"Cool!" - Originalin kaksoisvoitto//Hyvinkään Statet

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

"Cool!" - Originalin kaksoisvoitto//Hyvinkään Statet

ViestiKirjoittaja The Miikku » 12.04.2011 21:20

Harvoin kirjoitan rapsoja turnauksista, vaikka mieli tekisi. Yksi syy minkä takia en kirjoita, on se, että juontua tulisi ja tulee olemaan peleistä vähemmän kuin muista. En muista päivän kahden jälkeen tarkasti peleistä mitään enkä muista ikinä muista kirjoittaa muistiinpanojani itselleni, että muistaisin kirjoittaa. Mutta nyt voin kirjottaa huoletta muustakin, ja pelitkin on hyvässä muistissa vieläkin. Ja muutenkin onhan nämä vipatkin statet, miksi ei kirjoittaa? Ja tässä rapsassa tulee esiintymään muutama inside vitsi, ei kannata päiväänsä pilata niillä.

Perjantai 8.4.2011

Fiilikseni olivat karmeat. Olin kipee. Itseasiassa, sitä olin ollut koko viikon. Virtaa ei ollut pelata yksikseni Pokemonia, vaikka yleensä sitä teenkin mielelläni. Virtaa ei ollut mihinkään. En tiennyt, olisinko huomenna kykenevä lähtemään Hyvinkään Liigaan ja Tapsalle koska olisin varmasti kipee vielä huomennakin. Makoilin koko päivän ja mietin että pitäiskö pakkaa muokkaa. Totesin, ettei kannata lähteä muokkaa pakkaa ellei testipeleillä ole todistettavasti tullut joitain ongelmia/vikoja. Päätin siis olla koskematta pakkaani sinä päivänä.

Menin nukkumaan jo kahdeksalta. Halusin saada pitkät yöunet, ja maksimoida parantuminen nukkumisella. Harmikseni, sain unen vasta ekaa kertaa kello kahden paikkeilla. Noh, ei aina voi onnistua.

Lauantai 9.4 2011

Heräsin. Olo tuntu neutraalilta. En ollut kylläkään terve, mutta en sairaskaan. Pirteä kyllä olin. Laahustin yläkerran suihkuun. Mietin vanhempien reaktiota, ja pääsisinkö matkaan vai en. Alaspäästyäni, pystyin vakuuttaamaan vanhempani olevani tarpeeksi terve. Kerroin pitäväni huolta etten vilustu, ja pysyn muutenkin sisällä muutamaa kävelyä lukuunottamatta, pukeutuisin kunnolla ja jne. Vanhemmat suostuivat, ja hypin innosta.

Pakkasin reppuni, ja hyppäsin ainavalmiiseen audiimme, joka kiidätti minut Seinäjoen rautatieasemalle. Seinäjoen rautatieasema puhku väkeä, ilmiselvästi joku tapahtuma oli tulossa, noin 70 vuoden ikäisiä koko halli täynnä. Solutttauduin joukkoon odottamaan junaa, joka saapuikin totutusti myöhässä. Junasta löysin itelleni ihan hyvän paikan. Lottokone(lippuautomaatti) oli arponut minulle paikan jonnekkin vaunun päähän, käytäväpaikalle, kun koko vaunu oli aukkoja täynnä. Yleensähän se täyttää keskeltä ja sitten ikkunapaikat, pätkikö VR:llä vaihteeksi logiikka, tiedä sitten.

Junassa inspistelin että josko kokeilisin pelata ittekseni, kerran virtaa hihkuin ja puhkuin kun kerran olin matkalle päässyt. Totesin että kyllä tulen pelaamaan paljon muutenkin, joten tyydyin Spotifityn kuuntelemiseen. Sillähän se aika hurahtikin ja olimme yhtäkkiä Tampereella. Jatkoyhteyteni piti lähteä vastapäiseltä raiteelta, ja olin Jounin kanssa sopinut lastenvaunu-raidaamisen. Näin 2 lastenvaunua, ja mietin, että jos olisin Jouni, menisinkö lähimpään vaunuun, joka oli siis lähempänä portaita, ja herkemmin täynnä vai menisinkö kauvempaiseen, pitempi matka mutta varmemmin tyhjempi. Totesin että Jouni olisi 90% todennäköisyyksillä ensimmäisessä ja sieltähän se löytyikin.

Juttelin Jounin kanssa tavallisia ja kuuntelin juttuja. Jounin kans reissaamisessa on aina hyvää se, että voit vaan kuunnella juttuja jotka ei kyllä lopu. Mielelläni kyl kuuntelen kuin puhun, ja Jounin jutut yleensä on hienoja. Puhuttuamme aikamme ja pelattuani testipelin(jonka hävisin) saavuimme pian Riksuun. Asemalla kysäisin Jounilta olisiko hänellä hajuakaan miltä raiteelta. Jouni vastasi että varmaan raide 8. Naurahdin ja sanoin antavani Jounille vaikka mitä jos Riihimäellä on kahdeksan raidetta. Noh, onneks Jouni hyvää kuuloaan ei kuullut sitä, muuten varmaan kaduttaisi.

Hyppäsimme Riihimäellä junaamme, joka vaivaisessa parissa minuutissa kiidätti meidät tänne Pokemonin paratiisiin - Hyvinkäälle. Olin aina halunnut käydä Hyvinkään liigassa. Seinäjoella oli ollut aloitettuani iso, mutta huono liiga. En siis tiedä miltä edes tuntuisi olla tarpeeksi isossa(+10) liigassa joissa jokainen olisi vähän pelitaitoisempi. Seinäjoella kun ei ole lisäkseni kuin 3 kivimäkeä, laadultaan ei mitään vikaa mutta samat pakat ja vastustajat puuduttaa, ja isommalla pelaajamäärällä saataisiin pelattua useampi samaan aikaa. Noh, kaikkea ei voi toivoa.

Mutta Hyvinkään liigan teki erityisesti sen, että siellä oli Suomen mestareita todella monia, ja jopa parin maailmanmestariakin löytyi, joskin toisen pelaaminen on vähän tauotetumpaa. Mutta eihän tuollaista saldoa voi verrata edes mihinkään muihin liigoihin. Vaikka Kangasala/Pälkäne akselilla on huippupelaajat, on liiga sen verran tuore ettei plakkariin ole kerennyt vielä kiertymään saavutuksia niin paljoa. Ehkä ajan myötä niitäkin ilmestyy. Olisi siis kiva päästä joidenkin vähän vanhempien pelaajien kanssa kun kokemusta löytyy, ja kanssa kokemuksen myötä taitoa pelata.

Chapter 2 - Race for Galaxy

Hyppäsimme junasta ja kävelimme Jounin kanssa tuttuakin tutumpaa rautaportaita ylös. Näimme oikealta saapuvan kolme tuttua hahmoa, Tatin(jolta muuten ei rahat lopu), Tapsan ja Tonin. Jäimme venaamaan ja lähdimme yhdessä kävelemään tuota Hyvinkään liigaa päin. Koko matka juteltiin jostain turhasta, kuten Jounin storyt "I wanna be the guy" tai kuinka Tatin rahat ei ollut loppuneet Hesessä. Tapsa tarjosi matkan alkajiksi mulle limsanloput, propsit siit.

Kävely olisi kyllä ollut varmaan muuten mukava, mutta kaulahuivi, kuumuus, ja flunssa teki siitä epämukavan. En ollut varmaan ihan sosiaalisempaa porukkaa joten tyydyin kuuntelemaan muiden juttuja ja seurasin muiden perässä.

Saavuimme K-Kauppaan. Etsin räiskäleeni, spottasin Cup-A-Soupin(ei alkuperäinen), petyin, noukkasin Kokiksen, ja tallustin kassalle venäämään. Mietin jotain ittekseni, ja lagasin kun muilla oli kehittelevää keskustelua menossa. Tatti mainitsi että ei pääse pelaamaan pelikonetta, koska täyttää vasta huomenna. Naurahdin sille hetkiseksi. Kävelimme tuttua tutumpaakin alamäkeä Hyvinkään päiväkerhoon, jossa liiga siis olisi. Sisällä jo peruskalusto akselistolta Isto-Matius-Milla odottelikin jo ihmisiä.

Pääsin istuskelemaan ja rupesin ekaksi pelailemaan Millan kanssa. LostVileGar meinasi olla huonossa hapessa ja tuntuisi etten osaisi pelata sitä vastaan jos sellaisen kohtaisin. Pelailimme 4 peliä jotka kulki aika hienolla tavalla. Ekan Milla donkkasi t1, toisen itse seeker donkkasin joskus t5, kolmannen pelin fainting spellit meni tailsiin tehokkaasti, ja mewini ajeli läpi Gengareista, koska pääsivät aina uudelleen ja uudelleen combeen kautta peliin. Neljäs peli meni tiukaksi, mutta sain strugglattuani voiton. Samaan aikaan olin seurannut Tapsa vastaan Isto pelejä. Isto mollasi(tsemppasi) Tapsaa todistamalla kuinka hän teki vääriä siirtoja. Naurahdin ja totesin että ehken sittenkään haluaisi kohtaa totuutta ja olla Istoa vastaan, mutta vitsillä.

Istoa vastaan pelit ei sujunut niinkuin tapaavat. Sain hyviä alkuja, mutta ensimmäisen pelin, lukuunottamatta paria misplayta jonka tajusin minuutin sen jälkeen, olisin ehkä pärjännyt vähän paremmin. Lock Up oli asia mitä en olettanut tulevan mut kaikkeen voi yllättyä. En muistanut käyttää warp enua ja healata mewiä, ja senpä takia melkein hävisinkin.
Iston kanssa pelaamisessa on sinänsä hyvä puoli että voi jutella vaikka mitä muuta muita rentoja juttuja samalla ja olla muutenkin rennommin.

Toisen pelin ajattelin ajaa agressiivisesti Gyaralla, ja jättää mewittelyt siihen. Gyara ottikin hienosti 3 prizeä kaikesta Tombeista ja Uxieista, mutta sitten kun ensimmäinen SF tuli(lvl.X) eteen, alko peli alamäkeä. Gyara lähti kerrasta, Tail revenge ei tappanut Gengaria kerrasta. Fainting Spellit meni 1/2 headseiksi, ja sehän riittikin helposti. En tiedä, olisko pelkällä Gyaralla siis mitään mahdollisuutta.

Kolmas peli, yritin olla vähän ovelampi. Sen sijaan, että tulisin normaalisti gyaralla agressiivisesti, tai sitten tulisin mewillä vähän myöhemmin iskujen vaihteluun, päätin tulla kummallakin. Otin Gyaralla 3 prizeä alkupelissä. Ja kun sieltä se SF iski pöytään rankaisemaan Gyaraa olemasta niin helposti tapettavissa, tulin mewillä(olin lostannut t1, hyvä alku siis) ja tapoin Gengarin. Tuurikseni Fainting spell napsui kaikenlisäksi tailsiin. Isto tuli Lostgarilla, yllättäen, vetäen kahdella bätillä ja Cursed Dropilla mun Mewin alas. Hain Combeella alas Gyaradosin takaisin peliin ja löin LostGaria. Tässä kohtaa en muista miten peli jatkuit, mutta loppui että voitin juuri ja juuri 1 Prizellä.

Olin siis keksinyt että miten voisin edes voittaa yhden pelin LostVileGaria vastaan. Hyvä alku oli kyllä ollut, mutta ei Istonkaan alussa ollut mitään huonoa. Ilokseni mietin että tuskin montaa LostVileGaria kuitenkaan tulisi Senioreissa olemaan, saa nähdä. Lähdin pöydästä, kävin heittääs räiskäleeni itelleni, kävin tervehtimässä Minttiä, aonoa, Sami Saarikoskea, Cajta ja kivikeroa ja pelasin Samppa123 pakalla(Pure Raichu) kerran ja menin sohvalle makaamaan. Tauti oli pistänyt vähä kuntoni vielä huonompaan kuntoon kuin se oli aikaisemmin ja sen takia halusin levätä. Noin tunnin levon jälkeen pääsin pelaamaan tätä Race For Galaxyy.

Tapsa oli roudannut Reiskan mukaansa tänne, ihan meidän iloksemme, ja pari lisäosaakin oli ilmestynyt ajan kanssa. Voivottelin oloani Tapsalle ja Tapsa käski ottaa lääke jonka olin varannut mukaani. Totesin että lääkkeeni oli tulossa. Pian se Tatti ja Toni saapuikin ES:ni kanssa takaisin. Kyllähän se melkein onkin lääke, ainakin melkein. Reiskaa pelattiin Matius, minä, Tatti(jolta muuten ei rahat lopu kesken), Tapsa ja Tonin kanssa yhden rundin verran, jonka vielä sain voitettua. Onhan ne Alienit brokeneita, varsinkin jos nostaa Alien Tech Instituten ja muutaman Alienlapun. Kiva peli. Sen pelin jälkeen pakkasin nopeesti tavarani jotka Tatti oli levitellyt lainatessaan multa pinkallisen lappuja ja lähdettiin valmistautumaan puuduttavaan kävelyyn. Mintin äiti kutsu mua kyllä hyvin ystävällisesti heille yöksi että pääsisin heiltä turnaukseen aamulla, mutta jouduin kieltäytymään koska olisin menossa Tapsalle. Kiitos kuitenkin kutsusta.

Lopulta päästyä matkaan. Muu porukka(Tatti, Tapsa, ja Toni) keskusteli Narutosta kovaa tahtia, ja Tatti kertoi jostain kohtauksesta, jossa joku ihminen tunsi yhden sekunnin vuosisatana. Tästähän sai vaikka mitä maata mullistavaa läppää joka melkein ylittikin naururajan. Noh, pääasia että oli hauskaa, edes sarkasisesti. Jonkun matkaa talsittuamme Matius tulee upeissa aurinkolaseissaan ja fillarillaan huutaen peräämme. Käännyimme kattomaan, ja hän kyseli onko kellään unohtunut musta Dragon Shield boxi täynnä kortteja. Katoin kerran Tattia(jolla sitä pätäkkää kyllä riitti) ja totesin sen olevan mun. Kiitin Matiusta vaivannäöstä, ja jäi Matius talsimaan meidän kanssamme. Juttelimme pääosin paluumatkan koulusta, ja Tatin(ja massia riitti) kanssa yläasteesta, ja sen poissaoloista. Totesin että molemmilla olisi maanantaina alkava TET-viikko. Joskin Tatti(kazing kazing) menisi Isänsä firman töihin, ja eikä tarvisi tehdä töitäkään edes maanantaina. Matius hyvästeli porukkamme lähellä loppua ja pääsimme vihdoin junaan.

Chapter 3 - Lahti seikkailu

Junassa oloni oli vähän väsynyt. Varsinkin kun tekemisen puute oli suuri. En jaksanut pelaa korttia. Videopelejä ei ollut messissä. Reiskaa ei mahtunut pelaa. Onneksi mahtava juttuseura(Tatti, Tapsa ja Toni) pelasti tylsyyteni. Mutta sairauteni oli imenyt jo sen verran voimia huonojen yöunien lisäksi etten itse jaksanut puhua taikka kommentoida. Koomasin vain ikkunasta ja kuuntelin. Ja niijoo, pidin myös BT-S pystyssä. Tärkeää indeed. Matka kuluikin nopeasti ja vähän virkistyinkin matkan aikana. Saavuimme pian Lahteen halvan matkan jälkeen, moikkasimme Tattarin(rahaa riitti) ja hyppäsimme Tapsan isän autoon(Minä, Tapsa ja Toni). Tapsan isä tervehti meitä iloisesti ja oli muutenkin iloisella ja puheliaalla päällä. Todella ystävällinen. Kiertelimme lahden keskustan kautta Tapsan asuntoon. Ensimmäiseksi sinne päästyämme alkoi TCG miettiminen. Toni mietti mitä kortteja puuttu, ite lainailin kortteja ja Tapsa vaan inspisteli lappuja meidän kanssa.

Saunavuoro kutsui pian meitä saunomaan. Epäroin kipeenä tulemisesta saunaan mutta päätin sittenkin tulla. Kierimme hissillä takaisin maantasalle, ja menimme saunaan. En katunut tulemista, en ollut saanut saunaa moneen viikkoon koska remontti kotonamme on estänyt sen. Ja saunaseurakin on harvoin näin hyvä. Juttelimme kaikesta randomista, kun ajatukset olivat kaukan TCGeestä, mielikin oli korkealla. TCGeestä harvoin voi vitsailla ilman että turhautuisin. Meisinki oli siis ihan hyvä. Pestiin ja haettiin Fantat ja mentiin takaisin ylös. Aloitettiin syömään Tapsan äidin valmistamaan pitsaa, joka oli muuten hyvää omatekemäksi.

Sen jälkeen Toni ja Tapsa halus pelata pelin, joka kestikin hetkiaikaa. Selailin foorumia sillävälin ja kysyin Istolta mesessä josko se osais neuvoa Tonin puuttuvia kortteja, kun Esaa ei näykynyt, ja tuskin muutkaan olis tiennyt. Tiedä sitten. Pitkän pelin jälkeen alettiin pelaamaan Reiskaa, jossa otin ihan löylyytyksellä pataan Tonilta ja Tapsalta, ja toista erää ei jaksattu pelaa. Pelasin yhden TCG pelin Tonin kanssa, Machamp vs MewGyara, ja totesin että joko Machampin pelaajan pitää osaa pelaa ihan hullun hyvin, tai sit evotan pahasti, häviän. Tai sit outspeedi sieltä päästä. Tai huono alku. No onhan niitä mahdollisuuksia. Mutta kunnon pelissä pitäis ajellakkin.

Tuon pelin jälkeen alkoi Epic Brawlmontage Tapsan kanssa. Saatiin monet naurut niistäkin peleistä. Mutta sen jälkeen kello alkoi ottamaan jo tarpeeks kovaa vastaan. Ajateltiin menossa ajoissa nukkumaan ja sitä ruvettiin toteuttamaan. Päätin jattaa pakkaamisen ja pakkalistan huomisen puolelle. Pesimme hampaat ja mentiin nukkumaan. Vaihdettiin jotain kuivaa läppää vielä vähän ennenkuin nukahdettiin kuten: Jos Korttihai olisi Korihaiden manageri, sen nimi olisi PankkiKorttiHai

Chapter 4 - Itse Turnauspäivä

Turnauksella itsellään ei ollut mulle väliä, kunhan en miinuksille pelaisi ja menettäisi rankingiani. Byet oli plakkarissa, mutta olisihan kiva voittaa aina. Paineettomana se voisi onnistuakin kun ei tarvisi olla selkä seinä vastaan tilanteessa ja voi vaan pelata rennosti.

Heräsimme Tapsan isän herätykseen. Kaikki vähän rössööksissä nousivat pystyyn omaan tahtiaan. Kävin pukemassa vaatteet ja hyppäsin aamiaspöytään. Söin ekaa kertaa muromyslejä, propsit siitä. Toni ja Tapsa keskustelivat jotain syvällisempää, ite vaan koomasin. Jonkin ajan kuluttua päästiin pakkaamaan, ja pakkailun lähteen muutaman minuutin venailut ja lähtö. Hyppäsin Virtasten Turkoosiin Toyotaan, joka kiidätti Audin veroisesti minut rautatieasemalle, joskin nyt oli porukka parempi. Siellähän se Tatti odottelikin meitä Anti-Hero lippiksensä kanssa. HBeetä tähän kohtaan, ja kun Tatti(miljoona miljoona euroa~~) mainitsi saaneensa 700€ mummalta, meinas kyllä lähtee suu auki. Mä saa mitenkään niin paljo keltäkään rahaa, kerralla. Noh, siellä päi sitä rahaa kai sitä on. Hyppäsimme junaan jossa Tatti alkoikin kovaa tahtia tekemään pakkaa. Jonkin näköistä sieltä iskikin, ja iskin kuulokkeet korviini. Kuuntelin matkan ajan musaa, kunnes päästiin Riihimäelle. Olin jo nousees junasta mut tää juna osas muuttaakki tarpeensa mukaa ittensä Hyvinkäälle meneväksi junaksi - cool(Tatti varmaan osti sen). Istuimme siis junassa vielä hetkisen ennenkuin pääsisimme tuonne ihanaan ilmastoon kykkimään.

Lopulta Hyvinkäällä. Kello oli 09:00 ja meillä oli aikaa ennenkuin edes turneepaikka aukaisi. Talsimme R-Kioskia päin keskustellen kaikesta randomista. Oloni oli vähän pärinän ja väsymyksen rajalla joten muistikuvani ovat heikossa. Kuitenkin pääsimme R-Kioskille, joka oli kiinni. Siitä tyrmistyynenä menimmekin koulun pihalle istumaan. Penkeillä pelasin Doodle Jumppia ja Angry Birdsiä, ja aikahan kului kuin siivillä. Noin 20min ylitse tuli talonmies tai vastaava avaamaan oven, ja menimme sisälle istumaan. Sisällä lainasin lisää kortteja Team Originalille + Tatille, kunnes Matius saapui. Jännää, en ollut ikinä ollut eka turnauspaikalla. Istuimme siihen ja porukkaa rupesi lappaa sisäämään kovaa vauhtia. Järkkäilin pakkaa, kirjotin mun pakkalistani, resleevasin ja menin deck chekkiin. Sen jalkaan Miska lainasi ystävällässisesti sen kuulokkeita, jotka saivat loppuajan kulumaan kuin siivillä. Kiersin ympäriinsä puhumassa eri ihmisten kanssa, oli hienoa nähdä kuinka jotkin vanhatkin pelaajat ja kasa uusiakin oli tullut paikalle. Pianhan pairingsit kerkesivät tulemaankin, jopa projektorin kautta. Propsit järjestäjille, ei tarvinnut kestää tönimistä näytön edessä ja tungoksesta päästiin.

Round 1 - VS Miko Rytkönen(Palkia/Garchomp/Dialga)

Yksi niin sanoituista vähän uudemman sarjan pelaajista. Hienoa että saatiin jotain jotka ei käy iha joka turnauksessa, ihan senkin takia että saa varmuuden et todellakin suomessa on Senioreita jotka pelaa, muutakin netkin jotka on siinä ympärillä kokoajan.

Itse pelissä, ei kerennyt ihmeempiä tapahtua. Aloitin mewillä, nostin kortin, annoin vuoron. Miko käyttää collectorin, hakee 2 Crobat G:eetä ja uxien. Käyttää Crobatit, pelaa uxien, käyttää turnin Palkiaan, lataa energian ja iskee voittoonsa.

0-1

-20 ranking pojoa kun et voinut vaikuttaa asiaan. Noh, ei mieli tästä lannistunut, en alkaisi nössöilemään niillä ranking pojoilla anyways, ja luottavainen ku olen niin epäilen sen saavan muutenkin sen Ranking Inviten. Pelasimme sen jälkeen vielä yhden pelin, joka pääsikin ihan kokonaiseksi, jonka sitten voitin. Kiitokset Mikolle, mukavaa juttuseuraa kyllä ja mukava heppu muutenkin.

Testipelimme jälkeen kiertelin ympäriinsä ja kattelin pelejä, kunnes uudet pairingsit tulikin

Round 2 - VS Mikko Aarnos (DialgaChomp)

En halunnut juuri tätä vastusta. Pahin mahdollinen. Noh, minkäs teet. Mikko aloittaa, lataa energian dialgalleen ja päättää vuoron. Itse saan perus sage aloituksen, josta pyöräytin smearglen. Portraitista iskikin ihan jotain muutakuin oletin. SP radar, gaini ja loput enua. Sekä minä että Mikko kirosimme kun en halunnut että peli jäisi tälläiseksi. Setuppailin siinä ja annoin vuoron. Mikko nostaa topdeckin masentuneena ja hihkaseekin pian ilosta. Topdeck Collector pelasti Mikon pelin. Vaikka moni luulisi että valehtelen, mutta en ole t-fäg enkä halua voittaa peliä siihen että kaveri ei tehnyt mitään. Mutta nyt ei tarvinnut sellasia miettiä. Mikko setuppasin aika hyvin, ja tuli deafenittaa. Itse setuppailin tässä pari korttia ja tulin 60 tail revengaa. Mikko käyttää warp enun, ja tulee Dragon rushaamaan eteen. Itseni käsi ei ole pahemmin kehuttava, varsinkin kun se 1 karppi on joissain tiellä tuntemattomilla. Käytin monta, monta sagea, ja enkä saanut vipaa karppia diskiin. Iskin 60 Garchompiin, tunsin jo olevani häviöllä.

Mikko tuli ens vuorolla dialgalla Deafenia beltillä. Gyaradosini oli ottanut jo 110 pataan, ja BT-Säkään ei ollut pelissä. Käytin jälleen kerran Sagen, nostin BT-S ja sain diskittyä vihdoinkin vipan karpin käteen. Iskin 90 dialgaan. Dialga warppasi penkille, ja uxie lopetti Gyaran tuskan. Toin smearglen eteen, käytin curyksen josta otettiin sage, ja sieltä kortteja. Rescue energy napsu gyaran kanssa sieltä, tein uuden gyaradosin ja tulin ottamaan prizen kortista x jota en muista. Mikko tuli dragon rushaamaan mun Gyaradosiin ensvuorolla. Itse kiertelin pakkaa, käytin seekerin ja bättejä että garchomp lähtisi alas. Seuraavalla vuorolla Remove lost tuli iskemään Rescue energyn ja Gyaran kauvas, ja Mikko pelasi Galatic HQuun. Hölmistyin tilanteesta, äskeinen "hyvä tilanne" näyttikin ihan kauhealta. Sain recoveryttyä Magikarpin, mutta bt-s uupu. Tässä kohtaa tulin lostaamaan Mewillä, mikko otti tästä mewistä prizen Dialgalla. Tilanne oli siis 3-1. Tässä kohtaa gyarani tuli rankaisemaan sitä ihanaa Dialgaa vihdoinkin ja sain tapettua sen. 3-2. Seuraavalla vuorolla Mikko tuli iskemään Belt Dialgalla Gyaradosiin Deafenia olettaen että Gyaradosini ottaisi lukua ensvuorolla. Käytin Black Beltin ja otin 2 Prizeä Dialgasta(3-4). Seuraavalla vuorolla Mikko tuli iskemään orjalla X mun Gyaradosin alas jolla oli Rescue energy. Tulin uudestaan iskemään sen alas joten 4-5. Mikko pelasi Drifblimblim viimmevuorolla, enkä saisi sitä kaadettua, mutta regimovekin ohittais sen(power sprayt tais olla loppu). Joten hän laittaa penkille Bronzong G:een ja Beltin sille, en saisi sitäkään alas kun beltti on jossain poissa. Hän ottaa tokavikan prizensä ja antaa vuoron. Tuskailen, tuun kattoo saisinko portraitilla mitään hienoa, ja lookeroin Mikon käden. Sitten välähti. Käytin Collectorin, hain Mewin, retreaattasin Smearglen, käytin regimovea ja iskin 240 Mewillä Bronzong G:eeseen. Olin unohtanut weaknessejä kattoa ja sitten vasta muistin tulleeni lostaamaan keskipaikkeilla, joten mewi takaisi voiton.

1-1(6-5)

Kiitin Mikkoa kovasta pelistä. En muista koska olis mennyt noin tiukille kun vipasta prizestä saa harvoin vääntää. Koska peli oli kestänyt aikasen kauvan, ruokataukoa oli enää hetki jäljellä. Luulin että en kerkeisi enää minnekkään kun Miska pelastava enkelini kysyy haluanko tulla Subwayhyn heidän kyydillä. Lähden loikkimaan heidän perään ja Miskan äiti heittää meidän Subista edes takaisin. Kiitokset kyydille, ilman sitä en varmaan olis kerennyt syömään.

Round 3 - VS ????????? (Dialga pakka)

Pahoittelen, en muistanut edes nimeä. Mikä häpeä. Pelistä en jaksa kertoa paljoa, peli kolminoituu siihen että tajuan että voin seeker donkata T6 ja voitan pelin siihen. En muista tässä kun heittäneeni 1 Time Skipin. Kiitos, oli mukavaa peliseuraa.

2-1(4-1)

Tässä välissä söin loppusubini ja istuskelin Mintin, Sampan, Mikkon, ja Samin kanssa pöydän äärellä kattoessa kovaa vääntöä. Totaalisen eeppistä läppääkin lensi välillä ja porukka oli muutenkin ihan rentoa. Kävin pyörimässä vähän ympärillä taasken ennenkuin seuraavat pairingsit ilmestyivätkin tyylikkäästi tykiltä.

Round 4 - VS Niko Kivimäki(Luxchomp)

Jaaha. Itsevarmuuteni tähän matchuppiin oli lähemmäs nolla. Testipelit oli viikon takaa, ja vaikka voitinkin lähes kaikki testipelit silloin, en muistanut mitään mitä olin "opetellut". Ja pelaaja itsessäänkin oli Suomen Senioreiden kärkitasoa, joten yhtään vaikeampaa matsia en voinut siis saada niskoilleni. Lähdin peliin vähän hiljaisena, peläten että tähän se turnaus sit päätty. Ranking pisteitä en voisi menettää montaa, koska onhan Nikolla jopa 1800 Rankingi, ja itselläni jotain 1690.

Itse pelissä, en muista mitä tapahtui. Setuppasin Gyaradosia ja tulin lostaamaan mewillä. Samaan aikaan Niko setuppasi Lucarion, Luxrayn ja Garchompin. Vaihtelimme tasaisesti prizeä, Niko antoi mun ottaa vähän etumatkaan. Luxray tuli kerran ja kaatui kerran. Niko haki sen takaisin ja laittoi sen Beltin. Penkillä oli kyllä niukasti tilaa molemmilla koko pelin ajan. Olisin vetäytynyt tässä kohtaa vain revenge kill taktiikkaan, kerran Nikolla ei ollut normaalia luxrayta penkillä draggaamassa Gyaraa eteen, ja voisin vaivatta healata penkillä Gyaraani. Mutta koska meinasin deckata hirveän sageputkeni jälkeen, en voinut tehdä niin. Päätin siis mennä vaihtelemaan prizejä.

Tilanne oli 3-2 ja vuoro oli minulla. Niko oli tuonut Azelfin kuolemaan eteen. Penkillä oli normi luxray(joka oli IMO tullut prizeistä) ja Belt Luxray vieläkin. Latasin rescue energyn Gyaradosille, tapoin Azelfin ja otin prizen(2-2). Nikon vuoro alkoi, tarkistin Nikon discin. Ilmeisesti kaikki curykset oli kulunut, kuten spraytkin. Ja Aaronitkin tais olla ohi. Ja Luxray uppikin taisi löytyä diskistä. Ja molemmat Garchompit. Eli tässä kohtaa Niko ei voinut tulla dräggäämään bright lookilla, koska jopa turnitkin oli ulottumattomissa(mulla pakassa 2 korttia). Nikolla ei ollut siis muuta vaihtoehtoa kuin tulla tappamaan Belt Luxraylla gyarani. Sain sen takaisin käteen, käytin Black Beltin ja tapoin Luxrayn. Ymmärän vasta jälkeenpäin ettei Nikolla ollut muuta mahdollisuuksia. Jos olisi antanut vielä yhden prizen niin olisin vain Regi Moovannut/Warp pointannut vipan prizen. Eli täähän tais olla edes ainut järkevä vaihtoehto.

3-1 (6-5)

Pelin jälkeen Niko kätteli mutta lähti vähän nopeasti pöydästä. Mietin hetkisen että missasinko jotain. Sitten lähdin ilmottelemaan Esalle tulokset. Takaisin tulossa Niko tuli vielä vastaan. Kommentoin että oli kyllä tiukka peli, kiitos siitä. Niko sanoi jotain että jooh, mutta rupes vähän ärsyttämään. No kyllähän se aina kirpasee kun häviää tiukan pelin, ja menettää rankingin, ja niin turnauksen toppipaikakkin lähti kauvas. Sama tilanne olisi ollut varmaan mullakin, mutta olin jo valmistautunut häviämiseen. Noh, turneessa olisi vielä yksi rundi ennenkuin Toppipelit alkaisi. Saisin joko VileMachon tai LostVileGarin vastaan. Eli voitto tai häviö edessä, ihan riippumassa todennäköisesti siitä että kenenkä kohtaisin.

Väliaika meni aika nopeasti, kävin kyselemässä Tonin ja Tapsan tulokset. Tässä kohtaa Karri antoi suklaalevyn jonka olin voittnut Starcraft 2 vedossa, jonka siis voitin. Cool!. Sen jälkeen meninkin kattomaan pairingsit.

Round 5 - VS Heikki Kettunen(VileMacho)

Pelaaja ei helpottunut, ei, mutta matchup kylläkin. Olin hakannut parisen peliä Tonia vastaan Tapsalla, ja totennut että saan tehdä ihmeitä että häviän. Toki Machampilla on mahdollisuuksia, mutta kun Primet lähtevät ohkosta, ja yleensä vielä out-speedaan pakan, saa Heikki tehdä ihmeitä.

Pelissä itsessään ei tainnut tapahtua ihmeempiä. Otin pari prizeä ennenkuin Heikki lähti puskemaan. Mewit ja Gyarat hakkasivat vuorotellen riippuen mikä Machamp sieltä pomppaisi vastaan. Olin parin prizen johdossa lähes koko pelin, ja peli sujuikin Starcraftista puhuen. En muista tästä syystä pelistä mitään koska keskustelin intensiivisesti Starcraftista ja kaikesta muusta(mikä on Heikin kanssa suhteellisen mukavaa). Kiitokset seurasta Heikille, oli mukava peli, vaikka itsestä pelistä jäi vain pieni muistikuva.

4-1(6-4)

Woooo olin topeissa. Vaikka turnaus oli lähtenyt todella hienosti, oltiin donkattu R1. Niihän kävi Tukholmassakin Mintin donkatessa minut(minkä varmaan kaikki tukholmassa olleet tietävät, kerran Mintti sitä niin kaikille esitteli :P). Olin kuitenkin päässyt toppeihin, ja matchupit mielestäni olivat kaikki ihan suotuisia tähän päähän. Olin siis suhteellisen iloinen sen takia. Kävin tsiikailemassa Mastereiden puolella tapahtumia ja kieriskelin taas ympäriinsä. En muista väliajoista paljoa, mutta eiväthän ne ole kovin tärkeitä, vaikka ovatkin mukavia.

Noh, sieltä ne pairingsit napsuivatkin, olin 2. ja sain vastaani 3. sijalla olleen

Round 6 - Top 4 - Öjvind Svinhufvud/Mintti(VileMacho)

Cool! Täsmällisen sama vastustaja Top 4 mikä oli Tukholmassakin, ja matchup näytti olevan yhtä onnellinen. Kuten todettu, nämä pelit ovat hyvin tylsiä koska samalla yllättävän helppoja. Joskin, Mintti oli käynyt kysymässä Esalta neuvoja miten voittaa minut. Meh, Esa kyllä tarjosi apua mutta totesin etten tarvi sitä sentään hyvää

Ensimmäinen peli

Aloitin smearglella, ja muu käsi olikin sagen varassa. Käytin portraitin ja sieltä iski Mintin topdeck Collector. Naurahdin tilalle ja setuppasin kahdella smearglella suhteellisen nopeasti. Peliin päästyäni se ei myöskään hidastunut. Hakkasin prizejä prizen jälkeen, Mintin tullessa perässä, vähän myöhässä. Mintti evotti kanssa Vileplumen kanssa, jota unohti hankkia peliin, joskin, eihän sille olisi edes penkkitilaa. Nojaa, suhteellisen helppo peli.

1-0(6-3)

Toinen peli

Toinen peli muistutti alulta ihan ensimmäistä, ja niin myös peliltäkin. Pyörittelin Mewejä ja Gyaraa minne sattuu vuorotellen iskemään ja ottamaan prizejä, ja nauttimaan pelistä. Mintin kanssa on kans mukava pelata. Puhuminen ei lopu, läppää tulee ja rento ilmapiiri on havaittavissa. Sain myös jostain Tatin Anti-Heron lippiksen päähän. "Cool!" tuli varmaan sanottua tämän pelin aikana lähemmäs 30 kertaa.

2-0(6-4)

Heikki oli näköjään voittanut Mikon, joten saisin toisen saman matchupin vastaani. Suhteellisin luottavaisin mielin lähtisin peliin siis. Ja rennolla ololla, koska Heikin kanssa voisi vaikka jutella samalla.

Round 7 - Finaalit - Heikki Kettunen(VileMacho)

Ensimmäinen peli

Jahajaha, tästä se sitten lähti. Kiljasin aika kovaa kun näin alkukäteni. Ei mitään. Smeargle, unown q, magikarp ja kaikkea turhaa. Kaikki jäisi siis Heikin käden varaan. Jos siellä ei olisi mitään, ei tulisi mullakaan olemaan. Onnekseni, sieltä se collactori porskahti, ja pääsin setuppaamaan kahdella smearglella(warp enu) ja sain ihan turbo startin tuosta kurasta kädestä. Joskin, ajattelin tulevani ens vuorolla mewin setuppaamaan, kerran curys kädestä löytyisi. Heikin vuorolla ilmaan nousikin pari Machampin tynkää ja Plumen alkua. Setuppaamiseksi kuitenkin jäi, muuten olisin ollut varmaan lirissä. Vuorollani käytin curyksen hakeekseni Psy energian. Ilmeeni varmaan oli komea, kun huomasin molempien olevan Prizeissä. Tämä voi kyllä koitua hankalaksi. Vaikka saisin sen prizen, olisi heikki varmaan jo siinä kohtaa iskemässä, ja joutuisin uhraamaan prizejä. Äh, vaikeaksi meni.

Se vuoro meni gyaran peliin saamiseksi, joskin, olihan prizeissä myös vipa Karppikin. Jouduin hakemaan sen ja siinä kulu aikaa. Siinä ajassa Heikki oli kyllä kerennyt saamaan kaiken peliin, ja kättäkin oli kiertnyt ihan tarpeeksi. Onnekseni Heikki ei päässyt vielä ajelemaan, vaan joutu Darkness Graceemaan plumen peliin. Seuraavalla vuorolla lähdin ottamaan ekan prizen. Sitten kohtalokseni iski Machamp Prime. Eihän tuota lihaspelleä saisi millään ajeltua. Varsinkin kun toinen Machamp odotteli penkillä vaihtoa. Annoin kerran Gyarani kuolla, ja rescuetin sen takaisin. Sen jälkeen sainkin vipan karpinkin jo peliin, ja lähdin taas puskemaan noita kahta machampia vastaan. Homma tuntui mahdottomalta, koska itsekkin jouduin käyttää warp energy + seeker healausta, ettei gyarani kuolisi, joka toistamiseen kerkesi kuolemaan(5-4) Lopulta sain kikkailtua Heikin ansaan. Heikki päätti vuoron iskemällä Champ Busteria Gyaraani, jättäen damagoituneen Machampin penkille. Kikkasin warp energian, ja portraittasin itselleni Seekerin. Heikki nosti Machampin käteen penkiltä, itse Gyaran. Pelasin Gyaran uudelleen penkille, retreaattasin Smearglen ja käytin Black Beltin+2 bättiä ja tapoin Heikin machampin edestä, jolla ei ollut Rescueta. Yhtäkkiä peli oli kääntynyt niskalleen, ja Heikin kaksi Machampia energioideen kadonnut.

Heikki strugglasi aikansa, sai iskettyä Crushing Punchia eteen muttei muuta. Huomasin pelin olevan edukseni. Peli tästä sujuikin ongelmitta, vaihdoimme tasaisesti prizejä ja lopulta Heikki jäi kyydistä, ja sain viimmeisen prizen kun heikille jäi vaivaiset kaksi prizeä

1-0(6-4)

Toinen peli

Aloin oikeesti järkyttyä mitä listaa pelasin. Ei taaskaan mitään. Kaikki smearglen varassa, jälleen. Nyt peli lähtikin ihan huonosti käyntiin, vain Sageilla. Käytinkin kahdessa vuorossa 4 sagea, joilla en nostanut mitään. Kävin lostaamassa kylläkin Mewillä, muuta en saanutkaan aikaiseksi. Samaan aikaan Heikki oli saanut peliin Primen joka tulikin hakkaamaan Mewin palasiksi. Jaha, Heikki oli vaihtanut agressiivisempaan pelityyliin, joskin plume oli jäänyt kauvas. Heitin warp pointin ja tulin ottamaan gyaralla prizen, ja otin vipan karpin prizeistä. Seuraavat vuorot meni hyvin samalla lailla. Heikki iskee 80 Gyaraan, gyara pakenee, mewi tappaa. SF tulee tappaa mewin. Mewi tulee tappaa SF. SF tulee tappamaan Mewin. Mewi SFn. Tämä tappelu menee siihen että Heikin Machampit loppuivat, ja hän tulee iskemään 4. Prizen SFllään. Revenge killaan Mewillä ja peli onkin tasan (4-4). Heikki setuppaa ja eikä saa väännettyä uutta Machampia mistään. Hän tulee Knuckle downia, mutta ei saa tapettua Mewiäni. Tulen ja tapan Machoken, ja Heikki tajuaa hävinneensä, kun ei saisi millään kahta prizeä kerralla. Hieno peli, parempi juttseura.

2-0(6-4)

Huhhuh. Samat toppivastustajat oli ohitettu kuin Tukholmassa ja näköjään se voittokin oltiin saatu aikaiseksi. Rankingiakin oli varmaan mukavasti kiertynyt ja hyvänkin mielen keräsin. Koko Kettusten perhe ja kaikki muut tuli onnettelemaan voitosta. Hieno tunne kun ihmiset huomioittee jotain.

Sen jälkeen menin pelaamaan Tonin, Tatin ja myöhemmin Miskan kanssa Reiskaa. Soitan Isälle pelin alussa että oon lähdössä joskus myöhemmin ja katon junat pian. Unohdin kattoa, ja tasan 18:37 Isä soittaa missä olen. Vastaan olevan turneepaikalla, ja Isä raivostuu mulle, koska juuri nyt lähtisi Pendolino, ja seuraavalla junalla olisin vasta joskus 00:00. Isä uhkasi viedä jo kaiken mutta rauhoittui vähän ja sano että katotaan kotona. Noh, mieli kyllä meni siihen, en osannut nauttia enää seurasta. Pelasin vielä puolikkaan reiskaa ja menin kattomaan finaalipelejä. Kumis oli siellä Tapsan kanssa. Mietin hetkisen miten Kumis oli pärjännyt mutta sitten kuulinkin, että kolikolla oli ollut kans asiaakin :P. Noh, Tapsa hoiti homman kotiin, komeet, tuplavoitto Originaaliin. Keräsin Esan antaman maton ja kortit ja lähdettiin kävelemään ajoissa mäkkiin SP:een, Tonin, Eeron ja Mintin kanssa. Tatti ja Tapsa kävi kiertämässä R-Kioskin kanssa että Tatti voisi rikkoa sen 200€ setelin.

Final Chapter - VR, Haters gonna hate

Lopulta mäkkäriin päästyämme tilasin big-macin ja menimme istumaan. Pian se kaksikko saapukin, ja Tatti viskasi pöytään Hamsteri mangan. Ehkä kovin manga mitä oon nähnyt, kerrotaan kui hamsteri nukkuu tai syö, muutaman sivun verran. Nojaah, mäkkärissä Toni, Tatti ja Tapsa repi 72 CoL boosteria, löytäen mulle lukemattomia Pidgeytä. Propsit siitä. Lähdimme mäkkäristä pois ja Mintti jäi venaamaan mäkkärin pihaan kyytiänsä. Talsimme nelosraiteelle Tonin ja SPeen jääden ykkösraiteelle. Jouni joinasi viimmeminuuteilla poruukkaamme ja pääsimme junaan. Junassa vaan lagasimme ja kaikki alko olla vähän väsyneimpiä kuin aamulla. Riihimäen kohdalla Tatti ja Tapsa lähti junasta, kiitin seurasta. Seuraavan puolituntisen aikana Jouni trollasi mua armottomasti samalla pelaten Blackiänsä. Eero koitti estellä meitä tapellesta kokoaikaa, ja pian rauhoituimmekin. Istuimme koko matkan Tampereen asti.

Tampereella seurasikin koko päivän yllätys. Jatkoyhteyteni Seinäjoelle, oli lähes 2h myöhässä. Ja muutenkin siinä oli tunnin odottelu. Menin siskolleni joksikin ajaksi, mutta en voinut olla siellä pitempään koska jos juna tulisikin etuajoissa. Kirjosin VR:n nimeen. Kuitenkin siskoni tuli yli tunniksi hillumaan kanssani asemalle. Ilman sitä olisin varmaan kuihtunut tylsyyteen. Sisko kyllä joutui lähtemään koska hänen koulutyöt painoivat päälle jotka todellakin ymmärsin. Jonkin aikaa yksin istuskelin raiteella ja katselin ihmisten kulkemista. Lopulta se Juna saapuikin ja melkein kiljuin ja hypin ilosta. Konduktööriltä kysyin, että moneltako juna olisi perillä, hän vastasi jotain 01:30. Kiitin ja rupesin nukkumaan, laitoin herätyksen 00:58 varmuudeksi.

Heräsin 00:55, siihen, että Juna hidasti vauhtiansa ja löin pääni edessä olevaan istuimeen. Katoin kelloa, ja katsoin pihalle. Mitä ihmettä? Jo Seinäjoella? Noh, hyppäsin junasta ja soitin Isän hakemaan, toivoen että hän oli tarpeeksi väsynyt suuttuakseen lisää. Noh, menin rakennukseen istuskelemaan, ja katsoin kuinka juna lähti 00:59. Olisi tullut hiukan kiire vaikka ennakoinkin tuon. Huhhuh. Noh, isä saapuikin sieltä pian ja hyppäsin kyytiin. Isä oli laantunut ja tervehti mua iloisesti. Pääsin vihdoin kotiin ja hyppäsin suoraan sänkyyn. Toivottavasti huomisesta Tet-päivästä ei tulisi ihan katastrofi.

Propsit ja Slopsit

Props

+ Originalin kaksoisvoitto
+ Tapsan yöpymis
+ La-Su miitti muutenkin
+ Tapsan isä
+ Hyvinkään Liiga
+ Turnauksessa seura mukavaa
+ Uusia naamojakin nähtiin
+ Ranking pisteitä
+ Toinen statevoittoni koskaan
+ Tatiltahan ei muuten rahat loppuneet kesken
+ Ihmiset olivat todella mukavalla päällä
+ Esa lahjoitti pelimaton
+ Paluujunan aikaistaminen
+ Tonun vaivanäkö liigapromojen kanssa
+ Liigapromot olivat upeita :P

+/- Jounin trölläily oli välillä huvittavaa

- VR oli lähes joka yhteydes myöhäs reissun aikana, ennätykselliset 2h
- Sairaus
- Konduktööri sano ihan mitä sattuu
- R1 donkkaus ei ole ikinä kivaa >:P

Kiitos kaikille jotka oikeasti luki tämän WannaB Game rapsan. Katotaas, minkälaisen kirjan saan sitten SMistä, sittenkun siitä saa oikeasti kirjoittaa paljon
Viimeksi muokannut The Miikku päivämäärä 13.04.2011 20:13, muokattu yhteensä 3 kertaa
Original ~~
Avatar
The Miikku
 
Viestit: 39
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Nurmo/Seinäjoki

Re: "Cool!" - Originalin kaksoisvoitto//Hyvinkään Statet

ViestiKirjoittaja R0xu » 12.04.2011 21:39

Kerrankin rapsa, jota ei jaksa ekalla kerralla lukea kokonaan xP

No onnee ny voitosta, oli jännää kattoo finaali pelii.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: "Cool!" - Originalin kaksoisvoitto//Hyvinkään Statet

ViestiKirjoittaja badganondorf » 12.04.2011 21:55

Mahtavaa, että jaksoit kirjoittaa raportin, Vielä mahtavampaa, että raportti oli näinkin pitkä. Itse olen aina arvostanut enemmän raportteja, jotka luovat tunnelmaa turnauksen ympärille ja jonka läpi voi kokea sen mitä kirjoittaja on itse kokenut(muuta kuin pelien aikana). Gamen rapsaksi tätä ei voi sanoa, koska ne ovat 2 kertaa pitempiä(ja tylsempiä). Tämän siis jaksoi lukea kokonaan sanasta sanaan.

MM-kisarapsaa odotellessa : P, niistä ihmiset kirjoittavat raportin aivan liian harvoin.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: "Cool!" - Originalin kaksoisvoitto//Hyvinkään Statet

ViestiKirjoittaja Hai » 12.04.2011 22:03

Uuuh mahtava rapsa~ Propsit voitosta ja tsemii sulle SMeihin, odottelen rapsaas ja kyllä se voitto sieltäkin napsuu. :b Pidetääs miittiä joku toinenki kerta btw.. xD
Avatar
Hai
 
Viestit: 70
Liittynyt: 01.11.2010 19:22

Re: "Cool!" - Originalin kaksoisvoitto//Hyvinkään Statet

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 12.04.2011 22:25

Hieno rapsa oli, jaksoin lukea kokonaan :D. Propsit voitosta, hyvin pelasit kaikki pelit mitä nyt vähän ehdin seurata. Ja reiskassakaan et niin huonosti pelannut, sulla vaan kävi aika huono tuuri xP.
Hai kirjoitti:Pidetääs miittiä joku toinenki kerta btw.. xD

^Joo pakko pitää, oli niin hauskaa :D
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: "Cool!" - Originalin kaksoisvoitto//Hyvinkään Statet

ViestiKirjoittaja Tonu » 12.04.2011 22:45

HB turnausvoitosta ja hienon rapsan tekemisestä. Pråpseihin viel liigapromot? xP
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Cool!" - Originalin kaksoisvoitto//Hyvinkään Statet

ViestiKirjoittaja The Miikku » 13.04.2011 10:41

Joo ne on pakko laittaa, kiitos vielä niistä kun näit vaivaa :P
Original ~~
Avatar
The Miikku
 
Viestit: 39
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Nurmo/Seinäjoki

Re: "Cool!" - Originalin kaksoisvoitto//Hyvinkään Statet

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 13.04.2011 15:52

Hieno rapsa, nimeni on Mikko Aarnos mutta ei ihmeempiä virheitä. Onnea voitosta vaan. Koko turnausvoittosi hienosti revolvasi siihen kohtaan jossa muistat Bronzongin weaknessin. Jos et olisi muistanut, ei olisi tullut voittoa mutta niin voisi sanoa muistakin kohdista.

PS. Miksi masterit kommentoi tätä rapsaa, ei kenenkään muun senioreiden rapsoja kommentoida. Ei ehkä ole yhtä hyviä.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: "Cool!" - Originalin kaksoisvoitto//Hyvinkään Statet

ViestiKirjoittaja Regimeta » 13.04.2011 18:38

Hirveen paljon onnee voitosta! Rapsa oli mukavaa luettavaa, toivottavasti jaksat kirjoittaa lisääkin. :) Onnea kans seuraaviin kisoihin, käytä hyväkses kaks byees!
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron