Vem har tagit min top cut plats?

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Vem har tagit min top cut plats?

ViestiKirjoittaja dAcktor » 15.04.2011 01:37

Hyvinkää
10.4.2011
Hyvinkään Yhteiskoulu


Otsikko: http://www.youtube.com/watch?v=nXlOcbCrkHc

Skippasin Helsingin turnauksen, koska silloin tuli Starcraftiä ja enhän mä voi tulla ihan joka turnaukseen kusettamaan top cutia. =P Tarkoituksena oli kuitenkin käydä Poromagiassa moikkaamassa orjia, mutta aamu-unet Starcraft pelien jälkeen venähtivät enkä jaksanutkaan lähteä minnekään...

Hyvinkää oli sitten ainoa mihin pääsin ja missasin "kotikyydin" jaon. Ts. pitää matkustaa junalla. Ei tässä mitään, mutta pitää herätä aikaisemmin ja niin teinkin. Junamatka oli koomailua Turun random heppujen ja Kumiksen kanssa. Kumis tosiaan selitti, että jatkamalla Skorpparipakalla pelaamista, jossain vaiheessa flipit ovat puolella. Juu, Suurten lukujen laki. :)

Turnauspaikalla itkin Gigastani takaisin ja totesin, että täällä on 1 väärä DCE ja väärät vesienut. Enhän mä voi pelata ilman mun omia enuja, enhän. :D Amppariboxien läpikäyntiä kunnes Lefa pelasti päiväni kaivamalla oikeita vesienuja, ja taisi vakuuttaa niiden olevan mun omia. =P Kuitenkin toinen ongelma oli yhden slaven kunto, Qahwi oli pahoinpidellyt sen niin pahasti, että piti vaihtaa se uuteen. Se siitä, decklist kasaan ja deck checkiin. Toki sain myös saksan kielisiä Gigaksia, mutta päätin pelata Malkin Gigaksilla. xD

Pyörimistä ja Tia näytti paidan "$B > \frac{1}/{n} \displaystyle\sum_{j=1}^n x_j$" (Be greater than average). Milla itki mitä pelaisi ja lopulta Tyris tyri turnauksen... xD

Kuulin huhuja, että Genkkuja on paljon ja muutama MachoMan eksynyt myös mukaan. Olin, että voisin jo dropata. :)

1. kierros
Minnake [Hmm... Pokemoneja]


Totesin, että tästä häviö ja sinne meni invite. :D Minnake toteaa, että on umpisurkea, että ei voi voittaa. xD Peli oli sellaista muutaman vuoron pelleilyä kunnes Minnakeen orjat olivat discissä...

1-0

2. kierros
Steve [Skorppari, TORCHIC!]


Aloitan Giratinalla ilman enua. Spiritomb edessä. :) Noh, menee ainakin 3-4 vuoroa ennen kuin saan ekan enun. Menee lisää aikaa ennen kuin saan pelle Giratinan retreattua. Sagestakaan en saanut enuja disciin - loistava peli. Pääsen kuitenkin jossain vaiheessa pieksemään skorppareita Gigaksella, vaikka tuleekin burnia ja poisonia. Torchic tuli penkille ja olin jo viemässä sitä työhuoneeni Torchic kokoelmaan. :) Steve judgetti jossain vaiheessa ja nostin beltit ja näytin Herolle käteni, joka oli "kusettaja"... Steve pelästyi ja päätti katsoa Smearglella käteeni ja oli "FUUUUU...". Pelin paraskohta oli Blaziken 20 päällä ja jäi eteen. Mulla oli penkillä Gigas yhdellä enulla. Säkkään, enu, belt ja näkemiin...

2-0

Tajusin jossain vaiheessa, että oli ruokatauko. Tosin aikaa oli ehkä se 20 min. Jeps, en mä ole aikaisemminkaan tarvinnut ruokaa, vaikka nälkä oli jo aamulla herätessäni.

3. kierros
Siabbo [LuxChomp]


Taas umpisurkea alku. En saa taaskaan enua moneen vuoroon tai muutakaan. Samalla Siabbolla oli T1 2 warpgate rush. :D Loppu oli perinteistä hikistä pelaamista ja vein.

3-0

4. kierros
Juusto [Genkku, Bileplume]


Menin pöytään 13, kunnes siirrettiin tarkkailupöytään. Kerrottiin minkä alueen kamera kuvaisi. Joo, noh näytin käteni alussa kaikille. :D Uxie alku ja aloitin, 20. Juusto ei saa Gastlyn seuraksi ketään muuta. Bebellä Uxie Lv. X ja PP.

4-0

5. kierros
Isto [Genkku, Bileplume]


Oli joku suht normialku, vaikka olikin koko pelin ajan trainer lukossa. Pääsin jossain vaiheessa vuoroksi pariksi irti. Sitten pääsinkin leikkimään trainereillä ja ainoa mitä halusin oli belt Gigasille, muttei noussut. Olisi nopeuttanut penkin siivoamista. Isto pelasi väärän Genkun peliin, olisin saanut sen ehkä pedopallolla pois, jos se olisi noussut pakasta. Niin ja peli käytiin "tarkkailupöydässä"...

5-0 - Drop

Keskustelua siitä, että pitäisikö mun dropata, invite lähellä. Seuraavana saisin vastaan SP, Kivimäki male tai Miskan. Kuulostaa melkein kivalta. Päätän jättää leikin kesken, kun häviöstä lähtisi n. 20 pts ja tällä tuloksella voisin saada 50-70 pts. Lopulta sain n. 60 pts (nyt 1761 pts) ennen Tukholman ja Helsingin pisteiden päivittymistä. Sinne meni varma top cut... xD

Muutenkin päivän pelit ovat olleet 2 PP alkua, joista selvisin voittajana ja vein pari Genkkua.

Lähdin sitten kauppaan hakemaan aamupalaa. Lisää sekoilemista ja keskustelua opiskelupaikoista ja valintakokeista jne jne... Top cutin jälkeen lähdettiin Hese jatkoille muistelemaan hyviä Secret Base aikoja. <3 Lopulta "kotikyydillä" himaan.

Peleistä ei tosiaankaan ollut muuta kerrottavaa, olivat tasapaksua ilman mitään kauniita muistoja. Elämysmatkailijat voivat lukea Kumiksen Snorlax kusetusraportin.

+ 5-0 drop
+ Dratini
+ Kotikyyti, Malkin Gigasit
+ Kumis ja SP topeissa...
+ Tian paita, TKK:n pääsykokeisiin tuo päällä. :)

+/- Paparazzi Lars, ei musta saa ottaa kuvia.

- Ei ollut mitään huippukohtaa, käytin kiintiöni Tukholmassa. :(
- Väsymys
Kuva
dAcktor
 
Viestit: 33
Liittynyt: 31.10.2010 16:48
Paikkakunta: [insert]-avaruus

Re: Vem har tagit min top cut plats?

ViestiKirjoittaja Tonu » 15.04.2011 07:48

HB. Muista sit xiitata Wörldseissäkin toppeihin mikäli pisteet riittävät tuonne. xP
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vem har tagit min top cut plats?

ViestiKirjoittaja Roseanni » 15.04.2011 11:15

Tri kusettaaaaa! : ( No ei, gräts 5-0 dropista, sen vetäminen onkin "vähän" vaikeempaa kuin 2-0. :p Eiköhän tuo drop ollut ihan oikea ratkaisu.

Aiotkos mennä peeloilemaan SM-kisoihin (kts. kusettamaan ittes toppeihin), vaikka olis jo "varma" invite rankingeillä? :D
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Vem har tagit min top cut plats?

ViestiKirjoittaja dAcktor » 15.04.2011 12:29

Roseanni kirjoitti:Aiotkos mennä peeloilemaan SM-kisoihin (kts. kusettamaan ittes toppeihin), vaikka olis jo "varma" invite rankingeillä?

Pelaan vain sen verran, että saan inviten ratingillä eli todennäköisesti max 2-3 kierrosta SM-kisoissa. Varmaan 1800 pts on sellainen, että sitten on oikeasti varma, vaikka niin ei pitäisi koskaan sanoa. Pitäisi osata ekstrapoloida noita pisteitä.

PS. En mä voi kusettaa joka turnauksessa... Pitää jättää jotain MM-kisoihin. =P
Kuva
dAcktor
 
Viestit: 33
Liittynyt: 31.10.2010 16:48
Paikkakunta: [insert]-avaruus


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron