Murskavoittoja ja Murskatappioita Hygen BT, ssä (22.sija)

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Murskavoittoja ja Murskatappioita Hygen BT, ssä (22.sija)

ViestiKirjoittaja Pikapika » 10.09.2011 17:20

Nousin 6.30 ja tietsikalla heittään lainaviestejä aamulla. Surffailin netissä, katsoin pakkani, söin aamupalaa, jne... Kaikkea tätä tein kymmeneen asti. Lähdin silloin iskän kyydillä Tampereelta Hyvinkään turneeseen. Pelasin ReshiBoariani turneessa. Lainailin kortteja kaikilta kunnes pelit alkoivat. Sekoitin pakkaani 10 minuuttia ja pelit alkoivat : -

Round 1 - Sammy S. vs. Viljami S. (???) (Scolipede/Jirachi/Mismagius)

Tehtiin kaikki alkuhässäkkä ja sain alkuun Tepigin. Viljami Venipeden ja jotain muuta. Aloin lataamaan Reshiä kun sain sen T1 peliin. Zoroark iskee catcherin avulla 120 mun Reshiramiin joka tuhoaa Zoroarkin Outragella. Tyyppi kehitti kaikki Scolipedeiksi ja sai myös Mismagiuksen ja Jirachin. Scolit sitten tappoivat loput pokemonini !

0-1 (Prizet 2-0)

Round 2 - Sammy S. vs. Oona S. (Onx) (Reshiram/Not-ability-Emboar/Stoutland)

Helppo matsi. Pelissä oli pelkkiä Tepiggejä, Lillipuppeja ja Panseareita. Sain 2 alas Tyroguella ja loput hoitelivat Tulidigimonini !

1-1 (Prizet 0-6)

Ostelin vähän eväitä välissä ja söin ne sitten. Keskustelin Gerkun ja hänen veljensä kanssa vähän. Vaihdeltiin, katsottiin toistemme pakat sun muuta.

Round 3 - Daniel Gerkman (Gerkku) (Mirror)

Donkkasin T2 hänen ainoan tepigin ja näin voitin matsin

2- 1(Prizet 5-6)

Join kokista vähän ja mentiin seuraavaan peliin.

Round 4 - Sami Johansson - (Zami) (STAGE1)

Hän tuhosi kaiken minulta Zorolla ja Megalla.

2-2 Prizet 0-3

Round 5 - Toni Maijala (???) (RossDeck)

Sai peliin Reunicluksen 2 Zekromia ja Vileplumen sekä Blissiin. Zekrot tuhosivat Reshin ja olin voittamassa vikalla Reshillä mutta sekotin vahingossa prizet pakkaan ja GAME LOSS ! ! ! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!

2-3 Prizet 3-3

Round 6 - Elina Kettunen (???) (Gothitelle)


Hän sai peliin 2 Gothitaa. Minä Tyron ja Reshin. Donkkasin kaikki Tyron ja Reshin avulla. Tyttö scooppas kun mulla oli vain 1 prize jäljellä.

3-3 (Prizet 1-5)

Lähin kortit palautettuani sitten iskän kyydillä kotiin. Ostin sitten pari boosteria Emerging Powersia.

+ Hauskaa
+ 3-3
+Gerkku
+Muskavoitot
+Pokemon
++Emerging Powers
- MAAILMAN YKSINKERTAISIN VIRHE NELJÄÄN VUOTEEN !!!!!!!!!!!!
Viimeksi muokannut Pikapika päivämäärä 10.09.2011 19:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Murskavoittoja ja Murskatappioita Hygen BT, ssä (22.sija

ViestiKirjoittaja Onx » 10.09.2011 18:54

Juuh. Nyt sitten muistan ton meijän matsin aina... Se oli kyllä mun mielest iha kura matsi.
Mut hauskaa oli. :D
Onx
 
Viestit: 23
Liittynyt: 12.07.2011 13:00

Re: Murskavoittoja ja Murskatappioita Hygen BT, ssä (22.sija

ViestiKirjoittaja miquel257 » 10.09.2011 19:15

Round 4 - Sami Johansson - (Samppa123) (STAGE1)

Sami Johansson on kylläkin Zami ^.^
Iha hyvi vedit, varsinki jos et ois sekottanu niit prizei sinne deckkii
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Murskavoittoja ja Murskatappioita Hygen BT, ssä (22.sija

ViestiKirjoittaja Pikapika » 10.09.2011 19:23

Öööö. Hups !
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Murskavoittoja ja Murskatappioita Hygen BT, ssä (22.sija

ViestiKirjoittaja Zami » 10.09.2011 22:07

Ihan mielenkiintoinen peli meilläkin oli, kun sait Reshisi pelottelemaan heti alussa, enkä ollut vielä valmis kohtaamaan niitä, joten joudun pelaamaan aikaa ja catcheroin aina Tepigisi eteen istustekelmaan, kunnes olin saanut Zorron ja Yanmegan valmiiksi. :P Pakkani oli sitten Yanmega/Zoroark/Donphan... *lala*
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron