ECC & Cup A Soup (2KK Myöhässä)

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

ECC & Cup A Soup (2KK Myöhässä)

ViestiKirjoittaja Poweri » 17.04.2011 11:45

Rapsa myöhässä 2KK. Onko tämä paha?
Tosiaan tämä rapsa on ollut viimeistelemättä 2KK ja olen vasta nyt jaksanut tehdä asialle jotain.


European Challenge Cup 2011
(18.2-21.2)


"Matka tuntemattomaan alkaa"

Torstai 17.02

En mennyt torstaina kouluun,koska halusin nukkua ja levätä ennen reissua. Heräsin jossain kello 11 jälkeen. Söin tukevan aamiaisen,siivoilin ja pakkasin tavaroita matkaa varten. Ilta seitsemän maissa lähdin matkalaukkujeni kanssa Kettusille,josta olisi tarkoitus lähteä yöllä kohti Helsinki-Vantaata. Kettusilla tapasin sitten R0xun,Jounin ja Kettuset. Pelailimme vielä vähän lappua Kettusilla,kunnes kaikki muut paitsi minä,Jouni ja Terhi,joka lupasi valvoa kanssamme menivät nukkumaan. Itse en halunnut mennä nukkumaan vaan ryystin kahvia ja päätin valvoa Jounin kanssa lähtöön asti.

Perjantai 18.02

Jounin kanssa sitten rölläiltiin Karppia ja Heroa muun muuassa Jounin pakkavalinnoista ja R0xusta. Saimme Heron muunmuuassa uskomaan,että Jouni on unohtanut pakkansa kotiin ja pelaisi jotain muuta Hollannissa. Pelailin sitten vielä ennen lähtöä Heikin läppärillä muutaman pelin Starcraftia. Kello lähenikin sitten kahta ja kävimme Jounin kanssa herättämässä R0xun jumppapallolla.

”Matkaan lähden”

Lähettiin sitten ajelemaan Helsinki-Vantaalle. Matti hyvin nukkuneena (3h-4h) toimi luotettavana kuskinamme. En saanut tälläkään matkalla nukuttua,koska autossa oli kylmä ja olin kahvikupposen jälkeen pirteässä olotilassa. Vietiin auto Lentoparkkiin ja menimme bussilla terminaaliin. Paikanpäältä löysimmekin Juntuset (Isto,Esa) Kivimäet (Niko,Joni) ja Annin (Anni). Vaihdettiin kuulumiset ja siirryimme Check-Iniin.
Uskollinen matkalaukkuni lähti pitkin hihnaa jonnekkin kumilippojen pimeyteen ja samalla saimme vaihdettua R0xulle saman kello viisi lähtevän lennon kello kahdeksan sijaan.
Siirryimme sitten käsimatkatavaroiden läpivalaisuun,jonnekka R0xu joutui jättämään uskollisen (hiusgeelinsä) lukkosulansa. Sitä kautta siirryimme sitten pienen ”ravintolakioskin eteen” istuskelemaan. Ostin Paninin ja Pepsin,koska olihan siitä jo monta tuntia viimeisestä kunnon ruoasta.

”Sillit purkissa”
Astelimme sitten jonnekkin pieneen bussiin joka vei meidät (sillipurkkiimme) lentokoneeseen. Todellakin siis lentokone oli pieni ja siinä oli potkurimoottori. Isto meille sitten vakuutti että nämä ovat turvallisempia kuin turbiinikoneet. Ahtauduin sitten perimmäiselle penkille jonkun ison lihavan Venäläisen naisen viereen.
Suomessa oltiin,mutta kuulutukset koneessa tulivat Latviaksi ja Englanniksi x).
No pikkuruinen purkkimme sitten nousikin ilmaan ja lähdimme kohti Riikaa.
Yöllinen pääkaupunkiseutu oli upeaa katsottavaa yläpuolelta.
”Tuskat,kipulääkkeet ja väsymys”
Kun aloimme laskeutua korviini ja niskan alueelle alkoi sattua aivan sairaasti ja tuntui että pääni halkeaa paineesta,jota syntyi koneen laskeutuessa. Olin nuhainen joten se saattoi vaikuttaa asiaan. Saavuimme sitten Riikan lentokentälle kello kuuden maissa heti ensitöiksi nappasin vähän kipulääkettä laskeutumisesta aiheutuneeseen särkyyn.
Seuraavan lennon lähtöaika olisi vasta kello 11 joten aikaa riitti. Etsittiin hetken pyöriskelyn jälkeen sopivan lämpimän paikan,jossa koomata seuraavat tunnit. Kaikki pötkähtivät penkeille vieden ainakin neljän ihmisen penkkitilan. Yritin itsekkin nukkua,mutta sain ehkä torkuttua vartista puoleentuntiin, kun heräilin kuulutuksiin ja yleiseen meteliin. Loput tunnit sitten koomasin ja olin sekaisin...

”Sillipurkin seuraaja”

Kello 11 paikkeilla menimme terminaaliin ja hypättiin lentokonebussiin joka vei meidät oikean koneen viereen. Tällä kertaa kone oli isompi turbiinikone ,kuin aikaisempi sillipurkki. Lähtö oli kiva ja nousimme äkkiä pilvieln yläpuolelle. Yritin katsella Heikin kanssa animea,mutta en ollut nukkunut ainakaan 24tuntiin joten silmäni menivät lähes pakosti kiinni ja nukahdin.
Lento menikin yllättävän nopeasti,koska nukuin lähes koko matkan.

”Schiphol Amsterdam"

Laskeuduimme sitten Amsterdamin Schipholin lentokentälle, joskus kello kahden aikaan paikallista aikaa. Noudettiin laukut jostain lentokentän toisesta päädysta ja rupesimme sen jälkeen etsimään ruokaa.

”Burger King and Cup-A-Soup”

Löysimme Burger Kingin ,josta tilasin Big Kingin King Sizena Nomnomnomnomnom.
Herkullisten aterioiden jälkeen lähdimme Iston kanssa ostamaan Cup-A-Souppia.(Sen takiahan me tänne tultiin)
Ostimme yhteensä jotain 20pkt paikallista herkkua ja siirryimme sen jälkeen takaisin katsomaan,kun muut vielä syövät.

”Autot,matka ja tomppa”
Etsimme autolainapaikan,josta hommasin kaksi uudenkiiltoista autoa. Renaultissa (Minä,Matti,Heikki,Jouni ja R0xu) ja siinä toisessa romussa (Isto,Anni,Esa,Niko,Joni). Minulle annettiin Tom-Tom navigaattori,jolla yritin saada reitin Arnhemiin. Navigaattori oli suoraan sanoen @@@@@ ja sain vasta n.10 minuutin yrittämisen jälkeen löydettyä kohteen Arnheim.
Vähän yli tunnin ajelun,pienten ruuhkien ja tasaisten maisemien jälkeen saavuimme noin Tampereen kokoiseen kaupunkiin Arnhemiin. Navigaattori oli päivitetty vuonna nolla,eikä se löytänyt hostellimme katuosoitetta. Palloilimme 30 minuuttia ympäri kaupungin pikkuteitä etsien Stayokay hostellia kysyen välillä reittiä ilman tuloksia (paikalliset eivät tunne kaupunkia???)) ja perseellään olevia kylttejä tuijottaen ,kunnes toisen auton viisas naispuolinen ihminen älysi minne pitää mennä. Hostelli oli sitten parin pienen pikkukujan takana keskellä puskaaa.
”StayOkay"
Saavuimme sitten kivaan hiljaiseen Hostelliimme,josta otimme kertakäyttö lakanat sänkyihin. Siiryimme sitten huoneisiimme joihinka majoituimme seuraavasti. Huone 1 (Minä,Matti,Heikki,Isto,Esa,Anni) Huone 2. (R0xu,Jouni,Joni,Niko)

”First Look and Spar”

Tavaroiden rahtaamisen jälkeen päätimme lähteä etsimään kauppaa tästä uudesta kaupungista.
Lähdimme Matin,Heikin,R0xun ja Nikon kanssa autolla huristelemaan pitkin tuntemattomia teitä . Sekaisen kaupungin ja shaissein Tom-Tomin kanssa vartin ajelun ja parin u-käännöksen jälkeen löysimme parkkihallin ja Spar -Kaupan.
Sbaarista ostin halpaa Colaa,leipää ja patukoita. Haimme auton parkkihallista ja lähdimme takaisin hostellille. Hostelille menokaan ei ollut helppoa koska ajomme oikean risteyksen ohi pariin kertaan.Pääsimme Hostellille takaisin. Kirjoitin Pakkalistan ja menin suihkuun,joka
olikin yllättävän huono (Vettä ei oikein tullut)


Lauantai 19.2

”The BIG day"
Havaihduin aamulla puoliseiskan pintaan paikallista aikaa. Koomasin hetken sängyssä,mutta nousin sitten ja siirryin aamupalalle. Aamupalalla oli tarjolla pääasiassa leipää ja muroja. Leipää mussutin sitten reilusti ja otin vielä kaksi mukaan. Tompalla löysimme sitten kohtuuhelposti turnauspaikan ja aloin jo hahmottamaan kaupungin reittejä ja kokonaisuutta.
Turnauspaikkana toimi iso tilava urheiluhalli. Kävin samatien rekisteröitymässä turnaukseen ja heti sen jälkeen ostamassa suojat,koska vanhoilla en halua edes yrittää läpi.
Sleevit olivat UltraPron shaisset maanantaikappaleet,koska jo sleevatessa hajosi niistä yksi.
Menin sitten Deckchekkiin,josta pääsin heittämällä läpi.
Matkalla katsomoon istuskelemaan tapasin Internet tuttuni Tommin Norjasta,jonka kanssa luulin ensin joutuvani puhumaan englantia,mutta jätkä sössöti ihan sujuvaa suomea.Vaihdoimme vähän kuulumisia ja pelailimme paripeliä ennen pairingssejä. Turnaus alkoi melkein tunnin myöhässä. No samapa tuo.

”The BIG day-The BIG games”
Kierros 1.
Philip Carlos (Portugali) VS Ville Välimäki (Suomi)
Luxchomp VS Luxchomp

Jee..Eka matsi ulkomaalaista vastaan. Jouni ja Matti taisi joutua ekalla kierroksella vastakkain. Set-Upataan ja leikataan toistemme pakat.
Olen hiukan jännittynyt,mutta samalla myös rentoutunut.
Alkukädessä oli Ambipom G ja Dce,joten minulla olisi mahdollisuus donkata,koska vastustajallani on vain yksi Pokemon.
Päätuomari puhuu jotain alkusanoja ja antaa sitten luvan aloittaa.
Aloitan vuoroni ekana ja liitän DCE:n apinalle ja isken 60 vastustajan Luxray GL.
Vastustajani nostaa topdeckin ja ähkäisee. Vastustajani liittää DCE:n luxraylle ja heittää kätensä pöytään ja sanoo,että minä voitin. Peli tosiaan päätty ihan sekunneissa ja tuomarikin oli ällistynyt kun kysyin niitä tuloslappuja.
Pelataan sitten ajantappamiseksi vielä toinen peli.
1-0

Kierros 2.
Italia (Italia) VS Ville Välimäki (Suomi)
MachampSF/Lumineon VS Luxchomp

Tulen pelipöytään,jossa vastustajani minua jo odottaakin. Heti ensimmäiseksi hän kysyy miten sukunimeni lausutaan ja käskee kirjoittaa sen hänen ”turnausraporttilappuunsa". Minulla on kohtuullinen alku vastustajan Finneonia ja Unown Q:ta vastaan. Minulla menee hetki ennekuin tajuan,että vastassa on Machamp,joka tappaa kaikki eteen tulevat paitsi Honchkrowin. Joudun antamaan kolme prizea eteen,ennekuin saan keploteltua Honkun prizeistä. Peppuraiskaan Honkulla kaikki hänen Machamppinsa,eikä vastustaja oikein tajua miten hävisi pelin. PS. Hurricane punchit tailsiksi

2-0

Kierros 3. Norja Tommista vai oliko se Tommi Norjasta
Tommi Lahtela (Norjasuomi) VS Ville Välimäki (Suomi)
Luxchomp VS Luxchomp

Ei Supportteria päälle 20 korttiin pakanpäältä. Turpaan tuli.

2-1

Mentiin sitten Tommin kanssa katsomoon juttelemaan.

Kierros 4.
??? (Iso-Britannia) VS Ville Välimäki (Suomi)
Vilegar VS Luxchomp

Nostan aivan umpishaissen alun,mutta saan Topdeck Uxiella pari lappua.
Vastutajani alkaa nopeasti Hurlaamaan Pokemonejani Lost Zoneen Seekkerien avustuksella.
Tajuan,että ainoastaan Honkulla voin enään voittaa tämän pelin.
Pokemonit alkaa kasaantua Lost Zoneen. Saan Murkrowin penkille ja minulla on Bebe ensivuorolle. Vastustajani pelaa Spiritomb TM:n ja pistää sekoittamaan käteni.
Kuudesta kortista nousee Honkku joka Lostataan. Scoop!!

2-2

Harvinaisen ärsyyntynyt olo hävitä kaksi peliä putkeen shaibaan starttiin.

Kierros 5.
??? (Iso-Britannia?) VS Ville Välimäki (Suomi)
Vilegar VS Luxchomp

Donkkasin Odishin Uxiella ja Crobatilla.

3-2

Olo oli taas rentoutunut kun tiesi vielä mahdollisuuksistaan.

Kierros 6.
Italia (Italia) VS Ville Välimäki (Suomi)
??? VS Luxchomp

Kerettiin pöytään. Setupit valmiiks,kunnes headjudge sanoo,että repairings.

JOTEN

Kierros 6.
Rudolf VS Ville Välimäki (Suomi)
Gyarados VS Luxchomp

Vastustajani osasi aika vähän englantia,joten eipä siinä paljoo tullu juteltua.
Vastustajallani shaiba startti,kuten myös mulla. Saan kaksi prizee imastua nopeasti,kunnes vastustajani kasas jonkun Uber Seeker combon,jolla vei mun ainoon penkkipoken ja kopsas Luxrayn Edestä = //.

3-3

Kierros 7.
??? VS Ville Välimäki (Suomi)
Tyrannitar VS Luxchomp

5 Peli ilman Supporteria alkuun. Vastustajan kopsas vuorosta 3 lähtien itselleen prizen. Derp..

3-4


Kierros 8.
Tanska VS Ville Välimäki (Suomi)
R0gue VS Luxchomp
Kopsaan Tanskan Basicit kolmeen vuoroon.

4-4

Mahtava kokemus vaikka menikin tollai tasapaksusti. Shaisse alut sanon minä.

Lähdimme sitten etsimään ruokaa. Pitkän ja hartaan eksymisen jälkeen löysimme. Snack Barin,karvakäsi pizzerian. Snäkärin ihmiset eivät osanneet sanaakaan engaltia,joten sain aivan väärän pizzan mitä tilasin.

Löysimme kohtuu helposti Hostellin ja painuin suihkun kautta nukkumaan.

Sunnuntai 20.2

Heräsin,mutta en kiirehtinyt aamupalalle,koska minun ei tarvitsisi lähteä heti aamusta turnauspaikalle. Koska luotin jo omaan navigointi taitooni kaupungissa annoimme Istolle Navigaatorin,joten kävin laittamassa Istolle GPS:ssään oikean osoitteen(Tai niin ainakin oletin) Mutta shaisse tomppamme oli taas sekoillut ja vienyt auton väärään paikaan. Minä,Matti,Niko,Heikki ja Jouni jäimme Hostellille vielä pelailemaan,ja joskus 10 paikkeilla lähdimme kaupan kautta turnauspaikalle seuraamaan Topcuttia.
Noh oli sunnuntai ja kello kymmenen,joten Spar-kauppa oli kiinni. Pysähdyimme sitten matkalla huoltoaseman kauppaan ostoksille. Huoltoasemalla oli samanhintaista,kun suomalaisissa kaupoissa. : D
Pörräsimme sitten takaisin Sportshal Ederwartille ja kävelimme katsomoon,jossa muut suomalaiset olivat. Top-32 oli juuri päättymässä. Esa ja R0xu pääsivät jatkoon,mutta hävisivät kuitekin sitten Top-16. Hienosti pärjäsivät. Onniteluni.

Lähdimme etsimään ruokaa.
Lainaan tässä nyt Esaa,koska hänellä oli mielestäni täydellinen ilmaisu ruoan etsimis tilanteesta.
badganondorf kirjoitti:
Time ain’t money – unless you live in the Netherlands

Olemme nälkäisiä. Lähdemme siis keskustaan ravintoloita etsimään. Interesting Fact: Hollannin kansalaiset tekevät vähiten työtunteja kehittyneistä maista vuodessa. Ja se näkyi. Menimme tielle, joka oli täynnä ravintoloita – joista mikään ei ollut auki! Kello oli 2 päivällä ja yksikään ruokapaikka ei ollut auki. Kunnes näin pelastukseni edessämme. Keltainen lokki viitoitti tietä edellämme.

Lokki ohjasi oikealle ja joukkomme laahusti kuin Zombiet, ilman omaa tahtoa kohti lokin viitoittamaa suuntaa. Jotkut vahvat joukostamme yrittivät vastustaa lokin suurta vetovoimaa, mutta turhaa. Olin menettänyt jo taistelutahtoni sen vetovoimalle ja seurasin sitä kuin hiiret pillipiiparia. Lopulta lokki oli aivan edessämme. Se läheni vastusteluistamme huolimatta ja ennen kuin huomasimmekaan, olimme jo tilaamassa Medium kokoista Big Macia.

Söimme vatsamme täyteen ja päätimme tulla syömään myöhään illalla ravintolaan joka aukeaisi 4 iltapäivällä.



”Miskan Suosittelemaa ja Second Strike”

Täyttävän Mäkkäri roskan jälkeen saavumme takaisin Hostellille,jossa Isto alkaa tutkia latauksessa olevaa tietokonettani. Minulla on kansio ”Miskan Suosittelemaa” Animea,jonka jaksojen nimet kuulostavat Iston ja meidän muiden kaksimielisyyden kautta niin hauskoilta,että kaikki nauravat niille varsinkin Isto,joka nauraa kippurassa lattialla : DDDD
Jutut käyvät randomeimmiksi mitä enemmän iltaa kohti mennään ja jossain välissä kipaisen hakemassa Hostellin Baarista kuumaa vettä,jotta voimme Iston kanssa juoda mukilliset Cup A Souppia. Laitan mainoksen pyörimään Looppina koneeltani ja ryypiskelemmä Cup a Souppia samalla kun Esa tuijottaa toistuvaa animaatio mainosta lumoutuneena monta kertaa putkeen.

”Pinoccio ja Ou Shit!”
Noin kello kahdeksalta illalla päätämme lähteä syömään Pinoccio ravintolaan,jonka spottasimme Mäkkärin reissulla. Navigoin automme perille ja huomaan,kuinka erilaiseksi kaupunki on muuttunut illalla. Kaikkialla on kirkkaita värejä ja baareista kuuluu musiikin jytke ja ohimenomatkalla huomaan,että baarissa seisoskelee muutama noin 11-12 vuotiaan näköistä pikkupoikaa drinkit kourassa. Perus Hollanti. Menemme mukavaan ravintolaan ja tilaamme Jounin kanssa Filetto Di Manzon pihvit,jotka osoittautuivat lähes raaoiksi kun saimme ne. Noh..Syömme rauhassa ruokamme, maksamme ne ja lähdemme kohti Hostellia. Matkalla Isto otti viivat Matin auton kanssa,mutta hävisi pahasti. Tunnelma oli katossa ja meininki mahtava ,vaikka tiesimme,että reissu loppuisi kohta.

Maanantai 21.2

Herätys,aamupala,kamat kasaan,rankkien katsominen koneelta ja kohti Amsterdamia.
Hyvästelimme Hostellin ja lähdimme kohti Amsterdamia. Keli oli mahtavan aurinkoinen ja lämmin. Puolentoista tunnin ajelun jälkeen saavuimme takaisin Amstedamiin,johonka palautimme auton ja kävelimme lentokentälle.
Kiersimme kauppoja,joista ostin kuulokkeet ja yritimme myös vaihtaa R0xun paluulentoa tuloksetta. Nousimme koneeseen ja lähdimme Riikan kautta kohti Suomea.

Reissu oli kokonaisuudessa aivan mahtava.Seura oli hauskaa ja asiallista. Jos samat ihmiset ovat lähdössä ensivuonnakin tulen ehdottomasti mukaan. Kiitos vielä kaikille ja anteeksi,että rapsassa kesti! :D
.

Props:
+Seura
+Miskan Suosittelemaa
+Hostelli
+Cup A Soup
+Cup A Soup
+Cup A Soup
+Cup A Soup
+Cup A Soup
+Cup A Soup
+Cup A Soup
+Burger King
+Arnhem
+Asialliset turnausjärjestelyt
+Yleinen hauskanpito
+Cup A Soup
+Vanilla Cola
+Viimeisen illan fiilis
+Roycon Cup A Soup -Mainos
+Honkku pyyhki peppunsa Machampilla
+Esan ja R0xun pärjääminen.
+Lainakortit Matilta ja Esalta
+ Kyytijärjestelyt Matilta !
+Cup A Soup

Slops:
-Suihku
-Tom-Tom
-Sillipurkki
-Shaisset Alut
-Filetto Di Manzo oli raakaa.
Avatar
Poweri
 
Viestit: 63
Liittynyt: 01.11.2010 15:06
Paikkakunta: Pälkäne

Re: ECC & Cup A Soup (2KK Myöhässä)

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 17.04.2011 13:28

Rapsa oli hyvä, oisit toki kertonu lisää miskan animeista :DD, tahtoo tietää.

http://diseased-weasel.deviantart.com/a ... -164641518
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: ECC & Cup A Soup (2KK Myöhässä)

ViestiKirjoittaja Juusto » 17.04.2011 14:08

Unown Q reporting.
Hiton_hieno_reissu.jpg
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: ECC & Cup A Soup (2KK Myöhässä)

ViestiKirjoittaja Tonu » 17.04.2011 15:03

Mites toi Oddishin donkki oikee onnistu Uxiella ja Crobatilla? Alotit Crobatilla ja iskit UD Oddishiin pelkästään Uxiella? Nimittäin toisilla Oddisheilla ei oo 2x Weakkia ja niillä 40-50 HP jolloin ei lähtisi yhdelläkään Crobatilla.

PP-kerroin iskee aina silloin kuin ei pitäisi. Voitit sentään puolet matseista, josta voit iloita. :)
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: ECC & Cup A Soup (2KK Myöhässä)

ViestiKirjoittaja Roseanni » 17.04.2011 19:30

Kiva kun jaksoit viimeistellä tän ja postata, vaikka onkin mennyt sen pari kuukautta tosta reissusta. Aika menee nopeesti. :s
Hyvä rapsa. Kivoja muistoja tuli mieleen! ;__; Oli mahtava reissu, ens vuonna sit uusiks!
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron