Poroporo! (sija 3/26)

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Poroporo! (sija 3/26)

ViestiKirjoittaja Innokas pelaaja » 29.08.2011 21:26

Helsinkiläinen kun nykyään olen, kävin mieluusti ottamassa osaa paikalliseen Poro-turneeseen. Minulle uusi turneepaikka löytyi melko helposti ja osoittautui varsin viihtyisäksi, joskin ahtaaksi. Pelasin Yanmega/Cinccino/Zoroarkia 4 Reversalilla.

Round 1: Toni M. (Shadow Lugia) with Yanmega/Magnezone
Sain 4 prizen etumatkan, mutta pelin loppuvaiheessa peli kääntyi täysin päälaelleen, kun SL sai setupin valmiiksi ja itse nostin Judgesta kuraa (+seuraavat topdeckit mätiä). SL:n rapsassa tarkempi kuvaus, lukekaa sitä.

0-1

Round 2: Timo M. (Zhaituki) with Donphan/Zoroark/Reshiram/Zekrom/Samurott
Ei mitään kovin ihmeellistä kerrottavaa. Hain Reversaleilla pari Phanpy-OHKO:a, koska en halunnut paljon Donphaneita peliin. Niitäkin kuitenkin ilmestyi pari kappaletta, ja Ruins of Alph teki urakastani vaikeamman Yanmegoille. Pelin keskivaihe oli OHKO:ilua ja 2HKO:ilua puolin ja toisin, mutta Donphanien kaaduttua Zhailla oli pelissä vain lievää vahinkoa Outragella tekeviä Zekromeja/Reshirameja, jotka eivät tuottaneet ongelmia Zoroarkille ja Cinccinolle.

1-1

Round 3: Jesse M. (Hero) with Zekrom/Yanmega
Koska Herolla on tästä matsista jo hyvä kuvaus raportissaan, en jaksa tästä sen enempää kertoilla. Huonosta alusta voittoon.

2-1

Round 4: Jouni L. (Jouni) with Mew/Muk/Yanmega/Vileplume
Jounin alku oli huono. Yanmegani ilmestyi T2, ja knokkasin sillä 2 Oddishia, sillä aikaa kun Jouni seeoffasi Mewillään Mukin ja Jumpluffin. Vähän ajan päästä Jouni scooppasi.

3-1

Round 5: Viljami S. (Suomipoke) with Vileplume/Reuniclus/Donphan/SEL/Zekrom/Blissey/Pichu
SP sai aikaisen Pichun ja penkit täyttyivät. Yanma kehittyi taas megaversiokseen vuorolla kaksi, ja pistin sillä matalaksi 2 Oddishia, Pichun ja Cleffan. Olin jo niin tuudittautunut voittoon, että en noteerannut Reuniclusin olemassaoloa vaan raahasin eteen SEL:in, jolloin SP sai pitkän aikaa siirrettyä damagen pois SEL:iltä penkkipokeilleen (ja lopulta Blisseykin ilmestyi parantamaan kaiken). SEL ei kuitenkaan saanut juuri OHKO:ja, koska burn-flippituurini oli suht hyvä. Peli päättyi lopulta aikarajaan minun johtaessa prizeissa 1-4.

4-1

Sijoitukseni oli kolmas heti aonon (Kingdra/Cinccino) ja SL:n (Yanmega/Magnezone) jälkeen. Olin positiivisesti yllättynyt tuloksestani, enhän pelannut edes "parempaa" Stage1:tä (Yanmega/Zoroark/Donphan). Turneen jälkeen käytiin Jounin, SL:n ja Tatin kanssa hakemassa pizzat ja palattiin Poromagiaan. Seurasin näiden kolmen ja SP:n välisiä mahjong-mittelöitä, minkä jälkeen palasin kämppääni odottelemaan seuraavaa turneeta.

Palauteosio:

+ ihmiset!
+ 13 porokrediittiä palkinnoksi
+ Yanmega/Cinccino/Zoroark
+ ihan hyviä pelejä (etenkin SL:ää ja Heroa vastaan)

- turneepaikan avonaisesta ovesta tuli vähän kylmää ilmaa, pistinkin sen lopulta kiinni
- Tri ja Tonu eivät pelanneet
- lyhyt rapsa (sori olen nykyään laiska)
Innokas pelaaja
 
Viestit: 126
Liittynyt: 01.11.2010 17:02

Re: Poroporo! (sija 3/26)

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 29.08.2011 22:04

Hyvä rapsa kyllä. :)


En nyt tarkkaan muista meidän matsia, mutta sen verran kuitenkin että toivoin saavani ne zoroarkit eteen ennenkuin donphanit menee. :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Poroporo! (sija 3/26)

ViestiKirjoittaja Tonu » 29.08.2011 22:50

Piti raidaa kirppistä ja lainaa oma pakka Akille (joka veti 4-1). Tulin sentää pyörimään tonne joskus ruånd 3 tienoilla ja seurasin ton loppuun asti. :s
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron