlan oli liian suojattu DS:lle, enkä osaa fiksaa ongelmaa. Ennen matkaa haimme Trin (dAcktor) ja Murren mukaan kyytiin, ja kohti Turkua. Matka taittui nukkuessa, koska ei voi nukkua ikinä liikaa! Jaksoin kyllä ennen nukkumista hakea Victinin johon menikin se 20-30 Great palloa ja yksi soft reset, kun pallot loppuivat kesken.

>Sijainti: Turku, unknown

Turussa sitten sain palkintoboosterini Tampereelta (jee.. CL:ää..) Nostin kyllä pari Lost Worldia, pari Lost Removeria, pari PONTia ja Sagen. Aamupalaa metsästämään pitkin Turun toreja, ja löydän perus S-Marketin einesleipää johon on varmasti tapettu oravia ja harakoita lihaksi. Anyways, pian päästiin pelailemaan.

Taso 1 – Innokas Pelaaja – Uxie
Yeah, pitkästä aikaa IP:tä vastaan. Nostan alkukäden ja katselen hetken kättäni, ja hetken mietin millä aloittaisin. Kädessäni oli Azelf, Uxie ja Unown Q. Mietin että IP saattaisi pelata Gyaradosta, mutta Uxie on varmaan pienin pahe. Alkuun Unown Q (ilmainen retreat!) ja Uxie taakse. Minä pääsin aloittamaan ja IP:llä on vain orpo Unown Q. No hups, enu kiinni ja Hidden Power.

1-0

En tiennyt mitä IP pelasi, joten ehdotin uusinta peliä.. Pian paljastui että se oli Uxie-rush, jonka jälkeen totesinkin ”Kiitos heippa!” Pelailin Miskan kanssa seuraavan rundin alkuun asti.

Taso 2 – Kysyjä – Regigigas
Jos olet kysyjä, minä olen automaattinen vastaaja. Regigigas, pitäisi olla helpoimpia syöttejä Tyranitarelle. Katselin alkukättäni, eikä yhtään supporteria. Crobat G ja Shaymin pelleilyä, että jos nostan Pokémon Collectorin. Kysyjä vielä totesi, ettei hän ymmärrä mitä pelissä tapahtuu. No joo. Jonkun kolmen vuoron päästä nostin viimein Sagen, ja sitä kautta Collectorin. Let’s mennään! Saan setupini hyvin nopeasti pystyyn Twinsseillä yms. Alan pieksemään ja rankaisemaan Regigigaksia Tyranitarella.

Reversaleilla revitään pikku orjia eteen, ja helppoja prizei. Aggressiivinen Tyranitar Megaton Tailaa muutaman Regigigaksen yhdellä iskulla alas. Aika helppoa? Olin huomannut ettei siellä ole enempää kuin yksi Regigigas Lv.X, ja Premier pallot olivat menneet. No, prizet olivat 1-1, ja mitäs? Junk Arm, jolla Pokémon Reversal. Heitto, ja Crobat G eteen. Loppuja ei tarvitse varmaan kertoa.

”2. voitto flipillä, fuck yeah!”

1-1

Nyt jo ruokkis? Selvä, Dream Team lähtee etsimään ruokaa! Yhdessä Kumiksen, Juuston ja Roxun kanssa löydämme S-marketista epämääräistä einesmättöä. Jahuu!

Taso 3 – Kivimäki male – Luxray GL / Garchomp C
Ihmetellään uudelleen. Pääsen saamaan nopean Tyranitaren, enkä malttanut jäädä odottamaan Twinssien aktivoitumista, kun toinen Tyranitar oli jo tulossa. Aloin mättää Darkness Howlilla Luxrayta nenään, kun Garchomp C:tä ei näkynyt missään. Vaikka otin reippaasti prizei, niin Kivimäki otti minua kokoajan kiinni. Lucario GL käy ottamassa jossain vaiheessa Tyranitaren alas – itkettää. 2-2 –tilanteessa toinen Tyranitar jatkamaan turpaan antoa. Kivimäki taisi ottaa viimeiset prizet ohittamalla Tyranitar edestä – baw.

1-2

Nyyh, kaksi tappiota putkeen Tyranitarella – ei hyvä..

Taso 4 – Dark Ho-oH – Donphan / Machamp
Luulin oikeasti ettei Machampeja pelata – kyllä niitä pelataan! Machamp alkaa taittamaan Pokémoneilta niskoi katki, ja sehän itkettää. Yritän vääntää maltillisesti Tyranitarta Megaton Tailaamaan Machampin alas, mutta menetän kokoajan prizei. Lopulta tilanne oli 5-2, jolloin pääsin viimein vetämään turpaan Tyranitarella!

Vieressä Powerkreeper oli donkattu IP:n ansiosta, ja tuntemattomia naisia ilmaantui ympärilleni. Tämä mystinne Lars tuli ”kannustamaan” minua Dark Ho-oHin sijasta! Milla taisi myös ilmaantua seuraamaan ottelua Minnan kanssa – jahuu!
Olin saanut Tyranitaren vain mättäämään turpaan! Tilanne oli 1-1, jolloin Dark Ho-oHin olisi pitänyt nostaa yksi fighting energia, jotta hän olisi päässyt lyömään 120 Donphanilla? Hän ei nostanut, ja Power Clawaan Donphanin alas!

2-2

Voitettuani epäreilusti, piti vielä venailla viidettä rundia että pääsisi pois tästä turnauksesta! Kaikista ihmisistä piti sitten tulla…

Taso 5 – Hampus – Gyarados
Voi hurja, olin kuullut vain suuria sotatarinoita kyseisestä henkilöstä. Hän oli se paras ruotsalainen pelaaja, ja muuta hurjaa! Eikä siinä vielä kaikki! Hän pelasi Gyaradosta, joka ei ollut ihan suosiollisia pelejä. Ojasta allikkoon! Saan hyvän starttauksen, tuplatombit ja Larvitar. Hampus starttaa Smeargleilla, ja hakee Bebeillä setupia.

Hampus lähtee pöllyttämään ensimmäisenä minun Pokémonejani, jään häviölle. Heittelen Twinsseillä special Darknessei Tyranitarelle, ja iskemään! Kaksi Tyranitarta vääntävät puolivälissä tappion jo voiton puolelle. Bebeillä supporterit pakkaan, jottei Hampuksen Smearglet päässeet kurkkimaan käteeni. Ilman BTS:ää hän jäi prizeissa jälkeen.

Hampus sai BTS:n vähän myöhempään, jolloin tilanne taisi olla 2-3 minulle, jolloin siinä ei enää ollut mitään pelattavaa. Kumpikin ottaa vuorotellen prizei, ja voitan pelin – ’jee.’

3-2


Turnauksen jälkeen olin huomannut, että turnauspaikalla olisi DJ Hero! Jahuu! Aloin mättäämään sitä siihen asti, kunnes joku taisi ehdottaa syömisen hakemista. Roxu, Matius, Miska, Milla ja minä lähdimme etsimään sapuskaa, ja löysimme Subwayn! Koko matkan ajan Roxu oli valittanut että menisimme Rossoon, koska Heikki on siellä.

Subwaysta takaisin turnauspaikalle, ja lisää DJ Heroa. Minulle ehdoteltiin että minä lähtisin Tonin, Minnan ja Larsin (Julia?) matkaan juna-aseman kautta Turun satamalle. Mikäs siinä! Saatuamme heitettyä Larsin junaan lähdimme takaisin turnauspaikalle – wuut!? Jossa kyselimme lähtisikö kukaan matkaamme, no Matius ja Miska lähtivät viihdyttämään minua. Snägärin kautta Turun satamalle kävellen! Kiitokset Matiukselle ja Miskalle seurastaan!

Satamalla oli jo yksinäinen Powerkreeper joka kaipasi kipeästi seuraa. Riksumiehen komppania jäi myös stallimaan meidän kanssamme muita ihmisiä. Soittelin Roxulle olisiko he jo törmännyt Malkin toimesta puuhun autolla, vai mikä heillä oikein kesti? Perustemput ja Kumis ja muut olivat hieman myöhässä. Pääsimme kuitenkin ilman ongelmia laivaan.

Laivassa Taxfreen kautta ja miestä vahvempaa settiä..


>Sijainti: Tukholma, Ruotsi.
Aamulla hieman kiireellä ulos hytistä, ja muiden kanssa hidasta ja lagista kävelyä kohti Tukholman mäkkäriä! Onneksi Anni otti lukollisen kaapin satamasta, johon sain survottua painavan reppuni! Minulla oli ainoastaan damage counterini povarissa, koska päätin olla pelaamatta Steelixiä. Yöllä joskus kolmen aikaan Juusto oli kasannut Tonin, Tonun ja muiden kanssa yllätys pakan minulle! Lista kait oli jotain tähän suuntaan:
3-3-3-1 Garchomp
1 Bileplume
1 Ampharos pt
1-1-1 ’queen RR
2 Uxie
1 Azelf
1 Unown-q
2 Spiritomb
1-1 Entei Raikou

2 Sage
2 Bebe
4 Collector (?)
1 Twins
1 Seeker
2 Judge
2 BTS
2 Expert Belt
2 Junk Arm
1 Pokémon Rescue
1 Pokémon Communication (en käyttänyt kyseistä korttia missään pelissä.)
1 Luxury Ball
1 Energy Switch

4 DCE
2 Warp E.
2 Psychic
2 Lighting
1 Fire

Tonu ja Juusto olivat arvuutelleet että pelaisin 2-4 kyseisellä ruoskapakalla..

Loputonta kävelyä mäkkäriin, jossa odotti ihana nousuvesi. Mikään muu ei saanut kyllä raivon partaalle kuin tuo nousuvesi, argh vettä kaikkialla! Aamupalat nassuun ja vähän aikaan istumista jonka jälkeen.. lisää loputonta kävelyä! Vitsit..

Turnauspaikalla armoton deckcheck ja pakolliset translationit saks. Uxie Lv.X:istä. Juusto oli luvannut deckcheckaa minut sisään, ettei pakkani spoilaannu. Saisin vasta 1. kierroksella tietää mitä pakka sisälsi (tiesin että se sisälsi 2 Spiritomb ja 1 Energy Switch!) Hauskinta oli katsoa, kun ihmisille valitettiin ties mistä täplistä suojissa yms. Murre tulee sanomaan että pääsi kerta heitolla lävitse pinkeillä suojillani.. Kaivoin Pupitarin pakasta missä oli haljennut suoja, joka todellakin näyttää merkatulta ja alakulma rikki. Hieno deckcheck on hieno. Turnaus alkaa ja päästään vihdoin pelaamaan!


Taso 1 – Tonu – Donphan
Katselen alkukättäni, ja saan kunnon rush-alun. Vuorolla kolme olin jo Garchompilla Restoreemassa Vileplumen peliin. Tonulla oli muutenkin hidas peli ja Vileplume hidasti hänen peliä vielä enemmän. Peli oli nopeasti ohitse Garchompin sweeppaushyökkäyksillä. Rescue Energy pelasti kerran Garchompin, ja seuraava sweeppasi Donphanit kumoon. Entei Raikou kävi kerran Thunder Fallaamassa kolme prizea, muttei se auttanut oikein mitään.

1-0


Taso 2 – Aono – Luxray GL / Garchomp C
Rehellisesti pakko todeta etten muista ottelusta oikein mitään. Hidastelua ja armotonta nysväämistä se oli, koska raahasin Vileplumen Restorella penkille. Yritin nysvää parhaani mukaan, mutta Toni sai kuitenkin kiskottua enemmän prizei kuin minä (päättyi 5-4?) Muistan että minun olisi pitänyt saada vuoro enemmän Thunder Fallia varten, muttei mahda mitään.

1-1

Plaah, ruokkis jo näin aikaisin. Lähikaupasta hakemaan einesleipää ja mehua. Propsit Ruotsille todella hyvästä valmisappelsiinimehusta! Se ostamani vaalea einespullaleipä ei ollut niin hyvää..

Taso 3 – Ruotsalainen soturi #1 – Dunsparce / Shuppet
Hän todennäköisesti pelasi donkkipakkaa, jossa hän aloitti Spiritombilla – k! Itse aloitin myös Spiritombilla. Hän ei saa kahteen vuoroon mitään, ja kolmannella hänelle tulee Dunsparce peliin. Tulen Seekerillä ottamaan Dunsparcen takaisin käteen, ja Speed Impact tekee tehtävänsä.

2-1


Taso 4 – Kivimäki female – Luxray GL / Garchomp C
Pyh pah, orpo Spiritomb alku.

2-2


Taso 5 – Ruotsalainen soturi #2 – Sableye / Garchomp C
Oho, ensimmäinen ruotsalainen! Ei se mitään, hän aloittaa Sableyellä ja povaan Gyaradosta. Setuppailen Spiritombilla Garchompin kasaan, ja hän vain pelailee normaaliin tapaan. Garchomp C:t saapuvat peliin. Junk Armaan Vileplumen ja Restorella takaisin peliin – hänen ilmeensä on priceless, kun Energy Gainit jäi liittämättä. Hän kitkastelee aikansa, ja Sagetan Ampharoksen roskiin. Oho, Restorella Ampharos peliin, kun olin vuoroa aikaisemmin Dragon Pulsennut Garchomp C:t lukkoon.

Ottelu jatkui, Garchompieni weakness oli kuitenkin colorless joka haittasi todella paljon pelaamista. Ei se mitään! Latasin Ampharoksen ja lähdin Gigavolttaamaan. Parassa ja trainerlukossa hän ei pystyisi tekemään mitään – hurraa! Kuitenkin ottelumme menee aikaan ja 1-1 tilanteeseen. Minun piti nyt selittää hänelle että ottelu jatkuisi kunnes jompikumpi ottaa prizen. Onneksi Aono lähti selittämään, kunnes vastustajani toteaa ”Puhun ja ymmärrän kyllä suomea, mutta tosi huonosti.” Olo oli hyvin ownattu, vaikka hän aloitti ottelun puhumalla englantia. Voitan pelin lopulta.

3-2


Taso 6 – Kivimäki male – Luxray GL / Garchomp C
Jaaha, taas SP-pakka. Garchomp C:t ovat kyllä ikäviä kavereita. Alan suoraan rakentamaan setupia, ja saan Junk Armattua Bileplumen roskiin ja Restore – ilmeesi kun sudden trainerlock.. Seuraavaksi sain setupattua Ampharoksen joka lukotti Luxchompin kaikki powerit Dragon Pulsen jälkeen. Joni kuitenkin yritti vääntää prizei trainer että powerlukon alla, mutta se ei riittänyt tällä kertaan. Garchompini sweeppasi syövät pystyyn.

4-2

Ihmeteltiin pakkaani, miten sillä oli muka pärjätty SP-pakkoja vastaan – jaa-a! Ihmettelyjen lomassa Juntuset ja Anni tulevat tivaamaan minulle että ”Droppaanko?”

Taso 7 – Badganondorf – Gengar / Vileplume
Peli 1
Rushaan setupini pystyyn, ja enkä saa Esan Vileplumen takia techejäni ollenkaan disciin, joten jätän sen ylimääräisen vemputuksen sikseen. Peli kulkee aika hyvin palkinnosta palkintoon, mutta ongelmana oli että Esa oli saanut ensimmäisen prizen ja häviän 1-0.

0-1

Peli 2
Jeps, saan rushattua setupin pystyyn mutta tällä kertaan Esa tyytyy lost zonettamaan tavaraa minulta. Tässä vaiheessa huomaan että tämä pakka oikeasti kompuroi omiin techeihin ja muihin vastaaviin. En saanut mitenkään pokémoneja tai trainereita roskattua ulos kädestäni, joten häviän aika nopeasti Lost World –stadiumiin. Nostin kait silti 3-4 prizea.

0-2


Jään katsomaan kun Tri vaihteeksi kusettaa voittonsa! Tämän jälkeen olimme aloittamassa Top-4 –pelejä, kunnes joku totesi että lähtisimme nyt laivalle päin. Sinne siis! Lisää loputonta kävelyä, argh oikeasti! Lopulta ihme kikkailureittiemme jälkeen pääsemme vihdoin perille satamaan, jossa Kumis ja loput Dream Teamista on jo paikalla ja Riksumiehen komppania!

Laivassa löydämme hyttimme, ja toteamme että voisimme lähteä Riksumiehen hyttiin, koska Juusto ragepyllyilee hytissä, kun hävisi Annille. Riksumiehen hytissä sitten kaikki muut lähtevät paitsi me, joten jäämme sinne! Onneksi Master Entei ja Powerkreeper eksyvät sinne, ja myöhemmin Matius ja Miskakin! Hauska ilta – kiitän.

Hytistä katsomaan finaalei ja pokeripöytää, totean itseni liian väsyneeksi ja kimpoan hyttiin nukkumaan. Aamulla sitten kiirreellä ylös, ja Millan veljen kyydillä Helsinkiin! Yeah.

Pråps!
+ Tonun Flygon Umbreon
+ Kumis, Tonu, Tonun uudet karkit, Tri, Powerkreeper, Master Entei. Minnake, Aono
+ DJ Hero
+ Palkintoboosterit
+ Hyvä meno yleisesti
+ Krapulapakka

Slåps!
- Väsymys, ja energian puute loppuun päin
- Pff, minä ja Hygen sopupelit.
- Flippailu- ja Spiritomb-tappiot

Jep, jep.. Saas nähdä mitä keksin Hygeen ja Helsinkiin!
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hero ja Heron lohikäärmeet

ViestiKirjoittaja Revo » 28.03.2011 18:40

Aika masselandia maist meininkiä Hyges, ei oo hyvät emännät siel selvästikkää.
Avatar
Revo
 
Viestit: 55
Liittynyt: 01.11.2010 13:38

Re: Hero ja Heron lohikäärmeet

ViestiKirjoittaja Poweri » 28.03.2011 20:09

"Kolmihäntäiset kissat ja Tshernobylin radioaktiiviset erakko mummelit" < 33

Sun ja Kumiksen kanssa oli mukavampaa viettää aikaa,kun noh..tiedät kyllä kenen kanssa ...

Props Ruotsi Top-8
Avatar
Poweri
 
Viestit: 63
Liittynyt: 01.11.2010 15:06
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Hero ja Heron lohikäärmeet

ViestiKirjoittaja Tonu » 28.03.2011 22:04

jeejee, Hero toppas ruåttissa \o/
Kiva kyl et tosta mun ehdottamasta Vileplumesta oli hyötyäkin.

btw, ilmeesi kun olet typonnyt Tonyn nimen Toniksi 3 kertaa. xP
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron