Muista syödä ja juoda hyvin -poro turnee rapsa

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Muista syödä ja juoda hyvin -poro turnee rapsa

ViestiKirjoittaja aono » 31.08.2011 00:42

OMG ai joku turnauski olemas? Jaa~! Kaippa sitä pitää mennä pelailemaan, kun ei oo pitkiin aikoihin päässyt.
Kuulin tosiaan poron turnauksesta vasta tyyliin torstaina ekan kerran, enkä vielä silloin tiennyt olisinko menossa...
Minulla oli kyllä sopivasti menoa jo Keravalle muutenkin, niin eipä tuosta niin pitkä matka olisi pasilaan...
Tuttuun tapaan Keravalla käytiin KUMAilemassa lauantai iltana joka menikin myöhään yöhön asti, pelattiin Go:ta ja Mahjongia,
oli aika kivaa :3 KUMAilujen jälkeen paineltiin Minnakkeen ja hänen poikaystävänsä kämpille, Minnake innoissaan nappaa pokemon
kortit käteen ja haluaa pelata.. Olen ihan död, pelattiin vissiin tyyliin 1 peli ja sit vaan ei enään pystynyt...

Sunnuntai 28.8

Puuh... heräilen ja koomailen Keravalla, olis tehnyt mieli vielä nukkua. Saan jostain kuitenkin ponnistettua ylös sohvalta ja rupeen väsää
aamupalaa, kunnes tajuan ettei minulla ole edes pakkaa... Noh! Tehdään sitten siellä porossa se pakka... Aamusekoilua ja kiirettä ->
melkein myöhästyttiin junastakin :D Tajuan vasta matkalla ettei mulla ole edes käteistä, eli pitäisi olla joku ninja että kerkeisi ostaa automaatista
lipun Pasilaan! Asemalle päästyä, junaa ei näy... löntystetään automaatille ja OHO! Juna pamahtaa asemalle, fuuu... Jotenkin onnistuin ninjaamaan
lipun ulos masiinasta juuri kreivin aikaan ja ennätän kuin ennätänkin junaan. Matka Pasilaan alkakoon, jippii!

Pasilaan päästyä, kävimme varmuuden vuoksi nostamassa käteistä automaatilta, kun poromagialla tunnetusti ongelmia electronien kanssa, niin
ei jaksanut jättää sen varaan tällä kertaa. Lähdimme kävelemään poromagiaa kohti, kunnes vastaan tulee Kumis ja Akibah!
Kumis ulisee että mennään auttamaan Tonua ja lähtee juosten asemalle. Mielessäni käy jo ties mitä ajatuksia kun ei kerrota mistä kyse!
Juostuani Kumppelin kiinni kysyn puoli hädissäni, että mitä on tapahtunut? Kumis siihen tokaisee että "noku sil on niin paljon kannettavaa" ilmeeni -> -.-"
Älytön hoppu ja sit jotain yhtä randomia, no käydään nappaamassa Tonun kimpsut ja kampsut ja Kumis yrittää laittaa meittin kantamaan kaiken D:
Otan toisen Tonun kasseista ja Kumis jää orpona pitelemään toista kassia. Loppujen lopuksi Kumis itse jaksoi kantaa toisen repun :o Olin aika yllättynyt...

Poromagiaan saapuminen oli aina yhtä mielenkiintoista, koko mesta täynnä magic pelaajia ja tuttuja pokemon naamoja vilisee joka puolella.
Kerta sisällä ei ole tilaa magic pelaajien vuoksi, linnoittauduimme ulos portaille, josta joka toinen aina ulisi kun ei pääse sisään/ulos. No en ollut
moksiskaan, vaan rupesin pläräämään korttejani läpi. Yhdessä boxissa oli joku cinccino kingdra jämä/alku, joten rupesin siitä kasaamaan tulevaa turnaus pakkaani.
Ajattelin vain mielessäni: "lol, mul ei oo ees normi kingdraa... sieltä kun tulee ensimmäinen tulipakka vastaan niin sattuu.."
Mutta kuinkas sitten kävikään...


1. Kierros VS joku senior (en muista nimeä ;__;) Reshi/Typpis

Oma peli rullaa hyvin, vastustaja ei nosta suppoja joka määrää hänen kohtalostaan... PP

1-0

2. Kierros VS R0xu Magnezone/Yanmega

Starttaan tyrogue edessä ja cleffa penkillä... Vähän pelottaa mitä R0xulla startissa, onneksi saan aloittaa ja huomaankin että R0xu alottaa cleffalla, löl...
Oma pelini lähtee rullaamaan hyvin, otan prizen joka vuoro ja ollaan 2-6 tilanteessa. R0xu ottaa pelissä 2 prizeä, gg.

2-0

3. Kierros VS Romeo Reshi/Typpis

Aloitan cleffalla ja Romeo reshiramilla. Minulla ei ole kädessä mitään, topdeckasin horsean ja heitin penkille ja eekkaan. Saan tavaraa peliin, mutta niin saa
Romeokin. Alan kuitenkin ottamaan prizejä ensin, joka ratkaisee pelin. Molemmat ottaa prizen joka vuoro vemputtamalla enemmän tai vähemmän. Minulla 1 prize
ja Romeo käyttää juniperin, rupee nostamaan pakastaan kortteja, kunnes huomaa että pakkaa ei enään ole. Romeo kuitenkin haxaa kommarilla yhen poksun dekkiinsä ja nappaa prizen.
Ollaan tilanteessa 1-1 ja tarvitsen DCE:n... Käytän Juniperin ja DCE nousee, gg.

3-0

4. Kierros VS SP Reshiram/Reuniclus/Blissey Prime/SuiTei/Vileplume Ross:n MM pakka?

Jotain jännää se SP vääns... muistaakseni ajelin aika kiitettävästi yli aina siihen asti kunnes tuli dmg swapper, vileplume ja suitei peliin. Loppujen lopuksi SP kämmää ja laskee väärin
damaget ja SuiTein päälle jää tarpeeksi damagea että 20x2 iskevä kingdra primeni + 2 spray splashia tappaa sen. No menen eteen ja kopsutan SuiTein. SP pudistelee päätänsä, kätellään ja rupean keräämään
lappuja pöydästä pois. Kunnes SP alkaakin itkemään että hetkinen... Kuoleeks tää mun SuiTei edes? No siinä sitten käydään jotain pientä sanasotaa ja Tri judge tulee seuraamaan tilannetta. Selitetään tilanne ja Tri
judgee SP hävijäksi, johon SP myöntyy.

Jäi kyllä hieman hölmö fiilis... No mutta olisin AIKA varmasti voittanut pelin muutenkin, olisin voinut vain käyttää jupiterin ja nostaa enun Cinccinolleni. Harmikseni ehdin ja heittää laput läjään, eikä pystynyt enään todistamaan
sitä. No mutta eniweis, voitto mikä voitto xP

4-0

5. Kierros VS SL Magnezone/Yanmega/Kingdra Prime/Absol Prime

Mjoo-o... aloitan yksinäisellä Horsealla, saan aloittaa pelin. Pelaan Dual Ballin ja sanon SL:lle että jos tulee tupla tails scooppaan. No sieltä tulee 1 heads, hetken pohdinnan jälkeen tajuan että olen jo voittanut pelin, lol.
Kädessäni oli dce, junk arm, pluspower. Haen siis tyroguen, retreattaan dce:llä horsean edestä, pelaan plussan, junkin ja uuden plussan PP. Huvittavaa että juuri näin ratkasevassa pelissä tulee donkki, itselleni tuli mieleen SM-kisoista
oma kohtaloni, kun pelasin top 16 peliäni ja aloitin unown q:lla...

5-0

Pelataan SL:n kanssa toinen peli, SL aloitti absol primellä joka koitui tappiokseni end gamessa. Alku näytti lupaavalta otin SL antoi 2 prizeä eteen, kunnes hän alkoi myllyttämään. Jossain vaiheessa tuli judge joka tuhosi pelini täysin, nostan pelissä yht.
4 prizeä ja SL on moraalinen voittaja turnauksessa, gg.

Turnauksen jälkeen aloin voimaan pahoin, iski karsee hedari kun ei ollut syönyt eikä juonut mitään sitten aamupalan... Siinä sitten venailtiin varmaan tunti että kaikki kredu ja acco asiat saatiin hoidetuksi ja päästiin vihdoin lähtemään kohti heseä.
Loput fägärit lähti pizzalle ;__;
Minä, Minnake, Tri, Tonu, Jaxi, Akibah, Ökä ja lopulta myös Kumis eksyi heseen. Tilattiin Akibahin kanssa mega ateriat, saatiin vajaat mukit limua, pyysin lisää mutta pihi myyjä ei antanu ;__; Noh mentiin istumaan pöytään, kunnes hieman hukassa oleva tarjoilija
toi pöytäämme yhden mega hampurilaisen. Akibah haastoi minut kaksintaisteluun kivi-paperi-sakset pelissä... Löimme varmaan 8 kertaa putkeen täysin samalla kaavalla kiviä, papereita ja saksia ja hajosin ihan täysin ja akibah sitten repesi varmaankin minun reaktiolleni.
Kun rauhotuin, lyötiin uusi kivi-paperi-sakset tulille ja voitin, Akibahille karvas tappio oli murskaava ja hänen mielestä oli minun repeämisen vikani, että hän hävisi. Kivi-paperi-sakset on seriouz business.
Lopulta kun kaikki olivat saaneet eväänsä pöytään ja syödyksi, rupesi automaatilta nostetut rahat polttamaan taskussa, joten päätin tarjota hese poppoolle pehmis pyörteet.
Vähän niiku in your face pizza ihmiset :3

Proot ja Sloot
+ Näki pokemon ihmisiä pitkästä aikaan
+ Hyvä poppoo, hyvät jutut
+ Tapasin Akibahin
+ 30 porokredua 5-0 tuloksesta
+ Cinccino = söpö otus = lyömätön!?
+ Karkkitarjoilu

- Ihan järkyttävä hedari turnauksen jälkeen -> koomailu junassa -> maanantaina kuumeessa, gg
- SP matsissa sekoilu, on se kumma kun ei tässä iässä osaa laskea edes plus laskuja
- Ei ehtinyt tekemään mitään tradeja
- Porossa ei ollult EPOa
- Piti kieltäytyä karkkitarjoilusta koska oli paha olo :x
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Muista syödä ja juoda hyvin -poro turnee rapsa

ViestiKirjoittaja Revo » 31.08.2011 00:53

Unohit mut miinuksista Tontsa :'(
Avatar
Revo
 
Viestit: 55
Liittynyt: 01.11.2010 13:38

Re: Muista syödä ja juoda hyvin -poro turnee rapsa

ViestiKirjoittaja Tonu » 31.08.2011 07:48

Kiva et pääsit pelaamaan pitkästä aikaa ja siitä et voitit turnauksen. :>

Tosiaan, tekstasin Kepille et jos vois hakee mun kamat Pasilan asemalta et säästäisin sen ~10 min ettei tarttis ite kävellä poroon asti ja sit takas asemalle. Oli kans vähän :d ilme ku Kumis yritti tyrkyttää sulle kaikki kamani kannettavaks. Toinen asdf fiilis oli kun et saanu ees normi Kingdraa pakkaas. Mul olis todennäkösesti ollu noita repus jos olisit tajunnu spämmii mulle tekstarii. xP

Parin tunnin pääst ku tulin takas Pasilaan niin piti samal poiketa kaupan kautta et sai vähän "karkkitarjoilua" aikaiseksi. Kiva et pääsit viel jatkoille ja kiitti viel jälkiruuista. :D

PS: EnSul oli varmaa se satanen päällä?
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron