Master Mustalintu > Senior Sinilintu

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Master Mustalintu > Senior Sinilintu

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 11.09.2011 11:21

Heräilin aamulla kuudelta, menin pelaamaan tietokoneella, ja parantelin pakkalistaani. SItten lähdettiin iskän kanssa autolla hyvinkäälle, matkan aikana pelasin Professor Laytonia(Lost Future) ja suosittelen sitä muillekkin, hieno peli. Turnauspaikalla sitten katselin mitä muut pelaisivat, ja aloin korvaamaan pakkani proxyjä oikeilla korteilla. Ärsyttää hieman oma moka, lainasin eräälle anterolle kolme Emboariani ja yhden Reshiramin pari viikkoa ennen turnausta, koska en ajatellut että pelaisin ReshiBoaria turnauksessa. No, ei voi mitään, lainasin Kettusilta ne kortit joita tarvin. Pakka oli koottu, katselin kun Mint ilmestyi paikalle hienon listansa kanssa. SItten menin rekisteröinnin suuntaan, ja arvelin aika vahvasti että SiaBBo vetäisisi jonkun ihmedeckcheckin minulle tai jollekulle muulle jonossa. Niin näytti sitten käyneenkin. Miska katseli pakkaani sen pari sekunttia, sitten sain sen takaisin.

TUrnaus oli alkamassa, sitten kerrottiin ettei ole ruokataukoa. Hienoa, söin viimeksi seitsemältä. Katsottiin sitten ovatko kaikkien nimet listalla, oma nimeni oli kirjoitettu väärin. Nyyh. Pairingssit tulivat:

vs. Joku Random Jyväskyläläisen W/ Stage 1 Rush

Minä aloitan, saan T2 Emboarin, ja hankin kahden prizen etumatkan Reshirameilla. Sitten Emboariani aletaan Catcheroida eteen, ja jotenkin tämä henkilö Judgettaa minut joka kerta kun minulla oli Switch. Tuuria, tuuria. Noh, ensimmäinen Emboar kuoli, sain toisen prizeistä ja tämän jälkeen hän ei saanut etumatkaani tai emboarini hoideltua.

1-0

Kaikki muut Jyväskyläläiset olivat voittaneet, heh heh.

vs. SuomiPoke W/ Scolipede (http://www.heytrainer.org/forum/viewtop ... f=6&t=3528)

Kuvittelin että SP olisi pelaamassa Rossin pakkaa, jota vastaan en todellakaan halunnut pelata. Taisin aloittaa, nään hänellä olevan Scolipeden Basic-muodon, sitten muistan erään ketjun Heytrainerilla, siihen linkki tuossa. Noh, pelini ei käynnistynyt kauhean nopeasti, ja sittten kun saan Emboarin, heti tulee Catcher. Oma Switch siihen, isku, taas Catcher, taas Switch. Tätä jatkuu kunnes en saa enää Emobaria edestä pois, ja Deckkaan parissa vuorossa.

1-1

Hävisin Scolipedelle, hienoa. Oli ainakin omaperäinen Deckki. Tästä alkaa hieno voittoputkeni.

vs. ??? W/ Stage 1 Rush

ALoitan, T2 Emboar, Blue flare, pluspwoer ja edellisen vuoron 10 damagea Tepigillä tappavat Donphanin, jättäen hänet tilanteeseen jossa hänellä ei ole hyökkääjiä, muttta minulla on. Saan neljän Prizen etumatkan ja hän yrittää häiritä Catcheroimällä Emboareja. EI toimi, ja voitna pelin kahden vuoron kuluttua.

2-1

Aikaa jäi jäljelle mukavat kymmenen minnuuttia, joten lähdin kauppaan. Sieltä ostelin kolmioleivän ja 1,5l pullon limsaa, söin toisen leivän ja neljäs kierros alkoi.

vs. Ville Välimäki W/ Stage 1+Kingdra Prime

Aloitan, T2 Emboar, ja taas lähtee. Hän ei taida saada enempää kuin kaksi Prizeä koko pelissä.

3-1

Syön toisen puolen kolmioleipää, juon osan limsasta ja katselen taas pelejä.

vs. Heikki Kettunen W/ ReshiPhlosion

Vieressäni pelasivat Terhi Kettunen ja Isto, eli neljä Reshiram-versiota neliössä. Kiinnostavaa. No, kuitenkin, aloitan pelin, ja hän aloittaa Cleffalla. Ja minulla ei tietenkään ole Tyrogueta pakassa. Pah. No, aloitan ja saan Emboarin peliin ties millä vuorolla, ehkä kuudennella. Samaan aikaan hän Eeeekkkailee koko ajan, ja samoihin aikoihin kun minä sana ensimmäisen Emboarini, hän saa yhdessä vuorossa pelin kolme Typhlosionia. Harmi vain että hänellä ei ollut energiaa diskissä. No, vaikka hän sai set-uppinsa kokoon, se kymmenen ylimääräsitä vahinkoa joka on tarpeellinen että MINUN Reshiramini lähtisivät OHKOlla esti häntä voittamasta peliä. Hän scooppaa koska haluaa mennä syömään.

4-1

Katselen eeppistä peliä, Samppa123 vs. Isto. Isto voittaa, kierros alkaa.

vs. Samppa123 W/ Gothitelle

Hän aloittaa hienolla alulla, yksinäinen Gothorita tai mikä se onkaan. Siinä hän sitten liittää energiaa ja hakee Cleffan penkilleen. Ihmettelin miksei hän retreatannut heti, olihan hänellä se energia ladattuna. No, aloitan peliä ja COllectoroin kaikenlaista tarpeellista. Hän Rare Candyttää Gothitelleksi, liittä energian ja Retreattaa. FAAAILLL. Olisi vain retreatannut suoraan, olisi säästänyt energian. No, hän Eeekkkaaa, minä kehitän kaksi Tepigiä Pigniteiksi, lliitän energiaa Reshiramiini, passaan. Hän liittää Gothitelleensa, COllectoroi, Eeeekkaaa. Minä pelaan Pluspowerin, kehitän EMobariksi, liitän energioita, pelaan Juniperin, nostna Catcherin, vedän Gothitellen eteen, ja Blue Flaretan sen. Siihen hänen pelinsä aika hyvin loppui, catcheroin vain Junk Armien avustuksella kaikki muut Gothitellen pienemmät muodot.

5-1

Olen top-kasissa neljäntenä, pelaan TAAS Samppa123:ta vastaan.

Top 8 Vs. Samppa 123 W/ Gothitelle

Peli 1
Donkkaan Tepigillä ja kahdella Pluspowerilla hänen Cleffansa.

6-1

Peli 2
Hänellä on parempi alku kuin aiemmin, jossain vaiheessa hänellä oli pelissä kaksi Gothitelleä ja Reuniculusta. Hän onnistui häviämään tämän pelin BadBoarilleni, sehän kun OHKOaa Gothitellet. Koska nämä kaksi olivat viimeiset Gothitellet(Tapoin kaksi alkupelissä), kaksi Flare Bllitziä riitii hyvin pelin voittamiseen.

7-1(Oikeasti 6-1)

Katselen kun Isto häviää pelinsä siihen ettei nosta tulienua, ja arvelen että pelaan Mauri Viikkiä vastaan. En pelaakkaan häntä vastaan, vaan Jasper Hottaa.

Top 4 Vs. Jasper Jotta W/ ReshiPhlosion

Peli 1
Ihan hyvät alut molemmilla, mutta se kymmenen vahinkoa jonka päähän hän jää että OHKOaisi Reshiramini tekee pelistä ihan pässinlihaa.

8-1

Peli 2

Hän aloittaa, ei pelaa supportteria, minulla on ihan normi alku, eli T3 Emboar tulossa. Hän nostaa ja passaa, ihmettelemme mintin kanssa että nostiko hän vain kuraa. Sitten hän näyttää Juniperin ja Kolme Typhlosion Primeä kädessään. o_o . No, hän saa pian Communicationin niin että hän voi diskiä kaksi muuta Typhlosioniansa. Hän kuitenkin sai set-uppinsa kasaan liian myöhään. Lue siis sivulause peli yhdestä.

9-1(Oikeasti 7-1)

Ja sitten seurataan kun Terhi Kettunen voittaa pelinsä, eli turnaus meni taas kangasalle, tosin se oli varmaa jo silloin kun minä voitin pelini.

Finaali Vs. Terhi Kettunen W/ ReshiPhlosion.

Peli 1
"Ihan hyvät alut molemmilla, mutta se kymmenen vahinkoa jonka päähän hän jää että OHKOaisi Reshiramini tekee pelistä ihan pässinlihaa."

10-1

Peli 2
Hänellä oli nyt huonompi alku, ja hänellä oli myös nälkä joten ei tästäkään paljon mitään tullut, joten voitin turnauksen.

11-1(Oikeasti 8-1)

Sain mukavat 10 boosteria, joista nousi esim. Reuniculus ja Zekrom Full Art. Lähdin kotio melkein heti sen jälkeen kun olin avannut boosterit, mitä nyt palauttelin lainakortit oikeille omistajilleen.

+Voitin
+Mukavat ihmiset, kuten Kettuset
+Reshiram/Emboar on imba
+Seppo on hieno mies
+Kymmenen pelin voittoputki tokasta kierroksesta eteenpäin.

-Ruokatauon puute, olin finaalipeleihin mennessä ollut syömättä kuusi ja puoli tuntia.
-Miska judgesi huonosti
Viimeksi muokannut Bloodbane päivämäärä 11.09.2011 12:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Master Mustalintu > Senior Sinilintu

ViestiKirjoittaja Tonu » 11.09.2011 12:21

lol, hävisit vaan yli-isolle mittarimadolle. Propsit voitosta. Luen rapsas kunnolla kun kerkeen. :>
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron