"Heitä kolikkoa, jos tails, heitä pakkaa." Hyge-rapsa.

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

"Heitä kolikkoa, jos tails, heitä pakkaa." Hyge-rapsa.

ViestiKirjoittaja Kumis » 12.04.2011 00:20

Näin aluksi.
Syvin anteeksipyyntöni kaikille, jotka tässä turnauksessa hävisitte minulle minun täysin uskomattomaan flippi-tuuriini.
Pelatkaa jatkossa parempia pakkoja.
Sitten itse rapsaan...


(tomorrow is) Lauantai, se päivä ennen turneeta:
KumisTheSwaffin tarinan loppu häämöttää edessä, ehkä jo tässä parin kuukauden sisään.
Tämän suuren hahmon muistoksi halusin pelata pakkaa, jonka saisin nimetä "Silent Hill":iksi, eeppisyyden ja lollin takia.
Koska joskus minulla oli pakka, jonka nimesin Starry Hillsiksi, pakan oli pakko pelata Snorrea. Tämän kaveriksi tarvitsin jonkun Dark-typeisen. Noh Drapionit olivat käsillä. ERL:iän halusin pelata, koska ebin pahvi on ebin.
Löin listan kasaan ennätyksellisesti klo 0:11 La-Su yönä.

Turnee paikalla pieniä modauksia, duh, lopullinen lista tämännäköinen.

Silent Hill
3-2-2 Drapion Lv.x
2-2 Snorlax Lv.x
1-1 ERL
1-1-1 VilePlume
2 Sableye
2 Spiritomb
2-1 Uxie Lv.x
1 Azelf
1 Unown Darkness
1 Unown Q
1 Skymin

4 Collector
3 Bebe
4 Judge
3 Twins
1 Black Belt
2 Seeker

1 Communication
1 Luxury Ball

3 Rainbow Enu
3 SPCL Dark Enu
4 DCE
2 Rescue Enu
2 Warp Enu

Monikohan luuli, että tätä pakkaa on mietitty enemmänkin?
Eip, oli ehtoja mitä pakan piti pelaa ja nämä kortit täyttivät ehdot -> pelaan tätä.
En hirveästi ollut turnee menestymisestä välittänyt, mutta sen verran ajattelin yrittää että pistin Vileplume-linjan, ERL:in ja läjän Twinsejä sisään. Että jos vaikka jotain sais johonkin väliin haxattua.

Sunnuntainpuolella jo:
Klo löi 1 yöllä ja ajattelin mennä nukkumaan.
Klo 4 lopetan Animun katsomisen ja menen nukkumaan.
klo 6 herään ja aloitan pelaamisen.
Pikku hiljaa kohti junaa, jossa kohtaan Trin ja läjän muuta vähäisempää porukkaa.
Trille sitten perustelen Drapionin pelaamista, että:"Kyllä ne headsit johonkin turnaukseen tulee". Tähän Tri kertoo suurten lukujen laista ja toteaa että saatan aika kauan joutua pelaamaan.
Turnee paikalle ja Tonun avulla pakka kasaan. Ilmoittautumis jonossa Steve:llä on näytettävää, Drapion Lv.x. Näytän omani ja naureskellen Hi-Five.
Ilmoittaudun ja lähden etsimään ruokaa, jota tarjoaa paikallinen pizzeria kahvin kera. Aamupelastettu.
Koomassa pelaamaan... ->

1-Kierros: Luffy Promogon/Dialga G Lv.x

Hirveästi en tästä pelistä muista, kohokohdat kuitenkin...
Eipä paljoa Vileplumesta iloa kun Dialga G Lv.x pamahtaa peliin alta aikayksikön.
Ensimmäisen Drapionin tullessa Luffy lukee pariinkin otteeseen mitä kortti tekee.
Porygon 2 kehittelee itseään evoluuttereilla ja pian toinen ilmaan tuu lahtaamaan lihaa alas, josta syystä joudun tappiolle.
Warp-Enulla kikkaillut penkille Drapion Lv.x:än ja mietin, kuinka saisin 120hp Porygon-Z:n alas.
Tri-Poison: Heads
Haen Twinsillä ERL:in (Luffyn ilme oli näkemisen arvoinen) ja Shaymin siirtelee tarvittavat energiat sille. Detonation Spin tekee tarpeeksi ja olen taas pelissä mukana.
Luffyllä ei juuri muuta ole enään pelissä, mutta viel en uskalla Thunder Fallaa, koska jäisin itse 1 prizen päähän ja hän 2:den. ERL:iällä karkuun ja Uxie Lv.x riehumaan.
Pian lähtee Luffy viimeiseen yritykseen Uxiella ja saa kuin saakin expert beltillisen 140hp Porygon Z:n täysissä voimissaan hyökkäilemään ja nousee taas johtoon prizeissä. Aikakin huudettu.
Pysähdyn hetkeksi ja sydän hakkaa 9000FPS, koska jos tämä ei onnistu, tulee ensi vuorolla Porygon Z Lv.x ja hei hei energiat.
Tri-Poison: Heads
Pelaan ERL:ille energian ja Black Beltin peliin. 3 Prizeä nousee penkiltä ja edessä oleva Porygon kuolee poisoniin vuoron päätteeksi. 4 Prizeä ihan yhtäkkiä.

Hax on Hax.
Win1-0

2-Kierros: Jesse-Hero Kingdra/Prime
Sableye alku, Spcl Dark kädessä. Herolla yksinäinen Horsea. Donk.
Win 2-0

Ruokatauko + donk = ruokaa ja turhan paljon extra aikaa. Viereiset pöydät vetivät myös donkit niin kauppareissulle oli enemmänkin porukkaa.
Normi turnee spurdoilua, pianon säestämänä. Liityin myös osaksi Aonon legendaarista haaremia, aka. Heron Tuntemattomat Naiset.
Pelit jatkuu ja asdf mikä match-up.

3-Kierros: Kivimäki-mael LuxChomp

ItsePeli:
LuxChomp on aina omo-pesuainetta, kun sitä vastaan joutuu pelaamaan, pesee se "kaikki" muut pakat vaan niin hyvin.
Sinnittelen minkä pystyn, vaan heti alussa huomaan sekä Vileplumen että Azelfin olevan prizeissä.
Noh, sinnittelen ja Judgeen ja sinnitelen ja räpiköiden saan vileplumen peliin ja sinnitelen ja judgeen ja LOPULTA!
ONNISTUN!
ERL!
MINUN IDYLINI!
Saan pelin naurettavilla Drapion/Vileplume lukituksilla ERL:in päähän suddenista ja vielä siihen suddeniin.
Noh, LuxChomp varmana on suddenissa parempi kuin minun läjä, toivon taas Sable Donkia.

Sudden:
Aloituskädessä Sable ja Snorre, päätän lähteä Sablella ja toivon että Kivimäeltä löytyisi Unown Q. Chomp C, hmmm.
Pohdin hetken ja ritriittan Snorren eteen ja passailen vuoroa.
Kivimäki ei selvästikkään tiennyt mitä tehdä, tai että mitä tapahtuu. Hän hakee Cyrusilla itselleen SP radarin ja muut ainekset ensi vuoron snipuumista varten ja iskee Snorlaxiini.
Repeän nauramaan ja pelaan kädestäni Snorre Lv.x ja DCE. Powerilla nuq ja 50 tuplaweaknessiin.
Kivimäkikin lukee korttini.

Win 3-0

Tässä vaiheessa ei enään välittänyt mistään. Paras turnaus sitten vuoden X. Niin monta uutta "wtf?" saavutusta ettei mitään rajaa.

4-kierros: Vile/Lost/Gar

Isto, aina niin itsevarma vastustaja, joka kuitenkin ei tee virheitä. Minä, noh, minä, koskaa riski kenellekkään.
Aina kun pelasin jännemmän pahvin peliin, Isto otti sen tovin ja luki mitä kortti teki.
Siinä sitten, kuitenkin kun jonkun aikaa kerettiin pelata Isto huomasin, että jotain vaaroja pakastani löytyy.
Johonkin väliin tuon Snorlaxia eteen, joka pilaa pienimmätkin mahdollisuudet.
Vaan oma startti sen verran hidas, että jään jalkoihin.

Loss 3-1

Vähän harmitti, omaan pelitaidottomuuteen meni, enemmin kuin flippeihin.

5-kierros: "MM"-Tom Råås LuxChomp

Nyt, todellinen LuxChomp-peli.
Taas jälleen, joka kerta kun jännä-pahvi tulee peliin, Råås lukee ja tarkkaan. "ETKÖ SÄ MAAILMAN MESTARI OSAA KORTTEJA EDES!?"
Judgeilu ei auta ja Luxit ja Chompit tulevat yli.

Loss 3-2

6-kierros: Rixumies LuxChomp

Taas SP:tä vastassa, tunnen tappion suonissani, mutta mietin hetken ja tajuan.
"Eihän sulla ole Luxray Lv.xiä kun en oo lainannut"
Siispä...

6-kierros: Aono Vile/Lost/Gar

Toivon voittavani ja oppivani jotain mahdollisesti tulevia Genkkuja vastaan.
Aono ei kuitenkaan saa mitään ja helposti voitan pelin.

Win 4-2

Varmasti Top-8 ja vieläpä moni Genkku myös, ehkä mahdollisuuksia korkeammalle?

Top-8: "Brie"Juusto Vile/Lost/Gar
Juusto, rakas ystäväni.
1-peli:

Minä väännän ja väännän ja yritän, vaan ei. turpiin tulee.

2-peli:
Minä väännän ja väännän ja yritän, ja lopulta Juusto ragee ja scooppaa.

3-peli:
Aika huudetaan kohtaan X ja kikkaillaan. Olen 1 Prizen häviöllä viimeisellä vuorollani, koska Gengar SF ampui juuri alas Unown Darkkini.
Tri-Poison: Heads
Pelaan Black Beltin ja Scorppion Grabble. Kivasti kuolee Tripla poisoniin Genkku eikä tule fainting spelliä.
Seuraava prize vie. Juusto tuo Uxien eteen, pohtii hetken ja tekee 40 Drapioniini.
Tri-Poison: Heads
Pelaan Warp Enun Drapionille, tuon snorlaxin eteen ja passaan.
Juuston Uxie level uppaa ja iskee 60 Snorlaxiini.
Tri-Poison: Heads
Level-Uppaan Snorlaxin ja pelaan DCE:n. Tarjon kättä Juustolle.
Hetken Juusto tuntuu sykkivän ragea.
Kättely ja eteenpäin.

Win

LoL, Drapion @ top-4

Top-4:Vile/Lost/Gar

aina niin itsevarma vastustaja, joka kuitenkin ei tee virheitä.
1-peli:

Sableye ja enu. Istolla solo-Q.

2-peli:
Peli ja pidempi semmoinen. Isto niskan päällä ja Lost Zonettaa pokejani kiitetävään tahtii pois. Kaikin keinoin onnistun lykkäämään Lost Worldin peliin tuloa.
Lopulta Isto kyllästyy odottelemiseen ja alkaa pudottamaan pokejani pois.
Twins ja ERL peliin energialla.
Iston ilme +1

Sudden:
Toivon Sablella Donkkia, en saa sitä, enkä kyllä mitään muutakaan.
Päätän yrittää hyökkäillä edessä nököttävää Spiritombia alas, vaan turhaan.
Lopulta joudun judgeemaan ja toivomaan ettei Isto saa energiaa, koska Gengar SF istuu penkillä odottamassa voittoa.
Isto saa, kops sanoo Unown Dark.

3-Peli: (Tästä matsista en nyt ihan 100-varma ole miten meni, pätki ja lagi aika paljon muutenkin koko topcut)
Sable rushhii heti alkuun 3 prizeä ja saan sillä aikaa setupattua Drapionia.
Viimeisellä sablen tapolla nousee 1 supo liikaa ja genkka onnistuu kummittelemaan Sablen alas.
Pelaan Azelfin ja nappaan poken pois prizeistä. Pelaan supporterin ja alan laskemaan numeroita, jotka uskoisin Iston laskevan. Teen X damagea Genkkuun. Kädessäni 7 korttia.
Isto pelaa vuoroaan ja poltergeistaa. 0. Kiva, Mukava, Pyöreä 0. Pistin Azelfilla pois viimeisemmänkin supportterin mitä oli.
Isto pohtii hetken ja luovuttaa.

Win

Iskee sääli, Istoa ja tämän vaivalla kerättyjä ratingejä kohtaan.
Hän vaan tokaisee, ettei yhtään haittaa. Kauden parhaat pelit yms. Muutenkin jää varmana turnauksessa ratingpisteissä voitolle.
Kiitorata voittoon loppu suoralla. Juusto tulee vielä mainitsemaan, että todenäköisesti helpoin Genkku vastassa.
Tiedän pelaavani flippi pakkaa ja tiedän, että olen puhtaalla tuurilla finaalissa. joten en hirveän korkealle nosta omia prosentteja.
Hyvä niin.

Finuuli:Kortti-hai Vile/Lost/Gar
1-peli. Jaa, kappas. Saan Unown Q alun, Donk. Häviän

2-peli. 2 Twins ja 1 Seeker käteni supporterit. Vuorolla 6/7 vasta ensimmäinen kunnon supporter. Siitäpä sitten nopeasti ovat pokeni Lost Zonessa. Stallailen miten haluan ja pelaan vielä ERL:in mehustelemaan. Kyllähän se Lost World sieltä tulee.
Esakin käy pudottamassa prizet, kesken pelin.

Ei niin hyvät pelit finaalissa, mutta hyvä fiilis.
Hienoinpia turnauksia mitä pelannut, vaikka kyllähän toki joo flipeillä osuutta asiaan.
Turnee ottaa vielä suunnan parempaan kun Hese miitissä muistellaan wanhoja hyviä aikoja, kuten Sikrit Base miittejä ja kuinka joskus vuonna 1 ja 2 ekaa kertaa tavattu tätä vanhaa populaa. Trikin kuulemma minua nuoremman näköinen .
Tarinointia ja naureskelua. Kotikyydin porukat lähtevät ja yksin Aonon ja tämän heilan kanssa juna-asemalle lagailemaan... kylmään... viileään... ulkoilmaan.
"KENEN IDEA OLI TULLA SEISOMAAN TÄNNE KYLMÄÄN!" Utelen. "Sun". "No onneks ei oo kylmä" Totean.
Juna matka arkista juttelua koomassa ja sitten Tikkurila...
Esa joskus kertoi rapsassaa kuinka "kylmä tuuli viilsi" tämän kasvoja tai jotain vastaavaa.
Pistän musiikin korville ja aloitan kävelyn mukavan viileässä ilmassa kotia kohti.
En ihan heti muista, koska olisi musiikki kuulostanut niin mukavalta tahi koska taivas olisi ollut niin kaunis.

Plussia ja Miinuksia, hyviä ja huonoja, kauniita ja rohkeita.

+ Suurten Lukujen Laki, vai miten olikaan.
+ Kortti-Hai viimein voitti Finaalin.
+ Derpion, drapeon, etc
+ Vaihelevasti käsittämätön flippi tuuri
+ Peleissä tulleet "maailmaa mullistavat" combot.
+ ERL
++ Ne vanhat hyvät ajat

- Noh, flippi pakka, voitat flipeillä, ihmiset valittaa.
- Donkkailut suuntaan sun toiseen, ei oikeen hyvää pöpeä se.
- Järjetön väsymys, en ole edes hirveen varma miten oikeen pelikertomukset menee...
- Väsymys^2, pelivirheitä, joista olisi voinut warningeja jaella.


Ei sen kummempaa jaksa satuilla, pitkästä aikaa tein rapsan jee!
Seuraavaa Kumista odotellessa~~


tldr; heitin paljon headsejä, ei muuta.

6 postaukseni, jee.
Kumis
 
Viestit: 12
Liittynyt: 09.12.2010 21:49

Re: "Heitä kolikkoa, jos tails, heitä pakkaa." Hyge-rapsa.

ViestiKirjoittaja R0xu » 12.04.2011 00:56

Kumis finaalissa <3<3<3

Harmi kun pakka petti vikoissa peleissä.

E: pitsas oli hyvää
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: "Heitä kolikkoa, jos tails, heitä pakkaa." Hyge-rapsa.

ViestiKirjoittaja Tonu » 12.04.2011 07:30

Eiks toi oo *sun* viides postaukses mut tol accol postattu kuudesti? xP

Flipeillä ansaittu toka sija. vähän niinku mun Wörlds top-32 flipeillä (20+ Heads, ~4 Tails). xD
HB sijoituksestasi. :>
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Heitä kolikkoa, jos tails, heitä pakkaa." Hyge-rapsa.

ViestiKirjoittaja Roseanni » 12.04.2011 15:00

*facepalm*
Gräts nyt kuitenki tokasta sijasta. xp
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: "Heitä kolikkoa, jos tails, heitä pakkaa." Hyge-rapsa.

ViestiKirjoittaja Luffy McAnkka » 12.04.2011 17:08

Hauska peli oli meillä, ei haitannut yhtään et hävisin Tri Poison flippiin. Harmi kun kun et voittanut finaalia, mut 2.sija Skorpparilla oli hieno saavutus. Peli Istoa vastaan oli yksi parhaista minkä olen koskaan nähnyt.:D
Tasoloikkaa suoneen.
Avatar
Luffy McAnkka
 
Viestit: 260
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Ankkalinna


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron