Joku osaa todella sekoilla :D

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Joku osaa todella sekoilla :D

ViestiKirjoittaja Suetic » 28.08.2011 20:04

Pidän pienen valmennuskurssin ennen viikonloppua. Käyn myös lauantaina metsästämässä lisää leimoja ja keräily-wantteja. Ei löydy mitään, niinpä siirryn roolipelaamaan ja painun nukkumaan.

Herään sunnuntai-aamulla ja rupean kiroamaan siitä, että minulle ei ostettu ruokaa niin kuin luvattiin, joten jouduin laittamaan kaiken itse pakkaamaan reppuun vaihtolistan ja pakan mukaan, niinpä lähdin matkaan. Olin miltein myöhässä, mutta tulin viime hetkellä. Rupesi suututtamaan kun tiskillä, miten nimeni kirjoitettiin, mutta r-vika on niin kaunis, että rupesi suututtamaan ja oli pakko tuhannestoisen kerran kirjoittaa koko nimeni ylös paperille.

1. Round: ReshiPhlosion (??)
Sekoitamme pakat ja ihmetellään, että saako jo aloittaa pelit kun viereisessä pöydässä Kumis sekoittelee omaa ihmeellisen näköistä härdelliä. Kysyn tiskipöytähemmolla, että saako aloittaa heitämme nopat ja niin peli lähtee käyntiin. Alkukäteni oli mitä oli, mutta pelin alkuvaihe rupesi etenemään hauskaan suuntaan. Minulla on Vulpix (lähtee OHKOlla pois), 2 Reshiramia ja Typhlosion. Vastustaja sai ladattua jo kaksi Typpistä, niinpä huudan päässäni: "Voihan Pikachu Pikachu!" Yritän hakea mahdollisemman nopeasti toisen Typpiksen, mutta se tulee vaan pelin loppupaikkeilla, niinpä alusta asti olen OHKOnnut vastustajan Reshirameja yksi kerrallaan alas, kunnes viimein pelissä toinen Typpis ja vastassa pari Typpistä. OHKOan sen tyypin viimeiset Typpikset ja voitan pelin. Kätellään ja lähden sitten stalkkaamaan pelejä. WIN!

2. Round: Magnezone/Kingdra/Yanmega (??)
Olen lukenut jenkkiläisiltä foorumeilta, että nämä pakat ovat hyvin toimivia (ainakin toistaiseksi). Kuitenkin hiukan peli rupesi menemään tasaista vauhtia (jee jee hän ampuu kaksi Judgea aloituksen jälkeen, kunnes saan kaiken tarvitsemani penkille. Magnezonet rupesivät käymään ärsyttäviksi kun ne ampuivat maksimissaan 150 damagea Lost Burnilla. Vastustajalla oli kaiken lisäksi käytössä Rescue enuja, joiden avulla Magneetit selvisivät joten kuten. Kuitenkin paha burstaukseni koitui hänen Yanmegojen kohtaloksi ja ihme oli myös se, että vaan yksi Reversal flippi onnistui häneltä kun taas itseltäni onnistui lähes aina. No sitten kun hänen pakkansa pääsi loppumaan, niin voitan pelin. WIN!

3. Round: Toolbox the Ross (SP)
Iso paha sana lähtee lentämään suusta. Taas omahyväinen naama vastassa ja tällä kertaa Rossin MM-pakalla. Kun Vileplume oli pelissä, niin rupesin nukkumaan pääkoppani sisällä. LOSE...

4. Round: Lugia LEGEND/Mantine (Jaxi)
Jaxin kanssa pelit rupeavat sujumaan hyvin ja tiedän tarkalleen, että häviän. Latailen minkä voin äkkiä pöytään ja rupean ampumaan ainakin jo useita kertoja Lugioita alas samalla menettäen Reshirameja, mutta kiitos Rescue enujen vielä sain selviytyä. Hänelläkin oli Rescue enut, wut? Peli eteni ja eteni, kunnes energiat ja pakka rupesivat häneltä loppumaan. Hän saa peliin viimeinkin Indgo Plateaun saadaakseen ne +30 HP ja PokeGearillä hän saa käytettyä Kukkaleidin. Seuraan tapahtumia kunnes saan ajatuksen posauttaa viimeisen Lugia Legendan Rescue enun, niinpä sitten vahingoitan sitä Typhlosionilla Flare Destroy hykkäyksellä ja ensi vuorolla retreattaan sen pois edestä ja kopauttelen Pokemoneja alas rakkaalla Digimon-Pokemon hypridillä. WIN!


5. Round: EnteiSuicune/Magmortar/Reshiram/Ninetails (Mint Nature)
Kun katson tätä kaveria suoraan naamaan, niin heti näen ettei hän rupea pitämään pelistä ja voiton janossa hän rupesi sitten pelaamaan. Jostain syystä pelin alussa rupesin kaipaamaan vanhaa ystävääni PONTia, joka ei sitten tullut kuin yhden kerran. Olisiko kaveri hiukan juonut edellisenä iltana "vodkaa", että yhtäkkiä hänen silmissään näkyi ne 8 prizeä kun itselläni oli tarkkaan se kuusi? Magmortar kehitetty eikä mitään sanottu? Pah! Saishea ja täyttä saishea. LOSE...
"Muistakaa, että olen koirankuiskaaja..."




Pråps/Slåps:
+ Agumon-pehmo
+ läjä keräilywantteja (Pikachuja )
+ 6 porokredua (kiitti Jaxi)
+ 3 voittoa
+ TCG Online-koodeja

- Mint Nature ei osaa arvostaa "hiljaisia" naisia
- Ei kaikkia klaanin jäseniä
- Roosin pakka SP:lla (ei mikään yllätys)
- 2 tappiota
- lyhyt rapsa
- nälkä
Viimeksi muokannut Suetic päivämäärä 28.08.2011 20:41, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Joku osaa todella sekoilla :D

ViestiKirjoittaja Tonu » 28.08.2011 20:33

Roos =/= Ross

Edit: 4. ja 5. matsi tais olla toisin päi. kun Jaxia vastaa pelit oli sillä hetkellä 2-1 ja 1-2.
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron