Oho mä topcuttasin

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Oho mä topcuttasin

ViestiKirjoittaja Revo » 08.05.2011 15:53

Päätin joku kolme viikkoa ennen sm-kisoja että magneetit ovat miehen valinta ja lista oli tälläinen:

4 Magnemite SF (Item)
3 Magneton SF (Metalli)
3 Magnezone Prime
1 Magnezone SF

4 Spiritomb AR

1 Unown Q
1 Skuntank G
1 Azelf LA

2 Regirock LA
1-1 Entei-Raikou Legend


4 Pokémon Collector
3 Judge
3 Bebe's Search
1 Palmer's Contribution
2 Sage's Training
2 Engineer's Adjustments

2 Broken Time-Space
2 Sunyshore City Gym

1 Luxury Ball
1 Expert Belt

7 Kivi
6 Sähkö
2 Recue
2 Warp

Perjantaista en jaksa kerta muuta kuin että nukkuminen venähti ja tuli ~ 3 h nukuttua eikä sängystäkään meinannu aamulla päästä pois no onneksi oli loistoseura joka sitten motivoi nousemaan kivasti pois sieltä peiton alta. Nopean aamupalan (kahvikuppi ja puolikas reissumies) jälkeen lähden Juha^2:sen kanssa kävelemään kohti pysäkkiä jutellen niitä näitä ja miettien että miksi yöt tuppaavat menemään aika pitkiksi kun nukutaan samassa huoneessa.

Kun pääsemme Pasilaan jumittamaan päädyin siihen tulokseen että ellen ottaisi piristäviä, harmikseni kaupat eivät olleet auki mutta ärrä pelasti aamuni RedBull tarjouksellaan. No siitä menemme laiturille jumittamaan kun yllättäen seuraamme uhkeaan liittyy SP.

Turvallisesti turnauspaikalle päästyämme alan kiireellä metsästämään ihmisiä jotka kortteja tarjoutuivat lainaamaan. Tuon tehtävän ja deck chekistä suoriuduttuani päätin ottaa hieman rennommin ja sekoitella pakkaani. Kun pääsemme pairingseja lukemaan Juha huomaa että ei nähnyt lukea valkokankaalta joten pääsin toimimaan herran silminä kierrosten alussa. Alkulöpinöiden jälkeen päästiinkiin mukavasti turnausta aloittamaan.

Round 1. Zhaituki/ Typhlosion Prime - Ninetales GS - Ursaring Prime
"pääsin" aloittaamaan turnauksen Regirockilla ja kädellä josta löytyi ~ 3 energiaa ja 0-1-1 Magneetti linja. Onnekseni vastustaja aloitti Spiritombilla ja tiesin että saisin
muutaman vuoron aikaa nostaa supporter ja setuppaa
magneetteja penkille. Vastustaja aloittaa pelin Spiritombilla ja passaa suoraan. Ei ollut kaukana repeäminen kun nostan pakasta collectorin jonka avulla pääsen mukaan peliin. Kaverilla tulee muutamaan otteeseen Ursaring riehumaan mutta eipä se kauheasti haitannut kun pystyin heti vastaamaan siihen. Meikän tahdissa menee loppu peli ja nakuttelen kivasti ensimmäinen voittoni.


1-0

Äkkiä happea hawkkaamaan ennen kierroksen alkua, olotila oli semmonen että meinas happi loppua odotustilassa..

Round 2. Janina Kivimäki/Luxchomp
Toinen karmea alku peräkkäin Regirockilla, no tälläkin kertaa tulee topdeck Collector. Janinalla oli hankaluuksia saada peliään käyntiin ja sain reilun johdon (5-1 ennen aikaa). Uskoisin että ei olisi aikaan mennyt ilman ~ 30 sek miettimishetkiä joita tuppasi tulemaan turhankin usein. Voittajana on helppo hymyillä joten ei jäänyt sen kummemmin kalvamaan.

2-0

Round 3. Hero Mäntylä

Ykköspöytä kutsui, no lol. Naurettiin sille ennen ottelun alkua ja mulligoitiin kumpikin muutamaan otteeseen. Paras alku käsi turnauksessa, Collector sekä Spiritomb joka takasi että tässä pelissä tulisi iskuja kumpaankiin suuntaan.
Alku oli varovaista mutta tiesin että Hero ei tulisi hakemaan Spiritombistani prizea vaan jättäisi sen eteen ja spördöisi magneettini hengiltä jossen ottaisi tulisi tönimään hänen Tombiaan ensin diskipinoon. Hyvä ja äärimmäisen tiukka peli minkä itse pilasin. Turbiin tuli mutta hauskaa oli senkin edestä rölläillessä.

2-1

Round 4. Eero Oinonen/Lehtis.dec
Tästä pelistä ei oo muistikuvia oikein paitsi että voitto irtosi ja 5 ensimmäistä vuoroa judgetellaan uusia käsiä.

3-1

Round 5. Tony Packálen/Tonu.dec
Tämäkin meni tiukoille ja ei riittäneet eväät lopussa saada ERL peliin ja voittaa sitä kautta, hauskaa kuitenkin tuli pidettyä

3-2

Round 6. Lefa Raussi/Tonuchomp
Upperpairing tiesi että teoreettiset mahdollisuudet oman flightin top8 olisivat elossa, Lefan kömpelö startti takasi sen että pääsisin mukaan peliin, PP. Sry Lefa kun ryöstin top16 paikkasi : (

4-2

Tyytyväinen olin enkä tuossa vaiheessa uskonut että voisin topcuttaa koska hävisin väärillä kierroksilla (3. ja 5.)

No kävin katsomas top16 pairingseja mielenkiinnosta ja olin erittäinen iloinen että prosentit riittivät topcuttiin, josta sitten kävin halailemassa kivoja ihmisiä

Kävin haukkaamassa happea ennen top16 pelejä Miskan, Eeliksen ja Random Seniorin kanssa josta sitten seikkailu kutsui takaisin pelipöydän ääreen.

Round 7. Karri Mäkelä/ Luxchomp

Game 1:
Unelma startti ja pian pääsin hoitamaan syöpiä pois pöydältä, Karri scooppasi 2-5 tilanteessa.

Game 2:
Karri päätti että aloittaisin tämän pelin, en saanut peliäni käyntiin millään ja scooppasin ajan säästämiseksi.

Game 3:
Katsoin alkukättäni, Regirock, Magnemite, 3 energiaa, Sunyshore, Broken. Tällä kädellä ei nousta jatkoon ja yritin saada topdekistä collectoria tai jotain nostavaa. No eipä noussut.

4-3

Turnauksen jälkeen palauttelin kortteja ja heitin Tapsalle numeroa jos he innostuvat menemään seikkailemaan Suur Siti Hygessä sillä kävin kun olisimme kebabilla Juhan kanssa. Ei ollut hyvää kebua mutta nälkä lähti ja palasimme turnaustiloihin katsomaan mahjongia. No pian se loppui ja tämä tiesi toista reissua kebabille mutta eri paikkaan itse en kuitenkaan voinut syödä enää kun oli niin leveä olo ekan jälkeen. Sain maistaa kuitenkin Reealta hieman sitä lihaa eikä se ollut yhtään sen parempaa kuin edellisessäkään paikassa, pian Team Örvelöstä katosivat Waker ja Tapsa meni turnaustiloihin ja me loput sitten seikkailtiin Hyvinkään Suur Sitissä ennen kamojen hakemista ja lähtemistä.


Props & Slops:
+ Näin Larssin ( ja Tonyn)
+ Hävisin omiin mokiini (mod viimeinen peli)
+ Topcuttasin
+ Tunnelma oli mukava
+ Matsi Heron kanssa ja röllit suuntaan ja toiseen
+ Sain tarvittavat kortit lainaan
+ Jälkiseikkailut
- Hygen kebumestat ei osaa tehdä hyviä ranskis kebaboja ;(

Kiitokset turnauksen järjestäjille ja muille osallistuneille! : )
Viimeksi muokannut Revo päivämäärä 08.05.2011 17:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Revo
 
Viestit: 55
Liittynyt: 01.11.2010 13:38

Re: Oho mä topcuttasin

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 08.05.2011 17:05

Minä olin sinun Round 1 ottelijasi. oma kommentini meidän ottelusta: Tuuri oli siun puolella kun en saanut Ursaringejä nii nopeasti kuin yleensä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Oho mä topcuttasin

ViestiKirjoittaja Revo » 08.05.2011 17:37

Zhaituki kirjoitti:Minä olin sinun Round 1 ottelijasi. oma kommentini meidän ottelusta: Tuuri oli siun puolella kun en saanut Ursaringejä nii nopeasti kuin yleensä.

Siinä missä sun nallet kaataa magneetteja kahesta iskusta niin magneetti vie niitä kerralla, en usko että olisi loppu lukemia kauheasti kaunistanut tai ainakaan kääntänyt peliä kokonaan ympäri.
Avatar
Revo
 
Viestit: 55
Liittynyt: 01.11.2010 13:38

Re: Oho mä topcuttasin

ViestiKirjoittaja Tonu » 08.05.2011 18:11

Tosimiehet top-cuttaa ilman Uxieta. HB top-16 sijastasi. PP et veit Lefan paikan topeissa. xP
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oho mä topcuttasin

ViestiKirjoittaja Revo » 08.05.2011 18:25

Tonu kirjoitti:Tosimiehet top-cuttaa ilman Uxieta. HB top-16 sijastasi. PP et veit Lefan paikan topeissa. xP

Sitaatti tallennettu! : D
Avatar
Revo
 
Viestit: 55
Liittynyt: 01.11.2010 13:38

Re: Oho mä topcuttasin

ViestiKirjoittaja aono » 08.05.2011 23:55

Revon kanssa yhdessä topcuttiin! <3 jeee! Hyvä me!
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Oho mä topcuttasin

ViestiKirjoittaja hevi arska » 10.05.2011 23:14

Hieno mies, hieno rapsa. Onnee hywästä sijotuksesta. Sulla on hieno takki ;:3
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Oho mä topcuttasin

ViestiKirjoittaja Lars » 12.05.2011 19:37

"Jee olen plussissa" ja viel ekana, aika cool! : D Oli hauska nähdä sua ja onneksi olkoon hienosta suorituksesta.
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: Oho mä topcuttasin

ViestiKirjoittaja hevi arska » 12.05.2011 21:37

Vois ragequitata elämän koska en ollu plussissa.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Oho mä topcuttasin

ViestiKirjoittaja Revo » 13.05.2011 15:06

hevi arska kirjoitti:Vois ragequitata elämän koska en ollu plussissa.

Oot jälkiseikkailuis!
Lars on tämmöne sanonta ku "naiset ensin" : D
Avatar
Revo
 
Viestit: 55
Liittynyt: 01.11.2010 13:38


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron