Hygen BT Sennujen 1 sija

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Hygen BT Sennujen 1 sija

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 23.04.2011 19:58

No päätinpä kirjoittaa rapsan kahdessa osassa eli tänään tulee BT ja Huomenna tulee Pälkäneen BR:ät.

Eli tarinamme alkaa tällä kerralla koulusta ruotsin tunneilta jolla en kyllä paljoakaan saanut aikaiseksi paitsi pari Luxchomp listaa ja monta totemusta x-lapun counter kyvystä eli luxchomp listani muokkautui ja kehittyi joka ruotsin tunti aina eteenpäin ja kun se oli valmis niin pääsin viimeviikolla opiskelemaan ruotsin tunneilla Fysiikkaa ja Matikkaa joista tulee kokeet seuraavaksi kunnes kokeet olivat tulleet ja pääsin tunneilla opiskelemaan Ruotsia ja sitten opettaja jo ragee etten ole mallioppilas joten päätän siirtyä taas passiivisemmalle linjalle ja työstää pakkoja.

No muuten minulla oli aika perus viikko koulua ja Es juomia, jotka piristi aina vaan vähenevien yö-unien jälkeen, koska oli niin kiva pelata korteilla myöhään kun kokeiden ja muiden harrastusten tieltä ei jäänyt aikaaa ja pääsiäis-loman alkaessa kaverini nalle niemisen ja Rasmus Määtän kanssa Yugiohia... Rasmuksen synttäreiden kunniaksi ja vihdoin pääsin perjantaina kolmen maissa pelaamaan pokemonia ja pelasin jonkun 20+ testipeliä yksin VileLostGar vs LuxChomp Matchuppia joka oli LuxChomp listallani aika 45-55 Matchup jatkuvan Ruotsin tuntejen testien ylös kirjaamisesta... No menin sitten perjantai iltana normaalia aikaisemmin nukkumaan eli jossain 10 maissa.

Launtai aamuna heräsin siinä 8 maissa ja meniin suihkuun, pakkasin, söin ja lähdin äidin auton turvin hyvinkäälle, mutta jouduin istumaan takapenkillä koska mummini jolla on liikuntarajoitteisuus niin lähti mukaamme, koska ei oll käynyt 6 kk ulkona ja halusi nähdä minkälaista porukkaa pyörii turnauksissa ja onneksi ei sitten perille saavuttuamme reilun 20 minuutin ajomatkan jälkeen tullut sisään....

No turnauspaikalla olin ihan kauhuissani seniorit täynnä minun listan autolosseja Machoja ja MewDosseja (Olin panostanut Gengar machuppiin...) , joten päätin pelata vilelostgariani ja muokkasin listan Esan listaksi, mutta minulla oli Toinen oddish se La grass... No siinä sitten kaupasta Es-juoma jota join, kävin vessassa ja sitten kierrokseni alkaa ja ensimmäinen vastustajani on...

... Sami 123 vs Ökä (Raichu VS GengarPlumeWorld)
no alkuni oli karsea enuja ja 1-1 haunter no saan top dekistä twinssin ja pitch darkaan, koska jouduin aloittamaan pelin. No Sami saa t1 raichun kahdella enulla ja pelkäsin donkkia. No ei tullut ja sain vuoron no nostan Tompin ja penkitän sen ja pelaan Haunterini peliin josta tulee gengar Prime, koska SF on prizeissä. No kaveri impersonaattaa jotain. No saan Azelfin pakan päältä ja käytän sen ja huomaan 1-1-1 Vileplume linajn olevan siellä no otan oddishin ja ja laitan enun sinne ja sitten darken graceen Gloomin peliin. Kaveri käyttää seekerin ja nostan azelfin ja melkein repeän, mutta pidän miskan mm "pokerinaamaan", joka johti hänet haastattelun mukaan mestaruuteen. No sieltä tulee ilkeä raichu, joka tappa tomppani.
Ja totean aha twinssini toimii. Nostan kortin ja se on gästly. Pelaan azelfin laitan sen prizeihin otan plumen jättäen Twinssi ainoakseni kortikseni käteen. Haen twinssillä Uxien ja Twinssin. Uxiesta nostan 0-1-1-1 linjan Genkkua ja miksi laitoin prizeihin gästlyn no laitan gengarilleni rescuen kahden psyko enun lisäksi ja Level uppaan sen ettei tule mitään Mega Thunder bolt Bat kota no hurlaan Pachirisun ja Shayaminin lost zoneen ja kaveri pelaa taas seekerin ja nostan sillä sen azelfin ja taas meinaa rewetä. No kaveri ei saa Mega thunder bolttia, koska lostasin Pachirisun ja Seeker Uxiesta ei noussut uutta. No pelaan azelfin ja otan sen gastlyn ja pelaan brokenin kautta peliin joka ilmestyy Twinssistäni ja päätän hakea seekrin auttamaan lost zonetustani no lasken että saan pikachun crobatin avulla lostille, mutta muistan batin olevan prizeissä. No hurlaan raichun lostiin joka oli kädessä viimeksi mutta halusin taata tämän vuoron lost zonetuksen. No kaveri pelaa seekerin ja otan taas sen azelfin ja taas meinaan revetä no nyt tulee mega thubder bolttia bolttia. No nostan toisen seekerin ja tiedön tilanteen olevan puolellani, koska kaverilla on 3 pokemonia lostissa ja minulla 2 seekeriä ja lost world kädessä ja saan Cursed drop pätillä pikachun alas koska kaveri ottaa uxien käteen seekerillään no lost zonetan pikachun. Ja otan priziestä gengar SF:än. Taas tulee Mega thunder bolttia mutta genkkuni ei kopsu koska olin seeker healannut sen. no ens vuorolla seeker hurlaan kaksi pokemonia lostiin ja näytän lost worldiä ja kaveri skuuppaa.
1-0

Menen kauppaan ja tulen takaisin ja paringsit on jo tullut

Jasper Hotta vs Ökä (MewDos vs GengarPlumeWorld)
no alkuni on kura ja aloitan tompalla ja läjällä energiaa+Bts no nostan topdekistä gästlyn ja päätän pelata sen ja kehittää sen Hauntteriksi. Kaveri portraittaa löytämättä mitään ja tuo mewin lostaamaan. nostan uxien. Pelaan Rescue enun minun hauntterilleni pelaan Brokenin ja uxien ja repsahadan kun nostan 4 kortista Seeker, Unown Q, Bat, Prime Gengar. Tulen Bat seeker Cursed drop DOnkilla!
2-0

Oli olo sellanen no nyt olen donkannut pelejä Gengarilla enemmän kuin luxchompilla! no vedän es-juomaani ja karjalan piirakoita, äidin valmistamia nam. Kunnes paringsit tulee ja äidin tekemä karjalan piirakkani jää puoleen väliin.

Game vs Ökä Game pelas jotain weavile g:t
Saan Oddish ja seitsämän energiaa alun, mutta koska en ole esa niin en voita tuosta tilanteesta.
2-1

PuhäJohannesIdoliPaavaliTrolFaceCoolStarcraftPoikaAkaMiiku vs ökä (mewdos vs GeengarPlumeWorld)
No alkuni oli hirveä turbo toiisin kuin johanneksen ja oli minulla jo T1 Gloom ja Gengar pelissä . No Johannes tulee riehumaan Gyaralla ja Regimove ja belt gyralleja uxieni alas no pelaan Twinssin kautta Plumen peliin ja päätän Shaddow Roomaa Smearglea no miiku käyttää seekerin. Muuta en sitten muista kun että Fainting Spell Headsaa ja saan Prizeistä saadulla Seekerillä donkattu hänet kun en antanu päkkin.
3-1

No taas vetämään piirakkaa ja Es-juomaa naamaan. Join vain puolet ja annoin loput mikko airiaselle.

No pääsin finaaliin pelaamaan 4-0 vetänyttä Gamea vastaan. Jk

Finaaleista en muista paljoa, mutta kirjoitan kumminkin jotain

Peli 1: alkuni on aika turbo saan losti genkun ja plumen t1 ja kaupan päälle nostan 1-1-1 Vara plumen käteen. Game raahaa ja tappaa plumeni ja tuon heti uuden ja koska alussani oli 2 Twinssiä niin Twinssoin Seekereitä käteen. Game jotain pelaili saamatta mitään aikaiseksi no tuleen seekerillä ja muulla säätmään ihan miten olin harjoitellut eli eliminoin Brongzongin ja sitten annoin Gamelle kaksi hyvää vaihto ehtoa päättää Meneekä Weavile ja Dialga lostille Hurlilla vai Dropilla (X:ä oli kädessä). No Droppaamalla meni ja azelfin ansiosta sain seekerin ja seekröin kolme pokea lostiin kun pelasin suprize kolmannen enun genkulle ja julistan itsen ensi vuorolla voittajaksi

Peli 2. No huono alku ja häviän nopeasti

Peli 3: alkuni oli turbo ja tulenkin heti t2 hurlaamaan ja huomaan että kun game tappaa minun genkkuni weavilellä niin voin tulla rushimaan Poltergaist genkullani kun gamella 5 traineria kädessä. No näin tapahtuu ja peliä kestää sen jälkeen kun toin twinsseillä genkun peliin niin sen 6 vuoroa eli Prize/per kierros ja Gamekin oli vähän WTF?! onks sul yks prise vikan priseni kohdalla.

No kotiin ja kirjoittamaan rapsaa BT:n Props und Slops

+Anni voitti ja roxu hävis
+Anni ei saanut rankingia =P
+Ruotsin Tunnit
+Pokerinaama ja peli 1
+ Finaalit ja sen voitto
+ Gengar on donkki pakka aina kun saa muuten peli kelvottoman alun!
+ Isto on oikeassa Twinssien luomasta uudesta ulottuvuudesta peliin.
+ Plume pakat>Luxchomp
+ES
+Karjalan piirakat
+ Kaikki mukavat vastustajat ja muutenkin mukavat ihmiset!
+/- En ole esa ja voita pelejä Oddish/Deoxys Speed EX aluista
+ Deoxys on vanhojen sukupolvien vitsi ja oddish uusi legenda
En kirjoita turnausten miinuksia koska otan malli Iston esimerkillisestä tavasta olla kirjoittamatta niistä mitään
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron