TIMOSOININILMAVEIVISTRIPPIBAARIJOUNI (Hygen BT rapsa)

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

TIMOSOININILMAVEIVISTRIPPIBAARIJOUNI (Hygen BT rapsa)

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 11.09.2011 16:21

No tänne turnauksee koska olin luvannu tapsalle että menen tänne Sharpedolla jo miskaleirillä, mutta en halunnu pelaa mitään perus sharpedoa (minccino/Sharpedo) niin tungin sinne kaikkea pikachusta lähtien ja lista näytti 2 viikon eri ideoisen tunkemisen samaan pakkaan ja pakka alkoi näyttää jokaisen varmuuden minimoimisen ja linjojen minimoimisen avulla sain kaiken sisään ja pakka näytti tältä

3-2 Sharpedo
1-1 Swanna EPO (emergening powers9
2-1-2 Magnazone
3-1-2 Plume
2-2 Zoroark
1-1 Entei&Raikou Legend
1 Pikachu BW
1 Tyrogue
1 Cleffa

3 Twins
3 Collector
3 Sage
1 Judge
1 PONT
1 Flower sho lady

3 Commari
3 Candy

4 DCE
4 Darkness (specc)
4 Raibow
2 Rescue
2 Lighting

Ja sitten tarinaan joka alkaa perjantaista kun en perinteiden mukaan nukkunut olkkain sohvalla vaan menin heittelemään pihatonttuja muoviämpäriin kaverilleni jossa myös nukuin kun niiltä oli kohtuu matka juna-asemalle kun kävely ei aamulla oikein huvittanut.

No heittelimme perjantaina tonttuja ämpäreihin noin kolme tuntia kaatosateessa jonka jälkeen päätimme mennä nukkumaan ja sain arvoiseni sänkymajoituksen perinteisen lattiamajoituksen sijaan. Nukuin reilut 8 tuntia joka oli ihan jees ja aamulla kaupan kautta junaan. Jollain ihme cheettikusetuksilla sain lipun maksamaan vain jotain euro viistoista ja pääsin siihen ihmejunaan joka menee 14 min hyvinkäälle.

No hvinkään asemalla tapasin heron joka etsi lahden porukkaa muttei löytänyt ja sit mentiin heron oikoreittiä pitkin hyvinkään pelipaikalle, no pelipaikalla jotain duunailin ja miska ja seppo valitti että ei ollut mitään valitettavaa mulle ja repeiltiin mun ihme pikachulle.

Paringsit tuli sitten aika nopeasti sen jälkeen kun seppo oli ravistellut mun kolan... mut oli se kumminkin ihan juoma kelvollista ja hyvää voihan se seppo myös myöhemmin ravistella mun kolia mut nyt itsee peliin

Ruond 1 (ökä vs iris Timosoini vs Zekrom)
no tiesin että zekrom on mulle aika pitkälti autolossi kun en saanut donphania mahtumaan sisään ja tapahtui se mitä uskoinkin tapahtuvan zekrom otti kaikki prizet 6 vai 7 vuorossa. Mutta ihan hyvin iiris pelasi kun se sano et se ei ollu pelannu neljään vuoteen.
0-1

ruond 2 bye
1-1
no matius heitti jotain et olin eka joka voitti ja sit miska mussutti jotain suklaalevyä ja miska häääs mut peliauleelta mutta kierroksen paras kohta oli ginkan koneraidi =D Kävin myös kaupassa ostamassa ruokaa niin ei ollut nälkä sen takia turnauksessa kiitokset byelle

ruond 3 (ökä vs packlaen)
emme päässet kohtaamaan ruondilla yksi repairien takia mutta kohtalo oli puuttunut peliin ja pääsin packleania vastaan. Packkis pelas samaa kindra/cinccinoa ja epic batle alkoi tyroguet eka mäiski toisiaan ja sitten (pakkiksen tyrogue tappoi mun cleffan mun tyrogue tappo pakkiksen tyroguen) ja sitten sieltä tulee pakkisen cinccino tapaan mun tyroguen no haen twinssillä plumen ja zonen peliin ja saan zonella zorron peliin ja katon että mun zorro iskee vaan 80 do the wavella. No problem penkitän pikachun... Pakkis kattoo hetken ja totee aha sillee ironisesti. No trainer lukon aikan pakkis mätkii vaan satunnaista 40-60 damagea kindroilla ja cinccinoilla mutta penkitän erlin niin ei iske sitäkään... ja sitten lopussa prizet oli kai jotain 1-3 ja tuun vaan lyömään Magnazonella tuhatta miljoonaa vikaan prizeen
2-1

No peli oli ollut aika pitkä niin tyydyin käymään vessassa ja juomaan ja vähän syömään piirakoitani ja sitten rundi alkaa

Ruond 4 (ökä vs antero)
antero tuli pöytään äännekkäästi ja halveksivasti niinkuin yleensä ja huuteli jotain tyylin et hän on vaan rölläilemässä tällä pakalla....
No hän pelasi MegneBoaria jota vastaan olen pelannut vaan 2 peliä toisen miskaleirillä megazonella anteaen turpaan esalle ja sitten kettusleiri^2 niin otin esan tyroguelta pataan. Joten kokemusta ei ollut paljoakaan tästä matsista. No antero ei saa mitään aluksi aikaiseksi koska sain tuplaheadsin mut sit tulee jollain zone peliin ja oon fuu! Anter ei huomaa että sharpedolla on weakkia sähkölle joten lostaa 2 enua yhden tilalla. Tilanne ei näytä hyvältä no tulen mätkimään tyroguella ja kusettelen tails headsia ja seppokin pyydetiin paikalle varmistamaan noppani no sieltä tuli kaikke muuta kuin säännöllisiä tuloksia sepolta jaa noppani pääsi läpi. Tulen mätkimään myös toisella sharpedolla ragea jättäen edessä olevan magneetin 40 päähän. No antero ei halunnut tappaa minun sharpedoa vaan valitsi että tappaa zoneni että en nostaisi mitään. No twinssitän itselleni dark speccun ja isken striibaaria ja TUPLAHEADS ja diskin 3 tai 4 enua anterolta niin hänen 3 enun reodeiskansa ei pääse iskemään 2 vikaa prizeä ja kopsutin myös sen zonen niin hän ei voinut hyökätä ja antero poistui rageten pöydästä ja vetosi tuuriin, mutta flippipakka on flippipakka...
3-1

Antero uhoili ja kävi väkivaltaiseksi mutta miska käytti protektia ja olin turvassa

Round 4 (ökä vs Jasper)
Jasper on kyllä kehittynyt vuosien varrella siitä mitä hän oli 2 vuotta sitten hän sitten osasi pelata tämän matsin eli otti setupin rauhassa ja sitten alkoi vasta mätkimään prizejä ja koska pakkani set uppi perustui täysin twinsseihin niin oddish raukkani ei tykännyt catchereistä. Pelissä pikachuni mäiski sen 3 prizeä mutta siihen sse sitten jäi
3-2

Olen kyllä unohtutanut sanoa sen että lefa pyöi kameransa kanssa lähes jokaisen pelini luona ja aina minulla oli pikachu pöydässä. =D

Ruond 5 (ökä vs sami123)
no reshityis on hyvä matsi jos saan t2 zoneplumen no rusin yli zorrojeni kanssa ja saan set upin koska sami ei ymmärrä että pakkani perustuu niihin twinsseihin niin sain heti t1 twinssit käyttöön koska minulla oli uhri tyrogue tai cleffa alussa. Ja sitten zorroni myllää yli ja oon silleen jes voitan mut sit tulee black belt outrage ja zoroni kopsuu ja oon silleen et mitäs teen no twinsillä swanna peliin ja mätkin sitten sen 70 airslashillä ja voitan pelin koska typpiksestä ja cynndaquilista ei ole vastusta joutsenelleni
4-2

no en päässyt jatkoon joka ei yllättänyt minua ollenkaan ja kumminkin sharpedo ja 4-2 ja sit vedon mukaan tapsa on mulle velkaa revu sharpedon.
no jäin kattomaan sitten pelejä ja huomasin että toi jasper pelaa yllättävän hyvin mutta sitten petyin koska ei pärjännyt bloden Reshiboarille. No blode sitten voitti...

+ Ginkan kone raidi
+jounin ilmaveivi vihdoinkin
+takapihan jorman pikachu pakka (sharpedo)
+Tapsa on velkaa sharpedon
+ Esa nyt sit kirjotat tästä kuinka metaa muuttava pikachu on XD

-no ei oikeastaan muuta kun pika pika ja sen 18 enun reshirammit xD
-tonu ei ollut tuolla
Viimeksi muokannut Mint Nature päivämäärä 12.09.2011 14:17, muokattu yhteensä 2 kertaa
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: TIMOSOININILMAVEIVISTRIPPIBAARIJOUNI

ViestiKirjoittaja xeanrot » 11.09.2011 16:40

AJAJAJAJAAAJAJAJAAAJAJAJA. HEADSHEADSHEADSHEADSHEADSHEADSHEADSHEADSHEADSHEADSHEADSHEADSHEADSHEADSHEADS JÖJÖJÖJÖÖJÖJJÖJÖJÖJÖJÖJJÖJÖ. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< PP. Onnee 4-2 tuloksesta flippipakalla. En käynyt kyl kovin väkivaltaiseksi. Pokemon vaan on niin ihmeellinen peli xD
Hero kirjoitti:Pokémonissa ei ole muita 'kovia pelaajia' kuin peppukipeät turkulaiset, serious business Juntuset, peppukipeät Kivimäet joiden vanhemmat ahdistelevat SiaBBoa PM:illä.

Pahvikausi 2011 - 2012
12-6, 66.67%
Avatar
xeanrot
 
Viestit: 74
Liittynyt: 01.11.2010 16:46
Paikkakunta: Kangasalalalala

Re: TIMOSOININILMAVEIVISTRIPPIBAARIJOUNI

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 11.09.2011 16:41

heitin heads tailsia en heads headsia
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: TIMOSOININILMAVEIVISTRIPPIBAARIJOUNI

ViestiKirjoittaja Hai » 11.09.2011 16:42

Gyahhhh, komea rapsa. Pakkalistasi oli ehdottomasti parempi. :L
Avatar
Hai
 
Viestit: 70
Liittynyt: 01.11.2010 19:22

Re: TIMOSOININILMAVEIVISTRIPPIBAARIJOUNI (Hygen BT rapsa)

ViestiKirjoittaja Ms Punk » 11.09.2011 23:52

En haluu vinee, mutta se nimi kirjotetaan Iris* ei toki Iiris, kuten moni tekee.

Olit hieno vastus ja kestit evotukseni, onneks olkoon tuloksestasi!
color
Avatar
Ms Punk
 
Viestit: 11
Liittynyt: 30.06.2011 23:03


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron