Phil Collins Darra

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja dAcktor » 13.05.2011 01:15

Hyvinkää
7.5.2011
Hyvinkään Yhteiskoulu


Phil Collins Darra: http://www.youtube.com/watch?v=7UZbaGvKaqE

SM-kisat, Suomen pahvilappuilun teh turnaus. "Kaikki" ovat huolellisesti testanneet ja viilanneet pakkaansa sitten regionalsin. Mitä itse tein tänä aikana? Tein tutkimusta, katsoin Starcraftiä ja luin biologiaa... xD Edeltävänä iltana kaivoin arkistoni kätköistä uunituoreen ja pölyisen paketin Gigas-suojia, sitä ilonhetkeä. Tämä sen takia, että Retardi tarkistaa suojat pyyhkäisyelektronimikroskoopilla, jolloin jokainen pienikin ero suojien pinnassa tulisi armotta esiin.

Olen pelkuri ja tarkoitukseni oli vain saada rating-pisteitä sen verran, että saisin MM-kisakutsun. En halunnut lähteä tappelemaan ihmisten kanssa ekalta kierrokselta ja annoin muiden sovitella keskinäiset parenmuutensa pokemon pahvitappelun äärellä. Näin ollen aloitin kilvoittelun 0-4 tilanteesta, tämä siksi kun pari muuta sankaria halusi aloittaa 0-3 tilanteesta, sillä hekin kokivat suurta pelkuruutta. Kolmikkona koomailimme ennen koitostemme alkua, vaikka vatsa kuinka väänteli ja itki jännityksestä. Olo oli kuin kohtaisi yleisön joukossa muutama päisen professori joukon valmiina taittamaan matemaattisen selkärankasi fraktaaliseksi kuvioksi.

Okei ehkä se siitä johdosta... =P Todellisuudessahan mä avasin Larsin boostereita ja vieressä oli muita orjia avaamassa kilpaa siten, että Lars sai lopulta avata boksistaan muutaman boosterin? Taisin avata muidenkin ihmisten boostereita... Päästiin myös luokkahuoneeseen, mutta kaikesta huolimatta en sotkenut luokan taulua matematiikalla - olin kipeä?

Näin kauden päättymisen kunniaksi deck list, joka on techattu Gigas. Jos jotain muutoksia tekisin, niin Jirachi vaihtuisi Regiceen. Pelasin Jirachi sen takia, kun 0-4 tilanteessa pelaavat todennäköisesti kopsauttava Jirachin alas ja saisin lopullisella toiveellani kaksoset.

2-2 Regigigas lvX
1-1 Drifblim
1 Giratina
1 Crobat G
1 Azelf
3 Mesprit
3-1 Uxie lvX
1 Unown Q
1 Jirachi

4 Collector
2 Bebe
2 Judge
2 Twins
1 Sage
1 Seeker
1 Black Belt

3 SSU
3 Junk Arm
2 Expert Belt
2 Rescue
1 Premier Ball
1 Pokémon Communication
1 Lost Remover
1 VS Seeker
1 Warp Point
1 Switch

4 DCE
3 Fighting
3 Water
3 Metal


Swiss
1.-4. kierros
Awarded Lose


Koomailin milloin missäkin.

0-4

4. kieroksen aikana kävin sitten ilmoittautumassa. Olin hiukan myöhässä bileistä. =P Deck check olikin lopulta vain muodollisuus.

5. kierros
Argenttiina [LuxChomp]


Yleensä kuittaan tämän matchupin lyhyesti "hikistä perusvääntöä". Tällä kertaa oli niin helppo peli, että vain Kivimäki malea vastaan T2 Seeker donk oli helpompi.

Katsoin nopeasti kuka oli vastassa ja totesin "Darra, wtf?". Tavarat pöydälle ja vessassa käynti ennen koitosta. Palaan pöydän luokse ja tavarani oli siirretty toiselle puolelle pöytää. Samalla tajusin, että pelistä on tulossa todella tympeä. Joskus pelannut heppua vastaan Safen liigassa ja FlyKon pakkani vei jokaisen pelin ilman mitään ongelmia. Jostain syystä kaveri ei koskaan oppinut match upia ja halusi aina jonkun orjan eteen lukittavaksi... Tätä pelaamista jatkui muutaman pelin verran kunnes mulle riitti.

Peliä en siis voinnut hävitä ellei tullut Unown Q alku ja silloin sanoisin näkemiin MM-kutsulle. Kerrankin kadutti pelata Unown Q:ta pakassa.

Shufflaan pakkaani ja jossain välissä Isto huutaa "saatte aloittaa". Argentiina ottaa nopan hyppysiinsä ja kysyy "heads vai tails". Vastasin tähän, että ensin setup, johon sain vastauksena "Mutta sai aloittaa". Totesin, että ensin setup, koska sillä on väliä. En voinnut ymmärrettävistä syistä käyttää mitään hienoja sanoja kuten "taktikoida" ja enkä vastannut kysymykseen. Nyt olen vapaa selostamaan syitä valinnalleni.

1) Aloittaja arvotaan ennen setupia.
Oletetaan, että nostan aloituskäteeni Uxien ja Unown Q:n ja aloitan pelin. Tässä tapauksessa aloittaisin vain Unown Q:lla, koska aloitan, niin voin Uxiella nostaa lappuja ja toivoa parempaa roskaa käteeni. Ja jos en aloittaisi, niin pistäisin Uxien alkuun.

2) Aloittaja arvotaan setupin jälkeen.
Oletetaan sama käsi kuin kohdassa 1). Aloittaisin tässä tapauksessa Unown Q aktiivisena ja Uxie penkillä, koska pelkään donkkaamista. Ero on huomattava, kun en voi nostaa Uxiella pahveja käteeni.

Tämän hirveän itkun jälkeen päästään aloittamaan. Minä heitin noppaa ja Argentiina joutui aloittamaan ja pelaa DCE:n Luxraylle ja passaa. Itselläni oli legendaarinen Jirachi alku (Mesprit tosin kädessä. xD) ja kädestä löytyi sopivasti myös Lost Remover ja bye bye DCE, kivasti meni nolla-avaruuteen. Sagetan ja Jirachilla Sagetan uusiksi ja huomaan, että tehot alkaa tosiaan loppumaan Sagettamisella. =P

Argentiina säätää jotain ja shufflaa kortteja ylösalaisin siten, että osa korteista väärinpäin. Huomautan asiasta, että käännä kortit samoin päin. Saan tästä hirveää lokaa niskaani ja päätin pyytää tuomarin paikalle. Qahwi tulee ilmeellä "Ei Tri, ei". Katsoo Argentiinan pakkaa ja hoitaa likaisen homman ja sekoittaa pakan. Samalla huomauttaa Argentiinaa pelitavastaan, johon hän kommentoi Qahwille "Ei tämä häiritse minua ja ihan sama miten ne kortit ovat". Pelaa special metalin Garchompille ja hakee lisää Garchompeja penkille. Olin jo mitä tässä oikein tapahtuu, onko tää joku myöhäinen teekkarijäynä? Missä on Lucario, missä on taistelusammakko, ketään ei näkynyt. Omalla vuorollani leikin ja mietin, jos poistaisin metalin nolla-avaruuteen. Mietin kanssa miten pelaisin energiani. Ei mennyt kauaa, kun sain kuulla kunniani "hei pelaas nyt, kun mennyt ties kuinka kauan miettimiseen". Pelasin ja pistin kai tässä välissä Gigasin eteen ja yritin säkätä urheaa Mespritiäni penkiltä, mutta tulikin spray-pullosta. Ja siihen se Gigas jäi DCE:n kanssa istumaan.

T3 ja Argentiina lataa Weavileä, hetkinen miksi? Passaa vuoron. Tasoittavalla vuorollani lähden riehumaan Gigasillani säkkäämisen turvin ja lyön orjia alas vasemmalta ja oikealta sekä keskeltä tuplaavalla mitalla. Tässä välissä Argentiinan penkki oli vallannut osittain prizensa ja disci oli vähän aikaa sama asia kuin nolla-avaruus ja silloin kun ei ollut, niin se peitti kivasti kaksi prizeaan. Olin jo tässä vaiheessa täynnä koko peliä ja odotin milloin Phil Collins darra iskee.

Jollain kivalla vuorolla Argentiina käyttää hiukan resursseja saadakseen 80 damagea Gigasiini. Tähän lukeutui päärynällä sp. metalin siirtäminen Weavilelle, gain, vuoroenu ja lisäksi vielä Crobat, jonka taisi metsästää pakasta. Omalla vuorolla totesin "sacrifice" ja vastauksena kuulin "niinpä tietenkin". Missä oli spraypurkki? Olisi ollut ainoa syy käyttää tuon verran resursseja yhteen hyökkäykseen.

Jollain myöhemmällä vuorolla oli Luxrayn vuoro tulla kiusaamaan Gigastani. Level uppaa ja raahaa eteen Jirachin, miksi? Muita vaihtoehtoja oli Mesprit w/ Q ja Uxie X ilman enua, mutta Jirachi oli kai pelottavin, olihan sillä tyhjän verran retreat cost. Raahaamispowerin jälkeen passaa vuoron. Retreataan Jirachini ja Luxray X löytää itsensä discistä.

Tämän jälkeen tulee Azelf ja tepastelee halki ajan ja nostaa prizeista Lucarion. Miksi tämä kaveri ei ollut aikaisemmin pelissä? Kai Azelfin olisi pystynyt jollain tavalla kaivamaan aikaisemmin eteen.

Jossain vaiheessa tuli myös Argentiinan Uxie laputtamaan. En ole nyt täysin varma missä välissä, mutta tuli kuitenkin aktiiviseksi samalla vuorolla ja yritti level upata. Totesin, että Uxie tuli peliin tällä vuorolla eikä sitä saa level upata ko. vuorolla. Vastauksena sain tähän "miten niin en saa. Olisit vain hiljaa, niin ei ole ongelmia". Kieltämättä hyvin viisasta pelaamista...

Loppupeli oli ohkottamista ja aikakin ehdittiin huutaa. Vuorolla 2 Argentiina päättää scoopata, kun omalla vuorollani se olisi päättynyt kuitenkin viimeisen prizen nostamiseen.

1-4 - Drop (+7.41 rating)

Argentiinan LuxChomp oli mitä oli. Tuskin pakassa piilee kaikki vika, jos pelaaja tekee tuollaisia käsittämättömiä temppua. Gigasia varten olisi pitänyt käyttää joko Lucariota tai Taistelusammakkoa. Kuten Sony totesi "Attack its weak point for massive damage". Pienet mukulaperunat kertoivat, että pelasit Genkkuja vastaan ja silloin ei näkynyt Weavilea.

Dropasin, kun kuulin, että Zhaituksun Ursalolita ei häviä Pumpuleille ja näin ollen 1-4 tilanteessa oli peräti kaksi orjaa, joita vastaan en halunnut missään nimessä pelata.

Loppu oli koomailua ja sekoilemista. Luultiin jo jossain vaiheessa, että TCG:hen oli tullut patchi, joka nerffasi Esan. Näin ei kuitenkaan käynnyt. Muut taisivat vain proxyttää enemmän Pyloneita.

Alla vielä jotain random +/- juttuja. En jaksa miettiä taikka keksiä lisää. Lukekaa muiden raporteista vastaavat listat.

+ Sain ratingia, joka riittänee MM-kutsuun.
+ Seniorit jne ketkä pistivät mut plussan puolelle. Valitan en ole täysin varma keitä olette. xD
+ MM-kutsun saaneet, nähdään San Diegossa.
+ Järjestely

- Phil Collins Darra
- MM-kutsunsa menettäneet.
- Ruumiillinen työ. =P
- Jatkossa pitää pelata koko turnaus, stallaaminen kävi hermoille.
Viimeksi muokannut dAcktor päivämäärä 13.05.2011 01:42, muokattu yhteensä 3 kertaa
Kuva
dAcktor
 
Viestit: 33
Liittynyt: 31.10.2010 16:48
Paikkakunta: [insert]-avaruus

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 13.05.2011 01:25

Tri oot mun idoli.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Roseanni » 13.05.2011 01:25

Hieno rapsa! Uskomatonta miten yhdestä matsista löytyy noinkin paljon sanottavaa... Noh, onneksi sulla ei sentään käynyt shaissea tuuria vaan sait sen invites niin kuin kuuluikin. :D Gräts!
Nähdään sitten San Diegossa! ;> Ja mahdollisesti Miska-leirillä?
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Juusto » 13.05.2011 01:27

Miks olit vaan 1-4 o: Kauden ehdottomasti näkynein Gigasin pelaaja läjäyttää turnauksessa 1-4 drop.. Surullista ):
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Suetic » 13.05.2011 01:28

On typerää sanoa tämä, mutta ei mikään noussut silloin kun oli pakko nousta käteen xP
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja dAcktor » 13.05.2011 01:29

Roseanni kirjoitti:Nähdään sitten San Diegossa! ;> Ja mahdollisesti Miska-leirillä?

Miska-leirillä, jos Vancouver-miitti ei toteudu ja serkkuni feidaa mut heinäkuussa. Tällöin ajallisesti lyhempi matka San Diegoon.
Kuva
dAcktor
 
Viestit: 33
Liittynyt: 31.10.2010 16:48
Paikkakunta: [insert]-avaruus

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 13.05.2011 01:36

Argatni kirjoitti:On typerää sanoa tämä...
Mutta sanoit sitten kuitenkin?

Onnea invitestä Tri!
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 13.05.2011 01:38

dAcktor kirjoitti:Dropasin, kun kuulin, että Zhaituksun Ursalolita ei häviä Pumpuleille ja näin ollen 1-4 tilanteessa oli peräti kaksi orjaa, joita vastaan en halunnut missään nimessä pelata.

Vaikka mul oli erittäin huono tuuri koko turnauksen aikana? Pumpuli vaa oli match-up:na erittäin hyvä. ^^
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Lars » 13.05.2011 01:39

Paljon onnea invitestä, Tri! Kiva kun nostit mulle foili traikkuja. : D Muista mun tuliaiset!
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Suetic » 13.05.2011 01:47

Kekkonen kirjoitti:
Argatni kirjoitti:On typerää sanoa tämä...
Mutta sanoit sitten kuitenkin?

Näin käy miltein aina. Hyvässä metagamessa ei nouse oikeaa korttia oikealla hetkellä *awesome* Oli pakko scoopata, koska ei ollut enää mahdollisuuksia lyödä takaisin ja mahdollisten lisälappujen hankkiminen pelissä kestäisi noin 3 vuoroa.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 13.05.2011 01:54

Argatni kirjoitti:
Kekkonen kirjoitti:
Argatni kirjoitti:On typerää sanoa tämä...
Mutta sanoit sitten kuitenkin?

Näin käy miltein aina. Hyvässä metagamessa ei nouse oikeaa korttia oikealla hetkellä Oli pakko scoopata, koska ei ollut enää mahdollisuuksia lyödä takaisin ja mahdollisten lisälappujen hankkiminen pelissä kestäisi noin 3 vuoroa.

Okei. Yleensä olen hyvin hillitty kaveri (pfft) mutta nyt vuotaa malja yli. Onko sun oikeasti pakko yrittää hijackata joka ainoa topicci näille selityksilles? Syytät muita trollaamisesta ja itse samaan aikaan floodaat ihan mieletöntä tuubaa semmosta tahtia että ei mukana pysy. Trin rapsan lukemisen jälkeen kenellekään ei varmasti ole epäselvää, minkä takia hävisit pelin.

On epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa tulla kuittaamaan tappio huonoon tuuriin toisen raportissa, varsinkin kun ottelukuvauksen perusteella kyse oli vain ja ainoastaan kykenemättömyydestäsi pelata matchup edes likimain oikein. Ole iloinen että Tri on kiltti eikä valittanut judgelle myös käytöksestäsi, kenenkään ei tarvitse kuunnella vastustajalta niin asiatonta puhetta kuin mitä itse olet pöydässä tuossakin pelissä päästellyt. Eikö äiti opettanut käytöstapoja?
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Suetic » 13.05.2011 02:05

Mistä asti täällä ei saa selittää syitä tappioihin? Entä jos oli loukkaavaa lukea tuota rapsaa alusta loppuun? Kiitti kohteliaisuudesta. :(

PS: Troollaajat ovat edelleenkin nämä teidän suosikit kaverukset.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 13.05.2011 02:12

Oletan, että oikeasti tiedät kyllä aivan mistä puhun. Jos et, olen hyvin pahoillani. Kummassakin tapauksessa jätän tämän keskustelun tähän siksi että tuo seinä jonka kanssa äsken juttelin tuntuu reagoivan paljon loogisemmin. Anteeksi jos loukkasin, ei mitään henkilökohtaista, siirryn odottamaan että ylläpito saa tarpeekseen tästä pelleilystä.
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja badganondorf » 13.05.2011 02:13

Argh, Zhaitukila tuli 2 lauseen viesti - oooo. Mutta liittyikö se mitenkään topiciin - ei! Raportteihin kommentoidaan lähinnä henkilön matseista ja turnauksesta, ei jälleen oman pakan match-upeista. Ja Argatni - tämä ei ole chatti edelleenkään. Sano ircissa tai YVssa yhden lauseen asiat ihmisille, ei floodata muiden raportteja täyteen kahden lauseen schaissea. Jos viestit eivät pitene ja teksti muutu asiallisemmaksi(kuten asenne Admineja kohtaan) tulee erittäin pian postituskieltoa.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Suetic » 13.05.2011 02:21

badganondorf kirjoitti:Argh, Zhaitukila tuli 2 lauseen viesti - oooo. Mutta liittyikö se mitenkään topiciin - ei! Raportteihin kommentoidaan lähinnä henkilön matseista ja turnauksesta, ei jälleen oman pakan match-upeista. Ja Argatni - tämä ei ole chatti edelleenkään. Sano ircissa tai YVssa yhden lauseen asiat ihmisille, ei floodata muiden raportteja täyteen kahden lauseen schaissea. Jos viestit eivät pitene ja teksti muutu asiallisemmaksi(kuten asenne Admineja kohtaan) tulee erittäin pian postituskieltoa.

Ensinnäkin täällä en jatka keskustelua, mitä oli toisella alueella vaan toisinpäin. Keskustelen tästä pelistä, joka on kirjoitettu tähän rapsaan ylös. Kauanko jaksatte jauhata siitä, että olisin muka joku trolli? Voin sanoa, että yksikön toiminta on ihan mansikasta, kun ei kerran joka paikkaan hyötäkään yhdellä ja samalla syyllä, jota en edes ole jauhaamassa. Ensinnäkin minä ajattelin, että tämä raportin kirjoittanut henkilö trollasi minua, koska itsekin sanoi mitä sanoin turnauksessa.

Jos pidän tätä raporttia kehnona ja lienee epäkohteliaana, niin minulla on oikeus sanoa mielipide asiasta. Voin sanoa, että legendaarinen käytökseni on oma henkilökohtainen asiani ja sitä en tahtoisi kokonaan saamaan julki.

Kiitos kun luit tämän viestin.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Roseanni » 13.05.2011 02:27

Sen sijaan, että syytät dAcktoria epäasiallisesta raportista, kannattaisi ehkä ensiksi miettiä, mikä siinä omassa käytöksessä on mennyt pieleen, jos siitä kerran on tullut noinkin paljon tekstiä aikaiseksi. Minä istuin viereisessä pöydässä pelaamassa omaa peliäni ja pystyn kyllä sanomaan, että oli sinulta erittäin epäkohteliasta ja tökeröä käytöstä inttää vastaan vastustajalle ja TUOMARILLE, kun sinulle sanottiin mm. niiden korttien oikeinpäin kääntämisestä. Jos jostain tulee sanomista niin mieti ensin, mitä olisit voinut tehdä toisin. Jos mielestäsi et olisi voinut tehdä mitään toisin, niin valita vasta sitten.

Ja nyt loppuu tämä pelleily, varoituksia on jo tullut ja tulee lisää jos ei lopu.
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Tonu » 13.05.2011 08:43

Komppaan 2/3 postauksista rapsan jälkeisestä postista ja edellisen postauksen väliltä.

Harvemmin Tri ärsyyntyy/kiihtyy juuri mistään turhasta (tai edes syystä). Luin rapsan matsiosuuden kahdesti ja se kuva minkä sain tuosta matsista on aika kauhea. Aina kun Tri mainitsi jonkun sääntöä rikkovan seikan niin aina lentää kurat niskaan. IMO tuo on vähintäänkin hilkulla "Spirit of the Gamen" rikkomista, joten voi olla ylpeä siitä ettei tästä hyvästä tullut disqausta turnauksesta.

Sen verran mitä luin noista aika lailla järjettömistä siirroista, olettaisin vain ettet osanut pelaa tuolla pakalla niinkuin olisi pitänyt. Jossain kohtaa turnausta muistan nähneeni, että Gyarados pakkaa vastaan pelissä oli Toxicroak G (rare, ei promo), penkki täynnä, vastustajan BTS pelissä, ei omaa Skuntank G:tä penkillä. Toivon todellakin, ettet vain pelannut "väärää" Toxicroakkia tarkoituksella tai että pakassasi oli edes Skunkki ja Stadiumeja.

Onneksi sentään ensi formaatti tulee olemaan paljon "helpompi" kun suurin osa kikkailua vaativista pakoista rotatetaan ulos formaatista.


PS: Jo pelkästään 37 matsia syöpädeckejä vastaan tällä kaudella pelaneena ja viisi matsia LuxChomppia pelaneena pelaajana olen itse sitä mieltä, että kyseiset syöpäpakat saa viimeistään toisella vuorolla oleelliset laput käteen/peliin (kunhan ei iskeydy massiivinen PP-kerroin). Tämä lähinnä siksi, ettet voi pelata Cyrysin jälkeen Collectoria samalla vuorolla. Pelkästään jo tupla-Cyrus tuo käteen sen verran paljon valinnanvaraa jolloin tuohon mennessä pitäisi olla jo lähes mikä tahansa Poké pelissä 2-3:lla Energialla ladattuna. Tähän vielä lisättynä se, että pelasin syöpävariantteja edellisellä kaudella kahdesti joista toisessa olin Espoon CC:n finaalissa asti, sekä kohtasin kyseisellä kaudella lähemmäs 30-50 syöpäpakkaa turnauksen aikana (myös Worldseissa 2010 pelasin muutamaa syööpää pelannutta henkilöä vastaan).


Edit: Ainiin. HB Tri hyvästä kaudesta. 3/3 3-4. sijaa, 5-0 drop ja 1-4. Mee Wörldseihin ja pawnaa kunnolla. :>
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Hero » 13.05.2011 09:22

Argatni kirjoitti:
badganondorf kirjoitti:Argh, Zhaitukila tuli 2 lauseen viesti - oooo. Mutta liittyikö se mitenkään topiciin - ei! Raportteihin kommentoidaan lähinnä henkilön matseista ja turnauksesta, ei jälleen oman pakan match-upeista. Ja Argatni - tämä ei ole chatti edelleenkään. Sano ircissa tai YVssa yhden lauseen asiat ihmisille, ei floodata muiden raportteja täyteen kahden lauseen schaissea. Jos viestit eivät pitene ja teksti muutu asiallisemmaksi(kuten asenne Admineja kohtaan) tulee erittäin pian postituskieltoa.

Ensinnäkin täällä en jatka keskustelua, mitä oli toisella alueella vaan toisinpäin. Keskustelen tästä pelistä, joka on kirjoitettu tähän rapsaan ylös. Kauanko jaksatte jauhata siitä, että olisin muka joku trolli? Voin sanoa, että yksikön toiminta on ihan mansikasta, kun ei kerran joka paikkaan hyötäkään yhdellä ja samalla syyllä, jota en edes ole jauhaamassa. Ensinnäkin minä ajattelin, että tämä raportin kirjoittanut henkilö trollasi minua, koska itsekin sanoi mitä sanoin turnauksessa.

Jos pidän tätä raporttia kehnona ja lienee epäkohteliaana, niin minulla on oikeus sanoa mielipide asiasta. Voin sanoa, että legendaarinen käytökseni on oma henkilökohtainen asiani ja sitä en tahtoisi kokonaan saamaan julki.

Kiitos kun luit tämän viestin.


Taidat trollaa?
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja Colmio » 15.05.2011 14:56

Ei voi olla? Taisi olla vakava darra kun et jaksanut sotkee luokan tauluu matematiikalla *nyyh*
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Phil Collins Darra

ViestiKirjoittaja dAcktor » 16.05.2011 17:59

Kiitos onnitteluista... Alla jotain randomia...

Lars kirjoitti:Paljon onnea invitestä, Tri! Kiva kun nostit mulle foili traikkuja. : D Muista mun tuliaiset!

Vien ne foil trainerit vielä jossain välissä, kun sitä vähiten epäilet. Vähän kuin Hyvinkään regien Poliwhirl lappu. =P Yritän löytää jotain kivaa tuliaiseksi.

Kekkonen kirjoitti:tämän keskustelun tähän siksi että tuo seinä jonka kanssa äsken juttelin tuntuu reagoivan paljon loogisemmin.

Sullakin on tuollainen tapa. Itse keskustelen aika usein katonrajan tai ikkunasta näkyvän kulloinkin vallitsevan sään kanssa. Keskustelun tuoksinnasta niillä on tapana kuiskata mulle "muuttujanvaihto" tai "osittaisintegrointi", johon silmäpieleni reagoivat kyynelehtimällä tyrehtymättömänä virtana. Opiskelijat ympärillä ihmettelevät mikä assistentille tuli.

Tonu kirjoitti:Edit: Ainiin. HB Tri hyvästä kaudesta. 3/3 3-4. sijaa, 5-0 drop ja 1-4. Mee Wörldseihin ja pawnaa kunnolla. :>

Jees eiköhän tässä kusetata Top Cut ja lopulta "tavataan torilla" -suoritus. =P

Vanille kirjoitti:Saitpahan sen verran rankingia ylös, että San Diegon reissu varmistui. Siellä sitten laputetaan seuraavan kerran ja lupaan tulla valokuvaamaan teidän pelit, jos en itse pääse grindereistä sisään varsinaiseen turnaukseen. :D

Pahvittelua kunhan banana spliteiltä ehditään. :D Eikä saa kuvata, kun joku saattaisi bustata mut pelaamasta pokemonia. =P

colmio kirjoitti:Ei voi olla? Taisi olla vakava darra kun et jaksanut sotkee luokan tauluu matematiikalla *nyyh*

Jotain työjuttuja olisi voinnut, mutta jätin työt kouluun - huono veto.

Argatni kirjoitti:Oli pakko scoopata, koska ei ollut enää mahdollisuuksia lyödä takaisin ja mahdollisten lisälappujen hankkiminen pelissä kestäisi noin 3 vuoroa.

Mistä asti täällä ei saa selittää syitä tappioihin?

Ensinnäkin täällä en jatka keskustelua, mitä oli toisella alueella vaan toisinpäin. + Käsittämätöntä tekstiä, jota kukaan ei ole osannut dekryptata.

Oli muuten sun viimeinen vuoro koko pelissä ja olisit joutunut nostamaan pari prizea päästäksesi tasoihin. Sinulla ei ollut energiaa kenelläkään. Seuraavalla kerralla voisi hioa kuuluisaa "gg timingia" paremmaksi.

Saa selittää, kunhan on nyt jotain faktaa tukemaan näkemyksiä. Tällä kertaa huono onni ei ollut syy, vaan huono pelaaminen.

Hmm... Missä topicissa olet jatkanut tämän topicin keskustelua? Tai älä kerro...

Zhaituki kirjoitti:Vaikka mul oli erittäin huono tuuri koko turnauksen aikana? Pumpuli vaa oli match-up:na erittäin hyvä.

Vihje: Lue rivien välistä...
Kuva
dAcktor
 
Viestit: 33
Liittynyt: 31.10.2010 16:48
Paikkakunta: [insert]-avaruus

Seuraava

Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron