Hickory Smoked BBQ Bacon Cheddar Cheese Burger - no more :(

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Hickory Smoked BBQ Bacon Cheddar Cheese Burger - no more :(

ViestiKirjoittaja badganondorf » 03.04.2011 16:27

http://www.foxsportsgrill.com/pdfs/L_20 ... 20Menu.pdf : (

Aina yhtä unohtumaton TurkuTukholma oli takana. Jäljellä enää 1 state ennen SM-kisoja. Poron statet, joiden pääsymaksu oli hulppeat 5 euroa. Olin päättäny hyvin menneen viikonlopun jälkeen, että tulen luovuttamaan pisteeni näissä stateissa niille, jotka niitä oikeasti tarvitsevat (Matti, Isto, Kivimäet, Miska, Anni etc.), mikäli pääsen heitä vastaan.

Ongelmaksi muodostuikin miksi maksaisin 5 euron pääsymaksun ja Helsingin matkan tästä “etuoikeudesta” Vilegarin ollessa jo parhaat päivänsä nähnyt 3 peräkkäisen turnauksen jäljiltä. Koulussa oli kiireinen viikko, pääsykokeita varten piti myös valmistautua ahkerasti ja Pokemon fiilistä ei juuri ollut koko viikon aikana ennen viikonloppua.

Lopulta perjantaiaamuna päätin pyhittää päivän ennen liigaa pakkojen fiksaamiseen ja pakan päättämiseen. Kävin Gymilla inspistelemäss State raportteja ja silmääni pistivätkin 2 raporttia, joissa pelattiin Machampia ja toisessa Gyaradosia. Näiden raporttien pohjalta inspiroiduin rakentamaan Mew/Gyaradosin ja Machamp/Plumen. Totesin, että Gyaradosia en ala pelaamaan, koska ei vaan jaksa donkeja, päätinkin jo ennen yhtään testiottelua, että tulen pelaamaan Machampia turnauksessa. Huomasin Machampia tehdessäni, että minulla olikin vain 1 Machamp Prime. Huolestuin – mistäköhän saisin tähän hätään 1 Primen itselleni. Katsoin kaapin reunalle ja näin kaksi avaamatonta Triumphant Boxia, ei muuta kuin tuumasta toimeen siis. Lähdin avaamaan boostereita, kunnes Machamp tulisi ja sieltähän se nousi 18. boosterita. Hyvää munkkia kieltämättä.

Menin liigaan testaamaan Machampia ja pelasin lähinnä koko liiga-ajan Oton kanssa Machamp vs. MewGyarados Match-upia. Voitin ensimmäisen ottelun, hävisin loput. Pakassani häiritsi 3 asiaa: Saget ovat aivan arsesta ja prizeissa oli kaikki tarpeellinen lähes jokaisessa ottelussa. Noh, onneksi oltiin keksitty Azelf Seeker combo, jolla pystyisin ottamaan prizeista vaikka kokonaisen Machamp linjan. 3. häiritsi vielä alituinen penkkitilan puute. Pakka kaipaisi helposti 7 pokemonin penkkiä, penkin pitäminen täytenä olisi lähes mahdotonta. Juuri nämä viat tekivät pakasta kuitenkin entistä houkuttelevempaa pelata – se antaisi varmasti kokonaisen turnauskokemuksen, jolla pystyisin haastamaan itseni ja pelitaitoni. Pakallahan oli vain kaksi ns. Autolossia Vilegar sekä osaava MewGyarados. Aina yhtä vihattava Luxchomp oli lähellä autowinnia(jos vain osaisin pelata match-upin).


Lauantai 2.4.2011


Heräsimme Annin kanssa lauantaina ja ulkoilutimme koirat jäisenä aamuna. En ole kyllä koskaan ajatellut, että olisin joskus ulkoiluttamassa koiria kamalassa säässä kiireellä lauantaiaamuna. Noh, kaikkeahan sitä pitää kokeilla. Selvisimme luisteluradasta suht nopeasti ja ehdimme asemalle ostamaan lippuja helposti, että ehtisimme 9.23 junaan. Hyvinkään porukka lähti Iston ja Millan kanssa autolla turnauspaikalle, joten oletin, että olisimme Annin kanssa ainoat, jotka menevät junalla.

Toisin kuitenkin oli. Juna-asemalla oli Tia ja Caj. Riikka ja Kim olivat kuulemma menneet jo aikaisemmlla junalla, joten menisimme sitten nelistään turnauspaikalle. Aivan kuin vanhoina hyvinä aikoina. Emme olleet ehtineet syömään aamiaista, joten Pasilan asemalla kävimme kaupassa(ostin raejuustoa ja pöllin jäätelömuovilusikan sen syömistä varten, lolwat?). Onneksi Tia ja Caj olivat tosiaan samassa junassa, pääsimme ainakin helposti turnauspaikalle, kun olin käynyt vain kerran Porossa aikaisemmin.

Olin tehnyt junassa jo pakkalistan itselleni. Olin vaihtanut alkuperäisestä listasta yhden Sagen Engineeriksi ja Copycatin kivienergiaksi. Annoin ennen turnausta vielä pakat Annille(Jumpluff), Istolle(Luxchomp), Otolle(MewGyarados) ja Sepolle(Luxchomp Calleilla). Yritin syödä ennen turnausta jotain, mutta en saanut juuri mitään kurkusta alas. Ei siis muuta kuin pelaamaan.

1. kierros Sami Johansson(Jumpluff)


Mikä muukaan olisi parempi tapa aloittaa Machampilla Jumpluffia vastaan, luvassa mahdolliset +3 ranking pistettä tai vaihtoehtoisesti -29... Noh, Samihan oli minut jo kerran donkannut Jyväskylässä ja Jumpluff pystyy siihen ihan yhtä hyvin. Sain kuitenkin Smearglen alkuun, jolla sain Collectorin ja tuplatombin. Jostain ihmeestä Zami repäisi kuitenkin T1 Jumpluffin trainerlukon läpi ja alkoi ottamaan prizeja. Katsoin ettei ongelmaa olisi, kunhan saisin Plumen peliin ja 2 Primea pyörimään. Niinno...Prizeissani oli Azelf, Machamp Prime sekä Oddish ja Vileplume(pelasin siis 2 Primea ja 1-1-1 Plumea). Kaikki oli siis vaihteeksi prizeissa. Kituutin vähän aikaan Rescuella ladatulla Primella kunnes Zami toi eteen Beltillisen Uxie X:n tappamaan sen. Totesin, että tämähän olisi hyvä juttu, sillä saisin Take Out Champillakin tehtyä nyt jotain. Tulin Take Outtamaan itselleni prizen, mutta huomasin, että en tehnyt prizeillani enää tässä kohtaan mitää(Zami oli käyttänyt kaikki järkevät trainerit ja pakassani ei ollut enää yhtään Machokea(olin nerona mennyt discimaan yhden Regi Cyclella ja pelaan siis 4-3-4 Champ linjaa). Jos Take Out Champ lähtisi nyt niin se olisi menoa. Penkilläni oli kuitenkin enää sen verran vähän pokemoneja, että se ei kuollut. Rescuen kautta Champi kierrätykseen ja Primea peliin ottamaan viimeiset prizet, kun Zamilla Jumpluffit lähtivät OHKO:sta.
1-0

Koin suuria tuskan hetkiä jälleen idioottimaisten prizejen takia. Olisi ollut säälittävää hävitä tällä pakalla Jumpluffille vaikka se ei ehdottomasti parhaita match-upeja olekaan. Olin kuitenkin lähtenyt siitä, että pyrkisin voittamaan vaikeat match-upit ja tuonkin meinasin hävitä omaan tyhmyyteeni.

2. kierros Jarkko Karhu(Machamp/Donphan)


Ohlol Jyväskylä part 2. Jarkko oli juuri voittanut Iston, joten hänestä saattaisi saada rankingia ehkä jopa 5 pistettä, wwauuu. Match-uppihan oli selvästi puolelleni. Jarkon nosto perustui varmasti suuresti trainereihin, joten aloitin taas Tombilla tai Smearglella(pakassani oli yhteensä 5 startteria) ja tällä kertaa vain Gloom oli prizeissa, joten sain sen sieltä Azelfilla. Pistin trainerlukon pystyyn ja lähdin pyörittämään Machampeja. Yksikään Champini ei kuollut pelin aikana kun pyöritin niitä koko ajan Fighting Tagin ja Seekereiden kanssa. Jarkko sai kai yhden prizen.
2-0

Ruokatauko ei ollut vielä, jee. Joten pääsin pelaamaan vielä yhden ottelun.

3. kierros Sami Lappalainen(Flygon/Vileplume)

Randon Plumepakka mirrorit ovat hienoja kun molemmat tietävät, että toisen pakassa ei ole yhtään traineria. Resursseja palaa enemmän “oleellisiin” asioihin ja peli on huomattavasti nautittavampaa kun ei ole mitään turhaa lukotusta. Aloitin yksinäisellä Unown Q:lla, mutta Qahwi ei onneksi päässyt donkkaamaan sitä. Peli ratkesi kun Samin Flygon LV.X tuli riehumaan ja alkoi deckaamaan minua. Käytin tyhmänä Uxien ja pakassani oli enää pari korttia jäljellä ja totesin, että en pysty saamaan tarpeeksi prizeja ennen kuin deckaan. Päätän siis deckata itseni Sagella, sillä en olisi voittanut muutenkaan...Kai...
2-1

Ruokatauko. Minulla oli aivan karmea nälkä ja kun kerta ei tarvinnut turnausta edes voittaa päätin syödä raejuustoa, jos nyt vaikka menisi alas. Menihän sitä ja ei muuta kuin virkein voimin selkä suorassa kohti uusia voittoja. Tässä kohtaan Matti, Isto ja Anni olivat kaikki 2-1 ja rukoilivat, että pääsisivät minua vastaan.

4. kierros Reea Vehkapuro(Steelix/Blissey)


En tiennyt, mitä Reea pelasi kunnes Chasey ilmestyi. Surkuttelin jo Chanseyn nähdessäni kuinka turha match-up tämä on. Trainerit eivät toimi, Machampit eivät lähde OHKO:lla ja Machamp 2HKO:aa milloin vain vaikka täysladatun Steelixin. Tähän yhdistettynä Reean järkyttävän hidas alku sain kaiken Set-upattua kunnes hän otti ensimmäisen prizen, aktivoi Twinsin ja lähdin pyörittämään peliä. Spiritombista ottama Prize jäi Reean viimeiseksi. PP.
3-1

3-1 alkoi olemaan tungosta. Jouni, Matti ja Anni olivat kaikki 3-1:ssa. Matti jätti kuitenkin jälleen leikin kesken, eikä yrittänyt edes päästä minua vastaan. Niinpä minut saikin vastaansa.

5. kierros Isto Juntunen(Luxchomp)

Isto oli jo ilmoittamassa voittoaan ennen kierroksen alkua, mutta totesin että ei, vaan halusin pelata ottelun. Isto saisi vääntää Rankinginsa(jolla ei välttämättä tee mitään) vuoksi. Alkuni oli muuten hyvä, mutta kädessäni ei ollut kuin pokemoneja. Liitin 2 enua Champille penkille(Rescuen ja kiven), Lookeroin itseni ja jouduin pakenemaan Spiritombin DCE:lla(hyi) ja Take Outasin. Isto tulee tappamaan Champini Uxie X:lla. Noh jos DCE olisi tässä kohtaa kädessäni pääsisin helposti tappamaan hänet omalla Uxie X:llani. Näinhän ei tietenkään ole, eihän minulla ole mitään energiaa. Prizet vaihtuvat tasaisesti Take Outin ja Lock Upin timmellyksessä, kunnes Istolla ei ole kentällä mitään järkevää ja minulla on Regirock 3 energian kanssa. Isto päättää tuoda Garchomp C:n eteen stallaamaan, mutta päättää ottaa bäkkiä(jota annan) ja tuo Luxrayn eteen sen sijasta. Katson Istoa hetken ja otan viimeisen prizen Regirockilla. Isto toteaa “oho” ja facepalmaan. Isto kuitenkin yli puhuu minut johon sitten lopulta suostun, sillä Isto olisi voittanut matsin jos ei olisi tuonut Luxrayta eteen, olisihan hän voittanut myös, mikäli en olisi antanut bäkkiä. w/e Iston kauden viimeinen ottelu. Tämän jälkeen Isto droppasi n. 1775 ranking pisteessä.
3-2

Pystyin häviämään iloisin mielin, sillä tiesin, että Qahwi pwnaa resistini olihan hän sillä hetkellä 5-0:ssa. Minun pitäisi siis vain voittaa viimeinen ottelu niin dropanneiden 3-1(Matin), 4-1:n(Iston) ja 5-1:n(Annin) pääsisin varmasti jatkoon ja pääsisin pelaamaan vielä lisää. Mutta vielä se viimeinen ratkaiseva kierros.

6. Kierros Juho Hautala(Gyarados)

Jyväksylä part 3. Jos ei mitään muuta niin oikeasti, pelasin 6 eri pakkaa vastaan kuudella alkukierroksella. Erittäin harvinaista tälle metagamelle. Pääsisin siis jälleen vääntämään kunnolla. Perus Gyara match-up on teoriassa puolellani. Rescuet lähtevät disciin, ja Gyara 2HKO:ntuu aina. Black Beltin kanssakin Gyaran maksimidamagekin on vain 130, koska Beltia ei saa kiinni trainerlukossa. Sain nopeahkon alun, jossa tarkoitukseni oli vain pitää trainerit lukossa. Penkilläni oli Vileplume, Prime, Uxie X, Regirock ja Tombi ja edessä riehui toinen Prime. Tämä kuvastaa hyvin sitä, miten pakka toimii optimaalisimmillaan. Jokaisella pelissä olevalla pokemonilla on merkityksensä. Pyöritin Champeja sen mukaan kun pystyin Juhon Mespritien vilskeessä. Omat Seekerit tuottivat ongelmia senkin takia, koska sillä Juho sai aina oman Mespritinsa ylös. Tulos oli siis aina plus miinus nolla. Propsit Juholle siitä, että tajusi Mespritien tärkeyden match-upissa, yleensä näen Mespritia käytettävän aivan väärin Gyaradosissa. Lopulta Juho evoaa kun ei uusinta Azelfilla käytäkään Time Walkia kun 3 Gyara on prizeissa, vaan käyttää Beben ja huomaa Gyaran puutteen ja scooppaa.
4-2

Topcut, here i cum. Kummallisinta tässäkin turnauksessa oli se, että pääsin vain yhtä ihmistä vastaan, joka tavoitteli ranking invitea(Jouni, kivimäet etc. 3-3,wat?). Kun katsoo Suomen rankingia niin huomaa tämän saman outouden, minun ja seuraavan välillä on eroa 200 pistettä. Jotenkin 1700 pistettä tuntuu ylitsepääsemättömältä suurimalle osalle pelaajista(jotka eivät siis tajua dropata tai muuten vain lopettaa pelaamista ajoissa). Vielä kun röllit Jyväskylä 1550 vievät loputkin pisteet, niin inviten saavat ulkomaalaiset random sankarit, jotka saavat luovutusvoittoja maalaisiltaan, jeejee.

Avautumiset sikseen ja takaisin raporttiin. Minun piti pelata Mauria vastaan, mutta kun viimeinen ottelu merkataan muuttuivat standingsit niin että saisin vastaani.

Top8 Sami Lappalainen(Flygon/Vileplume)

Ottelut 1 ja 2.

Ikävintä tässä oli ehkä se, että Qahwi taas vaikutti vaihteeksi siltä, että olisi valmis scooppaamaan ennen kuin edes aloitimme pelejä. Molemmissa peleissä voitin myös suhteellisen helposti yksinkertaisesti Qahwin pakan epävarmuuden takia. Judgeja sateli sinne tänne vain sen takia, ettei Qahwi nostanut mitään. Itselläni Tomb ja Smeargle pitivät nostosta huolen yhdessä Uxie X:n ja massiivisen supporter enginen kanssa ja en muista saiko Qahwi varsinaisesti mitään aikaiseksi kummankaan ottelun aikana. 2. Ottelussa Qahwi käytti Lucianin, sen muistan...
6-2(2-0)

Otteluni olivat taas nopeiten valmiit, joten menin katsomaan muiden otteluita. Seppo ja Miska väänsivät hikihatussa Luxchomp mirroria. Otto tuli donkatuksi roxun toimesta ja Tapsa pelasi Jarkko Karhua vastaan Vilegar vs. Machamp matsia(lol). Ainut yllätys oli se, että Seppo väänsi voiton Miskasta, joka selitteli vaihteeksi huonosta nostosta.

Top4 Mauri Viikki(Luxchomp)

1. Ottelu

Mauri ei tiennyt oikein mitä olettaa minulta, tai ei ainakaan ollut valmistautunut siihen vaan teki samat virheet, mitä Luxchompin olettaakin tekevän pakkaani vastaan. Mauri tappo tombini edestä ja Twinsini aktivoitui. Vuorossa peliin pamahti Plume ja Take Out Champ. Mauri oli vähän häh ja antoi 3 prizea pelkästään yhdelle Champille. Mauri ei oikein saanut trainerlukkoyllätyksen takia enää mitään aikaiseksi vaan yritti epätoivoisesti saada ERL:ia peliin(koko ajan 0 energiaa kentällä) ja seuraavaan peliin mentiinkin aika nopeasti.
7-2(1-0)

2. Ottelu

Alkuni oli heikompi ja Mauri tajusi vähän enemmän match-upista. Törkein siirto Maurilta oli varmaan kun T2 pamahti 4 Poke Turnia ja penkillä Tombini kuoli pelkkiin Flash Biteihin. Noh, sain joka tapauksessa Twinsini toimimaan, joten samapa tuo ja sain Champin peliin. Tässä pelissä Mauri kuitenkin sai Plumen rahdattua eteen. Pakkanihan ei tosiaan pelannut Warp enuja, vaan luotti Fighting Tagiin. Noh, päätin liittää rescuen Plumelle ja antaa sen kuolla, koska alkuni oli heikohko. Plumen kuoltua ensimmäisen kerran Mauri rahtaa Plumen uudestaan eteen(aika kovaa settiä trainerlukossa) ja päätän, että antaa Plumen mennä, saan jokatapauksessa kolmessa vuorossa, 3 prizea. Lopputulos, oli että viimeisellä vuorolla Roxu pelaa vuoroaan 5 minuuttia kun hänellä on pelissä Bronzong penkillä ja ERL edessä. Kaikki ilman energiaa tai muutakaan. Päätän torkahtaa Roxun vuoron ajaksi ja päätän pelata itsekin 5 minuutin vuoron, jos vaikka onnistuisin saamaan Dragonite Champ Busterilla. Rainbow enu jää yhden kortin päähän(fuuuu). Tyydyn Take Outtaamaan.
8-2-(2-0)


Seppo yrittää turhaa vääntää Tapsaa vastaan umpisurkeata match-upia ja Tapsa voittaakin helposti 2-0. Vilegar finaaleissa, ei hyvä...

Finaali Tapio Virtanen(LostVileGar)

1. Ottelu

Ei siinä sinänsä mitään. Tunnen Genkun heikkoudet läpikotaisin, mutta match-up on silti lähellä mahdotonta. Oma alkuni on hidas ja Tapsakaan ei saa juuri mitään, sillä en ottanut prizeja, joten Twinsit eivät toimineet. Ottelua pelataan hartaasti ja pitkään. Yhdessä kohtaa Tapsa Poltergeistaa Primeani 10 kortin kädellä 0 damagea(pelkkiä pokemoneja kädessäni). Yrittää 2 kertaa Shadow Roomata Rergirockiani(Seekeroin molemmilla kerroilla). Muutenki käytti erittäin monta kertaa täysin hyödyttömiä liikkeitä. Olen ongelmissa kun Tapsa saa ladattua käteensä Twinseilla Seekereita ja lähtee Lost Zoneemaan. Pakassani on 2 Seekeria tällaisia tilanteita varten, mutta kuinkas muutenkaan Prizeissani on Azelf, Looker ja 2 Machokea. Juuri kun saan Azelfin nostettua prizeista, Tapsa päättää tulla Lost Zoneemaan(en siis näe prizejani). No onhan pakassani yksi Looker. Yritän nostaa Lookeria koko pelin ajan pakasta, mutta se ei nouse millään, eikä kyllä Sage tai Engineerikaan. Lopulta Tapsa heittää 6. pokemonin Lost Zoneen ja minulle tulee kiire saada Looker. Trade Off käy tehokkaasti Tapsan pakkaa läpi ja olen yhden iskun päässä voitosta. Tapsa Trade Offaa, ei Lost Worldia. Tapsa etsii Bebellä Uxien(pakka sekoittuu, hyvä juttu, Lost World oli varmasti jompikumpi päällimäisistä korteista. Tapsa pelaa penkille Oddishin ja Uxien ja nostaa 2 korttia pakasta. Olin onnistunut jotenkin leikkaamaan pakan päällimäiseksi kortiksi Lost Worldin, meh.
8-3(0-1)

2. Ottelu

Olin juuri pelannut elämäni kolmanneksi pisimmän top ottelun. Muut olivat aikana kun peli oli hitaampi ja topit olivat puolitoista tuntia(2005 MM-kisoissa). Aikaa oli siis jäljellä n. 20 minuuttia. Viimeksi olin 30 minuutin kohdalla saanut 3 prizea. Minun pitäisi siis yrittää nopeuttaa peliäni huomattavasti. Tapsa saa luvan aloittaa ja aloittaa Tombilla ja Q:lla ja alkaa miettimään mitä tekisi. Huomaan hänestä, ettei hän voi tehdä mitään joten ärähdän turhautuneisuudesta(meinasin hävitä Tapsan stallaukseen vuosi sitten Hyvinkään 2 citareissakin ) Noh, Tapsa antaa vuoron, juoksen vuoroni läpi niin nopeasti kuin mahdollisesti ja jätän Set-Upaamisen sikseen, isken Machokella 30 Tombiin. Tapsa ei saa mitään kauhean järkevä aikaiseksi, joten nostan kortin, liitän energian ja nostan prizen tombista. Tapsa yrittää saada Set-upia aikaiseksi, mutta huono nosston johdosta jatkan läpijuoksuani Machamp Primella. Olen ottanut jo 3 prizea ajassa, joka oli todennäköisesti n. 5 minuuttia. Kun nostan 4 prizen alan hidastamaan pelitempoani. Sudden Deathin kun voitan 100% todennäköisyydellä. Tapsa tajuaa tämän ja scooppaa ennen ajan päättymistä.
9-3(1-1)

3. Ottelu

Olin suht luottavainen peliin menessäni ja Tapsa antaa minun aloittaa. Alussani on Tomb, jolle liitän kivienun ja annan vuoron. Tapsa pelaa Tombin penkille, antaa Gastylle energian eteen ja antaa vuoron. Itse etsin Bebella Machopin, liitän energian Machopille ja Darkness Graceen Machokeksi. Tapsa retreattaa Tombin eteen Darkness Graceaa Haunterin penkille eikä taaskaan käytä Supporteria. Nostan topdeckista Machamp Primen, katson hetken pelipöytään ja tajuan, että vahingossa antamani kivienergia Tombille, antoi minulle turnausvoiton. Liitän energian Champille, Fighting Taggaan Tombilta Champille, Seekeroin Tapsan Haunterin penkiltä ja Crushing Punchaan Tombin hengiltä.
10-3(2-1)

Turnausvoitto, 4. peräkkäinen, Machampilla. Hiljaiseksi pojaksi vetää. Parasta turnauksessa voittamisen sijasta oli vaihteeksi peli-ilon löytäminen, joka esim. Luxchompilla on kadonnut tyystin 300 ottelun jälkeen. Vaihtelu virkistää, näinhän se on, asiassa kuin asiassa(ja tarkoitan siis ihan kaikessa).

Seuraavana minulla vuoross BR:t. Yhden Victory Medalin voisin käydä tällä kaudella hakemassa. Sitten onkin jo SM-kisat, joka on koko kauden toinen päätavoite MM-kisojen ohella. Olen teoriassa jo SM-kisojen topeissa, koska minulla on 2 byeta, joten topeissa nähdään. Ranking Invitekin on nyt jo taattu, joten MM-kisa osallistuminenkin on aivan varmaa. Tänä vuonna Speed Deoxysit ja Oddishit voisivat jättää minut rauhaan MM-kisoissaKIN.

Turnauksen jälkeen menimme Herolle johonkin random miittiinkiin. Todennäköisesti paras kohta reissua tuli bussissa kohti Itäkeskusta, jossa olimme saapumassa Itäkeskukseen kun kuski kuuluttaa.

“Hyviä uutisia, Itäkeskus näkyvissä”
“Laskeudemme kohta Itäkeskukseen, lämpötila on +5, tuuli on tyyntä ja ilma sateinen. Pyydämme matkustajia istumaan paikallaan laskeutumisen ajan kunnes olemme pysähtyneet. Kello on 20.45 – Itäkeskuksen aikaa. “

Perille saavuttuamme kuski kuulutti vielä

“Olemme perillä Itäkeskuksessa, kiitän, että matkasitte kanssamme ja toivotan kaikille matkustajille hyvää ja raitista loppuiltaa!”

Kun aloin kuuntelemaan kuskia olin ensiksi epäuskoinen, että se oli oikeasti bussikuski, mutta kyllähän se oli. Repeilimme paikoillamme ja bussista poistuttuamme Hero vielä kiitti kuskia kyydistä. Siinä kyllä sai päivän parhaat naurut. Voi olla, että kuskilla oli unelmana lentäjän ammatti, joka sitten jäi syystä tai toisesta väliin. Sääli sinänsä, hänessä olisi varmasti ollut ainesta hyväksi lentokapteeniksi =D

Menimme sitten lopulta Herolle, josta iltana jäi päällimäiseksi mieleen CTR:n pelaaminen sekä Kumiksen ulosheittäminen. Hjuvahjuva...

Aamulla lähdimme Annin ja Miskan kanssa Hyvinkäälle, ja poikkesimme vielä Mäkkärissä. Sitten päädyinkin jo kirjoittamaan tätä.


Plussat ja miinukset:

+ 4. peräkkäinen turnausvoitto
+ Annin 5-1
+ Seppo on hieno mies
+ Seppo ja Otto tulivat pelaamaan – ja pääsivät molemmat vielä toppeihin
+ 4 omaa pakkaa Top8:ssa
+ Iston ei tarvitse enää röllätä turnauksissa
+ Pelasin jotain muuta
+ Jatkot
+ Paljon erilaisia pakkoja vastassa – pääsin pelin makuun
+ Roxu on rölli
+ Turnausjärjestäjille
+ Voitin 70 porokredua
+ Sain Riikalta kopioitavaksi vuonna 2007 tehdyn Suomen-pokemon tutkimuksen
+ Uusia pakkoja metagameen
+ Linja-autokapteeni
+ 4. laatikko lempisarjaani – CL:aa...
+ Ei yhtään donkkia omalle kohdalle
+ Pääsin pelaamaan lähes jokaisessa ottelussa

- Ranking inviten menettäjät
- Tapsan stallaukset
- Kumis
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Hickory Smoked BBQ Bacon Cheddar Cheese Burger - no more

ViestiKirjoittaja Roseanni » 03.04.2011 16:51

Jeeee, voitit taas vaikkei ollut edes tavoite. :D Ohlol! Hjuva rapsa ja kivaa oli. :>

EDIT: "Jee olin taas plussissa!"

Eikä dissata niitä koiria. 8( Tykkäät kuitenki.
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Hickory Smoked BBQ Bacon Cheddar Cheese Burger - no more

ViestiKirjoittaja Hero » 03.04.2011 18:51

Jee olen taas plussissa. HB
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hickory Smoked BBQ Bacon Cheddar Cheese Burger - no more

ViestiKirjoittaja Juusto » 03.04.2011 19:14

Jee olen miinuksissa!
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: Hickory Smoked BBQ Bacon Cheddar Cheese Burger - no more

ViestiKirjoittaja Revo » 03.04.2011 19:15

Moi oon Stalli-Tapsa
Avatar
Revo
 
Viestit: 55
Liittynyt: 01.11.2010 13:38

Re: Hickory Smoked BBQ Bacon Cheddar Cheese Burger - no more

ViestiKirjoittaja Lars » 03.04.2011 20:42

Hah, tuttu bussikuski. : D Älyhyvä tyyppi!

Niin ja onnea turnausvoitosta!
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: Hickory Smoked BBQ Bacon Cheddar Cheese Burger - no more

ViestiKirjoittaja Hai » 04.04.2011 14:53

Hmm hiano rapsa. Käytin kyllä Lookerin kyllä 3. pelissä ja Lookeroin itseni ja sain silloin vasta sen Tombin peliin. HB 4. peräkkäisestä voitosta ja jottei menisi offtopiciksi niin "jee oon taas miinuksissa!"
Avatar
Hai
 
Viestit: 70
Liittynyt: 01.11.2010 19:22

Re: Hickory Smoked BBQ Bacon Cheddar Cheese Burger - no more

ViestiKirjoittaja Luffy McAnkka » 05.04.2011 21:47

badganondorf kirjoitti: Propsit Juholle siitä, että tajusi Mespritien tärkeyden match-upissa, yleensä näen Mespritia käytettävän aivan väärin Gyaradosissa. Lopulta Juho evoaa kun ei uusinta Azelfilla käytäkään Time Walkia kun 3 Gyara on prizeissa, vaan käyttää Beben ja huomaa Gyaran puutteen ja scooppaa.
4-2

Mespritillä lukotetaan Reggien power ettet saa energiaa nopeasti Macholle, ei muuta? Samaa olin edellisenä päivänä tehnyt Karhun Macho-Dumboa vastaan. Jee, oon props ja fail.
Tasoloikkaa suoneen.
Avatar
Luffy McAnkka
 
Viestit: 260
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Ankkalinna

Re: Hickory Smoked BBQ Bacon Cheddar Cheese Burger - no more

ViestiKirjoittaja SP. » 06.04.2011 15:18

Hyvin kyl kusetat noinkin "huonolla" pakalla + sun ois pitäny hävitä finaali.
[15:13:37] <@Bumerangi-Hero> SP
[15:14]* Puhut nyt kanavalla #/nb/.

[17:39]<GumisGeppi> ei sellai mitään hirveetä kinostusta peliä kohtaan xP
Avatar
SP.
 
Viestit: 83
Liittynyt: 01.11.2010 11:43


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron