Slayerin Ristiretket 1: Kylmä totuus(Hyviksen regit)

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Slayerin Ristiretket 1: Kylmä totuus(Hyviksen regit)

ViestiKirjoittaja Slayer » 10.04.2011 22:57

Näin viikko sitten kuuluu viereisestä pydästä viidensadan metrin päästä: Slayer, tuutko hyvinkäälle???
Niin no...katotaan...lopulta sit päätin että keppana koitetaan...

Lauantai aamu aukeaa lintujen laulamisella ja pirullisella hämäryydellä joka tuo oman rauhallisuutensa minun kävellessä viitisen kilsaa keskustaan. Ai mun jalat...
Kierrän ympäri asemaa hermostuneena muutaman kerran ennenkuin porukka alkaa ilmestyy paikalle. Siinä pieni pelko on kieltämättä kun lippuja ei ole vielä ja me vain otetaan joku paikka ja toivotaan ettei kukaan halua sitä. Saatiin kuitenkin pitää paikat. Jej...Regimeta tosin kerjäs matsia...lostvilegar....EMMÄ HALUUU!! Lopulta päätän ottaa ja häviän zardilla kaikki, mutta en sentään helposti. Muokkaan viime hetkellä typpis linjan 1-1-1(koska tomb).
Siitä sit idlataan pasilassa vaihtojunaa ja lähetään matkaa. Trihän se siellä istua jökötti ja pian seuraan liittyi aina niin ihana Kumis. Tosin väsynyt Kumis.

Okei eli seuraan porukan matkassa itselleni ihan uuteen paikkaan ja siellä on kaiken maailman Herot ja muut hassut otuksen, joita silloin tällöin isommissa turnauksissa näkyy. Pakka tarkistus meni alle minuutissa(for...real?) ja aloin seuraamaan kun porukat pelaa iloisesti keskenään...siis ei mitään teollisuusvakoilua Hetken kestää ennenkuin aloitetaan itse toiminta. Pelaan siis tombeilla ja bts:llä varustettua zardia.

Kierros 1: Antti Kivikero (Uxiedonk)
Okei, edessäni seisoo eläke-unown...aavistan jotenkin miten tää menee. Kädessäni on unown q ja joudun aloittamaan. DONK!!!
Bad luck any1? oisko huonoin mahdollinen alku. Otamme hupimatsin, jossa saan normaalin alun ja voitan...voi miksi...no ehkä etten välittänyt...ei ollu taisteluntahtoa nyt taas...
0-1

Kierros 2: Matti Kettunen (Vilegar)
Hurraa...dejavu...junassahan vilegaria tulikin tahkottua. Alkuun saan vulpixin ja 2 manderia. Diskin vain enuja ja nostan lappuja. Heti perään nousee tombi ja pääsen tekemään jotain kivaa. Ihmettelen miksei hän vileplumettanut heti tombillaan, mutta sain senkin pienellä kyselyllä sitten myöhemmin peliin. Okei halusinko mä sitä vain oikeasti vai laskinko todennäköisyyksiä päässäni...Sanoisin että homma olisi ollut hoidossani ilman yhtä ainoaa onnistunutta fainting spelliä Mutta hyvä taistelun maku oli siinä ja nautin suuresti pelata hänen kanssaan. Kiitos hänelle. Voimani kuitenkin loppuvat koska vileplumen lukko ja jään yhden prizen päähän voitosta.
0-2

Kierros 3: Karri Mäkelä (Obamasnow)
Okei nopeasti hain kebun mukaani, koska en tajunnut että pitäisi syödä. On vähän nälkä ja toivon lyhyttä peliä että voin syödä...mutta joo ei sitten...Smearglet paukuttavat edestakaisin ja obama nousee valtaan hitaasti. Ohkoan kuitenkin beltitetyllä zardilla ja sama rumba toistuu vielä toisen kerran. Ajan päättyessä olen jo niin hyvässä tilanteessa että ei siinä olisi enää voinut hävitä. Uusi kierros alkaa enkä ehtinyt syömään...kirottua...
1-2

Kierros 4: Tony Packalén (Aono. Vilegar)
EIEIEIEIEI!!! Mitä pahaa mä olen tehnyt...Tony saa kunnioitettavan äkäisen alun ja tuijotan t2-3 genkkua joka hurlittaa kädestäni ainoan typhlosionini ja yhden zardin. On nälkä enkä olisi voinut luultavasti enää pärjätä joten scooppasin jotta pääsin syömään. Anteeksi vastustajalleni tästä raukkamaisesta liikkeestä.
1-3

Kierros 5: Milla Rantanen (Tyrannitar)
Oijoi. Tykkään kovasti tankista. Siis puhun nyt tyriksestä Saan jonkunlaisen alun, mutta penkillä on liikaa ei fireja ja tulivoima loppuu tyriksen kestävyyteen...voi voi voi...No sain ainakin pataan siltä miltä halusin. Inspiraatiota omaan pakkaan.
1-4

Kierros 6: Toni Maijala (Gyarados)
Jessus näitä vesipoksuja. Saan suhteellisen hyvän alun, vastustaja voivottelee omaa alkuaan. Muistaakseni smearglea ja karppi ja suhteellisen nopea diskaus karpeille, jotta gyara olisi iskussaan. Okei siis rescue enut pelastavat jokusen kerran tuon ilkiön ja weaknesin takia on vaikeahkoa vastata kovin nopeasti hänen liikkeisiinsä. Silti pistin mielestäni hyvin kampoihin, että en välttis autolossiksi sanoisi.
1-5

Sehän oli kivaa...Ainakin opin että tulipoksujen vähyys vaikuttaa radikaalisti zardin voimaan. Sen lisäksi trainerlukitus häiritsi liikaa omaa komboamista. Tästä ja monista muista syistä otan zard pohjan ja otan poket ja enut pois ja kasaan tyriksen alun. Seuraan hetken Kumiksen lystiä snorlaxilla(joo oli siellä se drapionkin...) Ja sitte Kysyjä rääkäsee että pitäis varmaan mennä. Fine, olen äkäisen liikkeissäni joten juoksen nopeasti tämän kiinni ja lähdemme neljästään Remimetan, Kysyjän ja Master Entein kanssa asemalle, josta kiireellä 3 minuuttia ennen lipunmyynnin sulkemista saamme liput turkuun asti. Junassa harjoitan tyriksellä Kysyjän dialgachompia vastaan köpelöä murksua politiikkaa. Huomautan, että pakassani oli vain 1 collector. Silti tilanne jäi 2-2 ja viimeinen peli jäi kesken saaden kuitenkin ohkottua itselleni yhden prizen enemmän...ei sillee että se mitään merkitsisi. Sitten kävellen kotiin ja rapsaa kirjoittamaan...

+Mukavia ihmisiä
+Regimetalle ja Master Enteille korttilainoista
+Kysyjälle Tyriksen kanssa jelppimisessä
+Vastustajilleni todellisuuden karusta näkymästä
+Karamellit kiertoon junassa :P

-Pakka petti, Tombit eivät sovi missään nimessä zardiin.
-Sijoitus oli huonoakin huonompi. Ylpeys kärsii.

Tällai ja seuraavaa ristiretkeä odotellessa...ehkä se menee jo tyriksellä<3
EDIT: Muistuttakaa jos jotain jäi mainitsematta...
True Fighter never gives up. He/She is true victor in the end.
Miun vaihtarit
Blogini
Avatar
Slayer
 
Viestit: 146
Liittynyt: 16.01.2011 16:42
Paikkakunta: Apinoiden planeetta

Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron