Juna sanoo fuufuu

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Juna sanoo fuufuu

ViestiKirjoittaja R0xu » 24.04.2011 00:11

Teki mieli testata jotain muutakin pakkaan kuin "luxchomp" Testailin Heron tyrissä mutta noh, 2 päivän testipelien jälkeen totesin että ei tätä voinut pelaa xP
2 viikkoo sitten Kettusilla koneellani Heikki kävi sixprizeissä ja samallapa lukaisin muutaman rapsan sieltä. JWittzin LuxLock kiinnostutti 10-1 saldolla ja tulipa lista napattua ylös ja pakka kasattua. Vähemmällä testaamisella kuin tyris, mutta tällä mennään.

Plaah, aikainen herätys näin lauantaina 7:00, josta nukun vielä sänkyssä puoli tuntia. Kamat kasaan ja kohti juna-asemaa mistä löytyykin Juusto ja junaan käymme. Jotain höpistellään ja joku vanha papparainen kiinnostuu pokemonista ja kertoo olevansa japanifani (aaw) Hai pistää viestiä että juna tulee hieman myöhässä hygeen kuten sattumoisin meidänkin!
No pästään hygeen ja Hai hyppää myös ulos samasta junasta, ja colmikkona matkaamme Hakalaan kaupan kautta. Ollaan tyyliin ensimmäisinä perille ja ihmetellään tultiiks nyt oikeaaseen paikkaan. Pian porukkaa hilluu lisää lisälle X ajan jälkeen päästään aloittamaa serious battle toad kierrokset.

Round 1 VS Junkkari /charizard

Pelaan pelin kuin Luxchompilla koska nosti vain Luxchomp kortteja. Saan Prizejä nopsaan orjista ja yhden charizardin ja typpiksen kaatamisesta. Peliin tulee kuitenkin ladattu charizardbeltillä riehumaan ja itselläni loppuu resurssit kun en nosta mitään, uxiella 3 sablee ja 2. initiave käteen, joo-o auttaakin tässä kohtaa xP Prizet 1-1 kun 3. vuoro ohi minulla ei mitään ja chari nappaa vikan.
0-1

Round 2 VS Otto / mewdos

Otta aloittaa mewillä ja minä sabletan tupla heads seeker ja junk armi pois. Otto saa batin ja itse tulen luxraylla napsimaan prizejä. Otto vemputtaa pokemon/energy rescuille ja junkeille näitä kahta poksua pelissä ja lopulta tapan yksinäisen crobatin. PP
1-1

Round 3 VS Miska / Luxchomp

Erittäin tiukkahko mirrot matsi. Miska kiusaa defean dialgalla kun itse epätoivoisesti koitan setupaa. Miska menee johtoon ja pääsen twinssaa tasotusta. Pelin lopussa criittisellä hetkellä Judgetan Miskan käden pois ja tämän jälkeen Miska ei enää saa prizejä nostettua. Voitan loppujen lopuksi aikaan 1-2
2-1

Round 4 VS Romeo /gyara

Lähes samanlainen matsi kuin Oton kanssa. Romeolla vaan pyörii basic poksuja penkillä saamatta juuri mitään aikaan, kun itse jälleen luxraylla napsin prizejä nopsaan tahtiin ja myöskin viimeisen lol PP
3-1

Round 5 VS Juusto / macho"plume"

Apuaa machot riehuu liikaa pakalleni, mutta rrrroxuvalitus tuo voiton.
"4-1"

Top4 Siabbo / isojytky

No ekassa pelissä taisin saada alkuun prizen jostain ja dialga yrittää tulla tankittamaan mutta, saanpa tuon tuosta alas siabbon "evotessa jotain" ja scooppaa

Toisessa pelissä Siabbo saakin Jytkyttävän alun ja rushaa prizejä chompilla tuosta vaan. 5-2 tilanne ja alan tehdä comebackkia kun siabbon resurssit olivat kuluneet. Noh pääsen tasoittamaan 3-1 ja tuodessani chompin eteen taisi tulla topdeck dce ja nite sanoi moi

Kolmas peli Siabbon pokerface pettää pahasti ja päästän tämän aloittamaan, Q vs 2 luxray, pass ja enu,gain,BITE
5-1
Aika huudettiin juuri kun bitesin. No finaaliin sitten

Top2 Anni / pluffi

Eka peli nostan vähän huonohkosti pluffin riehuessa uhmakkaasti. Jossain 5-2 tilanteessa vihdoin scooppaan

Toisessa pelissä oli hieman kuollutta nostoa. Luxray ja chomp pyörii enujen latausten kanssa ja anni ei nosta mitään eikä portraittaa mitään koska minullakaan ei ole mitään xP Nappaankuitenkin alkuun parit prizet orjista ja vihdoin topdeckaan cyruksen, jolla pääsen dragon rushimaan alas pluffin ja toisenkin. Anni scooppaa 2-5

Kolmas peli, uxie ja dragonite, pistän uxien eteen koska nite ei tunnu höpöltä ja anni pistää aloittamaan. No enu ja pass, jos tulee pluffi hävisin. No anni vemputtelee pahveja ja koittaa nostaa kaiken. Penkin ollessa täysi tulee annitkua kun ei saakkaan donkattua ja itse olen tyytyväinen, kunnes anni angstaamiseltaan huomaa "oho bts kädes" ja tuleekin pluffi massaa, öhö
"5-2" "4-2"

No annin "pluffauksen" jälkeen turnaus ohi. Isto heittää 6 boosterii mistä nousi ihan "ok" Team viimeiset pakataan kamat ja Matius katsoo paikat kuntoon. Matkaamme minä, juusto, miska, matius, tapsa ja ökä ensin K-kauppaan mistä ostan ES ja jatkamme matkaan kohti subwayta. Pitkähkön kävelyn jälkeen pääsemme subiin ja mussutamme naaman subit.

TÄMÄN jälkeen matkaamme kohti juna-asemaa ja Juusto haluaa Juustohampurilaisen joten juoksee mäkkiin ja jättää reppunsa minulle. No Tapsan ja Miskan seurassa odottelen jounia ja jahkailen lipunmyynnis kanssa. No saan lipun vihdoin ostettua ja ihmettelen miksi Juusto on toisella puolella raiteita... oho juna tuleekin sinne xP
No nappaan reput selkään ja koitan hölkätä toiselle puolelle junaan. No olessani jotain 5m junasta se lähti liikkeelle fuuu... juusto ei ole kovin happyface fuuuu.... juusto heittää minua juustolla fuu..... insert coolface

No jäämme kivasti Hain ja Miskan seuraksi odottaen tunnin päässä lähtevää junaa. Kivasti odottelemme junaa minun juodessa ES koska kuivasi suuta. Kivan pitkän odottelun ja rupattelun jälkeen juna saapuu jolla pääsemme vihdoin kohti Tamperetta. Datausta ja Dsää ja perillä ja kotiia.

Kokeilen laiskuuttani uutta käytäntöä, jossa en listaa negatiivisia enkä positiivisia asioita ;P
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Juna sanoo fuufuu

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 24.04.2011 10:26

Ei hitto että oli tyylikäs lopetus. Otsikko kuvaa sitä ihan täydellisesti. Onnea sijasta.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron