Flippituuria - Turun BR 3. sija

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Flippituuria - Turun BR 3. sija

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 02.05.2011 15:01

Terve, kävinpä tässä Turkkusessa eilen

Huomattiin tuossa jokunen pari viikkoa ennen turnausta että Turussa pidetään sittenkin BR, oli se sitten virallinen turnaus tai ei. Serkkuni Eppu (Zororakz) kysyi taas isältään että voisiko hän heittää meidät Turkuun. No kyyti varmistui joten sovimme että lähdemme sitten. Oli kyllä jo tiedossa että turnauksessa tuskin tulee olemaan paljoa porukkaa kun SM-kisat lähtestyvät, turnaus on vappuna ja että ihmiset eivät jaksa lähteä turnaukseen jonka virallisuudesta ei ole tietoa.

Lauantai-illalla enoni laittoi äidilleni viestiä että jos äiti haluaisikin kuskata mut ja Epun Turkuun kun hänen täytyy itse vielä ajaa illemmalla Turun suuntaan. Noh, näytin äidille kartasta missä turnauspaikka on ja hän tiesi missä paikka on koska oli juuri viikolla ajanut Juhanaherttuan lukioon (siskoni yrittää hakea sinne) ja siitä on ihan lyhyt matka panimolle. Ei siis mitään ongelmaa. Jepulis jee. Sitten illalla järjestin kansiota niin että jätin uncommonit ja commonit kotiin (paitsi reverset) ja otin mukaan taas vain DP:stä ylöspäin raret ja sun muut LV.X:t, Primet, exit jne. Kello olikin suunnilleen 11 illalla kun alkoi väsyttää korttien laittaminen joten menin sitten nukkumaan.

Sunnuntai aamulla herätys soi kahdeksalta. Nousin ylös vasta varttia yli koska en koskaan jaksa nousta hee hee Äiti oli ollut jo puoli kahdeksasta hereillä. Söin siinä muroja rauhassa. Vaihdoin vaatteet ja sitten rupesin pakkaamaan turnauskassia, kortit, DS ja kaikki muu tarvittava. Äiti hätäili jo lähdön kanssa ennen kun olin edes kunnolla pakannut, sillä on aina hirvee kiire lähteä sitten kun lähdetään johonki. Pakkasin rauhassa kun ei ollut kiire ja sitten hypättiin autoon ja lähdettiin hakemaan Eppua. Kun päästiin pihaan niin koputettiin oveen, siellä olikin jo kaikki hereillä. Eppu tuli ja sitten enoni antoi meille kartan ja rahaa - he olivat taas päättäneet että saataisiin sitten tulla Epun kanssa taas junalla takaisin kotiin. Sitten puoliksi tehtiin pilkkaa taas siitä että pääsen ihan helposti juniorina junassa lolz. Ei ketään oo koskaan vielä edes epäilly mitenkään. Autossa matkalla pelattiin sitten DS:llä ja otettiin Triple Battle ja voitin. Muahaha. Sitten alettiin vetää Battle Subwaytä mutta jätettiin se kesken kun oltiin jo niin lähellä panimoa. Äiti näytti koulun johon siskoni haki ja kävi pääsykokeissa ja pian oltiinkin perillä panimolla. Siellä olikin jo muutama turkulainen odottamassa oven takana sisään pääsyä ja liityimme Epun kanssa joukkoon. Meinattiin ettei varmaan kamalasti porukkaa ole tulossa ja Eppu heitti läpällä häviävänsä tahallaan kaikki pelit ja voittavansa silti junnut lol. Emme ehtineet kauaa seistä siinä kun Mewstor tulikin jo avaamaan ovet.

Menimme sisään ja valtasimme pienen pyöreän pöydän Epun kanssa. Rupesin laittamaan pakkaa pakkalistan mukaiseen järjestykseen kun muistin etten ollut sitä vielä kotona tehnyt. Samalla lainasin Epulle Tangelan jonka olin luvannut. Vaihdoin Rätylle kortin X, en enää muista XD Sain siitä Magnezone LV.X:n zomg. Se oli joku traikku minkä vaihdoin, Rätylle oli vissiin ihan sama noiden pian modista putoavien LV.X:ien kohtalo joten sain sen helpolla. Siinä oleskellessame tajuttiin se karu tosiasia että meitä oli ihan älyttömän vähän. Meidät pyydettiin ilmoittautumaan ja mentiin kaikki siihen pöydän ympärille. Mewstor laski että meitä pelaajia oli yhteensä peräti 8, lol! Kaikki muut olivat Turkulaisia paitsi minä ja Eppu, mutta kai meidätkin voi kohta laskea Turkulaisiksi kun siellä aina käydään ja Salo on kuitenkin turnauspaikoista kaikkein lähinnä Turkua. Kaikki muut ilmoittautuneet olivat paikalla paitsi Matias Ingman. Hän oli jopa kuulemma kysellyt että kuinka aikasin turnauksessa kannattaisi olla jne. mutta ei kuitenkaan tuntunut saapuvan paikalle. Mewstorilla oli 6 palkintoboosteria jotka hän oli löytänyt jostain kätköistä ja maksoimme kaikki turnausmaksuksi 2 €. Minä ja Eppu annoimme Jitelle pakkamme tarkistettavaksi jotta hän saisi harjoitella pakan tarkistusta, hän oli judgena turnauksessa. Pelasimme kaikki 8 nyt sitten samassa sarjassa kun meitä oli niin vähän. Heitin läpällä että lol kirjotan Foorumille rapsan TURUN BR KOLMAS SIJA ja kirjotan jonnekin jollain olemattomalla fontilla että osallistujia oli 8. Pian parit jaettiin ja ensimmäinen erä oli Räytä vastaan

Tässä vaiheessa voisin varmaan spoilia pakkani joka on kyllä lähes sama kuin viimeksi:

Pokemonit:
4x Machop SF
3x Machoke TM
2x Machamp SF
2x Machamp Prime TM
3x Phanpy CL
3x Donphan Prime GS
2x Uxie LA
1x Azelf LA
2x Smeargle UD
1x Unown Q MD

Trainerit:
4x Bebe's Search
3x Pokemon Collector
2x Judge
1x Palmer's Contribution
2x Seeker
1x Twins

3x Broken Time-Space

2x Expert Belt

3x Rare Candy
2x Pokemon Communication
1x Luxury Ball
1x Pokemon Reversal

Energiat:
8x Fighting
4x DCE

= 60

Round 1 - VS Patrik Räty (Registeel) - VileGar
Räty manaa huonoa alkuaan ja kyselee ettei mulla vaan ole Uxieta alussa, arvasin siis että hänellä oli Unown Q startti. Muuten en muistakkaan tämän pelin alusta paljoa muuta kuin että olin voitolla Donphanin avustuksella. Olisin halunnut tehdä trainereilla kaikkea hauskaa mutta olin trainer-lukossa Plumen takia. Pelin kulku oli jossain vaiheessa epic, oli Uxie vs Uxieta ja Azelf vs. Uxietakin. Lopulta 1-1 prize tilanteessa mulla on edessä Donphan kolmella enulla ja vastustajalla Haunter. Vastustaja laittaa Donphanin sleepiin, heitän headsin, Donphan herää ja isken Heavy Impactin ja pam voitin

1-0

Round 2 - VS Eelis Peltola (Master Entei) - Luxchomp
Vastustaja aloitti Weavile G:llä, minä aloitin Smearglella. Pelasin käteni tyhjäksi, heitin BT-S:n ja sain Machamp Primen penkille. Sitten luulin olevani fiksu ja hain Uxien, meinasin käyttää Set Upin ja se Sprayattin ja ehdin näkeä pakan pari åäälimmäistä korttia. Judge paikalle ja judge sekoitti pakkani, peli jatkuu. En nostanut yhtään mitään ja Eelis kopsutteli niitä harvoja orjia joita olin saanut peliin, muistan että mulla lagasi yksinäinen Candy kädessä ties kuinka monta vuoroa eikä nousut yhtään mitään.

1-1

Tässä kohtaa peli oli sen verran ripeästi ohi että oli vähän aikaa vaihdella kortteja muiden kanssa. Sain aika helposti jotain vanhoja kivoja lappuja, toki ne tippuu pian mutta ne on keräilyyn kivoja.

Round 3 - VS Aapo Antikainen (Arcanine) - Tyranitar Prime
Sain nopeasti Donphanin alkuunja vastustajalla ei aluksi oikesitaan ollut mitään jakoa Donphania vastaan. Kopsauttelin Tyranitarin ja muita alas, kunnes Aapolla oli penkillä täsyin ladattu Tyris jolla hän sai Donphanin alas. Sitten kavoin Machamp SF:n jostain ja liitin sille DCE:n ja liitin myös Beltin koska olin ihan varma että en saa varmaan yhtään headsia flipittyä. Zomg - 4x heads + Belt + 2x weakness oho kops Sitten seuraava orja eteen, minun vuoroni, sanon "lohdutukseksi" että tuskin tuo äskeinen tapahtuu uudestaan. Trollolollo: heitän 3x heads, kops ja voitan. Oli aika lol!

2-1

Flippi tuuri ftw! Sitten odoteltiin Regin ja Master Entein pelin päättymistä jonka jälkeen saatiin tulokset. Master Entei voitti, Regi oli toinen ja minä kolmas jee! Vaikka turnaus olikin pieni niin pienellä porukalla oli tosi hauskaa ja pidän tulostani postiivisena. Sain yhden boosterin UL:ää palkinnoksi ja lollasin sille rareholo Sudowoodolle jonka nostin. Mewstor jakoi muille lohdutukseksi vanhoja POP-boostereita ja Eppu nosti Rare Candyn jota voi jopa käyttää! ZOMG. Mewstor antoi vielä lisäksi mulle ja Epulle promo Poliwagit

Mewstor sanoi että liiga-aikaa olisi kolmeen asti joten päätimme Epun kanssa jäädä liigaan turkulaisten kanssa. Pelattiin parit TCG-pelit, pelattiin DS:llä ja vaihdoin kortteja varmaan kaikkien turnauksessa olleiden ihmisten kanssa. Mulla oli niin kamala nälkä että sanoin Epulle että käydään Valintatalossa. Mentiin sinne ihan turhaan kun en muistanut yhtään että oli vappu ja kaupat kiinni. Fail. Tultiin sitten takaisin ilman ruokaa. Jotain siinä sitten trollattiin ja tuli Mewstorinkin kanssa tehtyä aika iso vaihto ja oikeastaan kuppaamisemme takia hän myöhästyi bussista jolla oli ajatellut mennä XD Jossain vaiheessa myös kinasin Rätyn kanssa mitkä holoenut on hienompia, oon vissiin ainoa kenen mielestä EM-enut on ollut tähän menessä hienoimpia ;___; Halusin kaikilta jotain kivoja holoja mitkä tippuu modista ja kaikki halus multa jotain ens kauden traikkuja. GS-on kortit ei oo niin hienoja mun mielestä :/ Mut toisaalta sain niitä tippuvia aika helpolla joten ei se sinänsä haittaa.

Kello lähestyi kolmea ja Jite kyseli että onks meillä kyyti, sanoin että ollaan junalla menossa takaisin Saloon. Jite lähti ystävällisesti saattamaan minua ja Eppua. Matkan varrella oli varmaan miljoona kebab / pizzeriaa / ravintolaa ja kuolin nälkään kun joka puolelta tuli ruoan tuoksua ;___; Sitten matkalla Eppu tajusi että heitti läpällä häviävänsä kaikki pelit tahallaan. Hän hävisikin kaikki pelit ja oli viimeinen. Mä puolestaan heitin läpälläni olevani kolmas ja olin kolmas WUT IS THIS!? Juna-asemalla Jite lähti ja suunnattiin Epun kanssa Ärrälle ja sain vihdoinkin ruokaa, kolmioleipää omnomnom. Sitten junaliput ostamaan ja kohti kotia

Plussat ja miinukset:
+ FLIPPITUURI TROLLOOLOL
+ Sijoitus
+ Oli tosi hauskaa vaikka ihmisiä oli vähän
+ Paljon vaihtoja
+ Rento meininki
+ / - Vähän osallistujia

Eli vaikka oli tosi pieni turnee niin oli hauskaa ja kirjoitin jopa rapsan trolololol mut teki mieli kirjottaa rapsa hyvästä reissusta
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Flippituuria - Turun BR 3. sija

ViestiKirjoittaja aono » 02.05.2011 15:10

Luin koko rapsan, oli sen verran lyhyt :3 onnea 3. sijasta x3
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Flippituuria - Turun BR 3. sija

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 02.05.2011 15:11

aono kirjoitti:Luin koko rapsan, oli sen verran lyhyt :3 onnea 3. sijasta x3

Yay ^^ kiits, vaikka ei se nyt sinsä mikään kummallisempi ollut xD
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron